Алла Отзыв написан 6 января, 2020 год142 просмотра
Цікаво б було дізнатися, який сервіс НП є обов'язковим, бо виявляється, що СМС повідомлення клієнту про надходження відправлення до відділення НП не означає, що відправлення вже можна одержати. Як повідомляє оператор Ірина, "машину треба розвантажити, а СМС розсилається автоматично". Ну, то напішіть в автоматичному СМС, що "відправлення можна одержати у відділенні через годину після одержання СМС", чи це технічно занадто для вас складно? Клієнти приходять, стоять в черзі, а, виявляється, "необов'язковий сервіс" ввів їх в оману, тому - погуляйте з півгодинки? То навіщо такий "ненав'язливий сервіс"? Навіщо клієнту повідомлення, яке ЗАВЖДИ певний час не відповідає дійсності? Просто подумай.Те. 5 согласны
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Про "необов'язковий сервіс") - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
5 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Будь ласка, напишіть номер накладної, за якою після надходження СМС посилка була ще не розвантажена.
Світлана, "Нова Пошта"