Сервіс бронювання та покупки квитків автолюкса "дно", попри це водії зробили все можливе щоб доставити вчасно. Білет купували заздалегідь, час відправлення оператором був змінений з 16:00 на 15:00 та ще й на іншому автобусі, але зі зміною місць і крім того поруч під'їхав автобус з відправкою на 16:00 (запитали у водія що він поіде за таким як у нас маршрутом).... Читать отзыв Сервіс бронювання та покупки квитків автолюкса "дно", попри це водії зробили все можливе щоб доставити вчасно. Білет купували заздалегідь, час відправлення оператором був змінений з 16:00 на 15:00 та ще й на іншому автобусі, але зі зміною місць і крім того поруч під'їхав автобус з відправкою на 16:00 (запитали у водія що він поіде за таким як у нас маршрутом). Через деякий час прийшло ще одне повідомлення, що "пересадочний" автобус буде відправлятись не у 22:30 а у 01:40, причина - запізнення автобуса з Варшави, виїхали ми о 2:10, квитки просили поруч і нам це підтвердили, але вони були по різних рядах. При дзвінку оператору вислухали, нічого не прояснили, відповіли дежурне "приносимо вибачення за незручності". Якби знали про це вибрали б інший маршрут чи час, розраховували прибути до Харкова о 5.30 а приїхали о 8.20. Чому я повинен чекати більше трьох годин автобус, який не буде мене чекати якщо я запізнюсь.
Доброго дня! Дякуємо за Ваш відгук та перепрошуємо за всі незручності, з якими Ви зіштовхнулися. Ми раді, що робота водіїв залишила позитивне враження, але водночас визнаємо проблеми із сервісом бронювання та комунікацією. Будь ласка, надішліть нам номер квитка, щоб ми могли детальніше розібратися в ситуації та вжити необхідних заходів.
Користувались перевізником дуже багато раз і все було чудово , а от рейс Київ Прага 30.08 перенесли спочатку на дві години потім ще на дві , диспетчер тупо відморажувалась казала що їм не докладують про зміни. Но це можливо форс мажор, а от як пояснить те що в салоні духота, кондиціонер вимкнутий, вікна закупорені, стоїмо 15 годин на кордоні, туалет... Читать отзыв Користувались перевізником дуже багато раз і все було чудово , а от рейс Київ Прага 30.08 перенесли спочатку на дві години потім ще на дві , диспетчер тупо відморажувалась казала що їм не докладують про зміни. Но це можливо форс мажор, а от як пояснить те що в салоні духота, кондиціонер вимкнутий, вікна закупорені, стоїмо 15 годин на кордоні, туалет не працює коли автобус стоїть, діти хочуть в туалет . Жах!!!
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом і що багато разів обирали «Автолюкс». Нам особливо прикро, що поїздка Київ – Прага 30.08 виявилася для Вас настільки складною та неприємною. Такі умови дійсно неприйнятні, і ми вже передаємо цю інформацію до відповідальних підрозділів для усунення проблем. Щоб ми могли більш детально розглянути саме Ваш рейс, просимо Вас надати номер квитка. Це допоможе нам швидше перевірити ситуацію та вжити заходів. Просимо вибачення за завдані незручності та дякуємо, що допомагаєте нам вдосконалювати сервіс. Ми цінуємо Вашу довіру й сподіваємося, що майбутні поїздки виправдають Ваші очікування.
Первый этаж 2х этажного автобуса Как в гробу, шторкой водители отделились от салона, что впереди и какое состояние дороги увидеть не приходится Зато вонь туалета сопровождает всю поездку
Доброго дня! Перепрошуємо за дискомфорт, із яким ви зіткнулися під час поїздки. Ваші зауваження щодо умов на першому поверсі та роботи санвузла вже передані для перевірки. Будь ласка, надішліть номер квитка, щоб ми могли детальніше розібратися в ситуації.
Автобус Київ-Чернігів 18:00 приїхав на Лісову із запізненням на 50 хвилин!!! О 17:34 прийшла наступна смс: 29.08 reis Kyiv - Chernihiv AA-1549-TB perenosyt chas vidpravlennja z metro Lisova na 18:30. Prosymo vybachenya za nezruchnosti... Насправді автобус приїхав о 18:45! Місце посадки- вузький тротуар, де ледь можуть розминутися дві людини! Диспетчер жодного разу не вийшла і не оголосила... Читать отзыв Автобус Київ-Чернігів 18:00 приїхав на Лісову із запізненням на 50 хвилин!!! О 17:34 прийшла наступна смс: 29.08 reis Kyiv - Chernihiv AA-1549-TB perenosyt chas vidpravlennja z metro Lisova na 18:30. Prosymo vybachenya za nezruchnosti... Насправді автобус приїхав о 18:45! Місце посадки- вузький тротуар, де ледь можуть розминутися дві людини! Диспетчер жодного разу не вийшла і не оголосила про затримку автобуса! Водій пояснив затримку заторами по місту. Затори завжди були в Києві! В такому випадку вказуйте,будь ласка, реальний час прибуття автобуса для посадки і відправлення, щоб люди розраховували відповідно свій час і не стояли годину в очікуванні!!! Проаналізуйте, будь ласка, численні негативні відгуки і внесіть відповідні корективи в роботу компанії!
Дякуємо за Ваш відгук та детальний опис ситуації. Нам щиро шкода, що поїздка за маршрутом Київ – Чернігів 29.08 спричинила для Вас незручності. Ми вдячні Вам за конструктивні зауваження, адже саме завдяки таким відгукам можемо оперативно реагувати та покращувати якість наших послуг. Сподіваємося, що наступні Ваші поїздки з «Автолюкс» залишать лише позитивні враження.
