Аптека низьких цін (Аптека АНЦ)
Мережа аптек "Аптека низьких цін" була створена у 2000 році. Усі 14 років існування мережа розвивалася і на сьогоднішній день Аптеку низьких цін можна зустріти у Києві, Запоріжжі, Харкові, Дніпропетровську та інших містах України.
Аптека регулярно проводить різноманітні акції та знижки на ліки. Купити ліки онлайн та замовити їх додому...
детальніше Рейтинг 3.8 з 5 на підставі 469 відгуків
Аптеки
Подвійне зняття коштів
Будь ласка, зателефонуйте повторно на гарячу лінію 5900 (безкоштовно з мобільного) — наші спеціалісти уважно вас вислухають, проконсультують додатково з цього питання і допоможуть. Ми цінуємо вашу довіру та зробимо все, аби виправити ситуацію.
Проблеми з персоналом аптеки
- На сайті таблетки юа застаріла інформація чи змінився дизайн.
Далі було ще цікавіше, на прохання видати замовлення згідно бронювання працівник аптеки рознервувався і в хамській формі сказала:
- Віддам вам гроші І БІЛЬШЕ НЕ ПРИХОДЬТЕ
Після цих слів вона віддала мені 100 гривень, оскільки замовлення я оплатила до отримання ліків і я пішла. В цьому ж будинку знаходиться аптека Бажаємо здоров’я і зайшовши до неї точно такі самі товари які були в замовленні АНЦ я придбала.
Також хочу повідомити, що це не перший випадок саме з цим працівником, оскільки восени я також хотіла купити таблетки парацетамол у капсулах, але тоді вона мені сказала що Харківська фармацевтична фабрика вже давно не працює і таких таблеток не випускають і можу дати інші, аналогічно я тоді пішла до найближчої аптеки і там їх придбала, а її працівники сказали що такі таблетки є постійно в наявності.
Я розумію що і часи зараз нелегкі і люди нервові, але навіщо вести себе відверто хамовито та брехати клієнтам та ще й в аптеці на робочому місці? Для інформації даю номер мого замовлення № 143271764 для того щоб адміністрація ідентифікувала цю особу та прошу вжити до цього працівника заходів впливу для належного виконання своїх обов’язків, оскільки сумніваюся що тільки я одна стала жертвою такої неналежної поведінки. В усьому іншому у вас чудова аптека та гарні працівники, окрім вказаної особи.
Щодо препарату з замовлення № 143271764 та перевірки встановлено, що його остання поставка в зазначену аптек була 24.06.2024 року. Для детального розуміння та отримання додаткової інформації зателефонуйте будь ласка на номер гарячої лінії 5900. Ми прагнемо до кращого сервісу й готові зробити усе, щоб повернути вашу довіру.
Дякуємо, що не залишили ситуації без уваги та вашу лояльність. Нам справді шкода, що ваш досвід виявився не таким, як ви очікували. Показати 1 відповідь
Підробляють відгуки на своєму сайті. Немає можливості написати негативний відгук про українськи ліки
Нам дуже хочеться сподіватися, що зараз все краще! Дякуємо за цей відгук, бережіть себе та будьте здорові!
Жахливий сервіс
О 18.00 отримую повідомлення, що "Доставка замовлення 130...на жаль, недоступна."
Дзвоню на гарячу лінію зʼясувати, що сталося і як мені отримати замовлення. Отримую відповідь: "З Вами звʼяжуться протягом 20... Читати відгук Зробив замовлення на сайті о 16:02 на суму 3980 грн. Вибрав "Доставка курʼєром АНЦ". Одразу оплатив карткою, після чого отримав підтвердження, що замовлення буде доставлено з 18 до 20:00. Але...
О 18.00 отримую повідомлення, що "Доставка замовлення 130...на жаль, недоступна."
Дзвоню на гарячу лінію зʼясувати, що сталося і як мені отримати замовлення. Отримую відповідь: "З Вами звʼяжуться протягом 20 хвилин для вирішення цієї проблеми." Чекаю 40 хвилин і ніхто не передзвонює.
