Лінія 1960 Відправленя 29.09.2025 відправленя о 20:05 з Варшави західніої. Працівник який вкладав багажі пасажирів видумував що вони не перевозять коробок і взяв з жінки за це 50 злотих , іншій без жодної ваги ствердив що валіза тяжка і взяв з неї 70 злотих і це тільките що я побачив. Ігнорував людей які питали з якої сторони підходити... Читать отзыв Лінія 1960 Відправленя 29.09.2025 відправленя о 20:05 з Варшави західніої. Працівник який вкладав багажі пасажирів видумував що вони не перевозять коробок і взяв з жінки за це 50 злотих , іншій без жодної ваги ствердив що валіза тяжка і взяв з неї 70 злотих і це тільките що я побачив. Ігнорував людей які питали з якої сторони підходити якщо їдуть до своїх зупинок. Авжеж жодних чеків за взяті гроші не було , усе до кишені... Де написано що до автобуса не можна покласти коробки але валізу котра тяжка і більша за неї в 5 разів можна??? Соромно за країну дивлячись на такі речі... Теж не розумію тих людей котрі просто не питаючи дають ті гроші не отримуючи жодного чеку чи щось. Але то їх вибір...
дякую компанії за вашу роботу. Сьогодні мій син мав рейс Житомир Київ Одеса одним квитком , затримався рейс з-за кордону через Житомир і приїхав на 27 пізніше до Києва , так мого сина чекали ці 27 хвилин одного і він встиг , дякую за людяність водієві і співробітникам
Рейс 1950 Київ - Варшава. Відправлення 19.09.25 о 18:00 було затримано на 3,5 години. Сморід від туалету до тошноти тривав всю поїздку. Рейс 1950 Варшава - Київ 21.09.25.Тут взагалі хамство водія перейшло межі. Боги Автолюксу дозволяють собі кричати на пасажирів, зверхньо відповідати на питання, а у разі, якщо пасажир не погоджується з тим, що його намагаються виставити ідіотом,... Читать отзыв Рейс 1950 Київ - Варшава. Відправлення 19.09.25 о 18:00 було затримано на 3,5 години. Сморід від туалету до тошноти тривав всю поїздку. Рейс 1950 Варшава - Київ 21.09.25.Тут взагалі хамство водія перейшло межі. Боги Автолюксу дозволяють собі кричати на пасажирів, зверхньо відповідати на питання, а у разі, якщо пасажир не погоджується з тим, що його намагаються виставити ідіотом, погрожують залишити на автостанції і не пустити до автобусу. Ну, і звичайно, сморід від туалету, як додаток до "відмінного" сервісу від Автолюксу. Висновок: хто хоче почувати себе людиною, а не непотрібом, і не вдихати всю дорогу туалетні "аромати" - шукайте іншого перевізника. Автолюкс, ви перевозите ЛЮДЕЙ, а не худобу!
Доброго дня! Нам прикро, що під час поїздок за маршрутом Київ – Варшава та Варшава – Київ Ви зіткнулися з неприпустимою поведінкою персоналу та дискомфортними умовами в автобусі. Ми дуже серйозно ставимося до таких ситуацій і обов’язково проведемо внутрішню перевірку.
Щоб ми могли детально розглянути цей випадок і вжити відповідних заходів, просимо Вас надати номери квитків. Це допоможе нам швидше і точніше ідентифікувати рейси та водіїв.
Дякуємо за Ваш відгук і перепрошуємо за завдані незручності.
Користувався послугами Автолюкс для поїздки між містами. Автобус прибув вчасно, був чистим і добре обладнаним. Водій виявився досвідченим та ввічливим. Загалом, подорож пройшла гладко та без неприємностей.
Доброго дня! Щиро дякуємо за ваш відгук і приємні слова на адресу нашого сервісу. Нам дуже важливо знати, що поїздка була комфортною та пройшла без неприємностей.
Щоб ми могли відзначити роботу водія та врахувати ваш досвід у подальшій оцінці якості, будемо вдячні, якщо ви надішлете нам номер квитка.
Гарних вам подорожей і до нових зустрічей на борту Автолюкс!
Маршрут Вильнюс -Киев.на 15:15 15.09.все видно по камере особенно как хотели оставить девушку которая пошла за хот до6ом и мы орали что б не уезжал без нее. Это не поездка это отправка в преисподнюю с двумя бымло водителями. Они орут на пассажиров,они уезжают когда пассажир вышел на 10 мин.при чем сами же озвучивали.а багаж в автобусе. поспать вам не... Читать отзыв Маршрут Вильнюс -Киев.на 15:15 15.09.все видно по камере особенно как хотели оставить девушку которая пошла за хот до6ом и мы орали что б не уезжал без нее. Это не поездка это отправка в преисподнюю с двумя бымло водителями. Они орут на пассажиров,они уезжают когда пассажир вышел на 10 мин.при чем сами же озвучивали.а багаж в автобусе. поспать вам не дадут,будут громко обсуждать пиво. Водят как пьяные,слетала с кресла сонная.маты ор,почти врезались и по тормозам итак часто. .За то что парень под 2 м прилег на кресла что б вздремнуть,его в жесткой форме начал гнать водила,что б самому там лечь.и начал буцать ногами с легка,но с вызовом подраться выйти. Старые корчи которые просто незнаю от куда,им надо сидеть на лавочке а не возить людей по странам.
Доброго дня! Дякуємо, що поділилися своїми враженнями. Нам щиро шкода, що Ваша поїздка за маршрутом Вільнюс — Київ 15.09 залишила настільки негативні емоції. Ми дуже серйозно ставимося до безпеки та комфорту пасажирів, тому обов’язково розберемося в описаній ситуації. Будь ласка, надішліть нам номер Вашого квитка щоб ми могли ідентифікувати рейс та провести детальний розгляд ситуації. Дякуємо за Ваш зворотний зв’язок – він допомагає нам ставати кращими.
Не купуйте квитки цього перевізника , якщо не хочете приїхати з інвалідністю. Затримка до 7 годин можлива з України до Польщі і чхати їм на ваші подальші квитки, плани і час. Відповідальність за затримку вони кажуть що не несуть 😂 Обіцяли повернення повної вартості квитка , якщо виходиш з маршруту і добираєшся своїм ходом. Повернули 450 грн замість... Читать отзыв Не купуйте квитки цього перевізника , якщо не хочете приїхати з інвалідністю. Затримка до 7 годин можлива з України до Польщі і чхати їм на ваші подальші квитки, плани і час. Відповідальність за затримку вони кажуть що не несуть 😂 Обіцяли повернення повної вартості квитка , якщо виходиш з маршруту і добираєшся своїм ходом. Повернули 450 грн замість 2900!!! І то через місяць! Я з травмою спини, замість заявлених 22 годин їхала 40 !!! Єдина їх перевага це туалет який працює - де коли вам з тошноть можна з користатися, бо напевно зтошнить за цей час.
Доброго дня! Нам дуже прикро читати про Ваш досвід і щиро перепрошуємо за труднощі, які виникли під час поїздки. Ми розуміємо, наскільки важливі комфорт і дотримання заявленого графіку для пасажирів, і обов’язково перевіримо описану Вами ситуацію.
Щоб ми могли детально розглянути Вашу скаргу та надати відповідь щодо компенсації, будь ласка продублюйте Вашу скаргу з номером квитка на електронну адресу нашої служби підтримки [email protected] . Це допоможе нам ідентифікувати рейс і з’ясувати всі обставини.
Дякуємо за Ваш зворотний зв’язок — він важливий для підвищення якості наших послуг.
Авто Люкс найгірший перевізник. На гарячій лінії коли їм дзвониш жінка відповідає грубо та неповажно. В самому автобусі не зовсім зручно але це нічого, якби він не ламався постійно і не потрібно було купувати нові квитки і самостійно вирішувати як добратись до місця призначення. Гроші вони звісно не компенсують,(враховуючи що квиток і так дорогий саме в Авто Люкс не зрозуміла... Читать отзыв Авто Люкс найгірший перевізник. На гарячій лінії коли їм дзвониш жінка відповідає грубо та неповажно. В самому автобусі не зовсім зручно але це нічого, якби він не ламався постійно і не потрібно було купувати нові квитки і самостійно вирішувати як добратись до місця призначення. Гроші вони звісно не компенсують,(враховуючи що квиток і так дорогий саме в Авто Люкс не зрозуміла чому) , раніше купували інші квитки дешевші інших перевізників і все було добре. Не раджу нікому є багато інших гарних перевізників.
Доброго дня! Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам щиро шкода, що Ваша поїздка залишила негативні враження, і ми приносимо вибачення за незручності, з якими Ви зіткнулися як під час користування гарячою лінією, так і під час подорожі. Будь ласка, надішліть номер Вашого квитка, щоб ми могли перевірити деталі рейсу та розглянути ситуацію більш детально. Ваш відгук важливий для нас і допомагає працювати над покращенням сервісу.
Поїздка була 2.09–3.09, до Чехії. По-перше, автобус до Києва запізнився, і коли я підійшла до другого автобуса на пересадку, співробітники почали в грубій формі звинувачувати мене у запізненні, хоча затримка сталася з їхньої вини. По-друге, за розкладом мав бути двоповерховий автобус, а в результаті отримали одноповерховий. Крім того, під час поїздки в туалеті не було води для миття рук. І... Читать отзыв Поїздка була 2.09–3.09, до Чехії. По-перше, автобус до Києва запізнився, і коли я підійшла до другого автобуса на пересадку, співробітники почали в грубій формі звинувачувати мене у запізненні, хоча затримка сталася з їхньої вини. По-друге, за розкладом мав бути двоповерховий автобус, а в результаті отримали одноповерховий. Крім того, під час поїздки в туалеті не було води для миття рук. І після подорожі я спробувала уточнити у водія причину грубого ставлення. У відповідь він знову почав кричати, дозволив собі хапати мене за руки і навіть образив питанням «чи не порадити мені лікаря». Підсумок: компанія не забезпечує ані заявленого рівня сервісу, ані поважного ставлення до пасажирів.
