Аптека низких цен (Аптека АНЦ)
Сеть аптек "Аптека низких цен" была создана в 2000 году. Все 14 лет существования сеть развивалась и на сегодняшний день Аптеку низких цен можно встретить в Киеве, Запорожье, Харькове, Днепропетровске и других городах Украины.
Аптека регулярно проводит различные акции и скидки на лекарства. Купить лекарства онлайн и заказать их на дом...
подробнее Рейтинг 1.5 из 5 на основании 24 отзывов
Аптеки
Аптека АНЦ Івано-Франківськ
Нам дуже шкода, що склалося таке негативне враження про роботу в компанії та взаємозв'язок з вашим прямим керівництвом.
Якщо у вас виникнуть додаткові питання, то ви завжди можете звернутися за раз’ясненнями та детальною інформацією до керівника або куратора. Дякуємо за ваш внесок в компанію та бережіть себе! Показать 1 ответ
Заробітня плата ,але …
Звільнили,тому що для когось було потрібне місце,зробили наклеп,начебто закриваю аптеку раніше( є камери,є зетки),не відповідаю стандартам компанії(хоча виконувала всі плани,навіть отримала доплату). Ні разу не допомогли,не розповіли(так в мікродеталях)
Пропадали гроші з каси,на що завідуюча розводила руками і казала,все сходиться,все норм)
Не стала себе принижувати... Читать отзыв Заробітня плата адекватна, але на рахунок дистанційної завідуючої та куратора можу посперечатись)
Звільнили,тому що для когось було потрібне місце,зробили наклеп,начебто закриваю аптеку раніше( є камери,є зетки),не відповідаю стандартам компанії(хоча виконувала всі плани,навіть отримала доплату). Ні разу не допомогли,не розповіли(так в мікродеталях)
Пропадали гроші з каси,на що завідуюча розводила руками і казала,все сходиться,все норм)
Не стала себе принижувати і розбиратись)
Тому думайТЕ:)
ГІРКИЙ ДОСВІД В АПТЕЦІ АНЦ
Дякуємо за відгук.
АНЦ як работодавець
Ну і всіляки плюшки як у вас для співробітників в інших компаніях просто не існують!
Нажаль прийшлось змінити напрямок роботи, але згадую роки в компанії як професійне зростання... Читать отзыв Працював в АНЦ 3,5 років. Плюсів багато: конкурента зп (і можливість заробляти більше), дуже професійні та приємні в комунікації куратора та керівництво центрального офісу, умови праці та стратегія ''за своїх горою''.
Ну і всіляки плюшки як у вас для співробітників в інших компаніях просто не існують!
Нажаль прийшлось змінити напрямок роботи, але згадую роки в компанії як професійне зростання та гарний час життя. Дякую вам та бажаю підкорювати ще більше вершин та самих грандіозних цілей!
Такі відгуки мотивують нас працювати і вдосконалювати всі внутрішні процеси в компанії, щоб вона і надалі залишалася LoveMark для наших шановних клієнтів!❤️
Жахливий досвід
Буде змушувати "втюхувати" препарати з терміном до кінця поточного місяця якщо це просто не виходить(коли навіть не питають такі препарати) каже що не буде видавати ЗП)якщо немає роботи будуть постійні сварки чому ви нічого не робите , впахуючи перед цим за всіма , збираєте ИЗ(хоча є для цього людина) , приймаєте і розбираєте товар(хоча є маркувальник).
Завдання які вам треба зробити завідуюча буде говорити не вам особисто , а передавати через інших.Коли ви запитаєте будь-що вам відповідь не дадуть та скажуть запитайте у колективі.
Нерівномірний розподіл завдань між працівниками, ви робите більше ніж інші,і навіть після цього вам кажуть ви нічого не робите, коли в той час ви розтавили акіїї , перевірили викладки , зібрали срокові позиції,рахуєте аптеку, інші працівники стояли в той час за касою і заробляли гроші.
Коли вечером ви не встигли розібрати товар якщо його купа і багато людей , вам обов"язково зранку коли у вас вихідний зателефонують і скажуть приходьте розбирайте його ніхто крім вас не буде чіпати.
