Отзыв о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) по адресу Хмельницький, Проскуровского Подполья, д. 71\1 Я раніше написав негативний відгук про роботу компанії, і деякі, неадекватні суб'єкти почали писати мені хамські відзиви. Тепер я хочу відмітити професійні і кваліфіковані дії Нової Пошти. Особливо це стосується 11 відділення у м. Хмельницькому, яке, понад 10 років тримає хорошу репутацію. Все зробили оперативно, якісно, все що вони говорили, виконали у відповідний термін. Там завжди кваліфіковані та роботящі хлопці... Читать отзыв Я раніше написав негативний відгук про роботу компанії, і деякі, неадекватні суб'єкти почали писати мені хамські відзиви. Тепер я хочу відмітити професійні і кваліфіковані дії Нової Пошти. Особливо це стосується 11 відділення у м. Хмельницькому, яке, понад 10 років тримає хорошу репутацію. Все зробили оперативно, якісно, все що вони говорили, виконали у відповідний термін. Там завжди кваліфіковані та роботящі хлопці та дівчата. Хочу відмітити працівників гарячої лінії, вони завжди чемні та намагаються владнати спірні моменти. Хотілося також відмітити роботу сильно завантажених працівників 5 відділення Нової Пошти м. Хмельницького, які швидко і якісно виконують свою роботу. Єдине зауваження - слідкуйте за трекінгом, часом буває, що посилка майже на місці, а в трекінгу - ще далеко.. Дякую Вам за роботу!
Отзыв о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) по адресу Хмельницький, Проскуровского Подполья, д. 71\1 Повне дно. З'явилась необхідність відправити куртку (придбану і доставлену через знайомих в Україну) назад в Польщу. Вирішив зробити це новою поштою, так як відділення було під боком. На відділенні повідомили, що відправляємо лише через global, тому що товар з бірками. Дійшли до оцінки товару, працівник НП запитав чи оцінюємо в 5-10 євро. Вартість куртки 200 євро, я вирішив так... Читать отзыв Повне дно. З'явилась необхідність відправити куртку (придбану і доставлену через знайомих в Україну) назад в Польщу. Вирішив зробити це новою поштою, так як відділення було під боком. На відділенні повідомили, що відправляємо лише через global, тому що товар з бірками. Дійшли до оцінки товару, працівник НП запитав чи оцінюємо в 5-10 євро. Вартість куртки 200 євро, я вирішив так її і оцінити, запитавши попередньо, на що це вплине та отримав відповідь, що буде трохи дорожчою доставка. Через декілька днів отримую дзвінок від товариша з Польщі і дізнаюсь про мито вартістю 70$. Зателефонував в службу підтримки НП, розповів усі подробиці, на що отримав відповідь від оператора "перевіряю інформацію, трошки пізніше зв'яжусь з Вами". Розуміючи, що НП в своєму репертуарі, отримав від колеги польський номер (як я зрозумів - працівниця митниці), зателефонував і почув алгоритм дій. Потрібно писати довіреність на брокера з паспортними даними отримувача, очікувати 5 днів на розмитнення та оплатити податок. Через 1 день подзвонила мені служба підтримки np global, вирішила повідомити мені інформацію, що лише відправник несе відповідальність за оцінку товару. Я запитав, чому мені не повідомили про нарахування податків на відправлення і отримав відповідь "працівники нової пошти цього не знають, ми лише партнери". На моє питання "працівники нової пошти надають послуги з доставки взагалі не орієнтуючись в них?" відповіддю оператора було лише мовчання. ПРОЙШЛО 5 ДНІВ, нова пошта вирішила наздогнати втрачену можливість і повідомити на e-mail наступне "Нагадуємо, що при оголошеній вартості 200 EUR, можуть нараховуватись податки та мита для Отримувача відправлення в країні доставці, без оплат даних платежів, відправлення не зможуть доставити". Працівники не компетентні абсолютно у міжнародній доставці. Проста трата часу і коштів. КАТЕГОРИЧНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ КОРИСТУВАТИСЬ ПОСЛУГАМИ НП. Користуйтесь MyMeest, жодних проблем не виникало ніколи. Жалкую, що цього разу довірився новій пошті. Хороший урок. Гарного дня.
Достоинства:
Відсутні
Недостатки:
- Повна некомпетентність персоналу
- Втрачений час
- Додаткові та значні витрати (відносно вартості товару)
Добрий день, Владиславе! Дуже прикро, що ця ситуація мала місце у нашій з Вами співпраці. Підкажіть, будь ласка, номер накладної, щоб могли більш детально розібратися. Показать 1 ответ
Отзыв о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) по адресу Хмельницький, Проскуровского Подполья, д. 71\1 Найгірший перевізник з найгіршим сервісом,але з захмарними цінами.6 разів намагалась забрати посилку-нема світла,нема інета.Розумію-війна,але і я не маю можливості по6 годин стояти під відділенням в очікуванні дива.Сьогодні зірки зійшлись,і я застала все,крім своєї посилки.Де вона? Співробітник дупля не ріже,що сказати.Посилка по післяоплаті.Платне зберігання почалось з 01.12.
