Зарплата в «Укрпошті» настільки низька, що спілкування з клієнтами довіряють людям із психічними відхиленнями (Маргарита Чувпіло — жінка з великим татуюванням на правій руці). Ігор Юхимович Смілянський, будь ласка, зверніть увагу на завідувача 01042, відбір кадрів в неї жахливий.
25.07.25 року посилка поступила на логістичний центр м.Тернопіль,сьогодні 4.08.25 р Надалі кажуть на гарячий лінії що відосмостів про неї не має ??? Пишіть заяву на відшкодування Посилка не мала за габаритами ,тож не могла десь впасти і не бачити За що ви піднімаєте тарифи,коли у ви не можете доставити оплачені посилки ???
Достоинства:
Один плюс,що посилки по нормальному доставлені почали швидше доставлятися
8430100173038 посилку відправили до м.Бравори Героїв України 20, по-перше вона чомусь опинилась на іншому складі. По-друге, не прийшла навіть смс ні мені як відправнику, ні отримувачу о том що вона вже у місті. Посилка пролежала 8 днів, коли вже кинулись шукати її то отримувачу сказали що нельзя забрати. Вам речей не вистачає чи шо? Чи спецом тягнете час... Читать отзыв 8430100173038 посилку відправили до м.Бравори Героїв України 20, по-перше вона чомусь опинилась на іншому складі. По-друге, не прийшла навіть смс ні мені як відправнику, ні отримувачу о том що вона вже у місті. Посилка пролежала 8 днів, коли вже кинулись шукати її то отримувачу сказали що нельзя забрати. Вам речей не вистачає чи шо? Чи спецом тягнете час щоб за зберігання платили? Віддайте посилку негайно, по звичайній вартості, указала адресу правильно, це ваша провина що що не було сповіщення та взагалі на іншу адресу поїхало . Зв'яжіться з отримувачем по номеру посилки, і віддайте їй речі!
Постійно користуюся послугами Укрпошти. От ніби й покращився сервіс (посилки почали доставляти набагато швидше, нарешті в нашому сільському відділенні з'явилася можливість оплати карткою)... Але трапився неприємний випадок. Вперше в житті я відправляла посилку (повертала магазину товар, який не підійшов). Спробувала оформити самостійно на сайті через особистий кабінет. Якщо це можливо, то чому б ні?! Звичайна посилка, базовий, стандарт. Читать отзыв Постійно користуюся послугами Укрпошти. От ніби й покращився сервіс (посилки почали доставляти набагато швидше, нарешті в нашому сільському відділенні з'явилася можливість оплати карткою)... Але трапився неприємний випадок. Вперше в житті я відправляла посилку (повертала магазину товар, який не підійшов). Спробувала оформити самостійно на сайті через особистий кабінет. Якщо це можливо, то чому б ні?! Звичайна посилка, базовий, стандарт. Роздрукувала ТТН, наклеїла, всі дані ввела вірно, відразу оплатила доставку (хотіла зекономити час, ха-ха!!!) Приношу на відділення і мене запитують: "Що це?" Кажу: відправлення, оформлене самостійно на сайті Укрпошти. Відповідь: вам раніше таке робили? Я не знаю, чи зможу це прийняти (сайт пише, що на всіх відділеннях мають приймати). Я: відправляю посилку вперше, тому не знаю. Оператор: Ну от і я не знаю!
Шановні, що це за обслуговування?!
Коротше, сперечалась я з нею ще хвилин 30 мінімум, бо вона не могла пробити мою посилку (типу, я невірно її оформила). А чому ж тоді на сайті все оформилось без проблем?! Потім, нарешті, коли я вдруге прийшла на відділення, вона знайшлась у їх базі (ачєвіднає нєвєраятнає) Як виявилось, то "непроста" посилка! Тобто, через сайт я оформляла її, як звичайну, а на відділенні вона вже "не проста"!!! Запитує мене: що це за посилка? (а якого х** я повинна пояснювати деталі взагалі?) Відповідаю: повертаю одяг, який не підійшов. Вона: Це "Шафа" чи "ОЛХ"? Я: ні перше, ні друге. Повернення узгодила з продавцем, доставка за мій рахунок, без післяплати. По факту, це просто посилка, отримувач - фізична особа. Вона: ні, це повернення. (І що? На посилці це вказано? Ні! На сайті при оформленні ніде не було такого пункту, як повернення)
Витратила купу часу та нервів, ще й довелося дзвонити на гарячу лінію, де жахливо нудотним голосом перераховували купу сервісів, я ледь зрозуміла, як додзвонитись до оператора... коли нарешті додзвонилась, то натрапила на зовсім некомпетентну особу, чекала відповіді на свої питання хвилин 40... вона наговорила мені таких нісенітниць, що я заплуталась ще більше (каже: робіть післяплату! та продавець просто не забрав би її, якщо є післяплата!