Дзвоню знову, отримую відповідь: "Знадобилося трохи більше часу, з Вами обовʼязково звʼяжуться трохи пізніше." І знову ніхто не телефонує.
Набридливо дзвоню третій раз близько 20.16, чую: "Ми працюємо до 21:00, Вам обовʼязково передзвонять."
О 20.47 дзвоню знову, вже починаю переходити "на хранцузьку мову", після чого мене переключають на Юлію, яка радісно і ввічливо розʼяснює мені: "Ваше замовлення скасовано, розформовано і гроші будуть повернуті Вам на картку. Вам необхідно зробити замовлення заново."
Кінець вистави.
Ваш відгук допомагає нам стати кращими, виявити та опрацювати недосконалості у нашій роботі, обслуговуванні клієнтів та сервісі.
Приносимо вибачення за незручності та дякуємо за ваш відгук!
Ужасно очень плохо
Ужастная аптека
Дякуємо за ваш відгук та очікуємо на зворотній зв'язок від вас
Некомпетентний керівник
Працювала в мережі АНЦ протягом майже трьох років. Колектив був чудовий, заробітньою платою була задоволена, була можливість карʼєрного зростання. Проте у період коли мене перевели на посаду завідувача аптеки, поміняли куратора на Гебеш Лідію Степанівну і дуже різко змінились умови роботи. Людина перевищувала свої повноваження максимально: щотижневі недоречні зум-зустрічі, постійні дзвінки по показниках (навіть у неробочий час), психологічно... Читати відгук Доброго дня!
Працювала в мережі АНЦ протягом майже трьох років. Колектив був чудовий, заробітньою платою була задоволена, була можливість карʼєрного зростання. Проте у період коли мене перевели на посаду завідувача аптеки, поміняли куратора на Гебеш Лідію Степанівну і дуже різко змінились умови роботи. Людина перевищувала свої повноваження максимально: щотижневі недоречні зум-зустрічі, постійні дзвінки по показниках (навіть у неробочий час), психологічно тиснула, щоб працівники виконували показники, залякувала штрафами та звільненням. Коли працівники почали звільнятись, то нових не шукали, пояснюючи це нерентабельністю аптеки. Був період, коли у штаті аптеки залишилось два працівники і було питання про звільнення прибиральниці знову ж таки через нерентабельність. На питання стосовно таких умов роботи куратор відповіді не надавала. Коли почались ремонтні роботи в аптеці, оскільки з матеріальної кімнати аптеки без попередження почали робити складське приміщення, то доводилось працювати навіть з діркою у стіні та у холод. Коли повідомила, що хочу звільнитись, то мені відмовляли, оскільки не було персоналу, щоб вийти на заміну. На скільки знаю, то таким же шантажем новий працівник знайшовся. Стосовно звільнення, то переоблік відбувся через ДВА ТИЖНІ після мого звільнення, тому що по словах керівників не було повного складу ревізійної комісії. Жодних альтернатив ніхто не шукав. Я попередила керівництво про звільнення завчасно згідно з чинним законодавством, хоча могла не відпрацьовувати даний термін та погодилась працювати сама два тижні, оскільки куратор не могла знайти заміни навіть на день. Через певні сімейні обставини, була зобовʼязана поїхати за кордон та на переобліку мене не було. Очевидно, що недостача по сумі збіглась з моєю невиплаченою зарплатнею. Куратор відмовлялась надати мені будь-яку інформацію стосовно препаратів, які були на недостачі та суми, аргументуючи це тим, що я вже не працівник фірми. Я здогадувалась, що може бути недостача, оскільки у період моєї відсутності на аптеці був інший працівник та часті заміни, проте я не могла очікувати, що буде настільки велика недостача, тому що у попередній місяць тільки був переоблік. Таке враження складається, що нові працівники зовсім не звертали увагу на відпуск препаратів, можливо, спеціально робили недостачі, знаючи, що повністю все відшкодування буде на мені.