Отзыв о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) по адресу Хмельницький, Проскуровского Подполья, д. 71\1 Хмельницький відділення нової пошти № 11 взагалі не дотримується зобов'язань перед клієнтом. 25.08 зняли оплату з картки 2 рази , на моє зауваження не компетентний хлопець сказав 'В мене в програмі все нормально, подивіться ' потім покликав якусь дівчинку яка не вибачилась та сказала що єдиним варіантом є написання заявки яка буде розглянута. Я не ношу документи з собою які... Читать отзыв Хмельницький відділення нової пошти № 11 взагалі не дотримується зобов'язань перед клієнтом. 25.08 зняли оплату з картки 2 рази , на моє зауваження не компетентний хлопець сказав 'В мене в програмі все нормально, подивіться ' потім покликав якусь дівчинку яка не вибачилась та сказала що єдиним варіантом є написання заявки яка буде розглянута. Я не ношу документи з собою які необхідні були для заяви. На прохання відмінити оплату в терміналі і ми оплатимо знову нам відмовили. На ГЛ мені повідомили що оператор відділення повинен був відмінити оплати через термінал але цього чомусь не зробив та сказали що я повинна були одразу йти в банк хоча на відділенні мені сказали що в цьому необхідності немає.
Отже, навчіть менеджерів працювати по алгоритмах. Навчіть персонал вибачатись та поверніть мені мої кошти.
Герої карантинного часу Нова Пошта? Ні ви позор сервісу і це показує ваше 11 відділення у м. Хмельницький.
Очікую дзвінок від керівництва.
Недостатки:
Не компетентні особи на робочому місці, сервіс жах
Доброго ранку! Уточніть, будь ласка, за якою саме накладною мала місце описана ситуація? допоможемо з усім розібратися.
НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Хороша робота
Закордонна відправка. Нова пошта та np global.
З'явилась необхідність відправити куртку (придбану і доставлену через знайомих в Україну) назад в Польщу. Вирішив зробити це новою поштою, так як відділення було під боком.
На відділенні повідомили, що відправляємо лише через global, тому що товар з бірками. Дійшли до оцінки товару, працівник НП запитав чи оцінюємо в 5-10 євро. Вартість куртки 200 євро, я вирішив так... Читать отзыв Повне дно.
З'явилась необхідність відправити куртку (придбану і доставлену через знайомих в Україну) назад в Польщу. Вирішив зробити це новою поштою, так як відділення було під боком.
На відділенні повідомили, що відправляємо лише через global, тому що товар з бірками. Дійшли до оцінки товару, працівник НП запитав чи оцінюємо в 5-10 євро. Вартість куртки 200 євро, я вирішив так її і оцінити, запитавши попередньо, на що це вплине та отримав відповідь, що буде трохи дорожчою доставка.
Через декілька днів отримую дзвінок від товариша з Польщі і дізнаюсь про мито вартістю 70$. Зателефонував в службу підтримки НП, розповів усі подробиці, на що отримав відповідь від оператора "перевіряю інформацію, трошки пізніше зв'яжусь з Вами". Розуміючи, що НП в своєму репертуарі, отримав від колеги польський номер (як я зрозумів - працівниця митниці), зателефонував і почув алгоритм дій. Потрібно писати довіреність на брокера з паспортними даними отримувача, очікувати 5 днів на розмитнення та оплатити податок. Через 1 день подзвонила мені служба підтримки np global, вирішила повідомити мені інформацію, що лише відправник несе відповідальність за оцінку товару. Я запитав, чому мені не повідомили про нарахування податків на відправлення і отримав відповідь "працівники нової пошти цього не знають, ми лише партнери". На моє питання "працівники нової пошти надають послуги з доставки взагалі не орієнтуючись в них?" відповіддю оператора було лише мовчання. ПРОЙШЛО 5 ДНІВ, нова пошта вирішила наздогнати втрачену можливість і повідомити на e-mail наступне "Нагадуємо, що при оголошеній вартості 200 EUR, можуть нараховуватись податки та мита для Отримувача відправлення в країні доставці, без оплат даних платежів, відправлення не зможуть доставити".
Працівники не компетентні абсолютно у міжнародній доставці. Проста трата часу і коштів.
КАТЕГОРИЧНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ КОРИСТУВАТИСЬ ПОСЛУГАМИ НП.
Користуйтесь MyMeest, жодних проблем не виникало ніколи. Жалкую, що цього разу довірився новій пошті. Хороший урок.
Гарного дня.
Дуже прикро, що ця ситуація мала місце у нашій з Вами співпраці.
Підкажіть, будь ласка, номер накладної, щоб могли більш детально розібратися. Показать 1 ответ
Жах жахітський
Співробітник дупля не ріже,що сказати.Посилка по післяоплаті.Платне зберігання почалось з 01.12.
Дуже прикро, що сталася така ситуація.
Напишіть, будь ласка, номер накладної, аби ми мали можливість у всьому розібратися.
Менеджери по об'яві
Отже, навчіть менеджерів працювати по алгоритмах. Навчіть персонал вибачатись та поверніть мені мої кошти.
Герої карантинного часу Нова Пошта? Ні ви позор сервісу і це показує ваше 11 відділення у м. Хмельницький.
Очікую дзвінок від керівництва.
Уточніть, будь ласка, за якою саме накладною мала місце описана ситуація? допоможемо з усім розібратися.