Шановні представники Нової пошти, проведіть роботу зі своїми операторами!
Проблема перша. Завищення фактичного розміру посилок. Часто доводиться перезважувати, щоб не платити зайві гроші. Це непрофесійно і просто непорядно.
Проблема друга. Припиніть нав'язувати коробки! Я за використання картона з переробленої сировини замість пластику, але дайте тоді вибір розмірів коробок! Вже вкотре отримуцю крихітні посилочки в здоровезних коробках і за що я маю платити? Це непрємно.
Проблема третя Віддаються посилки з онлайн -ТТН, минає день, два, три - рух посилки "очікується надходження від відправника" Починаються розшуки, "ой, а вот же она у нас тут... лежит..." Навтіь не тільки онлайн ТТН, але і на 59000 які починаються, те саме. На нашому відділенні № 26 в Дніпрі такого немає, у нас всі працюють гідно, але постійно стикаюся з цими проблемами при отриманні посилок як сама, так і по роботі з партнерами.
ПЛЮС! Те, що на багатьох відділеннях заговорили українською мовою, це просто супер. Показник рівня інтелекту співробітників, хтось "нИпАнимает", а розумні люди спокійно розмовляють. (на нашому відділенні № 26 в Дніпрі ще раз повторюсь - співробітники молодці, дяка їм велика)
В усьому іншому - відмінно. Вдосконалютесь! Бо гроші за пересилку не маленькі берете )) 2 согласны 5 не согласны
Аби прикладно розібратися у кожній описаній ситуації, напишіть, будь ласка, номери накладних. Завчасно дякуємо за зворотний зв'язок. Також Ваші слова щодо обслуговування передали колегам із відділення №26 у м. Дніпро, впевнені, їм буде приємно :)
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Не псуйте собі репутацію! - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Проблема перша.
Завищення фактичного розміру посилок. Часто доводиться перезважувати, щоб не платити зайві гроші. Це непрофесійно і просто непорядно.
Проблема друга.
Припиніть нав'язувати коробки! Я за використання картона з переробленої сировини замість пластику, але дайте тоді вибір розмірів коробок! Вже вкотре отримуцю крихітні посилочки в здоровезних коробках і за що я маю платити?
Це непрємно.
Проблема третя
Віддаються посилки з онлайн -ТТН, минає день, два, три - рух посилки "очікується надходження від відправника" Починаються розшуки, "ой, а вот же она у нас тут... лежит..." Навтіь не тільки онлайн ТТН, але і на 59000 які починаються, те саме.
На нашому відділенні № 26 в Дніпрі такого немає, у нас всі працюють гідно, але постійно стикаюся з цими проблемами при отриманні посилок як сама, так і по роботі з партнерами.
ПЛЮС! Те, що на багатьох відділеннях заговорили українською мовою, це просто супер. Показник рівня інтелекту співробітників, хтось "нИпАнимает", а розумні люди спокійно розмовляють. (на нашому відділенні № 26 в Дніпрі ще раз повторюсь - співробітники молодці, дяка їм велика)
В усьому іншому - відмінно.
Вдосконалютесь! Бо гроші за пересилку не маленькі берете ))
2 согласны 5 не согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Аби прикладно розібратися у кожній описаній ситуації, напишіть, будь ласка, номери накладних. Завчасно дякуємо за зворотний зв'язок. Також Ваші слова щодо обслуговування передали колегам із відділення №26 у м. Дніпро, впевнені, їм буде приємно :)
Юлія, "Нова Пошта"