Це був якийсь кошмар. Добре, що зрештою все вирішилось, посилку все ж прийняли, доставили і забрали. Але осад на душі залишився. Операторка на відділенні (бабця років за шістдесят) дозволяла собі хамство у мій бік, була абсолютно некомпетентною (і це вже не перший випадок труднощів з нею), але, як завжди, нікому за це нічого не буде! Прикро
Достоинства:
адекватна вартість послуг, останнім часом значно скоротили терміни доставки
Недостатки:
абсолютно некомпетентні та неввічливі оператори, часто трапляються технічні проблеми при отриманні посилок (то ПК у них "висить", то термінал заглючив і т. п.)
Пошта ніби потрапила у минуле, більшість персоналу - пенсіонери, які , нажаль, не у всьому розібралися. Термін доставки значно більший, ніж у інших сервісах, та до посилок не найкраще ставляться.
Достоинства:
Недорога вартість доставки
Недостатки:
Довга доставка, щоб забрати посилку потрібно мати документи.
Посилки з Алі на відділення 79007. Після заяви на переадресацію посилки RO882086285EE , за яку було сплачено 14.12.24, ничого не видбулося. Одну з моїх посилок, RK321087663LV, як вказано на сайті трекеру, вже отримано, отримала невідома особа. Незрозуміло, чому взагалі віддали посилку, на яку було оформлено переадресацію на інше відділення? Ще в жовтні все було нормально, переадресацію робили і посилку... Читать отзыв Посилки з Алі на відділення 79007. Після заяви на переадресацію посилки RO882086285EE , за яку було сплачено 14.12.24, ничого не видбулося. Одну з моїх посилок, RK321087663LV, як вказано на сайті трекеру, вже отримано, отримала невідома особа. Незрозуміло, чому взагалі віддали посилку, на яку було оформлено переадресацію на інше відділення? Ще в жовтні все було нормально, переадресацію робили і посилку отримав. Прямого зв'язку з відділеннями чомусь немає. Гаряча лінія: "звернення буде розглянуто в порядку черги". Рекламацію на втрачену посилку можна подавати згідно правилам Укрпошти лише через 21 добу. Тобто, мати подарунки до Нового року не склалося.
36014, відділення Укрпошти, в м.Полтава, вул. Соборності, 77 Знаходиться 3самому центрі міста, а працює завжди лише 1 менеджер. Постійно кілометрові черги. Немає поділу на пенсії, комуналки, отримання з Китаю та інше , на відміну від 36039, м. Полтава, вул. Симона Петлюри, 45. Якщо вам потрібно відправити посилку чи отримати її, відправити листа рекомендоване, не дай Боже цінним з описом, одразу... Читать отзыв 36014, відділення Укрпошти, в м.Полтава, вул. Соборності, 77 Знаходиться 3самому центрі міста, а працює завжди лише 1 менеджер. Постійно кілометрові черги. Немає поділу на пенсії, комуналки, отримання з Китаю та інше , на відміну від 36039, м. Полтава, вул. Симона Петлюри, 45. Якщо вам потрібно відправити посилку чи отримати її, відправити листа рекомендоване, не дай Боже цінним з описом, одразу розраховуйте що дана дія займе у вас від 1.5 год, не менше. Найважливіше обслуговування, завжди незадоволені дівчата, завжди висить програма ....
