Ilona Samuliak Отзыв написан 21 декабря, 2019 год101 просмотр
В період свят рекомендую клієнтам Нової Пошти не втрачати пильність. Не зважаючи на те, що ціни на курєрську доставку зросли, якість кардинально знизилась. Відправляла подарунок кур'єрською доставкою. Відповідно отримувач про вміст не знав. Привезли посилки пом'яті(ніби грали в мяча тими посилками) і ВІДКРИТІ. Питається: "Невідомо, може було дтп і коробки помялись чи ще якась непередбачувана ситуація, але що, забракло скотчу на відділенні заклеїти???" Навіть не вибачився курєр за доставлений неналежним чином вантаж. Отже, робимо висновок: 1) Сюрприз зіпсовано; 2) Не естетичний вигляд посилки - це м'яко сказано; 3) Мені пощастило і все, що відправляла - отримали, АЛЕ вміст коробки міг банально й повипадати по дорозі через те, що посилки були відкриті; 4) Якщо ви отримали посилку з пошкодженням - відразу складайте Акт прийому передачі, описуйте вміст посилки й висувайте претензії; 5) Найжахливіше: якщо кур'єр доставляє посилку на адресу, ТЕПЕР він не зобовязаний вимагати паспорт і може віддати будькому, хто на даний момент знаходиться там( зі слів оператора гарячої лінії Нової Пошти ). Це просто...
P.s.: аналогічну посилку відправляла й УкрПоштою. Прийшло все вчасно(навіть скорше), в належному стані й дешевше.
#НоваПошта таким відношенням ви скоро втратите своїх клієнтів, а #Укрпошта й дійсно переродилася й може надавати інноваційний та якісний сервіс! 6 согласны
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Зіпсулась якість доставки абсолютно!!!!! - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Відправляла подарунок кур'єрською доставкою. Відповідно отримувач про вміст не знав. Привезли посилки пом'яті(ніби грали в мяча тими посилками) і ВІДКРИТІ. Питається: "Невідомо, може було дтп і коробки помялись чи ще якась непередбачувана ситуація, але що, забракло скотчу на відділенні заклеїти???" Навіть не вибачився курєр за доставлений неналежним чином вантаж.
Отже, робимо висновок:
1) Сюрприз зіпсовано;
2) Не естетичний вигляд посилки - це м'яко сказано;
3) Мені пощастило і все, що відправляла - отримали, АЛЕ вміст коробки міг банально й повипадати по дорозі через те, що посилки були відкриті;
4) Якщо ви отримали посилку з пошкодженням - відразу складайте Акт прийому передачі, описуйте вміст посилки й висувайте претензії;
5) Найжахливіше: якщо кур'єр доставляє посилку на адресу, ТЕПЕР він не зобовязаний вимагати паспорт і може віддати будькому, хто на даний момент знаходиться там( зі слів оператора гарячої лінії Нової Пошти ). Це просто...
P.s.: аналогічну посилку відправляла й УкрПоштою. Прийшло все вчасно(навіть скорше), в належному стані й дешевше.
#НоваПошта таким відношенням ви скоро втратите своїх клієнтів, а #Укрпошта й дійсно переродилася й може надавати інноваційний та якісний сервіс!
6 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву