Тетяна Волосянко Отзыв написан 4 сентября, 2022 год8 просмотров
Отзыв о COMFY по адресу Ивано-Франковск, вул. Гетьмана Мазепи, 168В Доброго дня, купили в Івано-Франківську морозильпу камеру Westfrost, місяць попрацювала і все, майстер приїхав і сказав що мотор поломаний, ми заплатили за додаткову гарантію, ми вже який тиждень чекаємо результату, чого ми купуючи нрву заморозку маємо чекати ? Ви або даєте нам нову заморозку, або якось швидше вирішуєте питання з цим. Ми повну морозілку заклали продуктами, хто за це повинен платити? Це не мала сума. Наскільки я знаю, що по правилам захисту прав споживачів на термін ремонтних робіт ви маєте надати людям для тимчасового користування заморозку. Цього немає. Ми незадоволені покупкою. Серед фірм Індезіт, Беко, Вестфрост, ваші консультанти порадили нам саме Вестфрост. Ми хочемо , щоб ви нам повернули гроші або дали нову заморозку. Тому що 16тис+ це не є мала сума за морозильну камеру, ми її купили не для того щоб за місяць часу робити ремонт мотора. З такими поломками не відомо скільки та заморозка ще пропрацює . Дякую за увагу!
Нам дуже шкода ознайомитись із такою ситуацією, адже ми завжди робимо наголос саме на якості наших товарів та погоджуємось, як прикро, коли техніка виходить з ладу.
Якщо товар має суттєвий недолік, брак або підозру на механічне пошкодження - ми радимо звернутись до сервісного центру виробника за умов наданої гарантії для отримання діагностики та, за потреби, ремонту. Якщо дефект виробництва підтверджується, ви можете отримати відповідний "Акт на списання" за допомогою якого ви можете отримати новий товар, або кошти назад.
Просимо вас написати нам на електронну пошту [email protected] або зателефонувати на 0 800 303 505 та підказати дані вашої покупки, уточнити до якого сервісного центру ви звертались, чи подавали заявку на виклик майстра через наш магазин.
Поломка морозильної камери - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву
Нам дуже шкода ознайомитись із такою ситуацією, адже ми завжди робимо наголос саме на якості наших товарів та погоджуємось, як прикро, коли техніка виходить з ладу.
Якщо товар має суттєвий недолік, брак або підозру на механічне пошкодження - ми радимо звернутись до сервісного центру виробника за умов наданої гарантії для отримання діагностики та, за потреби, ремонту. Якщо дефект виробництва підтверджується, ви можете отримати відповідний "Акт на списання" за допомогою якого ви можете отримати новий товар, або кошти назад.
Просимо вас написати нам на електронну пошту [email protected] або зателефонувати на 0 800 303 505 та підказати дані вашої покупки, уточнити до якого сервісного центру ви звертались, чи подавали заявку на виклик майстра через наш магазин.
З повагою, COMFY