Достоинства:
Якщо потрапити, коли немає черги, не висить програма, досить швидке обслуговування. Відносно нижча ціна за послуги в порівнянні з іншими службами доставки
Почитала вігуки і зрозуміла, що така проблема не лише на моєму відділенні. Персонал підбирається стандартний: хами і люди, які не хочуть розвиватися або ті, що працюють довго і вже ведуть себе директорами. Але це напевно така політика Укрпошти, наче і намагаються придумати якісь новинки, але точно не роботу з клієнтами. Працівники не знають свої прописані правила, наприклад, як правильно відправляти... Читать отзыв Почитала вігуки і зрозуміла, що така проблема не лише на моєму відділенні. Персонал підбирається стандартний: хами і люди, які не хочуть розвиватися або ті, що працюють довго і вже ведуть себе директорами. Але це напевно така політика Укрпошти, наче і намагаються придумати якісь новинки, але точно не роботу з клієнтами. Працівники не знають свої прописані правила, наприклад, як правильно відправляти посилку. І замість того, щоб не втратити свого постійного клієнта, пояснити нормально, то відношення таке, не подобається - допобачення.
А за доставку, буває періодами, то йде добре, то по 2 тижні не може дійти посилка або трекінг показує невірно, а смс на телефон може не прийти. На пошті такі питання краще і не задавати, з приводу посилок, бо кидаються типу: "а я звідки знаю, де вона?". Хоча можна відповісти просто: "дзвоніть на гарячу лінію".
Ще новинка вийшла УП, особливо для тих, хто постійно відправляє посилки - із своєю коробкою не можна, купуй Укрпошти. Ну покрайні мірі на моєму відділенні так. Вже дзвонили на гарячу лінію, виясняли, сказали можна із своєю, але нічого не змінюється. Я так зрозуміла персонал ніхто не вчить своїм же правилам.
Достоинства:
- Дешевша доставка Стандарт
- Часто замовляють клієнти на УП
Недостатки:
- Працюють хами, неприємно ходити на таку пошту
- Часто затримують посилки, через це втрачаю угоди з своїми клієнтами
- Заставляють на відділеннях купувати коробки і пакети Укрпошти
Укрпочта — это просто ужасный сервис, который вызывает массу негативных эмоций. Посылки едут невероятно долго, будто их отправляют едва ли не пешком или на велосипеде развозят. Последний раз пришлось ждать доставку неделю, хотя на НП такой же груз приходил за 2-3 дня максимум. Но это только начало. Очереди в отделениях — это отдельная история. Ты приходишь, надеясь быстро забрать посылку,... Читать отзыв Укрпочта — это просто ужасный сервис, который вызывает массу негативных эмоций. Посылки едут невероятно долго, будто их отправляют едва ли не пешком или на велосипеде развозят. Последний раз пришлось ждать доставку неделю, хотя на НП такой же груз приходил за 2-3 дня максимум. Но это только начало.
Очереди в отделениях — это отдельная история. Ты приходишь, надеясь быстро забрать посылку, а оказывается, что перед тобой человек 15, а работает только одна женщина, хотя за стойкой видно ещё сотрудников. Наверное другие или "не в настроении", или просто на месте для декорации. За 40 минут ожидания сдвинулся всего на три человека вперёд, потому что сотрудники работают настолько медленно, что, кажется, они учатся работать с системой только сейчас в режиме реального времени. За это время можно было бы 10 раз уже забрать на НП.
Единственный их плюс — немного более низкие цены, но какой смысл экономить эти копейки, если приходится столько нервов тратить на ожидание и постоянные проблемы с обслуживанием? Я для себя решил что лучше переплатить в Новой Почте и получить сервис, который действительно работает, а не ждать посылку непозволительно долго и стоять в огромных очередях с медлительными сотрудниками.
Достоинства:
Немного дешевле.
Недостатки:
Очень и очень долго как едет посылка, так и длительное стояние в очереди.
Відправка посилки була з села Данівка, Козелецький район Відправка була 4 жовтня, отримувач в Івано-Франківську Не надали номер накладної і посилки досі немає Як можна дізнатися номер ТТН????
Відправлено ще 26.09. Минувала за 1 день логістичний центр Правий, а на Лівому ,щось відбувається 8 днів не рухається,зависла на ньому. Ніхто її не шукає, було подано заяву - 0. Мабуть загубили..
Загалом до середини вересня посилки ішли в районі тижня .Тепер тиждень це мрія ! . Умань працює найгірше з усіх сортувальних центрів .Посилка може валятися тиждень! Укрпошта доставляє по Україні довше ніж усі мені відомі пошти Китаю.Замовляти можна лише те ,що буде потрібно в наступному місяці.
