Maxim Maximov Отзыв написан 14 ноября, 2019 год171 просмотр
Отправляли посылку с Херсона с магазина-посредника Розетки, забирали без проверки, т.к привыкли доверять Розетке и уже на очень большую сумму всего было куплено так, в итоге товар совсем не тот, что заказывали, продавец утверждает, что высылал он нужный товар, с документами и гарантийным талоном, а саму посылку подменили на самой почте. Продавец отправил жалобу на почту, но скорее-всего ничего уже не сделать. Проверяйте всегда товар на месте перед оплатой. 6 согласны
Максиме, добрий день! Профільні спеціалісти компанії провели службове розслідування щодо ситуації за накладною 59000459905882: було переглянуто відео приймання та отримання вантажу. Відправник надав вантаж вже в запакованому вигляді. Вам було видано те ж відправлення, яке й надав продавець для перевезення нашою компанією. Огляд посилки проводився поза межами відділення, відповідно, акт приймання-передачі Вами складено не було. Вину компанії "Нова Пошта" в цій ситуації не встановлено.
В даному випадку все ж радимо звернутись до відправника, можливо, від дійсно помилково відправив не Ваше замовлення. Також рекомендуємо завжди здійснювати огляд вантажу при отриманні в присутності працівників компанії. Маємо надію, що таких непорозумінь більше не траплятиметься.
Не могли бы Вы, пожалуйста, скинуть видео приёма товара и отправки, в дальнейшем пригодится для судебного разбирательства. Если нет, то сохраните видео, чтобы по запросу судьи могли предоставить его.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Не тот товар в посылке - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
6 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Будь ласка, напишіть номер накладної, за якою сталась ця ситуація. Розберемось.
Олександра, "Нова Пошта"
В даному випадку все ж радимо звернутись до відправника, можливо, від дійсно помилково відправив не Ваше замовлення. Також рекомендуємо завжди здійснювати огляд вантажу при отриманні в присутності працівників компанії. Маємо надію, що таких непорозумінь більше не траплятиметься.
Якщо виникнуть додаткові питання — пишіть.
Гарного Вам дня!
Олександра, "Нова Пошта"
Олександра, "Нова Пошта"