Не розумію, як при попередньому керівнику процес роботи був налагоджений, всі працівники виконували свої обовʼязки та дотримувались вимог фірми, а з новим все стало погано. Дуже прикро, що через таких некомпетентних осіб, які думають тільки про особисті показники та плани, працівники звільняються. Вважаю, що кадровикам потрібно більш прискіпливо обирати кандидатів на високі посади, тому що через таких осіб дуже негативне ставлення до мережі. Через свій поганий досвід роботи в АНЦ не маю бажання радити дану мережу в Івано-Франківську.
Аптека АНЦ Івано-Франківськ
Нам дуже шкода, що склалося таке негативне враження про роботу в компанії та взаємозв'язок з вашим прямим керівництвом.
Якщо у вас виникнуть додаткові питання, то ви завжди можете звернутися за раз’ясненнями та детальною інформацією до керівника або куратора. Дякуємо за ваш внесок в компанію та бережіть себе! Показати 1 відповідь
Заробітня плата ,але …
Звільнили,тому що для когось було потрібне місце,зробили наклеп,начебто закриваю аптеку раніше( є камери,є зетки),не відповідаю стандартам компанії(хоча виконувала всі плани,навіть отримала доплату). Ні разу не допомогли,не розповіли(так в мікродеталях)
Пропадали гроші з каси,на що завідуюча розводила руками і казала,все сходиться,все норм)
Не стала себе принижувати... Читати відгук Заробітня плата адекватна, але на рахунок дистанційної завідуючої та куратора можу посперечатись)
Звільнили,тому що для когось було потрібне місце,зробили наклеп,начебто закриваю аптеку раніше( є камери,є зетки),не відповідаю стандартам компанії(хоча виконувала всі плани,навіть отримала доплату). Ні разу не допомогли,не розповіли(так в мікродеталях)
Пропадали гроші з каси,на що завідуюча розводила руками і казала,все сходиться,все норм)
Не стала себе принижувати і розбиратись)
Тому думайТЕ:)
Найгірша Мережа Анц!!!!!
Отримавши за декілька років стажу на посадів фармацевта , вирішила влаштуватись на посаду ЗАВ в блищу зручну аптеку - так вийшло що це Анц знову ж таки. Перші враження негативні як і уся праця там, я попередила що не маю стажу завідуючої у цій мережі , і що мені потрібен деякий час щоб опанувати деякі навички саме у цій мережі - на що куратор сказала що всьому особисто навчить і буде завжди допомагати , натомість:
Дали аптеку без переобліку - в період коли там не було зав (місяць) там працювали різні заміни кожного дня з різних міст!!!. Влаштувалась 1 липня - а переоблік зробили 19 вересня ( про переоблік просила одразу майже кожні 2 тижні чула відмови якісь)
За це час було переведено ще 2 співробітників і ніхто не поворухнувся щоб зробити переоблік якби я не просила куратора !!!
Працювала перший період до середини вересня сама ! За фармацевта і за зав , за усіх! Підтримка зі сторони куратора була перший 1 або 1,5 в ті моменти коли я телефонувала і казала що більше не можу так ( фізично та морально мені було дуже тяжко) лише в ці моменти вона брала слухавку і заспокоювала , казала що в мене все окей в аптеці і тд. Лише щоб я залишилась.!!!
Надалі , коли я взяла співробітників - провели переоблік більше 50 000 недостача
Хотіли повісити на нас , повісили лише на мене штраф у розмірі (4000) , на питання за що сказали що за терміни ( я прийшла у липні а терміни були за квітень , травень , червень , липень , серпень, вересень)
По протоколу мало не бути термінів ранішніх та за три місяці від початку роботи - на це куратор не мала що відповісти і сказала цитую « По протоколу , чи не протоколу - ви маєте заплатити штраф !!!»
Куратор Наталія- коли питання стосувались адміністративних прав та по протоколу - людина не мала відповідь
З вересня - куратор не брала слухавки , не відповідала на повідомлення . Тотальний ігнор .!!!
Де ж та підтримка та допомога!?
Останньою каплею став переоблік який нам
поставили зненацька , не попередивши- чому , яка причина і тд,
Так вийшло що я захворіла і тиждень була на лікарняному з запаленням почок , куратор було повідмолена , що у мене. АЛЕ телефонувала і настоювала на тому щоб я прийшла у свій лікарняний день , на переоблік . Сама вона не була присутня, адже працює дистанційно …. А я з запаленням і температурою 39 маю бути!!!