Коли завідуюча виходить на кассу, каже зачиняти свою та йти щось робити, навіть хай це буде черга до дверей, вам не можна стояти за касою та працювати.
Постійно зникають гроші з каси вечером +20грн , вранці вам пишуть -540.
Коли ви приходите думаючи що вам оформили трудову , вас буде чекати що її навіть не завели, і ця інформація не передавалась в офіс.Хоча при вас завідуюча телефонувала з приводу цього питання.
Після звільнення коли ви ПОВИННІ отримати честно відпрацьовану зарплатню , вас будуть ігнорувати, і буде чудо якщо відповідь взагалі дадуть, скажуть що її затримують хоча всі отримали її вже давно, працівники вигадують що сбій в анцдок, завідуюча каже що зп з 10-25.
Коли ви питаєте за розрахунковий лист завідуюча скаже що їх не існує в аптеці, в кінці коли ви прийдете забрати зп вам ніхто не покаже документ скільки ви повинні отримати, вам кинуть конверт на стіл для покупців не сказавши жодного слова, без пояснень, як було у моєму випадку.
У мене питання , чому за завідуючою не спостерігають на камерах?за її відношенням до працівників,як вона поводить себе, кричить , вживає ненормативну лексику і показує цим що вона не професіонал.
Не розуміючи суті вашого відгуку та деталей ситуації, ми не можемо дати коректний зворотний зв'язок. Всі проблемні питання можна було вирішити звернувшись безпосередньо до вашого керівника, на внутрішній QR-код або директора з персоналу. Кожне звернення розглядається у приватному порядку, не залишається без зворотного зв'язку та вирішення.
Дякуємо за цей відгук та приносимо вибачення за негативний досвід. Показать 1 ответ
Робота в аптеці
Особисто в мене все добре і з керівником, і з зарплатою. Я більше консультую клієнта офлайн, а не онлайн і мені так більш комфортно.
Колишній робітник
Очікуємо на зворотний зв’язок від вас. Показать 2 ответа
Ви втрачаєте співробітників
Всі проблемні запитання та побажання можна обговорити звернувшись безпосередньо до вашого керівника. Кожне звернення розглядається у приватному порядку, не залишається без зворотного зв'язку та вирішення.
Дякуємо за цей відгук. Показать 1 ответ
Розводняк АНЦ
Дякуємо за цей відгук.
Лояльність
Чому люди ставлять низькі оцінки, а я навіть не знаю причини.
Або номер чеку покажіть, або вкажіть час, щоб можна було переглянути по камерам і зробити роботу над помилками.
Бо це ж смішно, лояльність падає, а я навіть не знаю чому.
Якщо ви не можете надати працівникам обгрунтування тих оцінок,... Читать отзыв Як мені як працівнику, дізнатись причину низької оцінки за обслуговування?
Чому люди ставлять низькі оцінки, а я навіть не знаю причини.
Або номер чеку покажіть, або вкажіть час, щоб можна було переглянути по камерам і зробити роботу над помилками.
Бо це ж смішно, лояльність падає, а я навіть не знаю чому.
Якщо ви не можете надати працівникам обгрунтування тих оцінок, то може варто їх відмінити ?
Люди ставлять їх від балди, а нам потім вислуховувати.
Дякуємо за цей відгук. Показать 1 ответ
Не йдіть сюди працювати
До того ж не думайте що ви будете стояти тільки на касі. В ваших обов'язках розкладати товар по матеріальній, фарм зоні, залі. Слідкувати за порядком, а враховуючи кількість викладок у АНЦ, це дуже важко.
Якщо ви добре заробите на бонусах, обов'язково знайдуть за що вам дати штраф, якось це оскаржити майже не можливо. Тому що ваша зарплата в конверті, вони з цими грошами можуть робити що хочуть. Якщо у вас не вистачає людей, це зазвичай особливо нікого не хвилює. Ви маєте перепрацьовувати. Хворіти теж дуже не бажано. Вам скажуть що можна поскаржитись по QR коду анонімно, але не вірте, це ніяк не покращить ваші умови. Всім на вас все одно, до того анонімність під сумнівом. Нестачі, пересорти, сроки - з вашої кишені. Нікого не хвилює що у вас район де люди зовсім не багаті, і не можуть дозволити купляти собі препарати по пару тисяч .