Сам автобус в цілому норм, але сервіс залишив лише найгірші враження….. По - перше у вас працюють жахливі люди, це був мій перший досвід поїздкою з автолюксом і можливо мені просто так пощастило, але судячи з відгуками – не тільки мені. Їхали з подружкою до Одеси з Чернігова з пересадкою в Києві, з Чернігова до Києва натрапився дуже негативний грубий... Читать отзыв Сам автобус в цілому норм, але сервіс залишив лише найгірші враження….. По - перше у вас працюють жахливі люди, це був мій перший досвід поїздкою з автолюксом і можливо мені просто так пощастило, але судячи з відгуками – не тільки мені. Їхали з подружкою до Одеси з Чернігова з пересадкою в Києві, з Чернігова до Києва натрапився дуже негативний грубий водій, який на всі питання відповідав як бидло з претензією, але хоч дякую, перед відʼїздом розказав про наші зупинки, пересадки, де знаходиться туалет і тд і перед висадкою в гучномовець попередив, що зараз буде зупинка, що не можу сказати про водіїв з Києва до Одеси: ніхто не розповів не про вбиральню, ні про додаткові зручності, але то ще пів біди, ніхто не попередив про зупинки і простойки, а їхати вибачте не 2 години, і от в Умані ми в тупу без слів і попереджень заїхали на вокзал, зупинились і якщо б люди в салоні не запитали про час простою, нам би ніхто нічого і не сказав, здогадуйтесь самі, за 15 хвилин майже 50 чоловік мало б було встигнути вхопити по хот-догу і по каві і швидко сісти назад, не перевіривши чи всі на місці, ми тупо рушили, якби виник в когось якийсь форс мажор, то там би в Умані він би і залишився….. до вайфаю ні в першому ні в другому автобусі підключитись нам так і не вдалося, а у подружки планшет на сидінні взагалі не працював
Придбали квитки з Житомира до Кельна на сім'ю (4 особи), виїзд.6.08.2025р. о 9.00. Станом на 9.30 прийшла смс, що рейс затримується і буде доведено додатково. В 11.00 прийшло смс, що автобус буде о 12.15. По факту він приїхав о 13.10. Через це ми не встигли на автобус Рига-Бонн у Варшаві, в який мали пересісти о 23.55. На під'їзді до Варшави... Читать отзыв Придбали квитки з Житомира до Кельна на сім'ю (4 особи), виїзд.6.08.2025р. о 9.00. Станом на 9.30 прийшла смс, що рейс затримується і буде доведено додатково. В 11.00 прийшло смс, що автобус буде о 12.15. По факту він приїхав о 13.10. Через це ми не встигли на автобус Рига-Бонн у Варшаві, в який мали пересісти о 23.55. На під'їзді до Варшави прийшло смс, що автобус чекатиме о 01.45. Але він нас не дочекався, бо ми приїхали у Варшаву о 2 годині ночі ( але це говорить про те, що той рейс теж запізнюється). Нам прислали ще одне смс про те, що нас пересадять на автобус до Берліна о 06.30 ранку! А далі запропонують білети або повернуть кошти. Нам з дитиною прийшлося знову чекати посеред ночі 4 з половиною години фактично на вулиці і без туалету, так як там все закрито. О 6.30 ми сіли на автобус до Берліна. Близько сьомої передзвонили на гарячу лінію Автолюкса поцікавитися про наші квитки з Кельну до Берліну. Оператор Тетяна сказала, що вони підберуть варіанти і нам перетелефонують. Ми чекали до 11 години! Знову передзвонили. Уже інший оператор сказала те ж саме. Третій орератор сказала, щоб не переживали і набрали їх по приїзді в Берліні. По прибутті виявилося, що таких людей півавтобуса. І всі дзвонили впродовж півгодини! Жодній людині не відповіли!!! Людей просто кинули!!! Як так можна?! І навіть не запропонували повернути кошти!!! Бо потрачені нерви вже ніхто не поверне. Таким чином ми приїхали на 8 годин пізніше, шукаючи варіанти та купуючи нові білети. Хоча оплатили за всю дорогу. Це просто жах!!!
1. Моральне насильство - обоє водіїв під час усією дороги спілкувались російською🤢🤮 мовою(стаття 30 закону "Про забезпечення функціонування української мови як державної") , в тому числі під час польського митного контролю(ганьба) 2. Виїзд переносили тричі. Автобус затримали на 4год40хв. 3. Місце посадки в Гданську вказане з помилкою в білеті(зупинка біля неіснуючого автобуса 1911).
Син їхав з двома сумками, які відповідали нормам безкоштовного перевезення багажу в багажному відділенні, опублікованому на офіційному сайті кампанії . При посадці у Варшаві (рейс Щецин-Київ , 01.07) водій взяв у багажне відділення лише валізу, а сумку наказав взяти в салон в ноги. Уявляєте, наскільки "комфортною" була ця поїздка.
Достоинства:
Користуємось послугами кампанії досить часто. Із плюсів- велика кількість рейсів на наш напрямок
Недостатки:
Великі питання до водіїв. Через рейс натрапляю на хамів
В цілому дуже комфортні автобуси, достатня кількість рейсів та зручний додаток. Проте, будь ласка, навчіть водіїв спілкуватися з клієнтами! Не скажу, що всі, є дійсно адекватні та привітні, АЛЕ деякі так псують враження про перевізника, і настрій псується на цілий день. Мала неприємний досвід: не встигнувши навіть нічого сказати водію, його тон вже був дуже грубим коли він запитував... Читать отзыв В цілому дуже комфортні автобуси, достатня кількість рейсів та зручний додаток. Проте, будь ласка, навчіть водіїв спілкуватися з клієнтами! Не скажу, що всі, є дійсно адекватні та привітні, АЛЕ деякі так псують враження про перевізника, і настрій псується на цілий день.
Мала неприємний досвід: не встигнувши навіть нічого сказати водію, його тон вже був дуже грубим коли він запитував яке в мене місце та куди я їду. Після я попросила допомогти мені з багажем, оскільки була важка валіза і я фізично не могла сама впоратися з нею. На що водій почав кричати на мене (упускаю вже момент, що звертався він до всіх пасажирів рос. мовою) типу невже ви не можете покласти валізу???? Якби могла, я б все ж таки сама її підняла та закинула в багажник, проте мені всеодно знадобилася допомога. Водій з ВЕЛИЧЕЗНИМ невдоволенням все ж допоміг, але при цьому ще встиг знову накричати на мене та розказати мені як я повинна складати валізу і скільки речей туди класти (він навіть не задумується про те, що є різні ситуації і люди можуть їхати дуже здалеку, відповідно і багаж буде не одна сумка вагою в 500 г).
Тому прошу звернути увагу на необхідність навчання персоналу елементарній ввічливості та повазі до пасажирів. Це важлива складова сервісу, яка суттєво впливає на репутацію компанії.
Достоинства:
Комфортні автобуси, достатня кількість рейсів, зручний додаток.
Погано. Рейс Київ - Дніпро. Час прибуття в квитку відрізняється від прибуття по факту на годину. Через це спізнився на останню маршрутку. І це при тому, що автобус їхав швидко і не робив незаплпнованих зупинок. Тому роблю висновок - що компанія Автолюкс свідомо не спромоглась виправити невірний час прибуття. Написав скаргу в Автолюкс. У відповідь отримав купу пунктів з... Читать отзыв Погано. Рейс Київ - Дніпро. Час прибуття в квитку відрізняється від прибуття по факту на годину. Через це спізнився на останню маршрутку. І це при тому, що автобус їхав швидко і не робив незаплпнованих зупинок. Тому роблю висновок - що компанія Автолюкс свідомо не спромоглась виправити невірний час прибуття. Написав скаргу в Автолюкс. У відповідь отримав купу пунктів з внутрішніх правил компанії Автолюкс, що вони ні до чього і ні за що не несуть відповідальність.
Достоинства:
В автобусі тепло
Недостатки:
Запізнилися.
Компанія Автолюкс не хоче ні за що нести відповідальність.
Рейс Дніпро Київ Подача без затримки, прибуття на годину раніше ( мені було це в плюс, тих кого зустрічають, напевно в мінус) Забувши сумку в салоні (звісно персонал не несе відповідальність), готуйтесь, що вам віддадуть не всі ваші речі( але б вже забирали все, а не частково). Торбу спочатку переберуть, і те що зацікавить персонал, залишать собі
Вітаю! Придбала квиток на рейс VIP Одеса-Київ 01.12 на 16:00 з місцем #45, при посадці мене очікував "сюрприз", що в програмі місце #36. Водій говорить, якщо знайдете 45, то сідайте((. Спеціально купувала саме на цей рейс, щоб їхати окремо і щоб біля поруч нікого не було. Яке було моє здивування, що місце 36 це там, де всі 4 місця... Читать отзыв Вітаю! Придбала квиток на рейс VIP Одеса-Київ 01.12 на 16:00 з місцем #45, при посадці мене очікував "сюрприз", що в програмі місце #36. Водій говорить, якщо знайдете 45, то сідайте((. Спеціально купувала саме на цей рейс, щоб їхати окремо і щоб біля поруч нікого не було. Яке було моє здивування, що місце 36 це там, де всі 4 місця разом на "гальорці". Зателефонувавши одразу на гарячу лінію, у відповідь почула, що розташування місць має інформативний характер і якщо вам не подобається можете повернути квиток, на годиннику було 15:57. Пояснюю, що спеціально купувала саме на цей рейс з окремим місцем, а отримала що попало, відповідь "на сайті написано і т.д" Висновок, перед тим як купити квиток необхідно перечитати всі правила і обов'язки перевізника, де пишеться, що вони взагалі-то і не мають повідомляти і узгоджувати зміну місця. Стільки разів користувалась цим перевізником, багатьом рекомендувала, а наразі отримала розчарування. Більше не маю бажання рекомендувати.
Декілька разів користувалася послугами цього перевізника. Головний мінус зʼявляється при покупці квитків онлайн. Це якийсь жах на відміну від інших перевізників! На сайті вказано, що неможливо обрати місце. На відміну від того ж лайкбас, де місця не можна обирати але водії завжди саджали мене з чоловіком поруч, то тут випадають місця абсолютно в рандомних кутках автобусу. Вайфай хоч і є,... Читать отзыв Декілька разів користувалася послугами цього перевізника. Головний мінус зʼявляється при покупці квитків онлайн. Це якийсь жах на відміну від інших перевізників! На сайті вказано, що неможливо обрати місце. На відміну від того ж лайкбас, де місця не можна обирати але водії завжди саджали мене з чоловіком поруч, то тут випадають місця абсолютно в рандомних кутках автобусу. Вайфай хоч і є, але тягне погано. Туалет працює через раз, іноді водії його просто зачиняють, хоча обираю Автолюкс саме за наявність вбиральні.
Завжди їжджу цим перевізником (хоча є дешевші) саме з причини, що можна обрати місце, в цілому була задоволена, але останні дві поїздки розчарували - спочатку мені замінили місце без попередження і причин, такж забагато мату від водіїв (на хвилиночку, в салоні, в основному, діти і жінки). Коли ж поверталася назад до Польщі, один з водіїв поводив себе доволі грубо і... Читать отзыв Завжди їжджу цим перевізником (хоча є дешевші) саме з причини, що можна обрати місце, в цілому була задоволена, але останні дві поїздки розчарували - спочатку мені замінили місце без попередження і причин, такж забагато мату від водіїв (на хвилиночку, в салоні, в основному, діти і жінки). Коли ж поверталася назад до Польщі, один з водіїв поводив себе доволі грубо і роздратовано, постійно огризався до всіх, а останньою краплею стало те, що водій вимкнув дівчині світло у туалеті, коли вона зайшла туди під час зупинки. Варто зауважити, що водії жодного разу з моменту її посадки не повідомили, що під час зупинок не можна заходити в туалет. І взагалі, що це за відношення? Сором.
Ехала 20.09.24 автобусом Одесса - Варшава. Приехал на 4 минуты раньше, что порадовало. На этом плюсы заканчиваются. У меня были две тяжелые сумки и когда мы были на границе с Польшей, водитель отказался взять мою сумку в багажное отделение хотя места было полно там. За такие бабки которые я им заплатила могли бы быть повежливее с клиентами. Водители всё время... Читать отзыв Ехала 20.09.24 автобусом Одесса - Варшава. Приехал на 4 минуты раньше, что порадовало. На этом плюсы заканчиваются. У меня были две тяжелые сумки и когда мы были на границе с Польшей, водитель отказался взять мою сумку в багажное отделение хотя места было полно там. За такие бабки которые я им заплатила могли бы быть повежливее с клиентами. Водители всё время были не в настроении. Вечно всем недовольны, отчитывали как маленьких детей, орали, делали замечания по поводу и без как будто мы в армию попали а не в «люксовый» автобус. Пускай едут на фронт командовать если им так хочется почувствовать свое превосходство над остальными. За такие деньги которые берут с клиентов такое отношение не допустимо. К сожалению, в Украине нормальное отношение к клиентам в сфере обслуживания не существует в принципе, несмотря на то сколько ты не заплатил бы все равно тебе будут хамит и испортят твой день. Спасибо «автолюкс», вы показали мне что в Украине еще долго не будет нормального сервиса и хорошего отношения к людям. Больше я вашими услугами не буду пользоваться
Їхали 20.08 до Варшави. Автобус заглохнув на польскій мтницв. Це був просто жах. Як можно було випускати неісправний автобус. Водії були чемними і намагалися, щось зробити,.
Рейс Одеса-Умань Автобус запізнився і прибував близько до початку комендантської години. Пасажир без багажу, іноземець, ввічливо попросив зупинитися на зупинці у місті по шляху слідування автобуса. Водій відмовив у грубій формі. Зупинитися і відчинити двері зайняло б не більше 5 сек. Інші перевізники зупинялися без проблем. Натомість людина добиралася пішки 5 км в повній темряві в комендантську годину. Попередній... Читать отзыв Рейс Одеса-Умань Автобус запізнився і прибував близько до початку комендантської години. Пасажир без багажу, іноземець, ввічливо попросив зупинитися на зупинці у місті по шляху слідування автобуса. Водій відмовив у грубій формі. Зупинитися і відчинити двері зайняло б не більше 5 сек. Інші перевізники зупинялися без проблем. Натомість людина добиралася пішки 5 км в повній темряві в комендантську годину. Попередній рейс, яким їхали, ввтолюкс затримав на 1 год 5 хв. Надалі уникатиму цього перевізника.
Поделюсь своим неприятным опытом. Купили мы билеты на одном из сайтов с билетами в которых не было указано можно перевозить животных или нет,в целом ездили не только на автолюксе,у других перевозчиков проблем с котами не было...Тут же,когда до выезда остаётся минут 10 мы узнаем что с животными нельзя,водитель извините хамло,мы не знали что нельзя в автолюксе перевозить животных. Водитель сказал... Читать отзыв Поделюсь своим неприятным опытом. Купили мы билеты на одном из сайтов с билетами в которых не было указано можно перевозить животных или нет,в целом ездили не только на автолюксе,у других перевозчиков проблем с котами не было...Тут же,когда до выезда остаётся минут 10 мы узнаем что с животными нельзя,водитель извините хамло,мы не знали что нельзя в автолюксе перевозить животных. Водитель сказал что ему будет штраф за это и максимум он может предложить поместить кота в багажник,В ПЕРЕНОСКЕ. Понимаю друзья,правила,наша вина что ошиблись,но вы хоть указывайте это на других сайтах с вашими билетами где такой информации НЕТ! Повезло что мужа провожала я,а то пришлось бы кота оставить на улице. Неприятно.
Сьогодні таки напишу свої враження. Завжди було добре, але цього разу.... Автобус запізнився на 3 години!. Кондиціонер НЕ ПРАЦЮЄ! (06.07.2024). У салоні пекло! (під 40 градусів, може і більше.) Кавовий автомат не працює. В туалеті смердить сечею і на підлозі калюжа сечі чи сечі з водою- невідомо. Але спека у салоні перебиває усі недоліки. Ми... Читать отзыв Сьогодні таки напишу свої враження. Завжди було добре, але цього разу.... Автобус запізнився на 3 години!. Кондиціонер НЕ ПРАЦЮЄ! (06.07.2024). У салоні пекло! (під 40 градусів, може і більше.) Кавовий автомат не працює. В туалеті смердить сечею і на підлозі калюжа сечі чи сечі з водою- невідомо. Але спека у салоні перебиває усі недоліки. Ми платимо немалі гроші, а сервіс "український". Дуже незадоволена.
Взяли квитки з Варшави до Умані. У Львові зламався автобус. Чекали 9 год. поки його поремонтують, на спеці, дехто з малими дітьми. Дзвонили операторам, ті хамили, про заміну автобуса навіть не хотіли чути, казали, що то наша проблема, як добиратись, чи варто чекати.Довелось визивати таксі, щоб хоч якось попасти додому. Повертати кошти за білет відмовились.Часто користуюсь цим перевізником, але таке... Читать отзыв Взяли квитки з Варшави до Умані. У Львові зламався автобус. Чекали 9 год. поки його поремонтують, на спеці, дехто з малими дітьми. Дзвонили операторам, ті хамили, про заміну автобуса навіть не хотіли чути, казали, що то наша проблема, як добиратись, чи варто чекати.Довелось визивати таксі, щоб хоч якось попасти додому. Повертати кошти за білет відмовились.Часто користуюсь цим перевізником, але таке вперше.
Кресла сломанные, телевизоры не работают, в автобусе жарко, в туалете воняет, водитель не говорит в какой город мы приехали, кофе машина вся грязная и липкая, интернет не работает !!!
До салону автобусу Киiв-Одеса 2 червня 2024, рейс о 10-30, пiд час посадки пропустили пасажира з котом у переносцi. Це порушення правил компанii, якi викладено на офiцiйному сайтi. Якщо iншi пасажири страждають на алергiю, астму тощо i пiд час рейсу потребуватимуть медичноi допомоги, то шансiв добратися до Одеси без поганих пригод в них дуже мало. Прикро, що компанiя... Читать отзыв До салону автобусу Киiв-Одеса 2 червня 2024, рейс о 10-30, пiд час посадки пропустили пасажира з котом у переносцi. Це порушення правил компанii, якi викладено на офiцiйному сайтi. Якщо iншi пасажири страждають на алергiю, астму тощо i пiд час рейсу потребуватимуть медичноi допомоги, то шансiв добратися до Одеси без поганих пригод в них дуже мало. Прикро, що компанiя чинить порушення правил перевезень пасажирiв.
автобус комфортний, але ніхто не контролює чи пасажири сидять на своїх місцях. Я попросила чоловіка звільнити моє місце, він почав підвищувати на мене голос. Водій спокійно спостерігав за цим і просто висловлював незадоволення, що не міг пройти. Питання суб’єктивне, але для мене такий підхід неприпустимий і я вперше зіштовхуюсь з такою халатністю. Історія доволі неприємна
Вважаю за необхідне написати відгук про свій досвід подорожі з Автолюкс. 13.01.2024 їхала з Вільнюса у Львів. Погода була сніжна, дороги були також в снігу (мало розчищені місцями). Неодноразово впродовж поїздки звертала увагу, що автобус не міг зрушити з місця - колеса пробуксовували. Це вже викликало у мене підозру щодо безпечності автобуса. І коли ми доїхали до Вішніце (це було... Читать отзыв Вважаю за необхідне написати відгук про свій досвід подорожі з Автолюкс. 13.01.2024 їхала з Вільнюса у Львів. Погода була сніжна, дороги були також в снігу (мало розчищені місцями). Неодноразово впродовж поїздки звертала увагу, що автобус не міг зрушити з місця - колеса пробуксовували. Це вже викликало у мене підозру щодо безпечності автобуса. І коли ми доїхали до Вішніце (це було біля 24 години ночі) - праве заднє колесо лопнуло. Разом з колесом мотор не заводився теж. Після чого ми до 5 ранку очікували на інший автобус, який їхав з Варшави. Наголошу, що мотор не заводився і ми 5 год просиділи в автобусі без опалення вночі при мінусовій температурі. Також, на щастя це сталося не на трасі, якби сталося на трасі - проблема була б значно серйозніша. НЕ РЕКОМЕНДУЮ даного перевізника, який не дотримується правил безпеки і економить на колесах в зимову пору року.
Достоинства:
Мультимедіа на кожному сидінні - можна переглядати фільми. Є кавомашина (але враховуючи чистоту салону маю сумнів щодо чистоти води в кавомашині)
Покупая за полтора месяца билеты на прямой рейс Варна -Киев, не предполагала, что в Одессе меня ждёт пересадка. И я с детьми и тремя тяжёлыми рюкзаками, а также ручной кладью - вуаля, в Одессе. И ещё при этом должна полтора часа ждать. Повторюсь, билеты покупались за полтора месяца на прямой рейс. В Варне меня посадили в автобус, а в Киеве... Читать отзыв Покупая за полтора месяца билеты на прямой рейс Варна -Киев, не предполагала, что в Одессе меня ждёт пересадка. И я с детьми и тремя тяжёлыми рюкзаками, а также ручной кладью - вуаля, в Одессе. И ещё при этом должна полтора часа ждать. Повторюсь, билеты покупались за полтора месяца на прямой рейс. В Варне меня посадили в автобус, а в Киеве должны встретить. Я расстроенная и злая. Если честно, хочется ругаться нецензурно. Вот такие вот достоинства. А их извинения мне до всем известного места
До сегодняшняго дня было терпимо - туалет, кофемашина, мониторы, но сегодня был отменён рейс Львов-Одесса, забитый на все 74 места, 2 часа ждали пока сообщат, никакую замену не предоставили, хотя представители фирмы могли хоть Flixbus попросить подвезти - были почти пустые автобусы на Одессу, но пассажиров отказывались везти, разгар лето, цены в отелях дорогие, на поезда билетов нет, ловить сложно,... Читать отзыв До сегодняшняго дня было терпимо - туалет, кофемашина, мониторы, но сегодня был отменён рейс Львов-Одесса, забитый на все 74 места, 2 часа ждали пока сообщат, никакую замену не предоставили, хотя представители фирмы могли хоть Flixbus попросить подвезти - были почти пустые автобусы на Одессу, но пассажиров отказывались везти, разгар лето, цены в отелях дорогие, на поезда билетов нет, ловить сложно, подставили сильно
Достоинства:
туалет, кофемашина, мониторы
Недостатки:
Отменили рейс и не предоставили замену, даже не пытались договориться с другими перевозчиками
Дуже хочу поділитися своїми враженнями від подорожі на автобусі фірми Ecolines квітки замовляла в autolux trading. Квітки були замовлені 25.07.2023 з Кракова до Одеси з пересадкою у Львові. Але із за затримки на митниці наш лайнер запізнився тому нам важлива була інформація о місті пересадки. Однак вразумітельної відповіді від водіїв получити не вдалося. Відповідним маршрутом їздила та не раз, були... Читать отзыв Дуже хочу поділитися своїми враженнями від подорожі на автобусі фірми Ecolines квітки замовляла в autolux trading. Квітки були замовлені 25.07.2023 з Кракова до Одеси з пересадкою у Львові. Але із за затримки на митниці наш лайнер запізнився тому нам важлива була інформація о місті пересадки. Однак вразумітельної відповіді від водіїв получити не вдалося. Відповідним маршрутом їздила та не раз, були і затримки на митниці. Усі недоліки у минулі рази якось стерлися тому що були дуже ввічливі водії та професійно вирішували усі питання доставки пасажирів у кінцеву точку. Тому ми зв'язалися з чатом та нам у компанії відповіли що ми їдимо до Вінниці або до Умані та з Умані своїми силами знаходимо варіанти доїхати до Одеси. Після чергового дзвінка на гарячу лінію нам компанія купила квітки на Одесу автобус Чернівці -Затока. Чекаючи автобус 5 годин у Вінниці на автовокзалі у з 17 год до 22 год ми провели під карнизами на лавці під вій сирени, хоча саме у цей день був приліт у Вінниці з ранку та ніяких об'яв о бомбосховищі).Усю подорож з Вінниці до Одеси шов дощ, по вікнах тече вода на крісла. Єдиним спасіння було те що автобус віз 10 пасажирів, та можно було пересідати на інші місця.В Автолюкс ми купували квітки на міжнародній рейс. Однак повертаюсь до автобуса який їхав згідно квітків які ми придбали у фірми Автолюкс. Усе що було рекламовано на сайті не відповідає побаченому: wi-fi на стільки слабкий що відкрити на ньому даже карту не спроможен пасажир, приємний аромат благоухающій (вонь) на весь салон автобуса из wc, або зовсім закритий wc, заявлені на усіх місцях монітори відсутні, тому що наші місця знаходились у кава машини, а також в жару котра у липні кондиціонер працював ледве-ледве а відповідно нагрів кава машини сказувався на заявленому комфорті автобуса. Велике спасибі компанії, яка неспроможна виконати свої зобов'язання доставки пасажирів та надати комфорт який рекламує. Хоча поки ми сидячі в Вінниці відпочивали проходили автобуси на Одесу, но компанія вирішила купити квітки на дуже втомлений своїм життям автобус.
Достоинства:
Є дуже професійні водії яки згладжують усі недоліки комфорту та своєчасно вирішують усі питання
Недостатки:
Відсутність комфорту рекламовоного, відсутність виконання своїх зобов'язань згідно реклами (предложення доїхати своїми силами до міста призначення) є скріни відповіді у чаті
Поясніть вашим дівчатам на колцентрі, що пасажити їм не додому телефонують і за рахунок пасажирів їм виплачується заробітна плата. Таке враження ніби вони не свої обовʼязки виконують, а мені послугу роблять.
Їдемо 11.06.2023, в білетах було написано, що буде чай, кава і головне для міжнародних поїздок - це ТУАЛЕТ, але все відсутнє! Поїздкою не задоволена і більше через цю фірму не поїду і не рекомендую. Не відповідає умовам, що були зазначені при продажу квитків!!!
Неякісний сервіс
Дякуємо за Ваш відгук та перепрошуємо за всі незручності, з якими Ви зіштовхнулися. Ми раді, що робота водіїв залишила позитивне враження, але водночас визнаємо проблеми із сервісом бронювання та комунікацією.
Будь ласка, надішліть нам номер квитка, щоб ми могли детальніше розібратися в ситуації та вжити необхідних заходів.
От і настав той момент коли і в моїй ситуації перевізник підвів.
Такі умови дійсно неприйнятні, і ми вже передаємо цю інформацію до відповідальних підрозділів для усунення проблем.
Щоб ми могли більш детально розглянути саме Ваш рейс, просимо Вас надати номер квитка. Це допоможе нам швидше перевірити ситуацію та вжити заходів.
Просимо вибачення за завдані незручності та дякуємо, що допомагаєте нам вдосконалювати сервіс. Ми цінуємо Вашу довіру й сподіваємося, що майбутні поїздки виправдають Ваші очікування.
Одеса Киев
Как в гробу, шторкой водители отделились от салона, что впереди и какое состояние дороги увидеть не приходится
Зато вонь туалета сопровождает всю поездку
Перепрошуємо за дискомфорт, із яким ви зіткнулися під час поїздки. Ваші зауваження щодо умов на першому поверсі та роботи санвузла вже передані для перевірки.
Будь ласка, надішліть номер квитка, щоб ми могли детальніше розібратися в ситуації.
Київ-Чернігів 29.08.25р.
Насправді автобус приїхав о 18:45!
Місце посадки- вузький тротуар, де ледь можуть розминутися дві людини! Диспетчер жодного разу не вийшла і не оголосила... Читать отзыв Автобус Київ-Чернігів 18:00 приїхав на Лісову із запізненням на 50 хвилин!!! О 17:34 прийшла наступна смс: 29.08 reis Kyiv - Chernihiv AA-1549-TB perenosyt chas vidpravlennja z metro Lisova na 18:30. Prosymo vybachenya za nezruchnosti...
