Отзыв о COMFY по адресу Київ, вул. Борщагівська, 154А Напередодні свят хотів придбати подарунок на новий рік. Мав намір придбати одразу в магазині, щоб подарунок точно був в наявності і відмінної якості.На жаль, обрав Комфі. Консультанти в магазині неначе не закінчували школу, безграмотність та повна відсутність будь-яких професійних навичок, про товар не можуть сказати нічого конкретного, тільки стандартні речення, кажуть телефонуйте на гарячу лінію, дивіться на сайті... Подарунок... Читать отзыв Напередодні свят хотів придбати подарунок на новий рік. Мав намір придбати одразу в магазині, щоб подарунок точно був в наявності і відмінної якості.На жаль, обрав Комфі. Консультанти в магазині неначе не закінчували школу, безграмотність та повна відсутність будь-яких професійних навичок, про товар не можуть сказати нічого конкретного, тільки стандартні речення, кажуть телефонуйте на гарячу лінію, дивіться на сайті... Подарунок у комфі так і не обрав, звернувся до іншого магазину поблизу(не називаю магазин,щоб не вважали цей відгук антирекламою)-там все вдалося набагато краще.
Нам прикро, що відвідування нашого магазину вас розчарувало. Ми завжди прагнемо, щоб клієнти отримували якісну консультацію та професійне обслуговування, тому така ситуація неприйнятна.
Будь ласка, повідомте деталі: дату, час візиту до магазину за адресою: Київ, вул. Борщагівська, 154А. Якщо ви запам’ятали імена консультантів, це також допоможе.
Дякуємо за увагу до цього питання. Ваш зворотний зв’язок допоможе нам стати кращими!
Отзыв о COMFY по адресу Київ, вул. Борщагівська, 154А Тепер прасую із задоволенням з чудовою праскою з парогенератором від тефаль SV8011EO!!! Розглажує будь які речі,легка,потужна,під час роботи можна доливати воду,що дуже зручно.Більше часу залишається на родину 👍 Раджу іншим.
Отзыв о COMFY по адресу Київ, вул. Борщагівська, 154А Ради интереса зашёл в С-Helper, посмотреть чем же он поможет в пользовании блендером.И вот результат.
Отзыв о COMFY по адресу Київ, вул. Борщагівська, 154А Покупали блендер Tefal. На сайте цена 1199 грн. по акции. В чеке цена блендера 1099 грн. и 100 грн. какой-то С-Helper. Нужен он мне или нет, меня не спрашивали. Деньги в принципе небольшие, но сам факт. А если я захочу вернуть товар, то вернётся только сумма самого изделия? А если цена товара 10000 грн. C-Helper -1000 грн?
Отзыв о COMFY по адресу Київ, вул. Борщагівська, 154А Хотіла собі в подарунок на день народження нову праску . Продавець- консультант напористо рекомендував тільки Тефаль (виробник Франція). 16.02. була зроблена покупка. 18.02. виявила, що вона з браком. Протікає вода, функція стоп капля не працює. Цього ж дня звернулась до магазину. Міняти або повертати гроші мені відмовили. У мене склалось враження, що персонал заздалегідь знав про ці недоробки. Їм потрібно... Читать отзыв Хотіла собі в подарунок на день народження нову праску . Продавець- консультант напористо рекомендував тільки Тефаль (виробник Франція). 16.02. була зроблена покупка. 18.02. виявила, що вона з браком. Протікає вода, функція стоп капля не працює. Цього ж дня звернулась до магазину. Міняти або повертати гроші мені відмовили. У мене склалось враження, що персонал заздалегідь знав про ці недоробки. Їм потрібно було продати праски з браком.
Недостатки:
Бракований виріб. Тече вода з усіх дірок при любій температурі.