Поваги до вас не буде. Вам поставлять задачі з обов'язковим виконанням. Там будуть довжина чека, середня вартість чеку, кількість ВТМ. Коли ви його виконайте вам його підвищать і так до безкінечності. Просто готовтесь жити на цій роботі, бо ще є обов'язкові тести і навчання. Більшість з яких направленні на розхвавлення та напарювання препаратів ВТМ і партерів.
Всі проблемні питання можна було вирішити звернувшись безпосередньо до вашого керівника, на внутрішній QR-код або директора з персоналу. Кожне звернення розглядається у приватному порядку, не залишається без зворотного зв'язку та вирішення.
Дякуємо за цей відгук. Показать 1 ответ
"Добросовестные ЗА"
Только она перевыполнит свой план, за счёт того, что ПС не могут возразить, походит по магазинам, ещё какие-то свои дела порешает и домой.
А... Читать отзыв Почему фармацевты должны работать на ЗАВЕДУЮЩУЮ, на ее план, ей на зарплату.( Почему у меня рабочий день 13 часов и я должна отходить от кассы, не брать ИЗ, мы по-моему в равных условиях, все хотят заработать)
Только она перевыполнит свой план, за счёт того, что ПС не могут возразить, походит по магазинам, ещё какие-то свои дела порешает и домой.
А мне сидеть до вечера, а потом ещё не хватает определенной суммы к выполнению плана, потому что кто-то на эту сумму перевыполнил. Так ладно ещё , что не будет тех 1.8%, ещё вынесут мозг какой ты плохой специалист, почему нет плана.
Действительно, почему ?
Самое интересное, что по камерам просматривают обслуживание ПС...
Вы посмотрите лучше чем ЗА занимаются... Для начала хотя бы когда приходят и уходят.
Для пояснення та отримання зворотного зв'язку зверніться на вищезгадані канали зв'язку. Дякуємо за цей відгук. Показать 1 ответ
Отзыв после увольнения
1) ВТМ, фишки и прочее.
Скажу так, заработать деньги можно. Шиковать не получится, но без еды не будете. Однако, если ваши показатели кому-то покажутся низкими - вам поднимут планку, а в конце концов еще и оштрафуют, потому что «вы в категории RED».
2) Коллектив.
Тут... Читать отзыв Что ж, решил я таки также добавить свой отзыв касательно работы.
1) ВТМ, фишки и прочее.
Скажу так, заработать деньги можно. Шиковать не получится, но без еды не будете. Однако, если ваши показатели кому-то покажутся низкими - вам поднимут планку, а в конце концов еще и оштрафуют, потому что «вы в категории RED».
2) Коллектив.
Тут как попадется. Но учтите, что за первые пару месяцев вы вряд ли поймете что это за люди. Но гнильцой да, пахнет с уровня руководства. Не ждите, что вам в ваш больничный скажут «выздоравливай», а скажут «какого фига ты сказал за больничный только сейчас», или когда заведующая не хочет, или просто лень выполнять свои обязанности, а из вас потом сделают виноватых.
Работа сгодится на полгода - максимум год. Не более. Видите первое хамское отношение к себе - уходите. Я терпел несколько месяцев, и ушел.
Всі проблемні питання можна було вирішити звернувшись безпосередньо до вашого керівника, на внутрішній QR-код або директора з персоналу. Кожне звернення розглядається у приватному порядку, не залишається без зворотного зв'язку та вирішення.
Дякуємо за цей відгук. Нам дуже шкода, що у вас залишився негативний досвід та враження. Показать 2 ответа
ЗВЕРНЕННЯ ДО КЛІЄНТІВ АПТЕКИ
Якщо пропонуємо в аптечку Ібупрофен, Гематогуд, Парацетамол, будь ласка, не кажіть фармацевтам, що вони, як на базарі, це не їхні забаганки ВАМ оце «навішувати», це їх робота... Читать отзыв Шановні відвідувачі/клієнти/пацієнти, якщо фармацевт запитує номер телефону, то це не для власних потреб, а ВАМ для накопичення бонусів. Фармацевтам ВАШ номер телефону не треба взагалі, якщо не хочете називати, то можна ввічливо відмовити.
