Anton Antonovich Отзыв написан 3 октября, 2019 год1749 просмотров
Отправли посылку Черновцы - Киев 333 отделение новой почты. Когда ее пришли забирать сказали что не могут ее найти. На следующий день визит в отделение - говорят так "вашу посылку отдали другому человеку" будем пробовать с ним связатся. Как отдали 15гр без номера накладной, без паспорта, без телефона? Статус посылки на отделение, значит ее не пробивали и не выдавали! Ждем пару дней пишем на возмещение, упаковывалась она в отделение - две пары новых детских кросовок с Испании, кофе, оливковое масло, шоколад, оливки, свежее манго, головка сыра. В отделение это все упаковывал персонал и может подтвердить наличие товара. Есть фото товара перед отправкой. На вскидку более 150 евро не считая доставки в украину еще 15 евро. Попросили компенсировать хотябы 3000 грн что бы купить ребенку 2 пары кросовкок. Проходит неделя - звонок мы вам вернем 200 грн. Говорим нет спасибо, отдайте посылку. Опись товара есть, есть фото товара, персонал все и упаковывал.
Недостатки:
Украли посылку. По факту кражи не разбирались. По компенсации не разбирались.
Перевірили інформацію, справді, за вказаним номером накладної було складено відповідний акт, який розглянуто та детально вивчено працівниками відповідного підрозділу. У даному випадку є вина компанії та згідно з Публічним договором є можливість здійснити компенсацію у розмірі оголошеної вартості. Разом з тим хочемо зауважити, що потрібно вказувати ринкову ціну товару, адже саме ця сума виступає страховою для відправлення. Більш детальна інформація розміщена за посиланням: https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/public_offer.pdf. Сподіваємося на розуміння та бажаємо гарного вечора!
Посилку вкрали з вини або за допомогою ваших працівників. Згідний це ваша вина.Виникає питання зміни статусу посилки? Вона не отримана отримувачем - статус не відповідає дійсності. Персонал та керівник відділення далі працюють та видають/ крадуть чужі посилки? Чи звертались працівники пошти до правоохоронних органів щоб знайти посилку? Яка кваліфікація дій працівників тут вбачається крадіжка, шахрайські дії, недбале виконання службових обов`язків? Які санкції до них застосовані. Чи намагались ви з`ясувати реальну вартість втраченого майна? Є свідки (адміністратор Новоі пошти в місті відправника) є фото товару перед відправкою, є фото бірок з взуття. Чек доречі теж був в цьому відправленні. Хто буде це відшкодовувати?
Розуміємо Вас, та компанія не відмовляє у компенсації втрати/пошкодження тощо, якщо є вина. Проте згідно з публічним договором, є можливість виплатити кошти в межах оголошеної вартості.
Тому завжди необхідно вказувати реальну вартість вантажу, що відправляється.
Розраховуємо на Ваше розуміння та бажаємо гарного дня!
Мені не потрібно ні 3000 грн ні 200 грн. Мені потрібен сервіс. Був відправлений подарунок - дитячі іграшки, взуття та продукти. На таку саму фамілію як у мене була відправка - це мої рідні. Чому мені не сказали в той же день що сталась прикра ситуація і ми віддали іншій людині Вашу 15кг коробку? Я б купив знову ті речі і відправив знову. А ні, мене обманюють, морочать голову. І все що я хотів - щоб діти отримали подарунки, а ні! Не було ні одного дзвінка, ні одного вибачення. І далі відділення працює, співробітник який віддав мою посилку - не подзвонив , не вибачився, хоча пряма помилка саме його. І нова пошта не зробила зовсім нічого, щоб мені угодити, п навпаки обманювали кожного дня, даючи надію.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Украли посылку Киев 333 отделение на Туполева, 28 - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Как отдали 15гр без номера накладной, без паспорта, без телефона? Статус посылки на отделение, значит ее не пробивали и не выдавали! Ждем пару дней пишем на возмещение, упаковывалась она в отделение - две пары новых детских кросовок с Испании, кофе, оливковое масло, шоколад, оливки, свежее манго, головка сыра. В отделение это все упаковывал персонал и может подтвердить наличие товара. Есть фото товара перед отправкой. На вскидку более 150 евро не считая доставки в украину еще 15 евро. Попросили компенсировать хотябы 3000 грн что бы купить ребенку 2 пары кросовкок. Проходит неделя - звонок мы вам вернем 200 грн. Говорим нет спасибо, отдайте посылку. Опись товара есть, есть фото товара, персонал все и упаковывал.
отзыв
Комментарии к отзыву
Чи можете, будь ласка, надати номер накладної, аби ми могли розібратися?
Лариса, "Нова Пошта"
Перевірили інформацію, справді, за вказаним номером накладної було складено відповідний акт, який розглянуто та детально вивчено працівниками відповідного підрозділу. У даному випадку є вина компанії та згідно з Публічним договором є можливість здійснити компенсацію у розмірі оголошеної вартості. Разом з тим хочемо зауважити, що потрібно вказувати ринкову ціну товару, адже саме ця сума виступає страховою для відправлення. Більш детальна інформація розміщена за посиланням: https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/public_offer.pdf. Сподіваємося на розуміння та бажаємо гарного вечора!
Юлія, "Нова Пошта"
Розуміємо Вас, та компанія не відмовляє у компенсації втрати/пошкодження тощо, якщо є вина. Проте згідно з публічним договором, є можливість виплатити кошти в межах оголошеної вартості.
Тому завжди необхідно вказувати реальну вартість вантажу, що відправляється.
Розраховуємо на Ваше розуміння та бажаємо гарного дня!
Лариса, "Нова Пошта"
1. Відправника не повідомили що посилка пропала.
Мені не потрібно ні 3000 грн ні 200 грн. Мені потрібен сервіс. Був відправлений подарунок - дитячі іграшки, взуття та продукти. На таку саму фамілію як у мене була відправка - це мої рідні. Чому мені не сказали в той же день що сталась прикра ситуація і ми віддали іншій людині Вашу 15кг коробку? Я б купив знову ті речі і відправив знову. А ні, мене обманюють, морочать голову. І все що я хотів - щоб діти отримали подарунки, а ні! Не було ні одного дзвінка, ні одного вибачення. І далі відділення працює, співробітник який віддав мою посилку - не подзвонив , не вибачився, хоча пряма помилка саме його. І нова пошта не зробила зовсім нічого, щоб мені угодити, п навпаки обманювали кожного дня, даючи надію.