Доброго дня! Дякуємо, що поділилися враженнями від поїздки. Нам щиро прикро, що Ваша подорож до Чехії (02–03.09) супроводжувалася такими неприємними ситуаціями. Ми дуже серйозно ставимося до питань безпеки та поваги до пасажирів, тому Ваш відгук обов’язково буде розглянуто у деталях. Будь ласка, надішліть номер Вашого квитка, щоб ми могли ідентифікувати рейс та провести внутрішню перевірку. Дякуємо за те, що звернули увагу на ці моменти — для нас це важливо, аби підвищувати якість обслуговування.
Я дуже часто їжджу автобусом до Польщі з різними перевізниками. З Автолюксом в цей раз поїхали вперше. Мені їх рекомендували дуже багато людей. Я вирішила, що теж спробую їх «комфорт». Бо цей перевізник дорожче, чим я завжди їжджу. Але Автолюкс за свої гроші обіцяє: туалет, Wi-Fi, кава/чай, кіно/музика індивідуально. Тепер про мої враження: їхала я з Кракова до Києва... Читать отзыв Я дуже часто їжджу автобусом до Польщі з різними перевізниками. З Автолюксом в цей раз поїхали вперше. Мені їх рекомендували дуже багато людей. Я вирішила, що теж спробую їх «комфорт». Бо цей перевізник дорожче, чим я завжди їжджу. Але Автолюкс за свої гроші обіцяє: туалет, Wi-Fi, кава/чай, кіно/музика індивідуально. Тепер про мої враження: їхала я з Кракова до Києва 31.08.25. У мене в квитку була вся інформація: місце посадки та час відправлення з Кракова, місце висадки та прибуття до Києва, також номер місця, який я сама обрала на сайті. На сайті було вказано, що автобус полуторний. І ось я в час ікс 18:40год ( відправлення в 19:20год) була на вокзалі і чекала на свій автобус. Думаю багато хто знає, як виглядає полуторний автобус і якого кольору Автолюкс (темно-синій). Але такого автобуса немає. Краєм ока я бачу двоповерховий автобус Еколайнс і чисто інтуїтивно вирішила підійти і бачу на склі біля великої таблички з маршрутом стоїть в куточку аркуш А4, де шрифтом максимально 22 просто надрукована чорним кольором слово Автолюкс. Водій мені каже, що це і є мій автобус. Я не знаю який потрібно мати зір, щоб побачити на вокзалі серед багатьох великих автобусів цей аркуш. До речі, я підійшла до водія в 19:16год,, а виїхали ми в 19:19год. І звичайно, так як, автобус двоповерховий, то і моє місце не там де, я обрала. А в самому кінці, де не розкладається крісло. Поїздка була просто «СУПЕР». Є і позитивні речі: кава/чай, туалет були, а кіна не було, бо не було інтернету. Водії були чемні, до них нарікань взагалі немаю. Вже вдома я зателефонувала менеджеру, розповіла все і отримала відповідь. Виявляється, що я ПОВИННА після покупки квитка зателефонувати їм і вони мені нададуть інформацію за мій автобус. Не вони мені, що змінили автобус, а я повинна здогадатися. Іншим разом, я не обиратиму цього перевізника. Бо так можна і залишитися просто на вокзалі.
Доброго дня! Дякуємо, що поділилися детальним відгуком про поїздку за маршрутом Краків — Київ (31.08.25). Нам дуже прикро, що сервіс не відповідав Вашим очікуванням і що виникла плутанина з автобусом та розсадкою. Ми обов’язково передамо інформацію колегам для внутрішньої перевірки, адже зрозумілий процес посадки та відповідність заявлених послуг є для нас пріоритетом. Будь ласка, надішліть номер Вашого квитка, щоб ми могли ідентифікувати рейс та розглянути ситуацію детальніше. Дякуємо за Ваші зауваження — вони допомагають нам покращувати якість сервісу.
Залишаю відгук щодо досвіду користування послугами перевізника Автолюкс. 10 серпня замовляв два білети на поїздку з Києва До Одеси о 14-30. Спочатку все йшло норм і сервіс видавався нормальним але це тільки спочатку. Рейс перенесли о 13:04 на годину вперед тобто на 15:25 і здавалось що проблеми в цьому не має але не тут то було. о 14:43 рейс перенесли... Читать отзыв Залишаю відгук щодо досвіду користування послугами перевізника Автолюкс. 10 серпня замовляв два білети на поїздку з Києва До Одеси о 14-30. Спочатку все йшло норм і сервіс видавався нормальним але це тільки спочатку. Рейс перенесли о 13:04 на годину вперед тобто на 15:25 і здавалось що проблеми в цьому не має але не тут то було. о 14:43 рейс перенесли на 45 хвилин вперед тобто на 16:10 при тому що деяким людям довго добиратись до точки і відправлення і потрібно планувати свій час щоб встигнути. Прибувши завсякчас на призначене місця автобусу не було на початку рейси і прийшлось чекати його аж до 17 години вечора. До цього, о 16:30 приїхав автобус на відповідних номерах і водій сказав що ми вас не візьмемо тому що виявляється є люди на зупинці які чекають рейсу з 13:00 бо їх автобус запізнювався. Дитина в стресі, плаче, люди стомлені та злі, та це й не дивно, кажуть Автолюкс так завжди. Якщо комусь треба такі самі враження від поїздки то вам точно звертатись до шаражкіної контори під назвою Автолюкс.
Доброго дня! Щиро дякуємо за Ваш відгук та перепрошуємо за ситуацію, яка склалася під час Вашої поїздки 10 серпня. Ми розуміємо, наскільки важливим є дотримання розкладу та комфорт наших пасажирів, особливо коли подорожують діти. Ваш описаний досвід не відповідає стандартам якості, яких ми прагнемо дотримуватися. Ми вже передали інформацію до відповідного відділу для детального розгляду. Будь ласка, надішліть нам номер Вашого квитка (або квитків), щоб ми змогли перевірити усі обставини, а також вжити необхідних заходів. Ще раз перепрошуємо за незручності й дякуємо, що поділилися з нами своїм досвідом — це допомагає нам ставати кращими. Показать 1 ответ
Залишаю свій відгук про сервіс компанії «Автолюкс». 29 серпня 2025 року я їхала рейсом Київ — Одеса, заявленим як «VIP», і ця поїздка стала одним із найгірших вражень. Спочатку автобус затримався при подачі, але це були лише "квіточки". Автобус ТРИЧІ ламався просто на трасі. У салоні було більше +35°C, кондиціонер не працював, пасажири більше півгодини сиділи в задусі без будь-якої... Читать отзыв Залишаю свій відгук про сервіс компанії «Автолюкс». 29 серпня 2025 року я їхала рейсом Київ — Одеса, заявленим як «VIP», і ця поїздка стала одним із найгірших вражень.
Спочатку автобус затримався при подачі, але це були лише "квіточки". Автобус ТРИЧІ ламався просто на трасі. У салоні було більше +35°C, кондиціонер не працював, пасажири більше півгодини сиділи в задусі без будь-якої інформації від водія чи компанії. Другу поломку ми чекали півтори години на узбіччі. Втретє автобус остаточно затих на жвавій трасі — і лише завдяки самим пасажирам вдалося уникнути трагедії, бо люди збиралися виходити просто на дорогу.
Після цього нас пересадили в інший автобус, де багато хто був змушений їхати стоячи в проході з багажем до самого кінця маршруту. Серед пасажирів були люди з інвалідністю та травмами, для яких така поїздка була особливо тяжкою.
Я написала офіційну претензію на пошту компанії [email protected] з номером білета та рейсу, але вже минуло 5 днів — жодної відповіді я так і не отримала. Це демонструє повну відсутність зворотного зв'язку та піклування про клієнтів.
Висновок: сервіс компанії «Автолюкс» абсолютно не відповідає заявленому рівню, а безпека пасажирів, зважаючи на мій досвід, нікого не цікавить. Краще їдьте поїздом.
Достоинства:
1. Не виявлено
Недостатки:
1. ? Затримка відправлення: автобус подали із запізненням на 15 хвилин.
2. ? Технічні несправності: автобус ламався тричі дорогою.
-Перша поломка: відключився кондиціонер, в салоні було близько +35 ° C, пасажири більше 30 хвилин сиділи без повітря та інформації.
-Друга поломка: зупинка на узбіччі на півтори години, водій безуспішно намагався усунути проблему, жодного зв'язку з диспетчером чи службою підтримки.
-Третя поломка: автобус остаточно затих на проїжджій частині жвавої траси, виникла потенційна загроза життю пасажирів.
3. Пересадка в інший автобус: пересадили ТІЛЬКИ після довгих умовлянь, але місця не вистачило: частина людей їхала стоячи у проході разом із речами та багажем.
4. Ігнорування потреб уразливих пасажирів: в автобусі були люди з інвалідністю та травмами, для яких подібні умови були особливо важкими.
5. Відсутність турботи про безпеку: жодної координації чи інструкцій, вся ініціатива виходила лише від пасажирів.