Якщо пропонуємо в аптечку Ібупрофен, Гематогуд, Парацетамол, будь ласка, не кажіть фармацевтам, що вони, як на базарі, це не їхні забаганки ВАМ оце «навішувати», це їх робота ВАМ пропонувати, знову ж таки можна ввічливо відмовитись, не підвищуючи голос і не доводячи фармацевта.
Вас багато, їх 1-2 на зміні, а зміна фармацевта 12-14 годин.
Також якщо Ви прийшли в аптеку о 7:54, а аптека відчиняється о 8:00, не потрібно виносити двері, шукати щілини, щоб подивитися чим там займається фармацевт, йому потрібно елементарно підготуватися до початку робочої зміни.
Також, якщо аптека працює до 21:00, то як ви розумієте, коли ви приходите після 21:00, то Вам вже ніхто аптеку не відчинить, бо зазвичай, вже о 21:00 виводять зет звіт, після якого чек вибити не можна, навіть якщо фармацевт сильно захоче.
Тому старайтесь встигати відвідувати аптеку протягом цих 13 годин, або не забувайте, що є цілодобові аптеки, от туди можете йти у будь-який час.
Також не варто забувати, що фармацевти — не роботи, вони люди, що це теж чиїсь діти, внуки, сестри, брати, тому подумайте декілька разів перед тим як їм нагрубити, обізвати, або кинути чимось.
Я впевнена багатьом є, що сказати і «клієнт не завжди має рацію », але за рахунок того, що стоять камери, приходить оцінювання і врешті-решт рейтинг, зазвичай фармацевту доводиться мовчати і мовчки спостерігати за всим.
Работа в Анц
Для пояснення та отримання зворотного зв'язку зверніться на вищезгадані канали зв'язку. Показать 2 ответа
Куда смотрят собственники?
Особенно в офис.
Полная не компетентность "руководителей" Марии и Анны.
Выживание всех, кто посмел иметь своё мнение.
Договорённости не выдерживаются ни перед поставщиками, ни перед сотрудниками.
Куда смотрят собственники - не понятно.
Для пояснення та отримання зворотного зв'язку зверніться на вищезгадані канали зв'язку.
Рейтинг фармацевтов
Дякуємо за відгук. Показать 1 ответ
Робота в АНЦ
Бережіть себе та дякуємо за зворотний зв'язок!
Мошенники!!!
Щоб розібратись в причинах та розуміти деталі ситуації зателефонуйте директору з персоналу, Кузьменко Юлія 0932503375 або напишіть на поштову скриньку [email protected]. Взяли в роботу ваш відгук. Показать 1 ответ
Просрочка и фармацевт
Ми не можемо не підтвердити не спростувати написану вами інформацію без з'ясування деталей ситуації та розуміння цілісної картини. Рекомендуємо звернутися до вашого куратора або на QR-код для розуміння ситуації та її вирішення. Кожне звернення або запитання розглядається у приватному порядку, не залишається без зворотного зв'язку та вирішення.
Дякуємо за ваш відгук.
О работе в сети АНЦ
Лайки и ТПК вообще не показывают уровень работы персонала, т.к. ответы зависят от настроения покупателя и повлиять на это не возможно.
Почему зарплата зависит от личной выручки, а не как прежде от выручки коллектива? Это создает напряженность и недоброжелательность в коллективе. Хотелось бы более доброжелательного отношения к сотрудникам.
Щоб розібрати об'єктивні зауваження, будь ласка, напишіть на QR або на пошту директора з персоналу.
Не йдіть працювати сюди
Дякуємо за зворотний зв'язок.
Кошмар а не аптека
Хотите на работу в эту сеть, читайте отзыв.
Вывод: люди приходят на стажировку отрабатывают бесплатно какое то кол-во дней, а заведущий кладет эти деньги себе в карманчик.
Я ушла, работать там не стала. Зарплата должна была быть 4200 грн.
чистыми. Товара очень много, эта работа этих денег не стоит.
Не рекомендую!
Просто коррупция со стороны заведущего Александра!
Читайте внимательно договор! Ни кому не верьте из сотрудников!
Лучше позвоните юристу и проконсультируйтесь!