Санчез Аморалес Отзыв написан 30 декабря, 2019 год153 просмотра
м. Хмельницький. відділення #4. Безтолковість працівників цього відділення просто зашкалює, як і всієї цієї структури. Прийшло смс, що моя посилка вже прибула, окей приїзджаю забирати, їх працівник сповідує, що це помилка і приїдьте через дві години, щоб забрати посилку. Окей, приїзджаю через ТРИ години, стою в черзі, диктую данні операторші, і вона з єхідним голосом, вашої посилки ще немає, хлопці її ще не розпакували, приходьте взагалі завтра... я був в шоці від такої пропозиції, і це при тому, що мені потрібно сьогодні ввечері відїзджати за місто... потім дзвінки на гарячу лінію, яка нічого не вирішила... і під закриття я ВТРЕТІЙ раз приїжджаю до них думаю може вже все ж віддадуть, то один з їх працівників, перед носом закрив двері, і навіть не вислухав... На попитку через гарячу лінію зв'язатись з адміністратором цього відділення щоб пояснити ситуацію, відповіли що нема такої змоги, і він сам вам передзвонить ми зафіксуєм, то він так і не передзвонив... Прийшлось переносити свою поїздку, цілий день накататись до них, потратити купу часу і коштів, бо їхні безтолкові працівники не можуть дати раду роботі на яку їх взяли!! 4 согласны
Нам прикро, що подібна ситуація мала місце у співпраці з нами. Для компанії важливо, аби кожен клієнт залишився задоволеним якістю обслуговування, тому ми постійно розвиваємося та вдосконалюємо існуючі процеси. Напишіть, будь ласка, аби ми перевірили деталі.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Безвідповідальність працівників Нової Пошти. м Хмельницький. - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Прийшло смс, що моя посилка вже прибула, окей приїзджаю забирати, їх працівник сповідує, що це помилка і приїдьте через дві години, щоб забрати посилку. Окей, приїзджаю через ТРИ години, стою в черзі, диктую данні операторші, і вона з єхідним голосом, вашої посилки ще немає, хлопці її ще не розпакували, приходьте взагалі завтра... я був в шоці від такої пропозиції, і це при тому, що мені потрібно сьогодні ввечері відїзджати за місто... потім дзвінки на гарячу лінію, яка нічого не вирішила... і під закриття я ВТРЕТІЙ раз приїжджаю до них думаю може вже все ж віддадуть, то один з їх працівників, перед носом закрив двері, і навіть не вислухав... На попитку через гарячу лінію зв'язатись з адміністратором цього відділення щоб пояснити ситуацію, відповіли що нема такої змоги, і він сам вам передзвонить ми зафіксуєм, то він так і не передзвонив...
Прийшлось переносити свою поїздку, цілий день накататись до них, потратити купу часу і коштів, бо їхні безтолкові працівники не можуть дати раду роботі на яку їх взяли!!
4 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Нам прикро, що подібна ситуація мала місце у співпраці з нами. Для компанії важливо, аби кожен клієнт залишився задоволеним якістю обслуговування, тому ми постійно розвиваємося та вдосконалюємо існуючі процеси. Напишіть, будь ласка, аби ми перевірили деталі.
Юлія, "Нова Пошта"