6. Невідповідність заявленого рівня "VIP": замість комфортного рейсу
Доброго дня! Щиро дякуємо, що поділилися своїм досвідом, і приносимо вибачення за ті обставини, які Вам довелося пережити під час поїздки 29 серпня. Безпека та комфорт пасажирів є нашим головним пріоритетом, і описана Вами ситуація є абсолютно неприйнятною. Ми дуже шкодуємо, що Вам довелося зіштовхнутися з технічними проблемами, відсутністю належного інформування та умовами, які не відповідають заявленому рівню «VIP». Для детального розгляду Вашої скарги, будь ласка, надішліть нам номер Вашого квитка. Це допоможе нам відстежити рейс, перевірити дії персоналу та вжити відповідних заходів. Ще раз перепрошуємо за Ваш досвід. Ми цінуємо Вашу зворотну реакцію, адже саме вона дає змогу нам виправляти недоліки та підвищувати якість послуг. Показать 1 ответ
Сервіс бронювання та покупки квитків автолюкса "дно", попри це водії зробили все можливе щоб доставити вчасно. Білет купували заздалегідь, час відправлення оператором був змінений з 16:00 на 15:00 та ще й на іншому автобусі, але зі зміною місць і крім того поруч під'їхав автобус з відправкою на 16:00 (запитали у водія що він поіде за таким як у нас маршрутом).... Читать отзыв Сервіс бронювання та покупки квитків автолюкса "дно", попри це водії зробили все можливе щоб доставити вчасно. Білет купували заздалегідь, час відправлення оператором був змінений з 16:00 на 15:00 та ще й на іншому автобусі, але зі зміною місць і крім того поруч під'їхав автобус з відправкою на 16:00 (запитали у водія що він поіде за таким як у нас маршрутом). Через деякий час прийшло ще одне повідомлення, що "пересадочний" автобус буде відправлятись не у 22:30 а у 01:40, причина - запізнення автобуса з Варшави, виїхали ми о 2:10, квитки просили поруч і нам це підтвердили, але вони були по різних рядах. При дзвінку оператору вислухали, нічого не прояснили, відповіли дежурне "приносимо вибачення за незручності". Якби знали про це вибрали б інший маршрут чи час, розраховували прибути до Харкова о 5.30 а приїхали о 8.20. Чому я повинен чекати більше трьох годин автобус, який не буде мене чекати якщо я запізнюсь.
Доброго дня! Дякуємо за Ваш відгук та перепрошуємо за всі незручності, з якими Ви зіштовхнулися. Ми раді, що робота водіїв залишила позитивне враження, але водночас визнаємо проблеми із сервісом бронювання та комунікацією. Будь ласка, надішліть нам номер квитка, щоб ми могли детальніше розібратися в ситуації та вжити необхідних заходів.
Поїздка на рейсі Київ-Прага від 01.09 перетворилася на справжній кошмар. Автобус повинен був вирушити о 13:15, але у підсумку ми сиділи в очікуванні більше 6 годин! Час виїзду змінювали вже п'ять разів, жодної конкретної інформації не надавали. Оператор відповідав одне й те саме: «технічні причини, нам шкода». Жодної поваги до пасажирів. Люди сидять із речами, без нормальних умов, а компанія... Читать отзыв Поїздка на рейсі Київ-Прага від 01.09 перетворилася на справжній кошмар. Автобус повинен був вирушити о 13:15, але у підсумку ми сиділи в очікуванні більше 6 годин! Час виїзду змінювали вже п'ять разів, жодної конкретної інформації не надавали. Оператор відповідав одне й те саме: «технічні причини, нам шкода». Жодної поваги до пасажирів. Люди сидять із речами, без нормальних умов, а компанія навіть не вважає за потрібне пояснити ситуацію. Вкрай розчарована таким сервісом. Після такого досвіду більше ніколи не скористаюся послугами «Автолюкс» і нікому не пораджу.
Доброго дня! Щиро перепрошуємо за ситуацію, яка склалася під час рейсу Київ–Прага 01.09. Ми розуміємо Ваше розчарування — багаторазові зміни часу відправлення та відсутність належної інформації є неприпустимими. Будь ласка, надішліть номер Вашого квитка, щоб ми могли детально перевірити обставини та вжити заходів, щоб подібна ситуація не повторювалася у майбутньому. Показать 1 ответ
Користувались перевізником дуже багато раз і все було чудово , а от рейс Київ Прага 30.08 перенесли спочатку на дві години потім ще на дві , диспетчер тупо відморажувалась казала що їм не докладують про зміни. Но це можливо форс мажор, а от як пояснить те що в салоні духота, кондиціонер вимкнутий, вікна закупорені, стоїмо 15 годин на кордоні, туалет... Читать отзыв Користувались перевізником дуже багато раз і все було чудово , а от рейс Київ Прага 30.08 перенесли спочатку на дві години потім ще на дві , диспетчер тупо відморажувалась казала що їм не докладують про зміни. Но це можливо форс мажор, а от як пояснить те що в салоні духота, кондиціонер вимкнутий, вікна закупорені, стоїмо 15 годин на кордоні, туалет не працює коли автобус стоїть, діти хочуть в туалет . Жах!!!
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом і що багато разів обирали «Автолюкс». Нам особливо прикро, що поїздка Київ – Прага 30.08 виявилася для Вас настільки складною та неприємною. Такі умови дійсно неприйнятні, і ми вже передаємо цю інформацію до відповідальних підрозділів для усунення проблем. Щоб ми могли більш детально розглянути саме Ваш рейс, просимо Вас надати номер квитка. Це допоможе нам швидше перевірити ситуацію та вжити заходів. Просимо вибачення за завдані незручності та дякуємо, що допомагаєте нам вдосконалювати сервіс. Ми цінуємо Вашу довіру й сподіваємося, що майбутні поїздки виправдають Ваші очікування.
18.07 rejs Kyiv-Chernihiv AI-0498-AA perenosyt chas vidpravlennja z Vydybuchi na 18:40. Prynosymo vybachenya za nezruchnosti 18.07 rejs Kyiv-Chernihiv AI-0498-AA perenosyt chas vidpravlennja z Vydybuchi na 19:40. Prynosymo vybachenya za nezruchnosti За те, що відмінили рейс - вже вибачень нема!!! 19.07 rejs Kyiv -Chernihiv AA-8451-MM perenosyt chas vidpravlennja z Vydubychi na 17:30. Prynosymo vybachenya za nezruchnosti 20.07 rejs Kyiv - Chernihiv... Читать отзыв 18.07 rejs Kyiv-Chernihiv AI-0498-AA perenosyt chas vidpravlennja z Vydybuchi na 18:40. Prynosymo vybachenya za nezruchnosti 18.07 rejs Kyiv-Chernihiv AI-0498-AA perenosyt chas vidpravlennja z Vydybuchi na 19:40. Prynosymo vybachenya za nezruchnosti
За те, що відмінили рейс - вже вибачень нема!!!
19.07 rejs Kyiv -Chernihiv AA-8451-MM perenosyt chas vidpravlennja z Vydubychi na 17:30. Prynosymo vybachenya za nezruchnosti
20.07 rejs Kyiv - Chernihiv KA-7052-AM perenosyt chas vidpravlennja z Vydubychi na 17:40. Prynosymo vybachenya za nezruchnosti ta zminu Vashogo miscja v avtobusi
Брала квитки на три дні Чернігів -Київ, Київ-Чернігів. 18-го залишилась на вулиці ночувати в Києві. Квитки повернула в касі. Чому до цього часу не повертають гроші?!
Доброго дня! Просимо вибачення за скасування рейсу та численні перенесення часу відправлення. Ми розуміємо, наскільки це створило Вам серйозні труднощі, особливо коли мова йде про ніч у дорозі. Щодо повернення коштів: будь ласка, надішліть номер квитка, щоб ми могли перевірити статус вашого звернення й пришвидшити процес повернення. Ще раз перепрошуємо за завдані незручності. Показать 1 ответ
Первый этаж 2х этажного автобуса Как в гробу, шторкой водители отделились от салона, что впереди и какое состояние дороги увидеть не приходится Зато вонь туалета сопровождает всю поездку
Доброго дня! Перепрошуємо за дискомфорт, із яким ви зіткнулися під час поїздки. Ваші зауваження щодо умов на першому поверсі та роботи санвузла вже передані для перевірки. Будь ласка, надішліть номер квитка, щоб ми могли детальніше розібратися в ситуації.
Щоб ми могли детальніше розібратися у цій ситуації, просимо Вас надіслати номер Вашого квитка. Це дозволить нам перевірити конкретний рейс та вжити додаткових заходів.
Автобус Київ-Чернігів 18:00 приїхав на Лісову із запізненням на 50 хвилин!!! О 17:34 прийшла наступна смс: 29.08 reis Kyiv - Chernihiv AA-1549-TB perenosyt chas vidpravlennja z metro Lisova na 18:30. Prosymo vybachenya za nezruchnosti... Насправді автобус приїхав о 18:45! Місце посадки- вузький тротуар, де ледь можуть розминутися дві людини! Диспетчер жодного разу не вийшла і не оголосила... Читать отзыв Автобус Київ-Чернігів 18:00 приїхав на Лісову із запізненням на 50 хвилин!!! О 17:34 прийшла наступна смс: 29.08 reis Kyiv - Chernihiv AA-1549-TB perenosyt chas vidpravlennja z metro Lisova na 18:30. Prosymo vybachenya za nezruchnosti... Насправді автобус приїхав о 18:45! Місце посадки- вузький тротуар, де ледь можуть розминутися дві людини! Диспетчер жодного разу не вийшла і не оголосила про затримку автобуса! Водій пояснив затримку заторами по місту. Затори завжди були в Києві! В такому випадку вказуйте,будь ласка, реальний час прибуття автобуса для посадки і відправлення, щоб люди розраховували відповідно свій час і не стояли годину в очікуванні!!! Проаналізуйте, будь ласка, численні негативні відгуки і внесіть відповідні корективи в роботу компанії!
Дякуємо за Ваш відгук та детальний опис ситуації. Нам щиро шкода, що поїздка за маршрутом Київ – Чернігів 29.08 спричинила для Вас незручності. Ми вдячні Вам за конструктивні зауваження, адже саме завдяки таким відгукам можемо оперативно реагувати та покращувати якість наших послуг. Сподіваємося, що наступні Ваші поїздки з «Автолюкс» залишать лише позитивні враження.
Завжди були побоювання їздити цим перевізником, але обходилось, але не цього разу. Користуємось цим перевізником всією сімʼєю. І ось в цей раз їхала моя бабуся - квиток Київ - Роттердам. Автобус повинен був приїхати о 7:00, ми виїхали заздалегідь за годину, щоб не запізнитись. І ось в 6:14 приходить смс з вибаченнями і що рейс переноситься на 9:30. Ну і... Читать отзыв Завжди були побоювання їздити цим перевізником, але обходилось, але не цього разу. Користуємось цим перевізником всією сімʼєю. І ось в цей раз їхала моя бабуся - квиток Київ - Роттердам. Автобус повинен був приїхати о 7:00, ми виїхали заздалегідь за годину, щоб не запізнитись. І ось в 6:14 приходить смс з вибаченнями і що рейс переноситься на 9:30. Ну і звісно що ми вже були в дорозі, вирішили чекати вже на автостанції. І ось 9:30, а автобуса ще немає. Звісно в людей питання, де автобус на що відповідають чекайте. Поки бабуся стояла на вказаній платформі я вирішила пройтись подивитись чи немає нашого автобуса за автостанцією. І ось на годиннику вже 9:35, а автобус з водіями стоїть за автостанцією і спілкуються сміються з іншими робітниками Автолюксу. На секундочку автобус вже запізнюється і мало того що на півтори години так ще і на 9:30 він не підʼїхав на посадку. І ось на годиннику 9:47 і нарешті вони вирішили, що треба щось робити. У результаті автобус виїхав десь приблизно о 10:08 і звісно, на наступний який потрібно пересісти Рига- Роттердам він не встигає. Бабуся приїздить у Варшаву у другій ночі, а її автобус вже поїхав. Я телефоную на гарячу лінію і вони мені відповідають що у 6:30 буде автобус Рига-Берлін і він забере пасажирів яких не забрав той автобус. І ось дочекавшись того автобусу бабуся телефонує і каже що її не беруть. Я звісно телефоную на гарячу лінію, а вони так незадоволено відповідають що повинно було прийти повідомлення на телефон, що автобус забере якщо в нього будуть вільні місця. Очікуйте далі інформацію. Телефоную бабусі і вона відповідає, що все ж таки її і інших пасажирів забрали. І на цьому дякую. Далі бабуся доїхала до Берліну і тут водії їй кажуть, щоб вона йшла в касу і купляла сама собі білет вже далі куди їй потрібно. Дякую що бабусі допомогла якась жіночка зателефонувати на гарячу лінію, бо коли я їм зателефонувала знову, вони мені сказали, що бабуся повинна сама телефонувати, а якщо вона не може то чому вона їздить без супроводу. Але вибачаюсь бабуся не маленька дитина і вона постійно їздила сама без проблем, а тут стресова ситуація і вона просто розгубилась і перенервувала, тому просила мене дзвонити їм. Так ось жіночка допомагає бабусі подзвонити на гарячу лінію і вони невдоволено бронюють їй білет на ближній автобус. На секундочку автобус прибув в Берлін о 13:30, а знайшли наступний на 23:00!!! Дякую звістно що вирішили, але нерви потріпали не погано. А ось сьогодні ще одна ситуація. Будьте готові до того що якщо будуть проблеми на кордоні і вас не випускають(як сьогодні сталась ситуація у моєї мами з донькою) то автолюкс на наступний білет Варшава - Роттердам гроші не повертає! Бо це єдиний білет як вони сказали! Я розумію що те що відбувається на кордоні це не їх зона відповідальності і автобус не повинен їх чекати. Але вибачте в білеті навіть вказано дві суми, чому я не можу повернути кошти за інший автобус??? Дуже негативні враження, постійно злі водії. Останній раз коли я їхала то водію не подобалось що моя валіза важить 29 кг що не виходить за норми 30 кг, а на кордоні він постійно показував мені своє незадоволення. І це тільки мій досвід, а скільки я вже чула негативних відгуків.. Користуватись чи ні цим перевізником вирішуйте самі, але якщо хочете зберегти нерви і спокійно добратись до точки Б - то АВТОЛЮКС ТОЧНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!!
Доброго дня. Нам дуже прикро що ви отримали негативний досвід від користування нашими послугами. Вкажіть будь ласка номер квитка для розгляду звернення та вияснення всіх обставин, які склалися на даному рейсі. Показать 1 ответ
Їхала до подруги у Німеччину (Мюнхен) з Дніпра, 09.08.225, придбала квиток цієї компанії з двома пересадками, перша у Київі, друга у Варшаві До Києва дістались вчасно, а ось перша пересадка затрималась на 4 з половиною годин, телефонувала у підтримку, там мені відповіли, що вже були затримки і все було нормально, якщо що вирішать питання з затримкою Виїхали з Києва об... Читать отзыв Їхала до подруги у Німеччину (Мюнхен) з Дніпра, 09.08.225, придбала квиток цієї компанії з двома пересадками, перша у Київі, друга у Варшаві До Києва дістались вчасно, а ось перша пересадка затрималась на 4 з половиною годин, телефонувала у підтримку, там мені відповіли, що вже були затримки і все було нормально, якщо що вирішать питання з затримкою Виїхали з Києва об 11:40 замість 7:00, автобус був без туалета, без кави, періодично глохнув, зупинялись раз в 3-4 години на 10-15 хвилин (сходити в туалет або щось придбати) на 60+ людин 10 хвилин це просто нонсенс У Варшаву ми приїхали замість 22:25 о 8:40 ранку! Звісно ми запізнились на пересадку, ніхто нас не чекав Поки їхали з кордону декілька разів телефонувала у підтримку, казали, що щось вирішать, може встигнемо на рейс о 6:30 і так далі Ну як всі розуміюсь на 6:30 ми не встигли і мені запропонували рейс або на інший день, або повернення коштів Невідомо яких коштів, тому що для цього варіанта, котрий я обрала, потрібно написати на пошту цієї компанії і протягом 30 або 90 днів зі мною повинні звʼязатись З пересадкою було багато людей, у всіх така сама ситуація Мені прийшлось придбати квиток Варшава Мюнхен дорожче ніж весь рейс Автолюкса, що взагалі не входило в мої плани Ще й запізнитись на 7 годин у Мюнхен Не рекомендую цю компанію взагалі, ще й невідомо коли і як вирішать всю цю ситуацію Вперше такий жахливий сервіс і вперше я їхала цим перевізником
Доброго дня. Нам дуже прикро що ви отримали негативний досвід від користування нашими послугами. Вкажіть будь ласка номер квитка для розгляду звернення та вияснення всіх обставин, які склалися на даному рейсі. Показать 1 ответ
Сьогодні мали можливість познайомитись з цією «чудо» компанією. Майте наувазі що ваш квиток можуть перенести на інший автобус. Брала 6 квитків і який шок був коли одну мене перенесли на інший автобус, добре що до Києва з пересадкою і їхала з сестрою, мої двоє дітей поїхали з її родиною. Як можна маму перенести в інший автобус, їхала за ними на... Читать отзыв Сьогодні мали можливість познайомитись з цією «чудо» компанією. Майте наувазі що ваш квиток можуть перенести на інший автобус. Брала 6 квитків і який шок був коли одну мене перенесли на інший автобус, добре що до Києва з пересадкою і їхала з сестрою, мої двоє дітей поїхали з її родиною. Як можна маму перенести в інший автобус, їхала за ними на таксі бо інший автобус ще не приїхав. Просто немає слів.
Доброго дня! Нам щиро шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією — розуміємо, наскільки це було незручно для вас і вашої родини. Перепрошуємо за доставлені переживання. Щоб ми могли детально розібратися та передати інформацію нашим фахівцям, будь ласка, надайте номер вашого квитка. Ми обов’язково перевіримо обставини та зробимо все можливе, аби подібне більше не повторювалось. Показать 1 ответ
Доброго дня! Дякуємо за ваш відгук і щиро перепрошуємо за незручності під час поїздки. Будь ласка, вкажіть номер квитка, щоб ми могли передати інформацію нашим фахівцям і оперативно перевірити технічний стан автобуса. Ми цінуємо ваш зворотний зв’язок і зробимо все, щоб ваші подальші подорожі були комфортнішими.
Транспортный маршрут Киев-Рига (11:00) 16 августа, 2025 год Номер автобуса: WI 119 MF Это худшая транспортная компания Украины! ООО «Автолюкс» – абсолютное воплощение неуважения к пассажирам. Автобус опоздал более чем на 5 (!) часов, и никто даже не извинился и не предупредил о столь длинном опоздании. Услуги, которые рекламируют на сайте (Wi-Fi, кондиционер, комфорт) – в реальности отсутствуют! Wi-Fi вовсе... Читать отзыв Транспортный маршрут Киев-Рига (11:00) 16 августа, 2025 год Номер автобуса: WI 119 MF
Это худшая транспортная компания Украины! ООО «Автолюкс» – абсолютное воплощение неуважения к пассажирам. Автобус опоздал более чем на 5 (!) часов, и никто даже не извинился и не предупредил о столь длинном опоздании. Услуги, которые рекламируют на сайте (Wi-Fi, кондиционер, комфорт) – в реальности отсутствуют! Wi-Fi вовсе не работал , кондиционер был сломан, пассажиров укачивало, в салоне грязь и вонь, липкие подлокотники кресел, явно давно никто не убирал.
Отдельное "впечатление" оставили водители: хамство, курение прямо на остановках и вблизи салона, полное игнорирование просьб пассажиров. На замечания реагировали грубо, заявляя дословно: *«Мы что хотим, то и делаем. Руководства на нас нет, можем высадить любого недовольного на трассе».* Это не просто наглость, это угроза безопасности!
Но настоящим шоком стало то, что одного пассажира(девушку) с маленьким ребёнком водитель отказался брать только из-за гражданства (Беларусь). Это уже не только непрофессионализм, но и дискриминация, унижение человеческого достоинства.
