Украли посылку Киев 333 отделение на Туполева, 28 - Відгуки про НОВА ПОШТА

НОВА ПОШТА
Відгук додано 3 жовтня, 2019 год 1749 переглядів
Отправли посылку Черновцы - Киев 333 отделение новой почты. Когда ее пришли забирать сказали что не могут ее найти. На следующий день визит в отделение - говорят так "вашу посылку отдали другому человеку" будем пробовать с ним связатся.
Как отдали 15гр без номера накладной, без паспорта, без телефона? Статус посылки на отделение, значит ее не пробивали и не выдавали! Ждем пару дней пишем на возмещение, упаковывалась она в отделение - две пары новых детских кросовок с Испании, кофе, оливковое масло, шоколад, оливки, свежее манго, головка сыра. В отделение это все упаковывал персонал и может подтвердить наличие товара. Есть фото товара перед отправкой. На вскидку более 150 евро не считая доставки в украину еще 15 евро. Попросили компенсировать хотябы 3000 грн что бы купить ребенку 2 пары кросовкок. Проходит неделя - звонок мы вам вернем 200 грн. Говорим нет спасибо, отдайте посылку. Опись товара есть, есть фото товара, персонал все и упаковывал.

Недоліки:
  1. Украли посылку. По факту кражи не разбирались. По компенсации не разбирались.
1 згоден



Коментарі до відгуку

Відповідь представника Новая Почта 5 жовтня, 2019 год
Антоне, доброго ранку!

Чи можете, будь ласка, надати номер накладної, аби ми могли розібратися?



Лариса, "Нова Пошта"
Anton Antonovich 6 жовтня, 2019 год
Добрий ранок, номер відправлення 20 4501 6545 4748. Пройшло два тижні. Ніяких зрушень.
Відповідь представника Новая Почта 6 жовтня, 2019 год
Антоне, доброго вечора!

Перевірили інформацію, справді, за вказаним номером накладної було складено відповідний акт, який розглянуто та детально вивчено працівниками відповідного підрозділу. У даному випадку є вина компанії та згідно з Публічним договором є можливість здійснити компенсацію у розмірі оголошеної вартості. Разом з тим хочемо зауважити, що потрібно вказувати ринкову ціну товару, адже саме ця сума виступає страховою для відправлення. Більш детальна інформація розміщена за посиланням: https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/public_offer.pdf. Сподіваємося на розуміння та бажаємо гарного вечора!



Юлія, "Нова Пошта"
Anton Antonovich 6 жовтня, 2019 год
Посилку вкрали з вини або за допомогою ваших працівників. Згідний це ваша вина.Виникає питання зміни статусу посилки? Вона не отримана отримувачем - статус не відповідає дійсності. Персонал та керівник відділення далі працюють та видають/ крадуть чужі посилки? Чи звертались працівники пошти до правоохоронних органів щоб знайти посилку? Яка кваліфікація дій працівників тут вбачається крадіжка, шахрайські дії, недбале виконання службових обов`язків? Які санкції до них застосовані. Чи намагались ви з`ясувати реальну вартість втраченого майна? Є свідки (адміністратор Новоі пошти в місті відправника) є фото товару перед відправкою, є фото бірок з взуття. Чек доречі теж був в цьому відправленні. Хто буде це відшкодовувати?
Відповідь представника Новая Почта 7 жовтня, 2019 год
Антоне, доброго ранку!

Розуміємо Вас, та компанія не відмовляє у компенсації втрати/пошкодження тощо, якщо є вина. Проте згідно з публічним договором, є можливість виплатити кошти в межах оголошеної вартості.

Тому завжди необхідно вказувати реальну вартість вантажу, що відправляється.

Розраховуємо на Ваше розуміння та бажаємо гарного дня!



Лариса, "Нова Пошта"
Anton Antonovich 8 жовтня, 2019 год
Вы не відповіли на жодне питання.

1. Відправника не повідомили що посилка пропала.

Мені не потрібно ні 3000 грн ні 200 грн. Мені потрібен сервіс. Був відправлений подарунок - дитячі іграшки, взуття та продукти. На таку саму фамілію як у мене була відправка - це мої рідні. Чому мені не сказали в той же день що сталась прикра ситуація і ми віддали іншій людині Вашу 15кг коробку? Я б купив знову ті речі і відправив знову. А ні, мене обманюють, морочать голову. І все що я хотів - щоб діти отримали подарунки, а ні! Не було ні одного дзвінка, ні одного вибачення. І далі відділення працює, співробітник який віддав мою посилку - не подзвонив , не вибачився, хоча пряма помилка саме його. І нова пошта не зробила зовсім нічого, щоб мені угодити, п навпаки обманювали кожного дня, даючи надію.


НОВА ПОШТА
Всі відгуки

1.3 5
23671 відгук / 5187946 переглядів
НОВА ПОШТА
Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... детальніше

novaposhta.ua
Перейти на сайт
Кур'єрські служби
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.7
3610 відгуків
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА

Рейтинг: 1.5
26670 відгуків
Glovo
Glovo

Рейтинг: 1.6
2008 відгуків
NP Shopping
NP Shopping

Рейтинг: 2.1
1249 відгуків
iPOST – доставка в момент
iPOST – доставка в момент

Рейтинг: 4.4
1028 відгуків
Деливери
Деливери

Рейтинг: 1.2
3668 відгуків
Укрпошта (Укрпочта)
Укрпошта (Укрпочта)

Рейтинг: 1.8
14019 відгуків
Компания DHL
Компания DHL

Рейтинг: 1.7
346 відгуків
ООО Е-ИМПОРТ
ООО Е-ИМПОРТ

Рейтинг: 2.8
181 відгук
Liki24
Liki24

Рейтинг: 4
668 відгуків