Олено, перевірили інформацію: дійсно, за накладною 20450165299257 Вами була написана претензія щодо пошкодження вантажу й спеціалісти з відділу компенсацій повідомили Вам про можливість відшкодування 30 % від оголошеної вартості. При цьому нам відомо, що Ви не погодились на компенсацію цих коштів, відповідно, без Вашої згоди ми не маємо змоги відшкодувати збитки. Якщо погоджуєтесь на компенсацію, ми передамо профільним спеціалістам інформацію, щоб подали документи для компенсації.
Письменного отказа от компенсации нет, то что ваши представители хамили по телефону, это еще не все, какое еще нужно заявление о компенсации если у Вас есть все: претензия, номер карточки, ваша задача оплатить компенсацию, или я что то путаю?
Олено, ми прослухали дзвінок: колеги з відділу компенсацій розмовляли коректно, натомість Ви поклали слухавку посеред розмови. Після того, як Вам перетелефонували повторно, відповіді щодо відшкодування так і не отримали й Ви знову поклали слухавку. Уточніть, будь ласка, передавати документи для відшкодування?
В каком месте Вам не понятно? Посылку, за сохранность которой отвечаете Вы, испортили Вы, письменное заявление о компенсации есть, что еще не понятно? Вы напартачили - компенсируйте. И клиент прав ВСЕГДА, не я Вам что то поламала, а Вы мне, жду от Вас компенсацию!
Олено, в даному випадку можлива компенсація в розмірі 68 грн (30% від оголошеної вартості). Якщо Ви згодні на дану виплату, то вкажіть, будь ласка. Оскільки в претензії Ви зазначили набагато більшу суму, ніж було зазначено в накладній.
Как мне Вам еще подтвердить то что Вы обязаны мне выплатить , что не понятного - ПЛАТИТЕ, по этой посылке стоимость обьявлена 277 грн. 30% это 83,10, платите то что насчитали, а потом будем дальше разбираться
Хочемо проінформувати, що для здійснення виплати коштів нам потрібен Ваш ідентифікаційний код. В такому випадку можете надати його копію працівникам будь-якого відділення компанії або ж надіслати нам в особисті повідомлення в соціальній мережі Фейсбук (на сторінці офіційної спільноти "Нова Пошта"). Який з варіантів для Вас буде більш зручним?
К моей претензии прилагались: копии паспорта, кода, акта приема - перелачи, берите и смотрите. Второй экземпляр с отметками всего что прилагалось лежит передомной, ваш руководитель отделения все взял
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Ужас в доставке - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву
Будь ласка, напишіть номер накладної, за якою склалась ця ситуація, розберемось більш детально.
Дякуємо наперед!
Олександра, "Нова Пошта"
Олександра, "Нова Пошта"
Олександра, "Нова Пошта"
Ілля, "Нова Пошта"
Хочемо проінформувати, що для здійснення виплати коштів нам потрібен Ваш ідентифікаційний код. В такому випадку можете надати його копію працівникам будь-якого відділення компанії або ж надіслати нам в особисті повідомлення в соціальній мережі Фейсбук (на сторінці офіційної спільноти "Нова Пошта"). Який з варіантів для Вас буде більш зручним?
Олександра, "Нова Пошта"
Юлія, "Нова Пошта"
Компенсацію передано на виплату, тож протягом 5 роб. днів кошти зарахують на картку.
Гарного дня.
Наталія, "Нова Пошта"