Компания абсолютно игнорирует жалобы – в интернете десятки аналогичных историй, и ни одна из них не была решена. Складывается впечатление, что руководство «Автолюкса» покрывает своих некомпетентных и неквалифицированных водителей.
Автолюкс – это не перевозчик, а издевательство над людьми. Опоздания, антисанитария, хамство, угрозы и дискриминация пассажиров. Категорически не рекомендую пользоваться их услугами! Это компания, которой нельзя доверить даже поездку на соседнюю улицу, не говоря уже о дальних рейсах.
Пользуюсь перевозками вашей компании с 2010 года (уже 15 лет), но после такого, видимо, придётся искать другого перевозчика. Рекомендовать друзьям и коллегам также больше не буду.
Доброго дня. Нам дуже прикро що ви отримали негативний досвід від користування нашими послугами. Вкажіть будь ласка номер квитка для розгляду звернення та вияснення всіх обставин, які склалися на даному рейсі. Показать 1 ответ
15.08 Автобус зламався в Львові на світлофорі. Дві години проведено в автобусі просто посеред дороги. Після двох годин, нас довезли до з/д вокзалу і скасували рейс через поломку не надавши будь якої альтернативи. Пасажири залишились на вулиці в комендантську годину без транспорту. На гарячій лінії хамське відношення. Беззмістовні відповіді. Самостійно добралась до Перемишля. Піший кордон, далі потягом до Варшави.... Читать отзыв 15.08 Автобус зламався в Львові на світлофорі. Дві години проведено в автобусі просто посеред дороги. Після двох годин, нас довезли до з/д вокзалу і скасували рейс через поломку не надавши будь якої альтернативи. Пасажири залишились на вулиці в комендантську годину без транспорту. На гарячій лінії хамське відношення. Беззмістовні відповіді. Самостійно добралась до Перемишля. Піший кордон, далі потягом до Варшави. Втрачено час, пересадки і багато грошей на доїзд до точки призначення. Не рекомендую перевізника! Не наражайте себе на стрес і додаткові шалені витрати.
Доброго дня. Нам дуже прикро що ви отримали негативний досвід від користування нашими послугами. Вкажіть будь ласка номер квитка для розгляду звернення та вияснення всіх обставин, які склалися на даному рейсі. Також, просимо вас, звернутися на електронну адресу [email protected] для повернення коштів за невикористану частину поїздки. Показать 1 ответ
Перший раз їхала з цим перевізником з дітьми в Варшаву, все було чудово. Наступна поїздка не вдалась. Замовила квитки заздалегідь, 22.07 на зворотню дорогу, бо 28.07 мені потрібно було бути в Києві, на секунду 4 квитки - на 6800 грн. 27.07 об 11-й ночі приходить смс що рейс відмінили. На гарячу лінію ледь додзвонилася, сказала що мені... Читать отзыв Перший раз їхала з цим перевізником з дітьми в Варшаву, все було чудово. Наступна поїздка не вдалась.
Замовила квитки заздалегідь, 22.07 на зворотню дорогу, бо 28.07 мені потрібно було бути в Києві, на секунду 4 квитки - на 6800 грн.
27.07 об 11-й ночі приходить смс що рейс відмінили. На гарячу лінію ледь додзвонилася, сказала що мені не зручно чекати наступний рейс, прийняли заявку на повернення грошей. Сказали що повернення через 15 днів. Я витратила ще 8000 грн на квитки іншого перевізника, щоб бути вчасно на місці ( це добре що в мене були гроші, щоб купити інші білети) Сьогодні вже 16.08, грошей немає, на гарачій лінії кажуть пишіть на пошту, а на пошту вони не відповідають. Ось така ситуація
Сам автобус в цілому норм, але сервіс залишив лише найгірші враження….. По - перше у вас працюють жахливі люди, це був мій перший досвід поїздкою з автолюксом і можливо мені просто так пощастило, але судячи з відгуками – не тільки мені. Їхали з подружкою до Одеси з Чернігова з пересадкою в Києві, з Чернігова до Києва натрапився дуже негативний грубий... Читать отзыв Сам автобус в цілому норм, але сервіс залишив лише найгірші враження….. По - перше у вас працюють жахливі люди, це був мій перший досвід поїздкою з автолюксом і можливо мені просто так пощастило, але судячи з відгуками – не тільки мені. Їхали з подружкою до Одеси з Чернігова з пересадкою в Києві, з Чернігова до Києва натрапився дуже негативний грубий водій, який на всі питання відповідав як бидло з претензією, але хоч дякую, перед відʼїздом розказав про наші зупинки, пересадки, де знаходиться туалет і тд і перед висадкою в гучномовець попередив, що зараз буде зупинка, що не можу сказати про водіїв з Києва до Одеси: ніхто не розповів не про вбиральню, ні про додаткові зручності, але то ще пів біди, ніхто не попередив про зупинки і простойки, а їхати вибачте не 2 години, і от в Умані ми в тупу без слів і попереджень заїхали на вокзал, зупинились і якщо б люди в салоні не запитали про час простою, нам би ніхто нічого і не сказав, здогадуйтесь самі, за 15 хвилин майже 50 чоловік мало б було встигнути вхопити по хот-догу і по каві і швидко сісти назад, не перевіривши чи всі на місці, ми тупо рушили, якби виник в когось якийсь форс мажор, то там би в Умані він би і залишився….. до вайфаю ні в першому ні в другому автобусі підключитись нам так і не вдалося, а у подружки планшет на сидінні взагалі не працював
Найгірша компанія!!!! Рейс Київ-Одеса відмінили за 2 години до відправлення! Це був останній рейс, інших рейсів навіть у інших перевізників вже не було! Залишились на вулиці. На 5й день грошей ще повернули!!!!
Постійно переплачуємо за комфорт! Їдемо з Варшави за 2 години міняють на вонючий, старий автобус і садять з 6 місця на 56! Якого даже немає на сайті. Не рекомендую. Останній раз користуємось цими послугами. Непорядність неймовірна
Брат військовий їхав у відпустку раз на пів року , в Запоріжжі дістав котика з під завалів і вирішив забрати його до батьків в Хмельницькому була пересадка на цю компанію, і шофер заборонив їхати з котиком ( котик маленький і був в перевізній сумці для тваринок) Брат просив казав купить 2 білети собі в котові заплатить скільки скажуть Шофер... Читать отзыв Брат військовий їхав у відпустку раз на пів року , в Запоріжжі дістав котика з під завалів і вирішив забрати його до батьків в Хмельницькому була пересадка на цю компанію, і шофер заборонив їхати з котиком ( котик маленький і був в перевізній сумці для тваринок) Брат просив казав купить 2 білети собі в котові заплатить скільки скажуть Шофер сказав що ні якщо хочете їхати лишайте кота на автовокзалі , з котом він не поїде. Я в мягко кажучи в шоці , вигнати військового з автобуса який захищає його сраку , його знайомих і сімю , бо він хотів врятувати котика від смерті . Це просто жах в 6 вечора брат залишився на автовокзалі , через таких придурків і нелюдів Нікому не рекомендую їхати з такими людьми які цінуть тільки своє життя а на інший людей наплювати. 😡😡😡😡😡
Достоинства:
Плюсів немає
Недостатки:
Працють жахливі люди яким не місце працювати з людьми
Крайне печальный и возмутительный опыт с компанией Автолюкс. Я забронировала поездку из Киева в Варшаву, отправление должно было быть 9 августа в 18:00, а прибытие было обещано в 8:40 утра следующего дня. Автобус прибыл в Варшаву в 17:00, с опозданием более чем на 8 часов! Я опоздала на свой рейс и потеряла безумное количество денег, а так же времени..экстренно пришлось... Читать отзыв Крайне печальный и возмутительный опыт с компанией Автолюкс. Я забронировала поездку из Киева в Варшаву, отправление должно было быть 9 августа в 18:00, а прибытие было обещано в 8:40 утра следующего дня. Автобус прибыл в Варшаву в 17:00, с опозданием более чем на 8 часов!
Я опоздала на свой рейс и потеряла безумное количество денег, а так же времени..экстренно пришлось добираться до места назначения блаблакаром и поездом. Такой стресс я не советую никому.
Проблемы начались уже в день отправки, когда за час до назначенного времени автобус начали задерживать, сначала на два часа, потом на час, потом на ещё один…я сидела на автовокзале 5 часов в надежде что это последнее опоздание, ведь найти другой рейс времени уже не было.
После того как обещанный в 18:00 автобус прибывает в 22:00, при разговоре с водителем оказывается что тот выходит в рейс без положенного отдыха и свой предыдущий рейс он закончил в тот же день.
Какие либо комментарии излишне, будьте очень аккуратны с перевозчиком Автолюкс и не пользуйтесь им если где то у вас есть последующая транспортная стыковка! Либо планируйте минимум 10 часов между прибытием-вылетом. Моя стыковка в 7 часов не смогла подстраховать меня.
Достоинства:
Комфортабельный автобус
Недостатки:
Безответственное отношение к пассажирам, задержки рейсов, неотдохнувшие водители
Хабарництво на рівному місці.
Відправленя 29.09.2025 відправленя о 20:05 з Варшави західніої.
Працівник який вкладав багажі пасажирів видумував що вони не перевозять коробок і взяв з жінки за це 50 злотих , іншій без жодної ваги ствердив що валіза тяжка і взяв з неї 70 злотих і це тільките що я побачив. Ігнорував людей які питали з якої сторони підходити... Читать отзыв Лінія 1960
Відправленя 29.09.2025 відправленя о 20:05 з Варшави західніої.
