Юрій Отзыв написан 2 января, 2020 год206 просмотров
Спеціально відправив на центральне відділення(#3 Одеса) аби доставка прийшла вчасно 31.12.19 Передзвонюю 31.12.19 зранку запитую години роботи відділення, кажуть до 21:00 Приїжджаю 18:30, відділення зачинене. Разом зі мною ще людей 8!!!! Телефоную на гарячу лінію-кажуть так це наша помилка, на сайті і до цих пір вказано 21:00. Все що можу зробити це надати вам промокод на цю доставку! Це аж 86грн. Фіксують звернення Шановний Клієнте! Ваше звернення зафіксоване №20191231/04891. І що тепер мені ваш промокод дитині на новий рік подарувати???? Я замовив дитині новий IPad!!!! В результаті приходжу за товаром 02/01/2020-навіть протоколу на смішну суму немає!!!! Ви адекватна компанія????? Відповідь на розгляді у оператора!!! Це повна не компетенція та дилетантство!!! Кому потрібно вчасно і з нормальним обслуговуванням, це точно не до Нової пошти!!! 8 согласны
Нам дуже прикро, що ця ситуація залишила у Вас неприємні враження Проте, посилка була готова для отримання у відділенні № 3 м. Одеса з 09:42. О 09:43 було надіслано інформування отримувачу у Viber. У зв'язку з неоновленою інформацією щодо графіку роботи відділення та в якості лояльності доставка посилки була за рахунок компанії. Маємо надію, що надалі ситуація не повториться та бажаємо вдалих свят.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Недопрацьована компанія - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Передзвонюю 31.12.19 зранку запитую години роботи відділення, кажуть до 21:00
Приїжджаю 18:30, відділення зачинене. Разом зі мною ще людей 8!!!!
Телефоную на гарячу лінію-кажуть так це наша помилка, на сайті і до цих пір вказано 21:00.
Все що можу зробити це надати вам промокод на цю доставку! Це аж 86грн. Фіксують звернення
Шановний Клієнте!
Ваше звернення зафіксоване №20191231/04891.
І що тепер мені ваш промокод дитині на новий рік подарувати????
Я замовив дитині новий IPad!!!!
В результаті приходжу за товаром 02/01/2020-навіть протоколу на смішну суму немає!!!!
Ви адекватна компанія?????
Відповідь на розгляді у оператора!!!
Це повна не компетенція та дилетантство!!!
Кому потрібно вчасно і з нормальним обслуговуванням, це точно не до Нової пошти!!!
8 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Нам дуже прикро, що ця ситуація залишила у Вас неприємні враження
Віра, "Нова Пошта"