Заказал через нее доставку экрана для телефона, отслеживал в трекинге, В первый день посылочка побродила по Киеву и зависла в сортировке на левом берегу, после того как через 6 дней начал выяснять ее судьбу, сдвинулось дело и ее повезли на сортировку в областной город, сколько она еще там промаячит время покажет, но до сих пор нигде такой скорости доставки не... Читать отзыв Заказал через нее доставку экрана для телефона, отслеживал в трекинге, В первый день посылочка побродила по Киеву и зависла в сортировке на левом берегу, после того как через 6 дней начал выяснять ее судьбу, сдвинулось дело и ее повезли на сортировку в областной город, сколько она еще там промаячит время покажет, но до сих пор нигде такой скорости доставки не видел, с такими петляниями по другим городам., при том, что напрямую 1 ч 20 мин на электричке.
Загубили (або вкрали?) міжнародний пакет RL063801379UA з вкладенням на 425$ (~17000 грн)!!! Причому в перший день! 2.07.24 відправив, 2.07.24 виїхала з сортувального центру в м. Дніпро і більше руху не було. Ніхто не вибачився, рішення щодо компенсації навіть задекларованої вартості 45$ та вартості пересилки нібито буде розглядати якийсь там комітет. Водять за ніс! Укрпошта, де моя посилка?
Недостатки:
Можуть загубити посилку і будете довго добиватися правди.
Це просто жесть. Як не прийдеш, то черги кілометрові, комп'ютери глючать, оператори також глючать.Навіть не знаєш як оцінити той рівень обслуговування який отримуєш. Благо на деяких відділеннях змінили персонал на більш юне покоління. Бо раніше приходиш і с тобою ті пенсіонери оператори спілкуються як зі своїми працівниками. Ціна не набагато дешевша ніж у інших транспортних компаній (не будемо робити рекламу).... Читать отзыв Це просто жесть. Як не прийдеш, то черги кілометрові, комп'ютери глючать, оператори також глючать.Навіть не знаєш як оцінити той рівень обслуговування який отримуєш. Благо на деяких відділеннях змінили персонал на більш юне покоління. Бо раніше приходиш і с тобою ті пенсіонери оператори спілкуються як зі своїми працівниками. Ціна не набагато дешевша ніж у інших транспортних компаній (не будемо робити рекламу). Але ж там люди бояться, що на них поскаржаться. а тут всім байдуже, бо розуміють якщо ті оператори підуть з роботи замінити нема буде ким. 1) Підніміть людям зарплатню, щоб до Вас тягнулось більш молоде покоління, яке може швидко та якісно працювати. 2) якщо ви поштова компанія, а не супермаркет, то перестаньте барижити консервами, печівом, соком. Скоро вже будете пиво на розлив продавати)) Визначтесь ви пошта чи магазин!!! 3) якось повисьте швидкість доставки по нашій країні, бо мені здається, що я пішки доставлю посилку швидше ніж ви. 4) це що за прикол, що за пакування товару плате тільки відправник?
До сих пір совок, але від якого і пенсіонери не можуть ніяк відмовитись, і йдуть в Укрпошту по інерції, наприклад, оплатити комунальні (хоча навкруги багато терміналів). Люди добрі! Ми в якому сторіччі живемо? Мало того. Все відбувається ще й повільніше (!), ніж у радянські часи. Хтось, наприклад, вносить якийсь борг за комуналку, и він там дуже довго висить.... Читать отзыв До сих пір совок, але від якого і пенсіонери не можуть ніяк відмовитись, і йдуть в Укрпошту по інерції, наприклад, оплатити комунальні (хоча навкруги багато терміналів). Люди добрі! Ми в якому сторіччі живемо? Мало того. Все відбувається ще й повільніше (!), ніж у радянські часи. Хтось, наприклад, вносить якийсь борг за комуналку, и він там дуже довго висить. Для чого такі операції проводити? Щоб довгий час гроші там лежали без усіляких рухів? Але не в цьому біда. Біда, що Укрпошта, з часів розпаду СРСР, стала "третім посередником" в цій сфері. Тобто, приймає гроші, віддає їх свому банку, а той вже переводить гроші у потрібний банк. І весь процес займає десь місяць.
Для порівняння. Якщо відвідати термінал, що недалеко від Укрпошти, то все займе лічені хвилини, або, максимум, декілька днів (якщо термінал не від Приватбанку).