Працівник який вкладав багажі пасажирів видумував що вони не перевозять коробок і взяв з жінки за це 50 злотих , іншій без жодної ваги ствердив що валіза тяжка і взяв з неї 70 злотих і це тільките що я побачив. Ігнорував людей які питали з якої сторони підходити якщо їдуть до своїх зупинок. Авжеж жодних чеків за взяті гроші не було , усе до кишені... Де написано що до автобуса не можна покласти коробки але валізу котра тяжка і більша за неї в 5 разів можна??? Соромно за країну дивлячись на такі речі... Теж не розумію тих людей котрі просто не питаючи дають ті гроші не отримуючи жодного чеку чи щось. Але то їх вибір...
Ви найкращі
Дуже погано
Рейс 1950 Варшава - Київ 21.09.25.Тут взагалі хамство водія перейшло межі. Боги Автолюксу дозволяють собі кричати на пасажирів, зверхньо відповідати на питання, а у разі, якщо пасажир не погоджується з тим, що його намагаються виставити ідіотом,... Читать отзыв Рейс 1950 Київ - Варшава. Відправлення 19.09.25 о 18:00 було затримано на 3,5 години. Сморід від туалету до тошноти тривав всю поїздку.
Рейс 1950 Варшава - Київ 21.09.25.Тут взагалі хамство водія перейшло межі. Боги Автолюксу дозволяють собі кричати на пасажирів, зверхньо відповідати на питання, а у разі, якщо пасажир не погоджується з тим, що його намагаються виставити ідіотом, погрожують залишити на автостанції і не пустити до автобусу. Ну, і звичайно, сморід від туалету, як додаток до "відмінного" сервісу від Автолюксу.
Висновок: хто хоче почувати себе людиною, а не непотрібом, і не вдихати всю дорогу туалетні "аромати" - шукайте іншого перевізника.
Автолюкс, ви перевозите ЛЮДЕЙ, а не худобу!
Нам прикро, що під час поїздок за маршрутом Київ – Варшава та Варшава – Київ Ви зіткнулися з неприпустимою поведінкою персоналу та дискомфортними умовами в автобусі. Ми дуже серйозно ставимося до таких ситуацій і обов’язково проведемо внутрішню перевірку.
Щоб ми могли детально розглянути цей випадок і вжити відповідних заходів, просимо Вас надати номери квитків. Це допоможе нам швидше і точніше ідентифікувати рейси та водіїв.
Дякуємо за Ваш відгук і перепрошуємо за завдані незручності.
Зручно та без затримок
Щиро дякуємо за ваш відгук і приємні слова на адресу нашого сервісу. Нам дуже важливо знати, що поїздка була комфортною та пройшла без неприємностей.
Щоб ми могли відзначити роботу водія та врахувати ваш досвід у подальшій оцінці якості, будемо вдячні, якщо ви надішлете нам номер квитка.
Гарних вам подорожей і до нових зустрічей на борту Автолюкс!
Жах,не рекомендую
15.09.все видно по камере особенно как хотели оставить девушку которая пошла за хот до6ом и мы орали что б не уезжал без нее.
Это не поездка это отправка в преисподнюю с двумя бымло водителями.
Они орут на пассажиров,они уезжают когда пассажир вышел на 10 мин.при чем сами же озвучивали.а багаж в автобусе.
поспать вам не... Читать отзыв Маршрут Вильнюс -Киев.на 15:15
15.09.все видно по камере особенно как хотели оставить девушку которая пошла за хот до6ом и мы орали что б не уезжал без нее.
Это не поездка это отправка в преисподнюю с двумя бымло водителями.
Они орут на пассажиров,они уезжают когда пассажир вышел на 10 мин.при чем сами же озвучивали.а багаж в автобусе.
поспать вам не дадут,будут громко обсуждать пиво.
Водят как пьяные,слетала с кресла сонная.маты ор,почти врезались и по тормозам итак часто.
.За то что парень под 2 м прилег на кресла что б вздремнуть,его в жесткой форме начал гнать водила,что б самому там лечь.и начал буцать ногами с легка,но с вызовом подраться выйти.
Старые корчи которые просто незнаю от куда,им надо сидеть на лавочке а не возить людей по странам.
Дякуємо, що поділилися своїми враженнями. Нам щиро шкода, що Ваша поїздка за маршрутом Вільнюс — Київ 15.09 залишила настільки негативні емоції. Ми дуже серйозно ставимося до безпеки та комфорту пасажирів, тому обов’язково розберемося в описаній ситуації.
Будь ласка, надішліть нам номер Вашого квитка щоб ми могли ідентифікувати рейс та провести детальний розгляд ситуації.
Дякуємо за Ваш зворотний зв’язок – він допомагає нам ставати кращими.
Кошмар! Не рекомендую
Єдина їх перевага це туалет який працює - де коли вам з тошноть можна з користатися, бо напевно зтошнить за цей час.
Нам дуже прикро читати про Ваш досвід і щиро перепрошуємо за труднощі, які виникли під час поїздки. Ми розуміємо, наскільки важливі комфорт і дотримання заявленого графіку для пасажирів, і обов’язково перевіримо описану Вами ситуацію.
Щоб ми могли детально розглянути Вашу скаргу та надати відповідь щодо компенсації, будь ласка продублюйте Вашу скаргу з номером квитка на електронну адресу нашої служби підтримки [email protected] . Це допоможе нам ідентифікувати рейс і з’ясувати всі обставини.
Дякуємо за Ваш зворотний зв’язок — він важливий для підвищення якості наших послуг.
Найгірший перевізник
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам щиро шкода, що Ваша поїздка залишила негативні враження, і ми приносимо вибачення за незручності, з якими Ви зіткнулися як під час користування гарячою лінією, так і під час подорожі. Будь ласка, надішліть номер Вашого квитка, щоб ми могли перевірити деталі рейсу та розглянути ситуацію більш детально.
Ваш відгук важливий для нас і допомагає працювати над покращенням сервісу.
Жахлива поїздка
Дякуємо, що поділилися враженнями від поїздки. Нам щиро прикро, що Ваша подорож до Чехії (02–03.09) супроводжувалася такими неприємними ситуаціями. Ми дуже серйозно ставимося до питань безпеки та поваги до пасажирів, тому Ваш відгук обов’язково буде розглянуто у деталях.
Будь ласка, надішліть номер Вашого квитка, щоб ми могли ідентифікувати рейс та провести внутрішню перевірку.
Дякуємо за те, що звернули увагу на ці моменти — для нас це важливо, аби підвищувати якість обслуговування.
Брехливий перевізник
Тепер про мої враження: їхала я з Кракова до Києва... Читать отзыв Я дуже часто їжджу автобусом до Польщі з різними перевізниками. З Автолюксом в цей раз поїхали вперше. Мені їх рекомендували дуже багато людей. Я вирішила, що теж спробую їх «комфорт». Бо цей перевізник дорожче, чим я завжди їжджу. Але Автолюкс за свої гроші обіцяє: туалет, Wi-Fi, кава/чай, кіно/музика індивідуально.
Тепер про мої враження: їхала я з Кракова до Києва 31.08.25. У мене в квитку була вся інформація: місце посадки та час відправлення з Кракова, місце висадки та прибуття до Києва, також номер місця, який я сама обрала на сайті. На сайті було вказано, що автобус полуторний. І ось я в час ікс 18:40год ( відправлення в 19:20год) була на вокзалі і чекала на свій автобус. Думаю багато хто знає, як виглядає полуторний автобус і якого кольору Автолюкс (темно-синій). Але такого автобуса немає. Краєм ока я бачу двоповерховий автобус Еколайнс і чисто інтуїтивно вирішила підійти і бачу на склі біля великої таблички з маршрутом стоїть в куточку аркуш А4, де шрифтом максимально 22 просто надрукована чорним кольором слово Автолюкс. Водій мені каже, що це і є мій автобус. Я не знаю який потрібно мати зір, щоб побачити на вокзалі серед багатьох великих автобусів цей аркуш. До речі, я підійшла до водія в 19:16год,, а виїхали ми в 19:19год. І звичайно, так як, автобус двоповерховий, то і моє місце не там де, я обрала. А в самому кінці, де не розкладається крісло. Поїздка була просто «СУПЕР». Є і позитивні речі: кава/чай, туалет були, а кіна не було, бо не було інтернету. Водії були чемні, до них нарікань взагалі немаю.
Вже вдома я зателефонувала менеджеру, розповіла все і отримала відповідь. Виявляється, що я ПОВИННА після покупки квитка зателефонувати їм і вони мені нададуть інформацію за мій автобус. Не вони мені, що змінили автобус, а я повинна здогадатися.
Іншим разом, я не обиратиму цього перевізника. Бо так можна і залишитися просто на вокзалі.
Дякуємо, що поділилися детальним відгуком про поїздку за маршрутом Краків — Київ (31.08.25). Нам дуже прикро, що сервіс не відповідав Вашим очікуванням і що виникла плутанина з автобусом та розсадкою. Ми обов’язково передамо інформацію колегам для внутрішньої перевірки, адже зрозумілий процес посадки та відповідність заявлених послуг є для нас пріоритетом.
Будь ласка, надішліть номер Вашого квитка, щоб ми могли ідентифікувати рейс та розглянути ситуацію детальніше.
Дякуємо за Ваші зауваження — вони допомагають нам покращувати якість сервісу.
Шаражкіна контора
Щиро дякуємо за Ваш відгук та перепрошуємо за ситуацію, яка склалася під час Вашої поїздки 10 серпня. Ми розуміємо, наскільки важливим є дотримання розкладу та комфорт наших пасажирів, особливо коли подорожують діти.
Ваш описаний досвід не відповідає стандартам якості, яких ми прагнемо дотримуватися. Ми вже передали інформацію до відповідного відділу для детального розгляду.
Будь ласка, надішліть нам номер Вашого квитка (або квитків), щоб ми змогли перевірити усі обставини, а також вжити необхідних заходів.
