Аптека низких цен (Аптека АНЦ) отзывы
с оценкой «Ужасно»

Отзывы врачей и пациентов
Аптека низких цен (Аптека АНЦ)
3.8 5
469 отзывов / 75664 просмотра
Важно! В целях актуальности, рейтинг и результаты отзывов, отображаемые на графике, вычисляются на основании 100 последних отзывов
Отзывы с пометкой "Проблема решена" не учитываются

Подвійне зняття коштів

Валентина Валентина среда, 17 сентября
Хочу поділитись прикрою ситуацією, що сталась зі мною. 05.09.2025р. при покупці ліків через термінал - операцію відхилено.Запропонували на іншому терміналі повторно оплатити, що і було успішно зроблено. Після відхиленої операції кошти в банку заморожуються і потім, якщо аптека не підтверджує операції - повертаються. Але не в даному випадку, 07.09.2025 - кошти списались з моро рахунку, так як аптека підтвердила операцію,... Читать отзыв Хочу поділитись прикрою ситуацією, що сталась зі мною. 05.09.2025р. при покупці ліків через термінал - операцію відхилено.Запропонували на іншому терміналі повторно оплатити, що і було успішно зроблено. Після відхиленої операції кошти в банку заморожуються і потім, якщо аптека не підтверджує операції - повертаються. Але не в даному випадку, 07.09.2025 - кошти списались з моро рахунку, так як аптека підтвердила операцію, в результаті чого відбулося подвійне зняття коштів по 12300 грн. При вияненні ситуації протягом двох тижнів працівники служби підтримки і гарячої лінії НЕ МОЖУТЬ звязатись з аптекою. Два тижні або не відповідають на повідомлення, або кормлять обіцянками, що звяжуться і повідомлять. Такі питання вирішуються протягом доби при бажанні. Не рекомендую ні купувати там і тим більше взагалі заходити, ніхто не знає в скільки вам обійдеться лікарський засіб
Аптека низких цен Ответ представителя Аптека низких цен среда, 24 сентября
Нам дуже прикро, що у вас був негативний досвід, і ми щиро хочемо допомогти. Оскільки кожна ситуація індивідуальна, нам потрібно уточнити деталі, щоб знайти найкраще рішення.

Будь ласка, зателефонуйте повторно на гарячу лінію 5900 (безкоштовно з мобільного) — наші спеціалісти уважно вас вислухають, проконсультують додатково з цього питання і допоможуть. Ми цінуємо вашу довіру та зробимо все, аби виправити ситуацію.

Проблеми з персоналом аптеки

Людмила Людмила вторник, 9 сентября
Часто відвідую вашу аптеку в м. Чернігів вул. Шевченко 22 так як вона знаходиться поряд з моїм будинком, ось і сьогодні 9 вересня 2025 року 19год. 04хв. чергового разу зробила попереднє бронювання ліків через сайт таблетки юа та після підтвердження через смс його наявності в аптеці пішла до аптеки, але краще б пішла до іншої одразу якби знала... Читать отзыв Часто відвідую вашу аптеку в м. Чернігів вул. Шевченко 22 так як вона знаходиться поряд з моїм будинком, ось і сьогодні 9 вересня 2025 року 19год. 04хв. чергового разу зробила попереднє бронювання ліків через сайт таблетки юа та після підтвердження через смс його наявності в аптеці пішла до аптеки, але краще б пішла до іншої одразу якби знала що там за працівник. Я замовляла 2 позиції - Бальзамічний лінімент та таблетки Азитроміцин євро, але забрати їх так і не змогла, хоча бронь була підтверджена і це був перший раз за 10 років коли по броні не виявилось ліків в аптеці. Працівниця яка була на касі мені повідомила, що Бальзамічний лінімент який є в замовленні вона взагалі не знайшла, а Азитроміцин євро дала зовсім іншу упаковку ніж я замовила, сказавши:
- На сайті таблетки юа застаріла інформація чи змінився дизайн.
Далі було ще цікавіше, на прохання видати замовлення згідно бронювання працівник аптеки рознервувався і в хамській формі сказала:
- Віддам вам гроші І БІЛЬШЕ НЕ ПРИХОДЬТЕ
Після цих слів вона віддала мені 100 гривень, оскільки замовлення я оплатила до отримання ліків і я пішла. В цьому ж будинку знаходиться аптека Бажаємо здоров’я і зайшовши до неї точно такі самі товари які були в замовленні АНЦ я придбала.

Також хочу повідомити, що це не перший випадок саме з цим працівником, оскільки восени я також хотіла купити таблетки парацетамол у капсулах, але тоді вона мені сказала що Харківська фармацевтична фабрика вже давно не працює і таких таблеток не випускають і можу дати інші, аналогічно я тоді пішла до найближчої аптеки і там їх придбала, а її працівники сказали що такі таблетки є постійно в наявності.
Я розумію що і часи зараз нелегкі і люди нервові, але навіщо вести себе відверто хамовито та брехати клієнтам та ще й в аптеці на робочому місці? Для інформації даю номер мого замовлення № 143271764 для того щоб адміністрація ідентифікувала цю особу та прошу вжити до цього працівника заходів впливу для належного виконання своїх обов’язків, оскільки сумніваюся що тільки я одна стала жертвою такої неналежної поведінки. В усьому іншому у вас чудова аптека та гарні працівники, окрім вказаної особи.
Аптека низких цен Ответ представителя Аптека низких цен среда, 24 сентября
Ми поважаємо кожного клієнта і спілкування відбувається виключно ввічливо. Ми перевірили відео з камер та порушень з боку обслуговування нашого співробітника не виявлено. Хочемо зазначати, що одного препарат дійсно на момент здійснення покупки не було в аптеці,а Азитроміцин змінив пакування.

Щодо препарату з замовлення № 143271764 та перевірки встановлено, що його остання поставка в зазначену аптек була 24.06.2024 року. Для детального розуміння та отримання додаткової інформації зателефонуйте будь ласка на номер гарячої лінії 5900. Ми прагнемо до кращого сервісу й готові зробити усе, щоб повернути вашу довіру.

Дякуємо, що не залишили ситуації без уваги та вашу лояльність. Нам справді шкода, що ваш досвід виявився не таким, як ви очікували.
Показать 1 ответ

Підробляють відгуки на своєму сайті. Немає можливості написати негативний відгук про українськи ліки

Gleb Gleb 1 июня, 2025 год
Після покупки препарату "Віс-нол", який є українським аналогом "Де-нол", якісного препарату від гастриту та язви, з'ясував що ліки не то що не допомогають, а навіть роблять гірше. Від них нудить, збільшуєтсья біль. Вирішив написати відгук щоб люди не викидували гроші на вітер, але сайт АНЦ публікує тільки гарні відгуки. Ліцемірство.
Нам дуже шкода, що відбулась така ситуація та побочна дія після прийому цього товару, який ви придбали саме в нашій аптеці. На нашому сайті в карточці товари в розділі побічні реакції вказані наведені вами симптоми https://anc.ua/item/vis-nol-kapsuli-120-mg-blister-100-29318/comments. Також хочемо звернути вашу увагу, що в розділі протипоказання є інформація про підвищену чутливість до діючої речовини або до будь-якого з компонентів лікарського засобу. Ми ніколи не видаляємо чесні відгуки від наших клієнтів про товари придбані на сайті, а їх публікація може затримуватися через процес модерації.

Нам дуже хочеться сподіватися, що зараз все краще! Дякуємо за цей відгук, бережіть себе та будьте здорові!

Жахливий сервіс

Євген Євген 19 мая, 2025 год
Зробив замовлення на сайті о 16:02 на суму 3980 грн. Вибрав "Доставка курʼєром АНЦ". Одразу оплатив карткою, після чого отримав підтвердження, що замовлення буде доставлено з 18 до 20:00. Але...
О 18.00 отримую повідомлення, що "Доставка замовлення 130...на жаль, недоступна."
Дзвоню на гарячу лінію зʼясувати, що сталося і як мені отримати замовлення. Отримую відповідь: "З Вами звʼяжуться протягом 20... Читать отзыв
Зробив замовлення на сайті о 16:02 на суму 3980 грн. Вибрав "Доставка курʼєром АНЦ". Одразу оплатив карткою, після чого отримав підтвердження, що замовлення буде доставлено з 18 до 20:00. Але...
О 18.00 отримую повідомлення, що "Доставка замовлення 130...на жаль, недоступна."
Дзвоню на гарячу лінію зʼясувати, що сталося і як мені отримати замовлення. Отримую відповідь: "З Вами звʼяжуться протягом 20 хвилин для вирішення цієї проблеми." Чекаю 40 хвилин і ніхто не передзвонює.
Дзвоню знову, отримую відповідь: "Знадобилося трохи більше часу, з Вами обовʼязково звʼяжуться трохи пізніше." І знову ніхто не телефонує.
Набридливо дзвоню третій раз близько 20.16, чую: "Ми працюємо до 21:00, Вам обовʼязково передзвонять."
О 20.47 дзвоню знову, вже починаю переходити "на хранцузьку мову", після чого мене переключають на Юлію, яка радісно і ввічливо розʼяснює мені: "Ваше замовлення скасовано, розформовано і гроші будуть повернуті Вам на картку. Вам необхідно зробити замовлення заново."
Кінець вистави.
Нам дуже шкода, що ця ситуація відбулась та негативный клієнтський досвід з доставкою. Ми оперативно працюємо над виправленням цієї технічною помилки. Такі випадки є поодинокими та не несуть системний характер.

Ваш відгук допомагає нам стати кращими, виявити та опрацювати недосконалості у нашій роботі, обслуговуванні клієнтів та сервісі.

Приносимо вибачення за незручності та дякуємо за ваш відгук!

Ужасно очень плохо

Владимир Владимир 30 апреля, 2025 год
Подсовывают разкомплектованые лекарства,вскрывайте упаковку и пересчитывайте капсулы и блистеры внутри упаковки на кассе, иначе потом не чего ни кому не докажите,они ссылаются на поставщика мол это они не положили,а я тут причем если я у вас беру,в общем мошенничество.
Приносимо вибачення за цю ситуацію і негативний клієнтський досвід. Для детального розуміння ситуації з замолвенням зателефонуйте будь ласка на гарячу лінію 5900 (безкоштовно з мобільного). Наші фахівці допоможуть та нададуть розгорнутий зворотний зв'язок по ситуації

Ужастная аптека

Влад Влад 22 апреля, 2025 год
 Отзыв об Аптека низких цен (Аптека АНЦ) по адресу Київ, пр. Владимира Маяковского, д. 60/10 Уровень работников ниже всякой криттки. Набрали в штат тупых девчонок, не могут элементарно заказ выдать. Причем сейчас пошло жлобство по покупке лекарства Доступные лекарства перестали насчитывать бонусы
Аптека низких цен Ответ представителя Аптека низких цен 23 апреля, 2025 год
Нам дуже шкода, що у вас був негативний клієнтський досвід. Для детального розуміння деталей ситації в аптеці та вирішення питання з бонусами зателефонуйте будь ласка на гарячу лінію 5900 (безкоштовно з мобільного). Наші фахівці допоможуть та нададуть розгорнутий зворотний зв'язок

Дякуємо за ваш відгук та очікуємо на зворотній зв'язок від вас

Некомпетентний керівник

Daryna Daryna 14 апреля, 2025 год
Доброго дня!
Працювала в мережі АНЦ протягом майже трьох років. Колектив був чудовий, заробітньою платою була задоволена, була можливість карʼєрного зростання. Проте у період коли мене перевели на посаду завідувача аптеки, поміняли куратора на Гебеш Лідію Степанівну і дуже різко змінились умови роботи. Людина перевищувала свої повноваження максимально: щотижневі недоречні зум-зустрічі, постійні дзвінки по показниках (навіть у неробочий час), психологічно... Читать отзыв
Доброго дня!
Працювала в мережі АНЦ протягом майже трьох років. Колектив був чудовий, заробітньою платою була задоволена, була можливість карʼєрного зростання. Проте у період коли мене перевели на посаду завідувача аптеки, поміняли куратора на Гебеш Лідію Степанівну і дуже різко змінились умови роботи. Людина перевищувала свої повноваження максимально: щотижневі недоречні зум-зустрічі, постійні дзвінки по показниках (навіть у неробочий час), психологічно тиснула, щоб працівники виконували показники, залякувала штрафами та звільненням. Коли працівники почали звільнятись, то нових не шукали, пояснюючи це нерентабельністю аптеки. Був період, коли у штаті аптеки залишилось два працівники і було питання про звільнення прибиральниці знову ж таки через нерентабельність. На питання стосовно таких умов роботи куратор відповіді не надавала. Коли почались ремонтні роботи в аптеці, оскільки з матеріальної кімнати аптеки без попередження почали робити складське приміщення, то доводилось працювати навіть з діркою у стіні та у холод. Коли повідомила, що хочу звільнитись, то мені відмовляли, оскільки не було персоналу, щоб вийти на заміну. На скільки знаю, то таким же шантажем новий працівник знайшовся. Стосовно звільнення, то переоблік відбувся через ДВА ТИЖНІ після мого звільнення, тому що по словах керівників не було повного складу ревізійної комісії. Жодних альтернатив ніхто не шукав. Я попередила керівництво про звільнення завчасно згідно з чинним законодавством, хоча могла не відпрацьовувати даний термін та погодилась працювати сама два тижні, оскільки куратор не могла знайти заміни навіть на день. Через певні сімейні обставини, була зобовʼязана поїхати за кордон та на переобліку мене не було. Очевидно, що недостача по сумі збіглась з моєю невиплаченою зарплатнею. Куратор відмовлялась надати мені будь-яку інформацію стосовно препаратів, які були на недостачі та суми, аргументуючи це тим, що я вже не працівник фірми. Я здогадувалась, що може бути недостача, оскільки у період моєї відсутності на аптеці був інший працівник та часті заміни, проте я не могла очікувати, що буде настільки велика недостача, тому що у попередній місяць тільки був переоблік. Таке враження складається, що нові працівники зовсім не звертали увагу на відпуск препаратів, можливо, спеціально робили недостачі, знаючи, що повністю все відшкодування буде на мені.
Не розумію, як при попередньому керівнику процес роботи був налагоджений, всі працівники виконували свої обовʼязки та дотримувались вимог фірми, а з новим все стало погано. Дуже прикро, що через таких некомпетентних осіб, які думають тільки про особисті показники та плани, працівники звільняються. Вважаю, що кадровикам потрібно більш прискіпливо обирати кандидатів на високі посади, тому що через таких осіб дуже негативне ставлення до мережі. Через свій поганий досвід роботи в АНЦ не маю бажання радити дану мережу в Івано-Франківську.

Аптека АНЦ Івано-Франківськ

Tania Tania 31 марта, 2025 год
Працювала в компанії 3 роки роботою в цілому була задоволена,змушена звільнитись оскільки з приходом нового куратора Гебеш Л.С. про звільнення повідомив одномоментно цілий колектив,так як даний керівник почав використовувати для досягнення своїх цілей психологічний тиск на працівників та застосовував не припустимі методи управління персоналом,не виконував свої прямі обов'язки по організації роботи аптеки.такі керівники роблять високий рейтинг компанії АНЦ тільки по... Читать отзыв Працювала в компанії 3 роки роботою в цілому була задоволена,змушена звільнитись оскільки з приходом нового куратора Гебеш Л.С. про звільнення повідомив одномоментно цілий колектив,так як даний керівник почав використовувати для досягнення своїх цілей психологічний тиск на працівників та застосовував не припустимі методи управління персоналом,не виконував свої прямі обов'язки по організації роботи аптеки.такі керівники роблять високий рейтинг компанії АНЦ тільки по кількості звільнень.про рішення не шкодую.
Аптека низких цен Ответ представителя Аптека низких цен 2 апреля, 2025 год
Тетяна, доброго дня. Звільнення відбулося через невиконання функціоналу, небажання дотримуватися стандартів та вимог компанії, які транслювала куратор.

Нам дуже шкода, що склалося таке негативне враження про роботу в компанії та взаємозв'язок з вашим прямим керівництвом.

Якщо у вас виникнуть додаткові питання, то ви завжди можете звернутися за раз’ясненнями та детальною інформацією до керівника або куратора. Дякуємо за ваш внесок в компанію та бережіть себе!
Показать 1 ответ

Заробітня плата ,але …

И И 5 марта, 2025 год
Заробітня плата адекватна, але на рахунок дистанційної завідуючої та куратора можу посперечатись)
Звільнили,тому що для когось було потрібне місце,зробили наклеп,начебто закриваю аптеку раніше( є камери,є зетки),не відповідаю стандартам компанії(хоча виконувала всі плани,навіть отримала доплату). Ні разу не допомогли,не розповіли(так в мікродеталях)
Пропадали гроші з каси,на що завідуюча розводила руками і казала,все сходиться,все норм)
Не стала себе принижувати... Читать отзыв
Заробітня плата адекватна, але на рахунок дистанційної завідуючої та куратора можу посперечатись)
Звільнили,тому що для когось було потрібне місце,зробили наклеп,начебто закриваю аптеку раніше( є камери,є зетки),не відповідаю стандартам компанії(хоча виконувала всі плани,навіть отримала доплату). Ні разу не допомогли,не розповіли(так в мікродеталях)
Пропадали гроші з каси,на що завідуюча розводила руками і казала,все сходиться,все норм)
Не стала себе принижувати і розбиратись)
Тому думайТЕ:)

Найгірша Мережа Анц!!!!!

Марія Марія 3 марта, 2025 год
Вперше влаштувалась у 2022 році , на посаду консультанта - почалась в»»»» , керівництво через 4 місяці влаштування попереджає що цю вакансію знімають і мене можуть перевести на маркувальника , попередила про ЗП 12000. Я погодилась , відʼїздила на роботу 1,5 місяці до отримання зп . І що ? Отримую 3700 в конверті( на питання до керівника що це таке... Читать отзыв Вперше влаштувалась у 2022 році , на посаду консультанта - почалась в»»»» , керівництво через 4 місяці влаштування попереджає що цю вакансію знімають і мене можуть перевести на маркувальника , попередила про ЗП 12000. Я погодилась , відʼїздила на роботу 1,5 місяці до отримання зп . І що ? Отримую 3700 в конверті( на питання до керівника що це таке ? Чому така мала зп? Мені сказали що мене перевели на пів ставки , але ж ніхто не попередив ! Це був перший гірки досвід …


Отримавши за декілька років стажу на посадів фармацевта , вирішила влаштуватись на посаду ЗАВ в блищу зручну аптеку - так вийшло що це Анц знову ж таки. Перші враження негативні як і уся праця там, я попередила що не маю стажу завідуючої у цій мережі , і що мені потрібен деякий час щоб опанувати деякі навички саме у цій мережі - на що куратор сказала що всьому особисто навчить і буде завжди допомагати , натомість:
Дали аптеку без переобліку - в період коли там не було зав (місяць) там працювали різні заміни кожного дня з різних міст!!!. Влаштувалась 1 липня - а переоблік зробили 19 вересня ( про переоблік просила одразу майже кожні 2 тижні чула відмови якісь)
За це час було переведено ще 2 співробітників і ніхто не поворухнувся щоб зробити переоблік якби я не просила куратора !!!
Працювала перший період до середини вересня сама ! За фармацевта і за зав , за усіх! Підтримка зі сторони куратора була перший 1 або 1,5 в ті моменти коли я телефонувала і казала що більше не можу так ( фізично та морально мені було дуже тяжко) лише в ці моменти вона брала слухавку і заспокоювала , казала що в мене все окей в аптеці і тд. Лише щоб я залишилась.!!!
Надалі , коли я взяла співробітників - провели переоблік більше 50 000 недостача
Хотіли повісити на нас , повісили лише на мене штраф у розмірі (4000) , на питання за що сказали що за терміни ( я прийшла у липні а терміни були за квітень , травень , червень , липень , серпень, вересень)
По протоколу мало не бути термінів ранішніх та за три місяці від початку роботи - на це куратор не мала що відповісти і сказала цитую « По протоколу , чи не протоколу - ви маєте заплатити штраф !!!»

Куратор Наталія- коли питання стосувались адміністративних прав та по протоколу - людина не мала відповідь

З вересня - куратор не брала слухавки , не відповідала на повідомлення . Тотальний ігнор .!!!

Де ж та підтримка та допомога!?
Останньою каплею став переоблік який нам
поставили зненацька , не попередивши- чому , яка причина і тд,

Так вийшло що я захворіла і тиждень була на лікарняному з запаленням почок , куратор було повідмолена , що у мене. АЛЕ телефонувала і настоювала на тому щоб я прийшла у свій лікарняний день , на переоблік . Сама вона не була присутня, адже працює дистанційно …. А я з запаленням і температурою 39 маю бути!!!
заблокували зп з 16.01 а переоблік 28.01 ?! Це як взагалі ?
Виплатили малу частину офіційного за грудень лише 11.02 !!!
Зняли величезні суми! На прохання допомогти перевірити камери адже колектив був впевнений що товари були вкрадені замінами з інших аптек , ігнор та відмови ( дивіться та шукайте по камерах самі !) тоді чому є час перевірити по камерах виконання стандартів фармацевта - а замін з інших аптек ні ?!

На відповідь із одного працівника «найсильніший куратор» - тоді я не уявляю якщо вона сильний куратор- яка мережа Якщо така людина - яка блокує , ігнорує - сильний керівник
Тоді чому як мінімум 3 аптеки мали купу проблем ?! Чому я за весь час побачила її двічі ? 21 липня , та у 10 числах лютого?! Чому вона ігнорує усіх у кого проблемні питання ? Чому блокує своїх працівників , а коли телефонуєш до когось іншого- відповідь одна- звертайтесь до вашого куратора .А її нема!!!
Куратор - ігнорувала повідомлення з питаннями чому немає зп, тижнями
Дійшло до того що звільнилась я , і весь колектив . Блокувала у вайберах і тд , коли ми писали за зп . Коли намагаєшся щось вияснити , перекидає на когось проблеми . Ж*хлива мережа - поганий осад залишився , беруть попало кого , і потім так виходить , що працюєш і не знаєш заплатять тобі чи ні ?! Допоможуть у разі виникнення питань , чи ні !?
Достоинства:
  1. Із плюсів був мій колектив , фармацевти і тд- але звільнились усі !!
Недостатки:
  1. Не виплачують та затримують ЗП- а коли захочете розібратись - будуть ігнорити
  2. Коли звільнялись - ні кому не пропонували інші аптеки цієї мережі - в інших мережах -це обовʼязково ( це дрібниця - але жжж.)
  3. Керівники - які одягають корони , а по факту мають кожну 3 проблемну аптеку
Аптека низких цен Ответ представителя Аптека низких цен 12 марта, 2025 год
Марія, доброго дня. Звілнення відбулося за невиконання прямих обовʼязків та систематичні порушення правил.

По заробітній платі наші фахівці проінформували та надали вам розгорнутий зворотній звʼязок. Вони додатково пропонували звернутися в аптеку та ознайомитись з результати переобліку, на що отримали відповідь від вас, що ви в цьому вже не зацікавлені.

Якщо у вас виникнуть додаткові питання, то ви завжди можете звернутися за раз’ясненнями та детальною інформацією до керівника або куратора. Дякуємо за ваш внесок в компанію та бережіть себе!
Показать 2 ответа

Я більше ніколи не хочу мати з вами справи

Olga Olga 26 февраля, 2025 год
Добрий день, з вересня 2024 я залишаю зявки про те, що я не можу зайти у власний кабінет, що ні на телефон, ні на пошту не приходить підтвердження для хоча б відновлення паролю. Я зверталась в службу підтримки вже разів 6 і нічого.... просто ігнорування проблеми клієнта, я кожного разу не можу зробити нормально замовлення. Скільки століть має пройти, щоб ви... Читать отзыв Добрий день, з вересня 2024 я залишаю зявки про те, що я не можу зайти у власний кабінет, що ні на телефон, ні на пошту не приходить підтвердження для хоча б відновлення паролю. Я зверталась в службу підтримки вже разів 6 і нічого.... просто ігнорування проблеми клієнта, я кожного разу не можу зробити нормально замовлення. Скільки століть має пройти, щоб ви нарешті розглянули цю проблему? Вже пройшло півроку, я думаю, цього достатньо, щоб вирішити проблему користувача.

Також через цю проблему я не бачу який статус мого замовлення. Останнє замовлення 120957630 я зробила вночі з понеділка на вівторок, і ось вже вечір середи і навіть відправлення замовлення ще не було, хоча ви обіцяєте доставку 1-2 робочі дні. Звертаючись в контакт-центр, вони кожного дня обіцяють відправку сьогодні ще й розмовляють так, ніби це не ви затримуєте і маєте вибачатись, а я маю вибачатись, що хочу отримати свою посилку в термін, бо в замовленні ліки, які я не маю пропускати ні дня. 

Просто якесь дно. Я більше ніколи не хочу мати з вами справи. Просто найжахливіший сервіс, з яким я коли-небудь стикалась.
Аптека низких цен Ответ представителя Аптека низких цен 27 февраля, 2025 год
Доброго дня! Приносимо вибачення за негативний досвід та ці неприємні ситуації. Дякуємо, що надали фідбек по доставці. Стосовно особистого кабінету на сайті.

Ви раніше вже реєструвалися саме в особистому кабінеті на сайті або робили покупки без входу в кабінет? Потрібно зайти в особистий кабінет на сайті та вибрати варіант реєстрація. Можливо тому вам не надходить смс або лист на пошту і ви не можете зайти в особистий кабінет, тому що аккаунту з поштою та номером телефону не має. Спробуйте зареєструватися та знову спробувати зайти.
Показать 1 ответ

Неможливість скористатися наданою вами опцією

Світлана Світлана 25 февраля, 2025 год
Мені в бізнес-чат надійшло повідомлення, що мої бонуси згорять 01.03.2025. Потрібно ними або скористатися до вказаної дати або є можливість передати на ЗСУ. Є посилання нижче, за яким можна передати на ЗСУ. Що цікаво: цим посиланням скористатися неможливо! Натискаєш- мертво!!!😡 Для чого вказувати таку опцію, яка не працює?😡 Виправте це!!! Чи вигідніше, щоб бонуси згоріли?😡
Аптека низких цен Ответ представителя Аптека низких цен 26 февраля, 2025 год
Приносимо вибачення за цю ситуацію і негативний досвід. Для детального розуміння ситуації та її швидкого вирішення напишіть нам в соц.мережах з скриншотами цієї помилки або зателефонуйте будь ласка на гарячу лінію 5900 (безкоштовно з мобільного). Наші фахівці зможуть оперативно допомогти та вирішити проблему.

Дякуємо за цей відгук та фідбек!

Списали грошей більше ніж Замовлення на tabletki ua

Ірина Ірина 18 февраля, 2025 год
Добрий день. Хочу розповісти про випадок у вашій аптеці у Дніпрі, по Слобожанському проспекту 46. Я зробила замовлення через сервіс tabletki.ua. за декілька хвилин до покупки. Спочатку привітна фармацевт попросила почекати, поки зберуть замовлення, потім зі своєю помічницею вирішували де те замовлення, бо одна відкрила, а друга не може знайти. Фармацевт почала складати замовлення, я бачу, що зайва... Читать отзыв Добрий день. Хочу розповісти про випадок у вашій аптеці у Дніпрі, по Слобожанському проспекту 46. Я зробила замовлення через сервіс tabletki.ua. за декілька хвилин до покупки. Спочатку привітна фармацевт попросила почекати, поки зберуть замовлення, потім зі своєю помічницею вирішували де те замовлення, бо одна відкрила, а друга не може знайти. Фармацевт почала складати замовлення, я бачу, що зайва коробочка, і сказала, що то не моє замовлення. І як потім виявилось, що я недостатньо гучно говорю. А я і не настаювала, думала у коробку з не моїм замовленням покладуть ампули із мого замовлення ( бетаргін). Отже суму до сплати не озвучили, а спитали тільки термінал чи готівка. Моя помилка! Я не подивилась на суму до сплати. Сплатила. Отже моє замовлення 119750645 від 15.02.2025 на суму 576.96 грн. А фармацевти пробила 711.46 грн. На всі мої спроби сказати і показати що я один із товарів не замоляла, я навіть не знаю назву того препарату який продала мені фармацевт.
Фармацевт із мене зробила монстра
На всю чергу, відмовилась дивитись моє замовлення, і хоча б спробувати перевірити чи може у системі збій. Далі підключилась її постійний клієнт у черзі, разом із фармацевтом грубо порекомендували навчитись користуватись сервісом tabletki.ua. хоча там у сервісі не можливо змінити в моменті замовлення, можна скасувати та рекомендували гучніше говорити, мене не чули, язвили. Фармацевт демонтраційно виклала свої гроші за зайвий товар у чеку. І забрала зайвий товар. ГРОШІ Я НЕ ВЗЯЛА. Зайвий товар теж. Розумію, звичайно, що потрібно перевірити ДО сплати що висвітилась на терміналі. Але ж фармацевт навіть не спробувала розібратись. Чи хоча просто сказати, що це система, що спробуємо розібратись, можливо дало збій. А не робити із мене ненормальну. І ще, не може додзвонитися на 5900 гарячу лінію. Щоб вирішити то питання відразу.
2 согласны 1 не согласен Показать 2 ответа
Аптека низких цен Ответ представителя Аптека низких цен 20 февраля, 2025 год
Приносимо вибачення за цю ситуацію в аптеці і негативний клієнтський досвід. Така поведінка нашого фармацевта неприпустима. Взяли в роботу. Будуть прийняті відповідні заходи, а з фармацевтом буде проведена роз'яснювальна бесіда щодо чинних стандартів та правил обслуговування клієнтів. Ваш відгук допомагає нам стати кращими, виявити та опрацювати недосконалості у нашій роботі, обслуговуванні клієнтів та сервісі.

Дякуємо за цей відгук та ще раз приносимо вибачення за цю ситуацію в аптеці.

Негативный

Елена Елена 5 февраля, 2025 год
Аптека не продает лекарства украинского производства, которые входят в список продаж за национальный кэшбек, за деньги национального кешбека. А горячая линия с 30.01.2025 года, вместо того чтобы ответить, меня просто футболист. А в сети аптек 911 всё получилось приобрести за деньги национального кешбека.
Аптека низких цен Ответ представителя Аптека низких цен 6 февраля, 2025 год
В наших аптеках можна придбати та на сайті оформити замовлення з товарами учасники національної програми за кошти «Зимової єПідтримки». Можливо має місце проблеми з термінолом в аптеці або системний збій, тому нажаль вам не вдалося оформити замовлення.

Приносимо вибачення за цей негативний клієнтський досвід та ситуацію. Взяли в роботу. Такі відгуки допомогають нам стати ще кращими для наших клієнтів та взяти в опрацювання проблемні питання.

Дякуємо вам за зворотний зв’язок та ще раз приносимо вибачення за негативний досвід.

ГІРКИЙ ДОСВІД В АПТЕЦІ АНЦ

Юлія Юлія 5 февраля, 2025 год
Гіркий досвід роботи в аптеці АНЦ,приймають на роботу без переобліку,тобто приходиш на точку вже не знаючи,про недостачі які там існують,оформляли мене місяць...двічі губили мої документи. Менеджер з оформлення не компетентна,обіцяють ставку і зп 10-12 тисяч,а по факту ледве добилася оформлення того на ставку,бо кажуть,що маркувальника оформлюють лише на пів ставки,зп виплачують по двом формам 1 та 2,офіційно отримаєте копійки,все інше... Читать отзыв Гіркий досвід роботи в аптеці АНЦ,приймають на роботу без переобліку,тобто приходиш на точку вже не знаючи,про недостачі які там існують,оформляли мене місяць...двічі губили мої документи. Менеджер з оформлення не компетентна,обіцяють ставку і зп 10-12 тисяч,а по факту ледве добилася оформлення того на ставку,бо кажуть,що маркувальника оформлюють лише на пів ставки,зп виплачують по двом формам 1 та 2,офіційно отримаєте копійки,все інше в конвертику.По факту зп ваша буде 8 тисяч + бонуси за збір інтернет замовлень,якщо ви їх збиратимете. На переобліку приписали недостачі,які висилі на аптеці бозна скільки і як тільки набрали новий колектив все повісили на нас.До колективу самої аптеки питань немає.А от куратора за 5 місяців ми не бачили жодного разу. Нічого дибитися не можливо,нічого доказати теж,адже основна зп йшла не на карту. В договорі є такий пункт,що ми даємо право проводити на собі допит на детекторі брехні,весь колектив згоден,перевірте нас і віддайте зп,але ж кому це треба,краще ж просто не дати зп і все,адже що ти докажеш? Писати на гарячу лінію сенсу немає,на такі звернення ніхто не реагує. За 5 місяців так і не видали форму,але ж за правилами не маю права без уніформи знаходитися в аптеці. Жах.Дуже шкода ,що в такій великій компанії,немає досвідченого,розумного і справедливого керівника.
Аптека низких цен Ответ представителя Аптека низких цен 6 февраля, 2025 год
Доброго дня. Ми не можемо не підтвердити не спростувати написану вами інформацію без з'ясування деталей ситуації та розуміння цілісної картини. Всі проблемні питання можна вирішити звернувшись безпосередньо до вашого керівника, на внутрішній QR-код або директора з персоналу, Кузьменко Юлії ([email protected]). Кожне звернення розглядається у приватному порядку, не залишається без зворотного зв'язку та вирішення.

Дякуємо за відгук.

Обманывают своих покупателей

Артем Артем 4 февраля, 2025 год
118078594 заказ доставкой, оплатил за две упаковки ципрофлоксацина, прислали только одну. Верните товар!
1 согласен
Аптека низких цен Ответ представителя Аптека низких цен 4 февраля, 2025 год
Приносимо вибачення за цю ситуацію і негативний клієнтський досвід. Для детального розуміння ситуації з замовленням та її швидкого вирішення зателефонуйте будь ласка на гарячу лінію 5900 (безкоштовно з мобільного). Наші фахівці допоможуть та нададуть розгорнутий зворотній зв'язок.

Дякуємо за ваш відгук та очікуємо на зворотній зв'язок від вас!
Показать 1 ответ

Ужасный сервис, никому не рекомендую.

Артем Артем 2 февраля, 2025 год
Делал онлайн заказ117730642, сначала обещали, что отправят в понедельник (делал в четверг), перезвонили в воскресенье, сообщили, что заказ отменили, из-за того, что аптека не успела его обработать, при этом списали деньги и просят ожидать возврат в течении 30 рабочих дней. Ужасное обслуживание, потраченное время, сплошное разочарование от работы с данной аптечной сетью, сами решают, отменять им заказ или нет, не... Читать отзыв Делал онлайн заказ117730642, сначала обещали, что отправят в понедельник (делал в четверг), перезвонили в воскресенье, сообщили, что заказ отменили, из-за того, что аптека не успела его обработать, при этом списали деньги и просят ожидать возврат в течении 30 рабочих дней. Ужасное обслуживание, потраченное время, сплошное разочарование от работы с данной аптечной сетью, сами решают, отменять им заказ или нет, не решают вопрос когда к ним обращаешься, операторы разводят руками и ничего не могут решить.
Достоинства:
  1. Их нет
Недостатки:
  1. Лекарства вы не получите
  2. Потратят ваше время и нервы
  3. Будете ждать возврат средств 30 дней
3 согласны
Аптека низких цен Ответ представителя Аптека низких цен 3 февраля, 2025 год
Приносимо вибачення за цей випадок та неприємний клієнтський досвід з доставкою. Нам дуже шкода, що сталася така ситуація. На жаль, за регламентом різних банків повернення коштів відбувається від 1 до 30 банківських днів.

Взяли в роботу. Такі відгуки допомогають нам стати ще кращими для наших клієнтів та взяти в опрацювання проблемні питання. Дякуємо вам за зворотний зв’язок та ще раз приносимо вибачення за негативний досвід.

Ні ліків ні грошей !

Євгеній Євгеній 1 февраля, 2025 год
Нікому не рекомендую замовляти в цій аптеці !!!! Замовляв на сайті 26.01.2025, три дні морочили голову сімʼї не знали відправили чи ні . Ліки потрібні терміново, а не через 10 днів ! 28.01 я відмовився від замовлення та все купив в іншій аптеці ! Гроші мені так і не повернули!!!! А замовлення на 3500 !!! На гарячій лінії кажуть що... Читать отзыв Нікому не рекомендую замовляти в цій аптеці !!!! Замовляв на сайті 26.01.2025, три дні морочили голову сімʼї не знали відправили чи ні . Ліки потрібні терміново, а не через 10 днів ! 28.01 я відмовився від замовлення та все купив в іншій аптеці ! Гроші мені так і не повернули!!!! А замовлення на 3500 !!! На гарячій лінії кажуть що по їх правилах гроші повернуть через 30 днів !!!!! Ніколи не замовляйте у цій конторі !!!!
Достоинства:
  1. Нема
Недостатки:
  1. Все мінуси
2 согласны
Аптека низких цен Ответ представителя Аптека низких цен 3 февраля, 2025 год
Приносимо вибачення за цей випадок та неприємний клієнтський досвід з доставкою. Дана випадок є поодиноким та несе винятковий характер. На жаль, за регламентом різних банків повернення коштів відбувається від 1 до 30 банківських днів.

Взяли в роботу. Ваш відгук допомагає нам стати кращими, виявити та опрацювати недосконалості у нашій роботі, обслуговуванні клієнтів та сервісі. Дякуємо вам за зворотний зв’язок та ще раз приносимо вибачення за негативний досвід.

:Жахливе відношення

Євгеній Євгеній 28 января, 2025 год
26.01.2025 Зробив замовлення та оплатив його на сайті ,27.01.2025 у вечорі зателефонував оператору ,сказали що відправлено !!!! 28,01,2025 зателефонував ще раз оператору ,кажуть що відпровлено та надали номер накладної , я перевірив на сайті Нова пошта , там написано що накладна створена відправником , а відправлення не надано !!!! Я телефоную ще раз оператору та пересказую все знов на що... Читать отзыв 26.01.2025 Зробив замовлення та оплатив його на сайті ,27.01.2025 у вечорі зателефонував оператору ,сказали що відправлено !!!! 28,01,2025 зателефонував ще раз оператору ,кажуть що відпровлено та надали номер накладної , я перевірив на сайті Нова пошта , там написано що накладна створена відправником , а відправлення не надано !!!! Я телефоную ще раз оператору та пересказую все знов на що чую відповідь що не відправлено !!!!! Ви що знущаєтесь ?????Це ліки !!! Сервіс просто відсутній !!! не раджу нікому цю контору ! При цьому на сайті аптеки відгуки публікують виключно гарні , мій заблокували !
Достоинства:
  1. нема
Недостатки:
  1. жахливе відношення
1 согласен
Аптека низких цен Ответ представителя Аптека низких цен 29 января, 2025 год
Приносимо вибачення за цей випадок та неприємний клієнтський досвід з доставкою. Дана випадок є поодиноким та несе винятковий характер. Взяли в роботу. Ваш відгук допомагає нам стати кращими, виявити та опрацювати недосконалості у нашій роботі, обслуговуванні клієнтів та сервісі.

Такі відгуки допомогають нам стати ще кращими для наших клієнтів та взяти в опрацювання проблемні питання. Дякуємо вам за зворотний зв’язок та ще раз приносимо вибачення за негативний досвід.

Онлайн замовлення на сайті АНЦ

Елла Елла 20 января, 2025 год
Жахливе відношення до клієнтів .Зробила замовлення на сайті,ще в 12 годин дня ,на протязі дня телефонували та обіцяли доставку ліків потім зателефонували в 20:30 та сказали що кур’єр не зможе доставити вам замовлення так як кур’єрів немає .Врехали на протязі дня і в решті ліки не доставили
2 согласны
Аптека низких цен Ответ представителя Аптека низких цен 21 января, 2025 год
Приносимо вибачення за цей випадок та неприємний клієнтський досвід. Даний випадок є поодиноким та несе винятковий характер. Взяли в роботу. Ваш відгук допомагає нам стати кращими, виявити та опрацювати недосконалості у нашій роботі, обслуговуванні клієнтів та сервісі.

Такі відгуки допомогають нам стати ще кращими для наших клієнтів та взяти в опрацювання проблемні питання. Дякуємо вам за зворотний зв’язок та ще раз приносимо вибачення за негативний досвід.

Її відповідь була лише "гу гу."

Рамі Рамі 31 декабря, 2024 год
Я був в аптеки за адресою Данила щербаківського 56/7.
Можливо, відгуки написані виключно співробітниками аптеки, а фармацевт, яка працювала 29 грудня 2024 року, мабуть, навчилася в коледжі лише відповідати "гу гу гу."
Дозвольте пояснити, як вона відповідала на кожне моє запитання фразою "гу гу гу."
Я прийшов і стояв близько 5–10 хвилин, чекаючи, поки фармацевт підійде.
Коли я сказав їй... Читать отзыв
Я був в аптеки за адресою Данила щербаківського 56/7.
Можливо, відгуки написані виключно співробітниками аптеки, а фармацевт, яка працювала 29 грудня 2024 року, мабуть, навчилася в коледжі лише відповідати "гу гу гу."
Дозвольте пояснити, як вона відповідала на кожне моє запитання фразою "гу гу гу."
Я прийшов і стояв близько 5–10 хвилин, чекаючи, поки фармацевт підійде.
Коли я сказав їй "Здравствуйте," вона відповіла, видаючи звуки, жуючи їжу: "гу гу гу," замість того, щоб відповісти на привітання.
Я запитав її про ліки, і вона знову відповіла "гу гу гу гу."
Вона нарешті почала говорити зі мною, як із людиною, коли я показав їй рецепт і оплатив ліки.
Коли я подякував їй, вона знову відповіла "гу гу гу гу."
Можливо, весь персонал так відповідає клієнтам? Чи, можливо, ви навчаєте своїх співробітників відповідати "гу гу гу?"
Дайте знати, якщо потрібні додаткові правки!
Аптека низких цен Ответ представителя Аптека низких цен 6 января, 2025 год
Приносимо вибачення за цю негативну ситуацію в аптеці. З фармацевтами буде проведена роз'яснювальна бесіда щодо стандартів та правил обслуговування клієнтів.

Взяли в роботу. Ваш відгук допомагає нам стати кращими, виявити та опрацювати недосконалості у нашій роботі, обслуговуванні клієнтів та сервісі.

не попередили

Hippie Cat Hippie Cat 28 декабря, 2024 год
Дуже розчарована, відправили посилку без одного з позицій товару, за який я сплачувала на сайті. Не попередили, про відсутність одного з товарів, відправили посилку так. А мені це очевидно економічно не вигідно, так як доставка коштує щось
Аптека низких цен Ответ представителя Аптека низких цен 6 января, 2025 год
Приносимо вибачення за цей негативний досвід. Для повного розуміння ситуації та її швидкого вирішення нам необхнідно більше інформації, тому зателефонуйте будь-ласка на гарячу лінію 5900 (по Україні дзвінки безкоштовні). Наші фахівці нададуть розгорнутий зворотній зв'язок по ситуації з замовленням та допоможуть.

Ваш відгук допомагає нам стати кращими, виявити та опрацювати недосконалості у нашій роботі. Дякуємо за цей відгук та очікуємо на зворотний зв'язок від вас

Очень плохо. Очень

Сергей Юшко Сергей Юшко 18 декабря, 2024 год
 Отзыв об Аптека низких цен (Аптека АНЦ) по адресу Харків, ул. Героев Труда, 34 Харьков ул 23 Августа 67 аптека в торговом центре КАШТАН. В аптеке работает провизор Хамит .грубит. Я покупал припараты на 1000 гривен. За что мне эта грубила И сдачу бросила так что я ее поднимал с пола. Эту аптеку никому не советую.
Недостатки:
  1. Одни минусы
Аптека низких цен Ответ представителя Аптека низких цен 20 декабря, 2024 год
Приносимо вибачення за цей випадок та цю ситуацію в аптеці. Що саме відбулося в аптеці? Для перевірки та швидкого вирішення ситуації нам необхідно більше інформації. Тому будь ласка зателефонуйте на гарячу лінію 5900. Наші спеціалісти допоможуть та нададуть розгорнутий зворотній звʼязок по ситуації.

Взяли в роботу. З фармацевтами буде проведена роз'яснювальна бесіда щодо стандартів та правил обслуговування клієнтів. Ваш відгук допомагає нам стати кращими, виявити та опрацювати недосконалості у нашій роботі, обслуговуванні клієнтів та сервісі.

Дякуємо за ваш відгук та очікуємо на зворотний зв’язок від вас.

Стандарти котрі суперечать законодавству

Валерий Соколов Валерий Соколов 28 ноября, 2024 год
АНЦ фірма, яка грабує своїх співробітників. Щомісяця штрафи від 1000 грн. Зарплата в конверті дає змогу це робити і не платити податки. Ви касир для куратора, і керівництва. І ставлення їхнє до вас відповідне - постійні приниження, і погрози про переведення на іншу точку, звільнення. Жодні якості, крім уміння продавати БАДи і замінювати на них лікарські призначення, тут не цінуються.... Читать отзыв АНЦ фірма, яка грабує своїх співробітників. Щомісяця штрафи від 1000 грн. Зарплата в конверті дає змогу це робити і не платити податки. Ви касир для куратора, і керівництва. І ставлення їхнє до вас відповідне - постійні приниження, і погрози про переведення на іншу точку, звільнення. Жодні якості, крім уміння продавати БАДи і замінювати на них лікарські призначення, тут не цінуються. Якщо не продаєте їх у потрібній керівництву кількості готуйтеся бути спочатку оштрафованими, а після звільненими одним днем без попередження. Тут таке в порядку речей. Це стандарти роботи компанії. Пропрацювавши 3 місяці, на переобліку на вас повісять термінів на 4 місяці вперед. За які гроші заберуть із зарплати, а препарати не віддадуть, або віддадуть із гіршим терміном через місяць, два. На завідування беруть людей, які не знають азів роботи першостольника. Фільтрація на етапі співбесіди відсутня, тому що у HRа інтерес отримати бонус, а не ефективність роботи співробітника. Щодня з мережі звільняються цілі колективи. Вакансії актуальні по року, при ставці 20-25+% охочих немає. Аптека низких цен (Аптека АНЦ) - Стандарти котрі суперечать законодавству Аптека низких цен (Аптека АНЦ) - Стандарти котрі суперечать законодавству

Стандарти котрі суперечать законодавству

Валерий Соколов Валерий Соколов 26 ноября, 2024 год
АНЦ фірма, яка грабує своїх співробітників. Щомісяця штрафи від 1000 грн. Зарплата в конверті дає змогу це робити і не платити податки. Ви касир для куратора, і керівництва. І ставлення їхнє до вас відповідне - постійні приниження, і погрози про переведення на іншу точку, звільнення. Жодні якості, крім уміння продавати БАДи і замінювати на них лікарські призначення, тут не... Читать отзыв АНЦ фірма, яка грабує своїх співробітників. Щомісяця штрафи від 1000 грн. Зарплата в конверті дає змогу це робити і не платити податки. Ви касир для куратора, і керівництва. І ставлення їхнє до вас відповідне - постійні приниження, і погрози про переведення на іншу точку, звільнення. Жодні якості, крім уміння продавати БАДи і замінювати на них лікарські призначення, тут не цінуються. Якщо не продаєте їх у потрібній керівництву кількості готуйтеся бути спочатку оштрафованими, а після звільненими одним днем без попередження. Тут таке в порядку речей. Це стандарти роботи компанії. Пропрацювавши 3 місяці, на переобліку на вас повісять термінів на 4 місяці вперед. За які гроші заберуть із зарплати, а препарати не віддадуть, або віддадуть із гіршим терміном через місяць, два. На завідування беруть людей, які не знають азів роботи першостольника. Фільтрація на етапі співбесіди відсутня, тому що у HRа інтерес отримати бонус, а не ефективність роботи співробітника. Щодня з мережі звільняються цілі колективи. Вакансії актуальні по року, при ставці 20-25+% охочих немає.

Графа вирахування на фото Аптека низких цен (Аптека АНЦ) - Стандарти котрі суперечать законодавству

Жахливий ІТ сервіс при онлайн

Жанна Зотова Жанна Зотова 19 ноября, 2024 год
При сплаті онлайн за ліки на сайтв анц, неодноразово не спрацьоауває код підтвердження за сплату при отриманні в аптекі.
Вирішення цього питання через 5900 ще гірше- вони не можуть самойстіно розібратись з цими збоями , тож клаєньки потрібно стояти в аптеці ,чекати поки тебе наберуть ,потім мабуть давати слуховку фармацевту та щось з'ясують
Технічні ... Читать отзыв
При сплаті онлайн за ліки на сайтв анц, неодноразово не спрацьоауває код підтвердження за сплату при отриманні в аптекі.
Вирішення цього питання через 5900 ще гірше- вони не можуть самойстіно розібратись з цими збоями , тож клаєньки потрібно стояти в аптеці ,чекати поки тебе наберуть ,потім мабуть давати слуховку фармацевту та щось з'ясують
Технічні проблеми повинні решати тех фахівці!!! Це ваша головна боль ,а не клієнта .До речі більшисьь з яких,дуже похилого віку .
Хоча , судячи по їх ИТ системі - там працюють специ теж ,дуже похилого віку .
Достоинства:
  1. Приємний та кваліфікований персонал в аптеці.
Недостатки:
  1. Жахлива система онлайн замовлень із за збоїв при отриманні заказу
  2. Дуже погана система вирішення цієї проблеми згідно із внутрішніх протоколів.
Аптека низких цен Ответ представителя Аптека низких цен 19 ноября, 2024 год
Приносимо вибачення за цей випадок та неприємний досвід в аптеці.

Взяли в роботу. Ваш відгук допомагає нам стати кращими, виявити та опрацювати недосконалості у нашій роботі, обслуговуванні клієнтів та сервісі. Дякуємо вам за зворотний зв’язок та приносимо вибачення за негативний клієнтський досвід.

Зняли з картки гроші ще 5 серпня! Обіцяли повернути - досі нема!

Вікторія Вікторія 9 ноября, 2024 год
Дії працівників розцінюю як шахрайство: через проблеми з їх терміналом - знято з моєї картки гроші, обіцяли повернути ( до 60 діб), пройшло більше трьох місяців - ні слуху - ні духу!
Аптека низких цен Ответ представителя Аптека низких цен 11 ноября, 2024 год
Вікторія, приносимо вибачення за негативний клієнтський досвід та цю ситуацію. Для повного розуміння ситуації та її вирішення нам необхнідно більше інформації, тому зателефонуйте будь-ласка на гарячу лінію 5900 (по Україні дзвінки безкоштовні). Наші фахівці допоможуть, нададуть розгорнутий зворотний зв'язок і актуальну інформацію по статусу повернення коштів.

Взяли в роботу. Ваш відгук допомагає нам стати кращими, виявити та опрацювати недосконалості у нашій роботі, обслуговуванні клієнтів та сервісі. Дякуємо за цей відгук та очікуємо на зворотний зв'язок від вас

Обман сети АНЦ

Татьяна Татьяна 6 октября, 2024 год
АНЦ обманом привлекает к себе покупателей, обещая бонус за покупку медикаментов на определенную сумму и не начисляя его.
Я воспользовалась предложением и заказала медикаменты на сумму, за которую мне должен был быть начислен бонус 50 грн, заказ сделала через приложение в телефоне, промокод был принят, но после того, как я забрала заказ, бонус в размере 50-ти гривен я не получила.
Читать отзыв
АНЦ обманом привлекает к себе покупателей, обещая бонус за покупку медикаментов на определенную сумму и не начисляя его.
Я воспользовалась предложением и заказала медикаменты на сумму, за которую мне должен был быть начислен бонус 50 грн, заказ сделала через приложение в телефоне, промокод был принят, но после того, как я забрала заказ, бонус в размере 50-ти гривен я не получила.
Почему так произошло вразумительно мне ответить никто не хочет или не может, я переписывалась с оператором в чате, звонила в колл-центр, меня только перебрасывают с отдела на отдел и все
Дело не в 50-ти грн, просто не могу терпеть обман.
Аптека низких цен Ответ представителя Аптека низких цен 7 октября, 2024 год
Тетяно, переглянули надісланий вами скріншот замовлення та не бачимо помилки у нарахуванні бонусу. Кожен клієнт за покупки у додатку отримує 2% бонусів. Ваша сума замовлення (844,80 грн) = 16,90грн. (2%) ви отримали за замовлення у додатку + 50 гривень бонус за промокодом. Фінальна сума нарахованих бонусів = 66,90 грн за замовлення, як і є в вашому скриншоті.

Зателефонуйте, будь ласка, на гарячу лінію 5900 (по Україні дзвінки безкоштовні) для повного розуміння деталей ситуації.
Показать 1 ответ

Не навчені робітники, безвідповідальне керівництво і відсутність клієнтоорієнтованості

Софія Софія 5 сентября, 2024 год
Замовила шампунь через вайбер, єдиний у цій аптеці по всьому місту. На наступний день прийшла забрати замовлення та оплатити частину замовлення бонусами. Фармацевт не знав як знімаються ці бонуси. Зателефонувала на гарячу лінію - вони відповіли що фармацевт має знати як то робити , а якщо не знає хай телефонує до завідуючої. Ок, передала ці слова фармацевту. Вона відповіла що... Читать отзыв Замовила шампунь через вайбер, єдиний у цій аптеці по всьому місту. На наступний день прийшла забрати замовлення та оплатити частину замовлення бонусами. Фармацевт не знав як знімаються ці бонуси. Зателефонувала на гарячу лінію - вони відповіли що фармацевт має знати як то робити , а якщо не знає хай телефонує до завідуючої. Ок, передала ці слова фармацевту. Вона відповіла що зателефонувала колезі і та не знає як це зробити, а завідуюча зараз у селі без звʼязку, запропонувала мені сфотографувати монітор і можливо на гарячій лінії скажуть куди натискати . Я пішла. Це було 25.08.24. Я оформила скаргу через вайбер бот, мені сказали нічим зараз допомогти не можуть і очікувати зворотній звʼязок два дні. Через неділю зʼясувалось , що очікувати від 2х днів до 30, що мене збентежило. Невже неможна вказати реальні строки одразу ? Чекаю вже 11 днів, нічого. На кожному етапі взаємодії з робітниками цієї аптеки зʼявляються проблеми. Перший раз стикаюсь з такою клієнтоорієнтованістю .
Аптека низких цен Ответ представителя Аптека низких цен 9 сентября, 2024 год
Приносимо вибачення за цей випадок та неприємний досвід в аптеці. Напишіть адресу аптеки, щоб ми взяли в роботу ваш відгук. З фармацевтом буде проведена роз'яснювальна бесіда щодо стандартів та правил обслуговування клієнтів.

Даний випадок є поодиноким та несе винятковий характер. На жаль, за регламентом різних банків повернення коштів відбувається від 1 до 30 банківських днів. Зателефонуйте, будь-ласка, повторно на гарячу лінію 5900 (по Україні дзвінки безкоштовні) для надання актуальної інформації щодо статусу повернення коштів.

Взяли в роботу. Ваш відгук допомагає нам стати кращими, виявити та опрацювати недосконалості у нашій роботі, обслуговуванні клієнтів та сервісі. Дякуємо вам за зворотний зв’язок та приносимо вибачення за негативний досвід в Аптека АНЦ.

Жахлива аптека

Оля Оля 21 августа, 2024 год
Робила замовлення,оплатила онлайн. Прийшла в аптеку кажуть оплати немає. Ні ліки ні гроші не повернули. На горячій лінії сказали чекайте 30 днів
1 согласен
Аптека низких цен Ответ представителя Аптека низких цен 26 августа, 2024 год
Приносимо вибачення за цю негативну ситуацію та зіпсований клієнтський досвід в аптеці. Даний випадок є поодиноким та несе винятковий характер. На жаль, за регламентом різних банків повернення коштів відбувається від 1 до 30 банківських днів. Зателефонуйте, будь-ласка, повторно на гарячу лінію 5900 (по Україні дзвінки безкоштовні) для отримання актуальної інформації та статусу повернення коштів. Нащі фахівці допоможуть та нададуть разгорнутий зворотний зв'язок по цій сутації.

Взяли в роботу. Ваш відгук допомагає нам стати кращими, виявити та опрацювати недосконалості у нашій роботі, обслуговуванні клієнтів та сервісі. Дякуємо за цей відгук та приносимо вибачення за цю ситуацію.
Аптека низких цен (Аптека АНЦ)
Сеть аптек "Аптека низких цен" была создана в 2000 году. Все 14 лет существования сеть развивалась и на сегодняшний день Аптеку низких цен можно встретить в Киеве, Запорожье, Харькове, Днепропетровске и других городах Украины.
Аптека регулярно проводит различные акции и скидки на лекарства. Купить лекарства онлайн и заказать их на дом... подробнее

Рейтинг 3.8 из 5 на основании 469 отзывов
Аптеки
Аптека оптовых цен
Аптека оптовых цен

Рейтинг: 2.6
292 отзыва
Аптека 911
Аптека 911

Рейтинг: 3.6
318 отзывов
Аптека "Подорожник"
Аптека "Подорожник"

Рейтинг: 2.6
270 отзывов
Аптека "Бажаємо здоров'я"
Аптека "Бажаємо здоров'я"

Рейтинг: 4.5
574 отзыва
Біла ромашка. Сеть аптек
Біла ромашка. Сеть аптек

Рейтинг: 2.6
64 отзыва
Аптека "Здорова Родина"
Аптека "Здорова Родина"

Рейтинг: 1.7
27 отзывов
Аптека Доброго Дня
Аптека Доброго Дня

Рейтинг: 1.6
369 отзывов
Аптека Мед-сервис
Аптека Мед-сервис

Рейтинг: 2
110 отзывов
Аптека Копейка
Аптека Копейка

Рейтинг: 1.5
95 отзывов
​Hala Apteka (Гала Аптека)
​Hala Apteka (Гала Аптека)

Рейтинг: 1.7
19 отзывов