Насправді автобус приїхав о 18:45!
Місце посадки- вузький тротуар, де ледь можуть розминутися дві людини! Диспетчер жодного разу не вийшла і не оголосила про затримку автобуса! Водій пояснив затримку заторами по місту.
Затори завжди були в Києві! В такому випадку вказуйте,будь ласка, реальний час прибуття автобуса для посадки і відправлення, щоб люди розраховували відповідно свій час і не стояли годину в очікуванні!!!
Проаналізуйте, будь ласка, численні негативні відгуки і внесіть відповідні корективи в роботу компанії!
Сподіваємося, що наступні Ваші поїздки з «Автолюкс» залишать лише позитивні враження.
Автолюкс – зовсім не люкс з жахливим сервісом
НЕ ШАНОВНИЙ "АВТОЛЮКС"
Станом на 9.30 прийшла смс, що рейс затримується і буде доведено додатково. В 11.00 прийшло смс, що автобус буде о 12.15. По факту він приїхав о 13.10. Через це ми не встигли на автобус Рига-Бонн у Варшаві, в який мали пересісти о 23.55. На під'їзді до Варшави... Читать отзыв Придбали квитки з Житомира до Кельна на сім'ю (4 особи), виїзд.6.08.2025р. о 9.00.
Станом на 9.30 прийшла смс, що рейс затримується і буде доведено додатково. В 11.00 прийшло смс, що автобус буде о 12.15. По факту він приїхав о 13.10. Через це ми не встигли на автобус Рига-Бонн у Варшаві, в який мали пересісти о 23.55. На під'їзді до Варшави прийшло смс, що автобус чекатиме о 01.45. Але він нас не дочекався, бо ми приїхали у Варшаву о 2 годині ночі ( але це говорить про те, що той рейс теж запізнюється). Нам прислали ще одне смс про те, що нас пересадять на автобус до Берліна о 06.30 ранку! А далі запропонують білети або повернуть кошти. Нам з дитиною прийшлося знову чекати посеред ночі 4 з половиною години фактично на вулиці і без туалету, так як там все закрито. О 6.30 ми сіли на автобус до Берліна. Близько сьомої передзвонили на гарячу лінію Автолюкса поцікавитися про наші квитки з Кельну до Берліну. Оператор Тетяна сказала, що вони підберуть варіанти і нам перетелефонують. Ми чекали до 11 години! Знову передзвонили. Уже інший оператор сказала те ж саме. Третій орератор сказала, щоб не переживали і набрали їх по приїзді в Берліні. По прибутті виявилося, що таких людей півавтобуса. І всі дзвонили впродовж півгодини! Жодній людині не відповіли!!! Людей просто кинули!!! Як так можна?! І навіть не запропонували повернути кошти!!! Бо потрачені нерви вже ніхто не поверне. Таким чином ми приїхали на 8 годин пізніше, шукаючи варіанти та купуючи нові білети. Хоча оплатили за всю дорогу. Це просто жах!!!
НЕ РЕКОМЕНДУЮ
2. Виїзд переносили тричі. Автобус затримали на 4год40хв.
3. Місце посадки в Гданську вказане з помилкою в білеті(зупинка біля неіснуючого автобуса 1911).
Порушення прав пасажира при перевезенні багажу
Поведінка водіїв
Проте, будь ласка, навчіть водіїв спілкуватися з клієнтами! Не скажу, що всі, є дійсно адекватні та привітні, АЛЕ деякі так псують враження про перевізника, і настрій псується на цілий день.
Мала неприємний досвід: не встигнувши навіть нічого сказати водію, його тон вже був дуже грубим коли він запитував... Читать отзыв В цілому дуже комфортні автобуси, достатня кількість рейсів та зручний додаток.
Проте, будь ласка, навчіть водіїв спілкуватися з клієнтами! Не скажу, що всі, є дійсно адекватні та привітні, АЛЕ деякі так псують враження про перевізника, і настрій псується на цілий день.
Мала неприємний досвід: не встигнувши навіть нічого сказати водію, його тон вже був дуже грубим коли він запитував яке в мене місце та куди я їду. Після я попросила допомогти мені з багажем, оскільки була важка валіза і я фізично не могла сама впоратися з нею. На що водій почав кричати на мене (упускаю вже момент, що звертався він до всіх пасажирів рос. мовою) типу невже ви не можете покласти валізу???? Якби могла, я б все ж таки сама її підняла та закинула в багажник, проте мені всеодно знадобилася допомога. Водій з ВЕЛИЧЕЗНИМ невдоволенням все ж допоміг, але при цьому ще встиг знову накричати на мене та розказати мені як я повинна складати валізу і скільки речей туди класти (він навіть не задумується про те, що є різні ситуації і люди можуть їхати дуже здалеку, відповідно і багаж буде не одна сумка вагою в 500 г).
Тому прошу звернути увагу на необхідність навчання персоналу елементарній ввічливості та повазі до пасажирів. Це важлива складова сервісу, яка суттєво впливає на репутацію компанії.
Несвоєчасне прибуття
Рейс Київ - Дніпро. Час прибуття в квитку відрізняється від прибуття по факту на годину. Через це спізнився на останню маршрутку.
І це при тому, що автобус їхав швидко і не робив незаплпнованих зупинок. Тому роблю висновок - що компанія Автолюкс свідомо не спромоглась виправити невірний час прибуття.
Написав скаргу в Автолюкс. У відповідь отримав купу пунктів з... Читать отзыв Погано.
