Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку...
детальніше
Украли посылку Киев 333 отделение на Туполева, 28 - Відгуки про НОВА ПОШТА
Как отдали 15гр без номера накладной, без паспорта, без телефона? Статус посылки на отделение, значит ее не пробивали и не выдавали! Ждем пару дней пишем на возмещение, упаковывалась она в отделение - две пары новых детских кросовок с Испании, кофе, оливковое масло, шоколад, оливки, свежее манго, головка сыра. В отделение это все упаковывал персонал и может подтвердить наличие товара. Есть фото товара перед отправкой. На вскидку более 150 евро не считая доставки в украину еще 15 евро. Попросили компенсировать хотябы 3000 грн что бы купить ребенку 2 пары кросовкок. Проходит неделя - звонок мы вам вернем 200 грн. Говорим нет спасибо, отдайте посылку. Опись товара есть, есть фото товара, персонал все и упаковывал.
відгук
Коментарі до відгуку
Чи можете, будь ласка, надати номер накладної, аби ми могли розібратися?
Лариса, "Нова Пошта"
Перевірили інформацію, справді, за вказаним номером накладної було складено відповідний акт, який розглянуто та детально вивчено працівниками відповідного підрозділу. У даному випадку є вина компанії та згідно з Публічним договором є можливість здійснити компенсацію у розмірі оголошеної вартості. Разом з тим хочемо зауважити, що потрібно вказувати ринкову ціну товару, адже саме ця сума виступає страховою для відправлення. Більш детальна інформація розміщена за посиланням: https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/public_offer.pdf. Сподіваємося на розуміння та бажаємо гарного вечора!
Юлія, "Нова Пошта"
Розуміємо Вас, та компанія не відмовляє у компенсації втрати/пошкодження тощо, якщо є вина. Проте згідно з публічним договором, є можливість виплатити кошти в межах оголошеної вартості.
Тому завжди необхідно вказувати реальну вартість вантажу, що відправляється.
Розраховуємо на Ваше розуміння та бажаємо гарного дня!
Лариса, "Нова Пошта"
1. Відправника не повідомили що посилка пропала.
Мені не потрібно ні 3000 грн ні 200 грн. Мені потрібен сервіс. Був відправлений подарунок - дитячі іграшки, взуття та продукти. На таку саму фамілію як у мене була відправка - це мої рідні. Чому мені не сказали в той же день що сталась прикра ситуація і ми віддали іншій людині Вашу 15кг коробку? Я б купив знову ті речі і відправив знову. А ні, мене обманюють, морочать голову. І все що я хотів - щоб діти отримали подарунки, а ні! Не було ні одного дзвінка, ні одного вибачення. І далі відділення працює, співробітник який віддав мою посилку - не подзвонив , не вибачився, хоча пряма помилка саме його. І нова пошта не зробила зовсім нічого, щоб мені угодити, п навпаки обманювали кожного дня, даючи надію.