Доброго дня! Аліно, дякуємо вам за відгук. Дуже прикро, що покупка не принесла вам позитивних емоцій. У наших магазинах ви можете придбати абсолютно нову техніку та вибір зробити інколи нелегко, бо ми пропонуємо багато техніки з різними ціновими, функціональними та дизайновими рішеннями. Скоріш за все консультант пропонував вам звернути увагу на праски Tefal, оскільки зараз діють приємні акційні ціни до 20% знижки. Але надто наполегливою така консультація не мала бути тому хотіли б принести вам вибачення за це. Під час покупки ви ретельно оглядаєте техніку та можете відмовитись від покупки, або замінити її на іншу одиницю, якщо щось вам не сподобається. Якщо після використання ви виявили певні недоліки або поламку, для таких випадків існує гарантія виробника. Маємо зауважити, що передбачити таку ситуацію заздалегідь, не має можливості. Ви можете звернутись до нашого магазину і ми передамо техніку в авторизований сервісний центр для діагностики або ремонту. Напишіть нам на електронну пошту [email protected] з поміткою у темі листа відгук №1127150, фото вашого чеку, та чи передавали техніку до сервісного центру. Уточнимо для вас всю необхідно інформацію, дякуємо.
Отзыв о COMFY по адресу Київ, вул. Борщагівська, 154А Покупала телефон у Комфі у Аркадії - обирала хвилин 10-15. А саме покупала ще хвилин 40-50. Щоб відповісти хоча б на одне питання збирався так званий конціліум. Але що більш засмутило - підійшов мабуть старший фахівець до того з яким я спілкувалась і став нав'язливо рекомендувати встановити антивірус та зробити інші налаштування саме у них. Я втомилась казати ні.... Читать отзыв Покупала телефон у Комфі у Аркадії - обирала хвилин 10-15. А саме покупала ще хвилин 40-50. Щоб відповісти хоча б на одне питання збирався так званий конціліум. Але що більш засмутило - підійшов мабуть старший фахівець до того з яким я спілкувалась і став нав'язливо рекомендувати встановити антивірус та зробити інші налаштування саме у них. Я втомилась казати ні. Тоді цей хлопець просто хмикнув і похитав головою та пішов, наче він мені це все безкоштовно пропонував а я відмовилась - культура фахівців залишає бажати кращого нажаль. Та навіть якщо б налаштування були безкоштовні то в мене вже реально часу не було, бо мене туди сюди через один маленький телефон тягали, то є то нема і тд
Доброго дня, Саша! Дякуємо вам за такий відвертий відгук! Для того, щоб наші клієнти залишали наш магазин та бажали повернутися, ви маєте бути повністю задоволені нашим сервісом. Наші фахівці мають бути справжніми професіоналами, ні в якому разі не заважати вам, але й не залишати надовго без уваги. Всі ваші питання мають отримати чітку та зрозумілу відповідь, що має бути, безумовно, правильною. Впевнені, що цього можна досягти та невпинно працюємо над цим. Велика вам подяка, що вказали адресу магазину, але ми також були б дуже приємно вражені, якщо ви написали нам листа на [email protected](з темою 711922) з фото чеку для відновлення повної картини подій та звернення до магазину. Саша, це один з прикрих випадків, який ми виправимо і будемо чекати вас знову, адже наша техніка - найякісніша, а обслуговування ми зробимо максимально комфортним. Чекаємо на вашу відповідь та допомогу! Заздалегідь дякуємо! Пробачте!
Павлова Светлана Викторовна (Украина, Кривий Ріг)17 ноября, 2016 год
Отзыв о COMFY по адресу Київ, вул. Борщагівська, 154А 13.11. в Кривом Роге приобрела для дочери,которая проживает в Киеве, стиральную машинку. Привлекла акция : оплата частями, доставка за 1 грн., бесплатная установка. Дополнительно оплатила дальнейшее сервисное обслуживание. 17.11. товар не доставлен. Как обясняют в магазине на Борщаговской - нет технической возможности создать кассовый чек на доставку в 1 грн. Поэтому берите такси, пожалуйста. Извините, я не туалетную бумагу покупаю.... Читать отзыв 13.11. в Кривом Роге приобрела для дочери,которая проживает в Киеве, стиральную машинку. Привлекла акция : оплата частями, доставка за 1 грн., бесплатная установка. Дополнительно оплатила дальнейшее сервисное обслуживание. 17.11. товар не доставлен. Как обясняют в магазине на Борщаговской - нет технической возможности создать кассовый чек на доставку в 1 грн. Поэтому берите такси, пожалуйста. Извините, я не туалетную бумагу покупаю. Меня привлекла цепочка: покупка,доставка,установка,сервис. Как заявлялось в акции. Причём здесь такси? Обратилась на "горячую линию". Вежливый,толковый оператор пообещал разобраться и перезвонить. Не теряю надежды .