Рейс Київ - Дніпро. Час прибуття в квитку відрізняється від прибуття по факту на годину. Через це спізнився на останню маршрутку.
І це при тому, що автобус їхав швидко і не робив незаплпнованих зупинок. Тому роблю висновок - що компанія Автолюкс свідомо не спромоглась виправити невірний час прибуття.
Написав скаргу в Автолюкс. У відповідь отримав купу пунктів з внутрішніх правил компанії Автолюкс, що вони ні до чього і ні за що не несуть відповідальність.
Неприємність
Подача без затримки, прибуття на годину раніше ( мені було це в плюс, тих кого зустрічають, напевно в мінус)
Забувши сумку в салоні (звісно персонал не несе відповідальність), готуйтесь, що вам віддадуть не всі ваші речі( але б вже забирали все, а не частково). Торбу спочатку переберуть, і те що зацікавить персонал, залишать собі
Знімає з себе відповідальність
Зателефонувавши одразу на гарячу лінію, у відповідь почула, що розташування місць має інформативний характер і якщо вам не подобається можете повернути квиток, на годиннику було 15:57. Пояснюю, що спеціально купувала саме на цей рейс з окремим місцем, а отримала що попало, відповідь "на сайті написано і т.д"
Висновок, перед тим як купити квиток необхідно перечитати всі правила і обов'язки перевізника, де пишеться, що вони взагалі-то і не мають повідомляти і узгоджувати зміну місця.
Стільки разів користувалась цим перевізником, багатьом рекомендувала, а наразі отримала розчарування. Більше не маю бажання рекомендувати.
Краще їздити одному, аніж з парою - місць поруч не чекайте
Водіям би більше поваги до пасажирів
Слово «люкс» в названии лишнее, что очевидно
У меня были две тяжелые сумки и когда мы были на границе с Польшей, водитель отказался взять мою сумку в багажное отделение хотя места было полно там.
За такие бабки которые я им заплатила могли бы быть повежливее с клиентами. Водители всё время... Читать отзыв Ехала 20.09.24 автобусом Одесса - Варшава. Приехал на 4 минуты раньше, что порадовало. На этом плюсы заканчиваются.
У меня были две тяжелые сумки и когда мы были на границе с Польшей, водитель отказался взять мою сумку в багажное отделение хотя места было полно там.
За такие бабки которые я им заплатила могли бы быть повежливее с клиентами. Водители всё время были не в настроении. Вечно всем недовольны, отчитывали как маленьких детей, орали, делали замечания по поводу и без как будто мы в армию попали а не в «люксовый» автобус.
Пускай едут на фронт командовать если им так хочется почувствовать свое превосходство над остальными. За такие деньги которые берут с клиентов такое отношение не допустимо.
К сожалению, в Украине нормальное отношение к клиентам в сфере обслуживания не существует в принципе, несмотря на то сколько ты не заплатил бы все равно тебе будут хамит и испортят твой день.
Спасибо «автолюкс», вы показали мне что в Украине еще долго не будет нормального сервиса и хорошего отношения к людям. Больше я вашими услугами не буду пользоваться
Автобус заглохнув на митниці
Хамське ставлення водія
Автобус запізнився і прибував близько до початку комендантської години. Пасажир без багажу, іноземець, ввічливо попросив зупинитися на зупинці у місті по шляху слідування автобуса. Водій відмовив у грубій формі. Зупинитися і відчинити двері зайняло б не більше 5 сек. Інші перевізники зупинялися без проблем. Натомість людина добиралася пішки 5 км в повній темряві в комендантську годину. Попередній... Читать отзыв Рейс Одеса-Умань
Автобус запізнився і прибував близько до початку комендантської години. Пасажир без багажу, іноземець, ввічливо попросив зупинитися на зупинці у місті по шляху слідування автобуса. Водій відмовив у грубій формі. Зупинитися і відчинити двері зайняло б не більше 5 сек. Інші перевізники зупинялися без проблем. Натомість людина добиралася пішки 5 км в повній темряві в комендантську годину. Попередній рейс, яким їхали, ввтолюкс затримав на 1 год 5 хв. Надалі уникатиму цього перевізника.
Перевозка животных
За бортом 35°С , в салоне автобуса тоже
12.07.2024
Сьогоднішня поїздка жахлива.
Некомпетентність
Хреновое качество обслуживания
Порушення правил перевезень пасажирiв
Це порушення правил компанii, якi викладено на офiцiйному сайтi.
Якщо iншi пасажири страждають на алергiю, астму тощо i пiд час рейсу потребуватимуть медичноi допомоги, то шансiв добратися до Одеси без поганих пригод в них дуже мало.
Прикро, що компанiя... Читать отзыв До салону автобусу Киiв-Одеса 2 червня 2024, рейс о 10-30, пiд час посадки пропустили пасажира з котом у переносцi.
Це порушення правил компанii, якi викладено на офiцiйному сайтi.
Якщо iншi пасажири страждають на алергiю, астму тощо i пiд час рейсу потребуватимуть медичноi допомоги, то шансiв добратися до Одеси без поганих пригод в них дуже мало.
Прикро, що компанiя чинить порушення правил перевезень пасажирiв.
Клієнтоорієнтованість
Шини зимові лисі
Також, на щастя це сталося не на трасі, якби сталося на трасі - проблема була б значно серйозніша.
НЕ РЕКОМЕНДУЮ даного перевізника, який не дотримується правил безпеки і економить на колесах в зимову пору року.
Прямой рейс? Нет, у вас - пересадка
Удобные автобусы, но могут отменить рейс и бросить пассажиров на произвол
Жах подорожі за кордон довжиною у три дні
Телефонний сервіс
Поїздкою не задоволена!