Ще раз перепрошуємо за незручності й дякуємо, що поділилися з нами своїм досвідом — це допомагає нам ставати кращими. Показать 1 ответ
Жахливий сервіс
29 серпня 2025 року я їхала рейсом Київ — Одеса, заявленим як «VIP», і ця поїздка стала одним із найгірших вражень.
Спочатку автобус затримався при подачі, але це були лише "квіточки". Автобус ТРИЧІ ламався просто на трасі. У салоні було більше +35°C, кондиціонер не працював, пасажири більше півгодини сиділи в задусі без будь-якої... Читать отзыв Залишаю свій відгук про сервіс компанії «Автолюкс».
29 серпня 2025 року я їхала рейсом Київ — Одеса, заявленим як «VIP», і ця поїздка стала одним із найгірших вражень.
Спочатку автобус затримався при подачі, але це були лише "квіточки". Автобус ТРИЧІ ламався просто на трасі. У салоні було більше +35°C, кондиціонер не працював, пасажири більше півгодини сиділи в задусі без будь-якої інформації від водія чи компанії. Другу поломку ми чекали півтори години на узбіччі. Втретє автобус остаточно затих на жвавій трасі — і лише завдяки самим пасажирам вдалося уникнути трагедії, бо люди збиралися виходити просто на дорогу.
Після цього нас пересадили в інший автобус, де багато хто був змушений їхати стоячи в проході з багажем до самого кінця маршруту. Серед пасажирів були люди з інвалідністю та травмами, для яких така поїздка була особливо тяжкою.
Я написала офіційну претензію на пошту компанії [email protected] з номером білета та рейсу, але вже минуло 5 днів — жодної відповіді я так і не отримала. Це демонструє повну відсутність зворотного зв'язку та піклування про клієнтів.
Висновок: сервіс компанії «Автолюкс» абсолютно не відповідає заявленому рівню, а безпека пасажирів, зважаючи на мій досвід, нікого не цікавить. Краще їдьте поїздом.
Щиро дякуємо, що поділилися своїм досвідом, і приносимо вибачення за ті обставини, які Вам довелося пережити під час поїздки 29 серпня. Безпека та комфорт пасажирів є нашим головним пріоритетом, і описана Вами ситуація є абсолютно неприйнятною.
Ми дуже шкодуємо, що Вам довелося зіштовхнутися з технічними проблемами, відсутністю належного інформування та умовами, які не відповідають заявленому рівню «VIP».
Для детального розгляду Вашої скарги, будь ласка, надішліть нам номер Вашого квитка. Це допоможе нам відстежити рейс, перевірити дії персоналу та вжити відповідних заходів.
Ще раз перепрошуємо за Ваш досвід. Ми цінуємо Вашу зворотну реакцію, адже саме вона дає змогу нам виправляти недоліки та підвищувати якість послуг. Показать 1 ответ
Неякісний сервіс
Дякуємо за Ваш відгук та перепрошуємо за всі незручності, з якими Ви зіштовхнулися. Ми раді, що робота водіїв залишила позитивне враження, але водночас визнаємо проблеми із сервісом бронювання та комунікацією.
Будь ласка, надішліть нам номер квитка, щоб ми могли детальніше розібратися в ситуації та вжити необхідних заходів.
Автолюкс пробиває дно
Жодної поваги до пасажирів. Люди сидять із речами, без нормальних умов, а компанія... Читать отзыв Поїздка на рейсі Київ-Прага від 01.09 перетворилася на справжній кошмар. Автобус повинен був вирушити о 13:15, але у підсумку ми сиділи в очікуванні більше 6 годин! Час виїзду змінювали вже п'ять разів, жодної конкретної інформації не надавали. Оператор відповідав одне й те саме: «технічні причини, нам шкода».
Жодної поваги до пасажирів. Люди сидять із речами, без нормальних умов, а компанія навіть не вважає за потрібне пояснити ситуацію.
Вкрай розчарована таким сервісом. Після такого досвіду більше ніколи не скористаюся послугами «Автолюкс» і нікому не пораджу.
Щиро перепрошуємо за ситуацію, яка склалася під час рейсу Київ–Прага 01.09. Ми розуміємо Ваше розчарування — багаторазові зміни часу відправлення та відсутність належної інформації є неприпустимими.
Будь ласка, надішліть номер Вашого квитка, щоб ми могли детально перевірити обставини та вжити заходів, щоб подібна ситуація не повторювалася у майбутньому. Показать 1 ответ
От і настав той момент коли і в моїй ситуації перевізник підвів.
Такі умови дійсно неприйнятні, і ми вже передаємо цю інформацію до відповідальних підрозділів для усунення проблем.
Щоб ми могли більш детально розглянути саме Ваш рейс, просимо Вас надати номер квитка. Це допоможе нам швидше перевірити ситуацію та вжити заходів.
Просимо вибачення за завдані незручності та дякуємо, що допомагаєте нам вдосконалювати сервіс. Ми цінуємо Вашу довіру й сподіваємося, що майбутні поїздки виправдають Ваші очікування.
Не повертають гроші за квитки !
18.07 rejs Kyiv-Chernihiv AI-0498-AA perenosyt chas vidpravlennja z Vydybuchi na 19:40. Prynosymo vybachenya za nezruchnosti
За те, що відмінили рейс - вже вибачень нема!!!
19.07 rejs Kyiv -Chernihiv AA-8451-MM perenosyt chas vidpravlennja z Vydubychi na 17:30. Prynosymo vybachenya za nezruchnosti
20.07 rejs Kyiv - Chernihiv... Читать отзыв 18.07 rejs Kyiv-Chernihiv AI-0498-AA perenosyt chas vidpravlennja z Vydybuchi na 18:40. Prynosymo vybachenya za nezruchnosti
18.07 rejs Kyiv-Chernihiv AI-0498-AA perenosyt chas vidpravlennja z Vydybuchi na 19:40. Prynosymo vybachenya za nezruchnosti
За те, що відмінили рейс - вже вибачень нема!!!
19.07 rejs Kyiv -Chernihiv AA-8451-MM perenosyt chas vidpravlennja z Vydubychi na 17:30. Prynosymo vybachenya za nezruchnosti
20.07 rejs Kyiv - Chernihiv KA-7052-AM perenosyt chas vidpravlennja z Vydubychi na 17:40. Prynosymo vybachenya za nezruchnosti ta zminu Vashogo miscja v avtobusi
Брала квитки на три дні Чернігів -Київ, Київ-Чернігів. 18-го залишилась на вулиці ночувати в Києві. Квитки повернула в касі. Чому до цього часу не повертають гроші?!
Просимо вибачення за скасування рейсу та численні перенесення часу відправлення. Ми розуміємо, наскільки це створило Вам серйозні труднощі, особливо коли мова йде про ніч у дорозі.
Щодо повернення коштів: будь ласка, надішліть номер квитка, щоб ми могли перевірити статус вашого звернення й пришвидшити процес повернення.
Ще раз перепрошуємо за завдані незручності. Показать 1 ответ
Одеса Киев
Как в гробу, шторкой водители отделились от салона, что впереди и какое состояние дороги увидеть не приходится
Зато вонь туалета сопровождает всю поездку
Перепрошуємо за дискомфорт, із яким ви зіткнулися під час поїздки. Ваші зауваження щодо умов на першому поверсі та роботи санвузла вже передані для перевірки.
Будь ласка, надішліть номер квитка, щоб ми могли детальніше розібратися в ситуації.
Жахливо Запоріжжя -Київ
Кондиціонери не працюють. Відкриті люки- такий протяг, що мізки виносе.
Київ-Чернігів 29.08.25р.
Насправді автобус приїхав о 18:45!
Місце посадки- вузький тротуар, де ледь можуть розминутися дві людини! Диспетчер жодного разу не вийшла і не оголосила... Читать отзыв Автобус Київ-Чернігів 18:00 приїхав на Лісову із запізненням на 50 хвилин!!! О 17:34 прийшла наступна смс: 29.08 reis Kyiv - Chernihiv AA-1549-TB perenosyt chas vidpravlennja z metro Lisova na 18:30. Prosymo vybachenya za nezruchnosti...
Насправді автобус приїхав о 18:45!
Місце посадки- вузький тротуар, де ледь можуть розминутися дві людини! Диспетчер жодного разу не вийшла і не оголосила про затримку автобуса! Водій пояснив затримку заторами по місту.
Затори завжди були в Києві! В такому випадку вказуйте,будь ласка, реальний час прибуття автобуса для посадки і відправлення, щоб люди розраховували відповідно свій час і не стояли годину в очікуванні!!!
Проаналізуйте, будь ласка, численні негативні відгуки і внесіть відповідні корективи в роботу компанії!
Сподіваємося, що наступні Ваші поїздки з «Автолюкс» залишать лише позитивні враження.
НЕ РЕКОМЕНДУЮ
А ось сьогодні ще одна ситуація. Будьте готові до того що якщо будуть проблеми на кордоні і вас не випускають(як сьогодні сталась ситуація у моєї мами з донькою) то автолюкс на наступний білет Варшава - Роттердам гроші не повертає! Бо це єдиний білет як вони сказали! Я розумію що те що відбувається на кордоні це не їх зона відповідальності і автобус не повинен їх чекати. Але вибачте в білеті навіть вказано дві суми, чому я не можу повернути кошти за інший автобус???
Дуже негативні враження, постійно злі водії. Останній раз коли я їхала то водію не подобалось що моя валіза важить 29 кг що не виходить за норми 30 кг, а на кордоні він постійно показував мені своє незадоволення.
І це тільки мій досвід, а скільки я вже чула негативних відгуків..
Користуватись чи ні цим перевізником вирішуйте самі, але якщо хочете зберегти нерви і спокійно добратись до точки Б - то АВТОЛЮКС ТОЧНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!!