Достоинства:
Быстрое и грамотное обслуживание в Кривом Роге. Покупка праздник.
Недостатки:
Дочь два раза обращалась в магазин на Борщаговской. Приезжала 14 и 15. Дама на кассе пообещала перезвонить 16.11. Но... не стала утруждаться.Сколько раз ещё нужно приехать ?
Добрый день! Светлана Викторовна, мы нашли ваше обращение, и проверили чек. К глубокому сожалению, нашими сотрудниками при оформлении заказа были допущены ошибки. От лица компании приносим извинения за доставленные неудобства! С вами сегодня в течение дня обязательно свяжется наш сотрудник, для дальнейшего решения вопроса. Ожидайте, пожалуйста, звонка.
Отзыв о COMFY по адресу Київ, вул. Борщагівська, 154А Приобрел телефон ASUS ZB452KG 15.07.2016 г. Придя домой при включении телефона вылезло - в приложении "Графический интерфейс системы" произошла ошибка. Телефон не включается. На следующий день обратился в магазин где мне отказали в обмене товара или возврате денег. Отправили к IT-специалисту который сделал сброс системы к заводским настройкам. Но придя домой выключил телефон чтоб вставить симку и флешку... Читать отзыв Приобрел телефон ASUS ZB452KG 15.07.2016 г. Придя домой при включении телефона вылезло - в приложении "Графический интерфейс системы" произошла ошибка. Телефон не включается. На следующий день обратился в магазин где мне отказали в обмене товара или возврате денег. Отправили к IT-специалисту который сделал сброс системы к заводским настройкам. Но придя домой выключил телефон чтоб вставить симку и флешку и тут телефон опять высветил туже ошибку. Придя опять в магазин опять услышал в ответ отказ на замену или возврат денег. Отправили в сервисный центр за справкой что ето заводской брак. Сходил и удивился что они такой справки не дают а только ремонтируют технику. Пришел в магазин и мне говорят пишите заявление на возврат или обмен - написал, сказали мне ответят письмом и на телефон смс напишут или позвонят. Прошло несколько дней , опять пришел в магазин где они перезвонили в главный офис и сказали ждать ответа и заверили что гарантийный срок возврата сохраняется с момента написания заявления до 30 дней . Прошло 14 дней , нет ни письма ни звонка ни смс . Опять пришел в магазин - опять набрали офис - сказали в течении 3- дней дадут ответ. На 3-тий день звоню в магазин - там в офис - ответ - ждите ответа от юристов . Не магазин а полный бардак - юристам нечего делать кроме того как рассматривать такие вопросы - и за что им деньги платят ? ... Ответа вижу не дождусь а телефоном не пользуюсь - лежит в коробочке ждет ответа от " СУПЕР ЮРИСТОВ магазина COMFY . Вижу судьба телефона теперь валятся месяцами в сервисном центре пока срок гарантии не истечет. Подожду еще пару дней - может хоть тут кто-то ответит . Плохо работает сервис и обслуживание клиентов . Теряют постоянных покупателей .
Добрый день! Сергей, нам жаль, что вы столкнулись с неприятной ситуацией и испытывали неудобства при многократном обращении в магазин, однако сотрудники действовали правильно и посоветовали вам возможные пути решения. Обменять или вернуть можно исключительно новую технику! Если товар в неработоспособном виде, даже если это произошло не по вашей вине, вернуть такой товар возможность отсутствует. Его необходимо отправить в сервисный центр производителя на диагностику для принятия решения заводской ли это брак или нет. Если сервисный центр дает подтверждение, что это брак, вам выдается акт на списание и на основание него мы можем сделать обмен. Если же вы настаиваете на возврате и не желаете делать диагностику смартфона, у вас есть право написать заявление о случившемся с просьбой вернуть средства, что вы и сделали, которое будет рассматриваться максимально в течение 30-ти дней. Уверяем вас, что бардака нет, вашим вопросом занимаются и в оговоренные сроки предоставят обратную связь! Ожидайте, пожалуйста, решения.