заблокували зп з 16.01 а переоблік 28.01 ?! Це як взагалі ?
Виплатили малу частину офіційного за грудень лише 11.02 !!!
Зняли величезні суми! На прохання допомогти перевірити камери адже колектив був впевнений що товари були вкрадені замінами з інших аптек , ігнор та відмови ( дивіться та шукайте по камерах самі !) тоді чому є час перевірити по камерах виконання стандартів фармацевта - а замін з інших аптек ні ?!
На відповідь із одного працівника «найсильніший куратор» - тоді я не уявляю якщо вона сильний куратор- яка мережа Якщо така людина - яка блокує , ігнорує - сильний керівник
Тоді чому як мінімум 3 аптеки мали купу проблем ?! Чому я за весь час побачила її двічі ? 21 липня , та у 10 числах лютого?! Чому вона ігнорує усіх у кого проблемні питання ? Чому блокує своїх працівників , а коли телефонуєш до когось іншого- відповідь одна- звертайтесь до вашого куратора .А її нема!!!
Куратор - ігнорувала повідомлення з питаннями чому немає зп, тижнями
Дійшло до того що звільнилась я , і весь колектив . Блокувала у вайберах і тд , коли ми писали за зп . Коли намагаєшся щось вияснити , перекидає на когось проблеми . Ж*хлива мережа - поганий осад залишився , беруть попало кого , і потім так виходить , що працюєш і не знаєш заплатять тобі чи ні ?! Допоможуть у разі виникнення питань , чи ні !?
По заробітній платі наші фахівці проінформували та надали вам розгорнутий зворотній звʼязок. Вони додатково пропонували звернутися в аптеку та ознайомитись з результати переобліку, на що отримали відповідь від вас, що ви в цьому вже не зацікавлені.
Якщо у вас виникнуть додаткові питання, то ви завжди можете звернутися за раз’ясненнями та детальною інформацією до керівника або куратора. Дякуємо за ваш внесок в компанію та бережіть себе! Показати 2 відповіді
Я більше ніколи не хочу мати з вами справи
Також через цю проблему я не бачу який статус мого замовлення. Останнє замовлення 120957630 я зробила вночі з понеділка на вівторок, і ось вже вечір середи і навіть відправлення замовлення ще не було, хоча ви обіцяєте доставку 1-2 робочі дні. Звертаючись в контакт-центр, вони кожного дня обіцяють відправку сьогодні ще й розмовляють так, ніби це не ви затримуєте і маєте вибачатись, а я маю вибачатись, що хочу отримати свою посилку в термін, бо в замовленні ліки, які я не маю пропускати ні дня.
Просто якесь дно. Я більше ніколи не хочу мати з вами справи. Просто найжахливіший сервіс, з яким я коли-небудь стикалась.
Ви раніше вже реєструвалися саме в особистому кабінеті на сайті або робили покупки без входу в кабінет? Потрібно зайти в особистий кабінет на сайті та вибрати варіант реєстрація. Можливо тому вам не надходить смс або лист на пошту і ви не можете зайти в особистий кабінет, тому що аккаунту з поштою та номером телефону не має. Спробуйте зареєструватися та знову спробувати зайти. Показати 1 відповідь
Неможливість скористатися наданою вами опцією
Дякуємо за цей відгук та фідбек!
Списали грошей більше ніж Замовлення на tabletki ua
Фармацевт із мене зробила монстра
На всю чергу, відмовилась дивитись моє замовлення, і хоча б спробувати перевірити чи може у системі збій. Далі підключилась її постійний клієнт у черзі, разом із фармацевтом грубо порекомендували навчитись користуватись сервісом tabletki.ua. хоча там у сервісі не можливо змінити в моменті замовлення, можна скасувати та рекомендували гучніше говорити, мене не чули, язвили. Фармацевт демонтраційно виклала свої гроші за зайвий товар у чеку. І забрала зайвий товар. ГРОШІ Я НЕ ВЗЯЛА. Зайвий товар теж. Розумію, звичайно, що потрібно перевірити ДО сплати що висвітилась на терміналі. Але ж фармацевт навіть не спробувала розібратись. Чи хоча просто сказати, що це система, що спробуємо розібратись, можливо дало збій. А не робити із мене ненормальну. І ще, не може додзвонитися на 5900 гарячу лінію. Щоб вирішити то питання відразу.