Дніпро-Мюнхен
До Києва дістались вчасно, а ось перша пересадка затрималась на 4 з половиною годин, телефонувала у підтримку, там мені відповіли, що вже були затримки і все було нормально, якщо що вирішать питання з затримкою
Виїхали з Києва об... Читать отзыв Їхала до подруги у Німеччину (Мюнхен) з Дніпра, 09.08.225, придбала квиток цієї компанії з двома пересадками, перша у Київі, друга у Варшаві
До Києва дістались вчасно, а ось перша пересадка затрималась на 4 з половиною годин, телефонувала у підтримку, там мені відповіли, що вже були затримки і все було нормально, якщо що вирішать питання з затримкою
Виїхали з Києва об 11:40 замість 7:00, автобус був без туалета, без кави, періодично глохнув, зупинялись раз в 3-4 години на 10-15 хвилин (сходити в туалет або щось придбати) на 60+ людин 10 хвилин це просто нонсенс
У Варшаву ми приїхали замість 22:25 о 8:40 ранку! Звісно ми запізнились на пересадку, ніхто нас не чекав
Поки їхали з кордону декілька разів телефонувала у підтримку, казали, що щось вирішать, може встигнемо на рейс о 6:30 і так далі
Ну як всі розуміюсь на 6:30 ми не встигли і мені запропонували рейс або на інший день, або повернення коштів
Невідомо яких коштів, тому що для цього варіанта, котрий я обрала, потрібно написати на пошту цієї компанії і протягом 30 або 90 днів зі мною повинні звʼязатись
З пересадкою було багато людей, у всіх така сама ситуація
Мені прийшлось придбати квиток Варшава Мюнхен дорожче ніж весь рейс Автолюкса, що взагалі не входило в мої плани
Ще й запізнитись на 7 годин у Мюнхен
Не рекомендую цю компанію взагалі, ще й невідомо коли і як вирішать всю цю ситуацію
Вперше такий жахливий сервіс і вперше я їхала цим перевізником
Перенесення квитка
Майте наувазі що ваш квиток можуть перенести на інший автобус. Брала 6 квитків і який шок був коли одну мене перенесли на інший автобус, добре що до Києва з пересадкою і їхала з сестрою, мої двоє дітей поїхали з її родиною. Як можна маму перенести в інший автобус, їхала за ними на... Читать отзыв Сьогодні мали можливість познайомитись з цією «чудо» компанією.
Майте наувазі що ваш квиток можуть перенести на інший автобус. Брала 6 квитків і який шок був коли одну мене перенесли на інший автобус, добре що до Києва з пересадкою і їхала з сестрою, мої двоє дітей поїхали з її родиною. Як можна маму перенести в інший автобус, їхала за ними на таксі бо інший автобус ще не приїхав. Просто немає слів.
Ситуация исправляется
Поездка с перевозчиком Autolux-Ecolines
Номер автобуса: WI 119 MF
Это худшая транспортная компания Украины! ООО «Автолюкс» – абсолютное воплощение неуважения к пассажирам. Автобус опоздал более чем на 5 (!) часов, и никто даже не извинился и не предупредил о столь длинном опоздании. Услуги, которые рекламируют на сайте (Wi-Fi, кондиционер, комфорт) – в реальности отсутствуют! Wi-Fi вовсе... Читать отзыв Транспортный маршрут Киев-Рига (11:00) 16 августа, 2025 год
Номер автобуса: WI 119 MF
Это худшая транспортная компания Украины! ООО «Автолюкс» – абсолютное воплощение неуважения к пассажирам. Автобус опоздал более чем на 5 (!) часов, и никто даже не извинился и не предупредил о столь длинном опоздании. Услуги, которые рекламируют на сайте (Wi-Fi, кондиционер, комфорт) – в реальности отсутствуют! Wi-Fi вовсе не работал , кондиционер был сломан, пассажиров укачивало, в салоне грязь и вонь, липкие подлокотники кресел, явно давно никто не убирал.
Отдельное "впечатление" оставили водители: хамство, курение прямо на остановках и вблизи салона, полное игнорирование просьб пассажиров. На замечания реагировали грубо, заявляя дословно: *«Мы что хотим, то и делаем. Руководства на нас нет, можем высадить любого недовольного на трассе».* Это не просто наглость, это угроза безопасности!
Но настоящим шоком стало то, что одного пассажира(девушку) с маленьким ребёнком водитель отказался брать только из-за гражданства (Беларусь). Это уже не только непрофессионализм, но и дискриминация, унижение человеческого достоинства.
Компания абсолютно игнорирует жалобы – в интернете десятки аналогичных историй, и ни одна из них не была решена. Складывается впечатление, что руководство «Автолюкса» покрывает своих некомпетентных и неквалифицированных водителей.
Автолюкс – это не перевозчик, а издевательство над людьми. Опоздания, антисанитария, хамство, угрозы и дискриминация пассажиров. Категорически не рекомендую пользоваться их услугами! Это компания, которой нельзя доверить даже поездку на соседнюю улицу, не говоря уже о дальних рейсах.
Пользуюсь перевозками вашей компании с 2010 года (уже 15 лет), но после такого, видимо, придётся искать другого перевозчика. Рекомендовать друзьям и коллегам также больше не буду.
Не рекомендую! Жахливий сервіс.
Самостійно добралась до Перемишля. Піший кордон, далі потягом до Варшави.... Читать отзыв 15.08 Автобус зламався в Львові на світлофорі. Дві години проведено в автобусі просто посеред дороги. Після двох годин, нас довезли до з/д вокзалу і скасували рейс через поломку не надавши будь якої альтернативи. Пасажири залишились на вулиці в комендантську годину без транспорту. На гарячій лінії хамське відношення. Беззмістовні відповіді.
Самостійно добралась до Перемишля. Піший кордон, далі потягом до Варшави. Втрачено час, пересадки і багато грошей на доїзд до точки призначення. Не рекомендую перевізника! Не наражайте себе на стрес і додаткові шалені витрати.
Гроші не повертають
Наступна поїздка не вдалась.
Замовила квитки заздалегідь, 22.07 на зворотню дорогу, бо 28.07 мені потрібно було бути в Києві, на секунду 4 квитки - на 6800 грн.
27.07 об 11-й ночі приходить смс що рейс відмінили. На гарячу лінію ледь додзвонилася, сказала що мені... Читать отзыв Перший раз їхала з цим перевізником з дітьми в Варшаву, все було чудово.
Наступна поїздка не вдалась.
Замовила квитки заздалегідь, 22.07 на зворотню дорогу, бо 28.07 мені потрібно було бути в Києві, на секунду 4 квитки - на 6800 грн.
27.07 об 11-й ночі приходить смс що рейс відмінили. На гарячу лінію ледь додзвонилася, сказала що мені не зручно чекати наступний рейс, прийняли заявку на повернення грошей. Сказали що повернення через 15 днів. Я витратила ще 8000 грн на квитки іншого перевізника, щоб бути вчасно на місці ( це добре що в мене були гроші, щоб купити інші білети) Сьогодні вже 16.08, грошей немає, на гарачій лінії кажуть пишіть на пошту, а на пошту вони не відповідають. Ось така ситуація
Автолюкс – зовсім не люкс з жахливим сервісом
Жахлива компанія автолюкс
На 5й день грошей ще повернули!!!!
Жахливий. Постійне змінення на ганебні умови
Працівники Нелюди
Брат просив казав купить 2 білети собі в котові заплатить скільки скажуть
Шофер... Читать отзыв Брат військовий їхав у відпустку раз на пів року , в Запоріжжі дістав котика з під завалів і вирішив забрати його до батьків в Хмельницькому була пересадка на цю компанію, і шофер заборонив їхати з котиком ( котик маленький і був в перевізній сумці для тваринок)
Брат просив казав купить 2 білети собі в котові заплатить скільки скажуть
Шофер сказав що ні якщо хочете їхати лишайте кота на автовокзалі , з котом він не поїде.
Я в мягко кажучи в шоці , вигнати військового з автобуса який захищає його сраку , його знайомих і сімю , бо він хотів врятувати котика від смерті . Це просто жах в 6 вечора брат залишився на автовокзалі , через таких придурків і нелюдів
Нікому не рекомендую їхати з такими людьми які цінуть тільки своє життя а на інший людей наплювати. 😡😡😡😡😡
Не рекомендую !! Опоздала на самолет!
Я забронировала поездку из Киева в Варшаву, отправление должно было быть 9 августа в 18:00, а прибытие было обещано в 8:40 утра следующего дня. Автобус прибыл в Варшаву в 17:00, с опозданием более чем на 8 часов!
Я опоздала на свой рейс и потеряла безумное количество денег, а так же времени..экстренно пришлось... Читать отзыв Крайне печальный и возмутительный опыт с компанией Автолюкс.
Я забронировала поездку из Киева в Варшаву, отправление должно было быть 9 августа в 18:00, а прибытие было обещано в 8:40 утра следующего дня. Автобус прибыл в Варшаву в 17:00, с опозданием более чем на 8 часов!
Я опоздала на свой рейс и потеряла безумное количество денег, а так же времени..экстренно пришлось добираться до места назначения блаблакаром и поездом. Такой стресс я не советую никому.
Проблемы начались уже в день отправки, когда за час до назначенного времени автобус начали задерживать, сначала на два часа, потом на час, потом на ещё один…я сидела на автовокзале 5 часов в надежде что это последнее опоздание, ведь найти другой рейс времени уже не было.
После того как обещанный в 18:00 автобус прибывает в 22:00, при разговоре с водителем оказывается что тот выходит в рейс без положенного отдыха и свой предыдущий рейс он закончил в тот же день.
Какие либо комментарии излишне, будьте очень аккуратны с перевозчиком Автолюкс и не пользуйтесь им если где то у вас есть последующая транспортная стыковка! Либо планируйте минимум 10 часов между прибытием-вылетом. Моя стыковка в 7 часов не смогла подстраховать меня.