COMFY
Comfy – супермаркеты и интернет-магазин бытовой техники и электроники. Сеть магазинов бытовой техники и электроники в Киеве и Украине
Жахливе обслуговування
Нам прикро, що відвідування нашого магазину вас розчарувало. Ми завжди прагнемо, щоб клієнти отримували якісну консультацію та професійне обслуговування, тому така ситуація неприйнятна.
Будь ласка, повідомте деталі: дату, час візиту до магазину за адресою: Київ, вул. Борщагівська, 154А. Якщо ви запам’ятали імена консультантів, це також допоможе.
Дякуємо за увагу до цього питання. Ваш зворотний зв’язок допоможе нам стати кращими!
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
Тефаль-супер
Розглажує будь які речі,легка,потужна,під час роботи можна доливати воду,що дуже зручно.Більше часу залишається на родину 👍
Раджу іншим.
Как С-Helper помогает с инструкцией к товару (за что берут деньги)
Обманывают покупателя (или недоговаривают информацию)
В чеке цена блендера 1099 грн. и 100 грн. какой-то С-Helper. Нужен он мне или нет, меня не спрашивали. Деньги в принципе небольшие, но сам факт.
А если я захочу вернуть товар, то вернётся только сумма самого изделия? А если цена товара 10000 грн. C-Helper -1000 грн?
праска - міняти або повертати гроші мені відмовили
Аліно, дякуємо вам за відгук.
Дуже прикро, що покупка не принесла вам позитивних емоцій.
У наших магазинах ви можете придбати абсолютно нову техніку та вибір зробити інколи нелегко, бо ми пропонуємо багато техніки з різними ціновими, функціональними та дизайновими рішеннями. Скоріш за все консультант пропонував вам звернути увагу на праски Tefal, оскільки зараз діють приємні акційні ціни до 20% знижки. Але надто наполегливою така консультація не мала бути тому хотіли б принести вам вибачення за це.
Під час покупки ви ретельно оглядаєте техніку та можете відмовитись від покупки, або замінити її на іншу одиницю, якщо щось вам не сподобається.
Якщо після використання ви виявили певні недоліки або поламку, для таких випадків існує гарантія виробника. Маємо зауважити, що передбачити таку ситуацію заздалегідь, не має можливості.
Ви можете звернутись до нашого магазину і ми передамо техніку в авторизований сервісний центр для діагностики або ремонту. Напишіть нам на електронну пошту [email protected] з поміткою у темі листа відгук №1127150, фото вашого чеку, та чи передавали техніку до сервісного центру. Уточнимо для вас всю необхідно інформацію, дякуємо.
Культура та компетентність продавців дуже низька
Щоб відповісти хоча б на одне питання збирався так званий конціліум.
Але що більш засмутило - підійшов мабуть старший фахівець до того з яким я спілкувалась і став нав'язливо рекомендувати встановити антивірус та зробити інші налаштування саме у них. Я втомилась казати ні.... Читать отзыв Покупала телефон у Комфі у Аркадії - обирала хвилин 10-15. А саме покупала ще хвилин 40-50.
Щоб відповісти хоча б на одне питання збирався так званий конціліум.
Але що більш засмутило - підійшов мабуть старший фахівець до того з яким я спілкувалась і став нав'язливо рекомендувати встановити антивірус та зробити інші налаштування саме у них. Я втомилась казати ні. Тоді цей хлопець просто хмикнув і похитав головою та пішов, наче він мені це все безкоштовно пропонував а я відмовилась - культура фахівців залишає бажати кращого нажаль. Та навіть якщо б налаштування були безкоштовні то в мене вже реально часу не було, бо мене туди сюди через один маленький телефон тягали, то є то нема і тд
Сам телефон працює ок:)
Саша, це один з прикрих випадків, який ми виправимо і будемо чекати вас знову, адже наша техніка - найякісніша, а обслуговування ми зробимо максимально комфортним. Чекаємо на вашу відповідь та допомогу! Заздалегідь дякуємо! Пробачте!
Ноль взаимодействия.
Обман по поводу обмена бракованого товара в магазинах COMFY