Дякуємо за цей відгук та ще раз приносимо вибачення за цю ситуацію в аптеці.
Негативный
Приносимо вибачення за цей негативний клієнтський досвід та ситуацію. Взяли в роботу. Такі відгуки допомогають нам стати ще кращими для наших клієнтів та взяти в опрацювання проблемні питання.
Дякуємо вам за зворотний зв’язок та ще раз приносимо вибачення за негативний досвід.
ГІРКИЙ ДОСВІД В АПТЕЦІ АНЦ
Дякуємо за відгук.
Обманывают своих покупателей
Дякуємо за ваш відгук та очікуємо на зворотній зв'язок від вас! Показати 1 відповідь
Ужасный сервис, никому не рекомендую.
Взяли в роботу. Такі відгуки допомогають нам стати ще кращими для наших клієнтів та взяти в опрацювання проблемні питання. Дякуємо вам за зворотний зв’язок та ще раз приносимо вибачення за негативний досвід.
Ні ліків ні грошей !
Взяли в роботу. Ваш відгук допомагає нам стати кращими, виявити та опрацювати недосконалості у нашій роботі, обслуговуванні клієнтів та сервісі. Дякуємо вам за зворотний зв’язок та ще раз приносимо вибачення за негативний досвід.
:Жахливе відношення
Такі відгуки допомогають нам стати ще кращими для наших клієнтів та взяти в опрацювання проблемні питання. Дякуємо вам за зворотний зв’язок та ще раз приносимо вибачення за негативний досвід.
Онлайн замовлення на сайті АНЦ
Такі відгуки допомогають нам стати ще кращими для наших клієнтів та взяти в опрацювання проблемні питання. Дякуємо вам за зворотний зв’язок та ще раз приносимо вибачення за негативний досвід.
Її відповідь була лише "гу гу."
Можливо, відгуки написані виключно співробітниками аптеки, а фармацевт, яка працювала 29 грудня 2024 року, мабуть, навчилася в коледжі лише відповідати "гу гу гу."
Дозвольте пояснити, як вона відповідала на кожне моє запитання фразою "гу гу гу."
Я прийшов і стояв близько 5–10 хвилин, чекаючи, поки фармацевт підійде.
Коли я сказав їй... Читати відгук Я був в аптеки за адресою Данила щербаківського 56/7.
Можливо, відгуки написані виключно співробітниками аптеки, а фармацевт, яка працювала 29 грудня 2024 року, мабуть, навчилася в коледжі лише відповідати "гу гу гу."
Дозвольте пояснити, як вона відповідала на кожне моє запитання фразою "гу гу гу."
Я прийшов і стояв близько 5–10 хвилин, чекаючи, поки фармацевт підійде.
Коли я сказав їй "Здравствуйте," вона відповіла, видаючи звуки, жуючи їжу: "гу гу гу," замість того, щоб відповісти на привітання.
Я запитав її про ліки, і вона знову відповіла "гу гу гу гу."
Вона нарешті почала говорити зі мною, як із людиною, коли я показав їй рецепт і оплатив ліки.
Коли я подякував їй, вона знову відповіла "гу гу гу гу."
Можливо, весь персонал так відповідає клієнтам? Чи, можливо, ви навчаєте своїх співробітників відповідати "гу гу гу?"
Дайте знати, якщо потрібні додаткові правки!
Взяли в роботу. Ваш відгук допомагає нам стати кращими, виявити та опрацювати недосконалості у нашій роботі, обслуговуванні клієнтів та сервісі.
не попередили
Ваш відгук допомагає нам стати кращими, виявити та опрацювати недосконалості у нашій роботі. Дякуємо за цей відгук та очікуємо на зворотний зв'язок від вас
Очень плохо. Очень
Взяли в роботу. З фармацевтами буде проведена роз'яснювальна бесіда щодо стандартів та правил обслуговування клієнтів. Ваш відгук допомагає нам стати кращими, виявити та опрацювати недосконалості у нашій роботі, обслуговуванні клієнтів та сервісі.
