Андрій Отзыв написан 26 ноября, 2019 год160 просмотров
посилка з алі, номер по Україні 20600012098781, отримав смс, що прийшло на 5 відділення (м. Тернопіль), в кабінеті по замовчуванню стоїть 6 на міжнародні, дзвонив на гарячу лінію, обіцяли передзвонити, за півтори години 0 реакції, проїзжав повз 6 відділення, заїхав, пояснив ситуацію, працівник - Віктор, керівник відділу, зробив переадресацію, НЕ ПОПЕРЕДИВШИ про платну послугу, потім приходить смс - посилка на 6 відділенні, 15 грн до оплати, ніби копійки, але неприємно, дзвонив ще раз на гарячу лінію, сказали що не попало на 6 відділення, бо некоректно вказаний номер телефона, але ж смс про отримання прийшло, значить відмазка! Якщо і було щось некоректне то розібрались. Чому я маю платити за помилки працівників? Прийдеться звернутись у відділ захисту прав споживачів, можливо це примусить працювати краще - хоч і дрібна сума, та де гарантія, що таке не повториться. 6 согласны
Андрію, зараз всі посилки з Китаю доставляються не за адресою отримувача, а в найближче відділення (як писали вище) або в те відділення, яке клієнт вказав у веб-сервісі "Управління доставкою": https://my.novaposhta.international/
В даному випадку відправник вказав некоректно номер телефону. На жаль, немає можливості виявити, на якому етапі відбувся збій, оскільки від партнерів нам було передано вже такий номер телефону, як на маркуванні внутрішньої накладної. Також керівник відділення №6 сьогодні відправить на Ваш номер телефону, в якості вибачення, промокод на безкоштовну відправку/отримання до 30 кг.
Отвечаю сам себе - чем кончилось дело - в защите прав потребителей решилось, выдали посылку без оплаты, некорректный номер оказывается был вида 380XXXXXXXXX/380 , слепой не поймет, как по мне косяков почты было 2 - отправили не туда, хотя простой звонок - смс решил бы вопрос, лень звонить - отправьте курьером на дом, международные посылки адресные, за это заплачено; при переадресации в отделении не сообщили о платной услуге.
Мораль 1 - старайтесь отстаивать свои права.
Мораль 2 - если б защита прав потребителей не находилась рядом с работой, я б не стал возиться с 15 грн
Андрію, доброго ранку. Коли вантаж прибуває до України ми маємо змогу змінити номер телефону на коректний, при цьому, змінити адресу можливо, якщо замовляти послугу переадресації, вона платна, деталі тут: https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/Dodatkovi_poslygi.pdf. Якщо номер телефону був при відправці продавцем вказаний некоректно, то обирається найближче відділення згідно з індексом.
І де логіка ? З адресатом розібрались, куди доставити - ні, робите що хочете. Тоді доставили б додому, всі міжнародні посилки адресні, за це сплачено відправником. І міст експресс і укрпошта приносять, тільки ви особливі якісь, раніше у вас не було можливості вказати відділення по замовчуванню - або дзвонили, або приходило смс для вибору відділення, значить робиться висновок про погіршення сервіса, відмовляйтесь від міжнародних відправлень, якщо не можете забезпечити правильну роботу, я тільки за, на зараз самий алекватний перевізник по міжнародних це укрпошта, я думаю всі зі мною погодяться
При відправці, дійсно, було вказано некоректно номер телефону. У зв'язку з цим не відобразилася інформація, щодо бажаного відділення для отримання міжнародних відправлень. Проте, при створенні накладної для перевезення по Україні Ваш номер телефону змінили на правильний. Щодо переадресування ми уточнимо питання у наших колег з відділення та повернемося до Вас з відповіддю.
Зачем ходил на отделение?? Пишы продавцу с али что за доставку требуют оплату и забирать не будешь. Может хоть такими методами можно будет прекратить то что новая почта берет чужые посылки себе на доставку и потом вымогает за это деньги.
Я проезжал мимо, вот и заехал, для меня 6 отделение удобное, часто проезжаю мимо, ранее случались такие ситуации, за переадресацию международных денег не брали, кто ж знал..всегда приходило смс о том, что едет международная, укажите отделение, потом появилась возможность указать раз и навсегда отделение по умолчанию, если приезжало не туда, то без проблем перемещали без денег, а на али надо будет доказывать, не все так просто
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
міжнародна доставка - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
6 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
В даному випадку відправник вказав некоректно номер телефону. На жаль, немає можливості виявити, на якому етапі відбувся збій, оскільки від партнерів нам було передано вже такий номер телефону, як на маркуванні внутрішньої накладної. Також керівник відділення №6 сьогодні відправить на Ваш номер телефону, в якості вибачення, промокод на безкоштовну відправку/отримання до 30 кг.
Іван, "Нова Пошта"
Мораль 1 - старайтесь отстаивать свои права.
Мораль 2 - если б защита прав потребителей не находилась рядом с работой, я б не стал возиться с 15 грн
Іван, "Нова Пошта"
При відправці, дійсно, було вказано некоректно номер телефону. У зв'язку з цим не відобразилася інформація, щодо бажаного відділення для отримання міжнародних відправлень. Проте, при створенні накладної для перевезення по Україні Ваш номер телефону змінили на правильний. Щодо переадресування ми уточнимо питання у наших колег з відділення та повернемося до Вас з відповіддю.
Віра, "Нова Пошта"