Дякуємо за ваш відгук та очікуємо на зворотний зв’язок від вас.
Стандарти котрі суперечать законодавству
Стандарти котрі суперечать законодавству
Графа вирахування на фото
Жахливий ІТ сервіс при онлайн
Вирішення цього питання через 5900 ще гірше- вони не можуть самойстіно розібратись з цими збоями , тож клаєньки потрібно стояти в аптеці ,чекати поки тебе наберуть ,потім мабуть давати слуховку фармацевту та щось з'ясують
Технічні ... Читати відгук При сплаті онлайн за ліки на сайтв анц, неодноразово не спрацьоауває код підтвердження за сплату при отриманні в аптекі.
Вирішення цього питання через 5900 ще гірше- вони не можуть самойстіно розібратись з цими збоями , тож клаєньки потрібно стояти в аптеці ,чекати поки тебе наберуть ,потім мабуть давати слуховку фармацевту та щось з'ясують
Технічні проблеми повинні решати тех фахівці!!! Це ваша головна боль ,а не клієнта .До речі більшисьь з яких,дуже похилого віку .
Хоча , судячи по їх ИТ системі - там працюють специ теж ,дуже похилого віку .
Взяли в роботу. Ваш відгук допомагає нам стати кращими, виявити та опрацювати недосконалості у нашій роботі, обслуговуванні клієнтів та сервісі. Дякуємо вам за зворотний зв’язок та приносимо вибачення за негативний клієнтський досвід.
Зняли з картки гроші ще 5 серпня! Обіцяли повернути - досі нема!
Взяли в роботу. Ваш відгук допомагає нам стати кращими, виявити та опрацювати недосконалості у нашій роботі, обслуговуванні клієнтів та сервісі. Дякуємо за цей відгук та очікуємо на зворотний зв'язок від вас
Обман сети АНЦ
Я воспользовалась предложением и заказала медикаменты на сумму, за которую мне должен был быть начислен бонус 50 грн, заказ сделала через приложение в телефоне, промокод был принят, но после того, как я забрала заказ, бонус в размере 50-ти гривен я не получила.
Читати відгук АНЦ обманом привлекает к себе покупателей, обещая бонус за покупку медикаментов на определенную сумму и не начисляя его.
Я воспользовалась предложением и заказала медикаменты на сумму, за которую мне должен был быть начислен бонус 50 грн, заказ сделала через приложение в телефоне, промокод был принят, но после того, как я забрала заказ, бонус в размере 50-ти гривен я не получила.
Почему так произошло вразумительно мне ответить никто не хочет или не может, я переписывалась с оператором в чате, звонила в колл-центр, меня только перебрасывают с отдела на отдел и все
Дело не в 50-ти грн, просто не могу терпеть обман.
Зателефонуйте, будь ласка, на гарячу лінію 5900 (по Україні дзвінки безкоштовні) для повного розуміння деталей ситуації. Показати 1 відповідь
Не навчені робітники, безвідповідальне керівництво і відсутність клієнтоорієнтованості
Даний випадок є поодиноким та несе винятковий характер. На жаль, за регламентом різних банків повернення коштів відбувається від 1 до 30 банківських днів. Зателефонуйте, будь-ласка, повторно на гарячу лінію 5900 (по Україні дзвінки безкоштовні) для надання актуальної інформації щодо статусу повернення коштів.
Взяли в роботу. Ваш відгук допомагає нам стати кращими, виявити та опрацювати недосконалості у нашій роботі, обслуговуванні клієнтів та сервісі. Дякуємо вам за зворотний зв’язок та приносимо вибачення за негативний досвід в Аптека АНЦ.
Жахлива аптека
Взяли в роботу. Ваш відгук допомагає нам стати кращими, виявити та опрацювати недосконалості у нашій роботі, обслуговуванні клієнтів та сервісі. Дякуємо за цей відгук та приносимо вибачення за цю ситуацію.