Посилка їде з китаю 3 дні, а з укрпоштою до мого міста вже 2 неділі. Те що вони запровадили у себе якийсь новий механізм роботи - це не має впливати на сервіс.
Передплатила за друкований журнал на цілий рік з доставкою в скриньку. Як з'ясувалось пізніше, журнал треба ходити і забирати самостійно у відділення, тому що у відділенні немає поштаря. При цьому, у відділенні треба вистояти чергу і ще не факт, що вам віддадуть ваш журнал. Так, перші 3 журнали я отримала, а №4 зник. Питання до керівництва Укрпошти: чому... Читать отзыв Передплатила за друкований журнал на цілий рік з доставкою в скриньку. Як з'ясувалось пізніше, журнал треба ходити і забирати самостійно у відділення, тому що у відділенні немає поштаря. При цьому, у відділенні треба вистояти чергу і ще не факт, що вам віддадуть ваш журнал. Так, перші 3 журнали я отримала, а №4 зник. Питання до керівництва Укрпошти: чому у ваших відділяннях немає поштарів? Навіщо тоді пропонувати такий сервіс, як підписка на друковані журнали в скриньку, якщо ви це не можете виконати?
Очікую посилку за номером RK205747104LV. Після 11 квітня її статус не змінюється, хоча посилка вже в Україні. Останній її статус це "Підготовлено для проведення митного контролю". Де насправді посилка, що з нею і коли її очікувати? лише загадка...
Укрпошта має проблеми з доставкою та обробкою пошти, що часто призводить до затримок і втрати відправлень. Крім того, обслуговування клієнтів залишає бажати кращого, іноді важко зв'язатися з представниками компанії для вирішення проблем.
З 15го до 18го березня було відправлено три посилки. Жодна не дійшла без проблем, остання з 26го березня взагалі невідомо де (сьогодні вже 12 квітня) .По трекінгу вказано, що посилка 26.03 отримана поштою призначення. При переписуванні з оператором зрозуміла, що посилка в Молдові, хоча мала бути в Азербайджані. Скільки разів відправляла Укрпоштою, взагалі не було... Читать отзыв З 15го до 18го березня було відправлено три посилки. Жодна не дійшла без проблем, остання з 26го березня взагалі невідомо де (сьогодні вже 12 квітня) .По трекінгу вказано, що посилка 26.03 отримана поштою призначення. При переписуванні з оператором зрозуміла, що посилка в Молдові, хоча мала бути в Азербайджані. Скільки разів відправляла Укрпоштою, взагалі не було ніяких проблем, навіть на початку війни все було ок, а тут одне розчарування.
Мало того, що відправлення № 0962000046252 з 2-х кг квітів з Київської області у м. Городок Львівської обл. йшло 6 днів та ще коли я прийшов 01.04.24 в обід його отримувати, то не видали, бо зранку не працює програма... СМС про надходження надіслали, а що не видають, щоб людина не ходила даремно, так надіслати розуму... Читать отзыв Мало того, що відправлення № 0962000046252 з 2-х кг квітів з Київської області у м. Городок Львівської обл. йшло 6 днів та ще коли я прийшов 01.04.24 в обід його отримувати, то не видали, бо зранку не працює програма... СМС про надходження надіслали, а що не видають, щоб людина не ходила даремно, так надіслати розуму не вистачає....
Достоинства:
НЕ ПОМІТИВ
Недостатки:
безвідповідальність, відношення до людей як в колгоспах в срср...
Відправляла посилку, покупець не забрав, тепер ніяк не можу отримати назад. Четвертий день посилка на сортувальному центрі і ніяк не може з нього виїхати до відділення. Сортувальний центр м. Черкаси і відділення м. Черкаси. Як так може бути?що за халатність, що посилка стільки часу не може доїхати з сортувального центру до відділення?
💌 Дорогі бабусі та дідусі, я хочу звернутися до вас зі словами поваги та вдячності за вашу надзвичайну працю в українській пошті! Ви - справжні герої, які роблять наші щоденні відправлення та отримання листів, посилок та пакунків можливими. Ваша праця є важливою ланкою в ланцюжку поштової системи, і ми дуже вдячні за вашу відданість та наполегливість. Розуміючи, що ви працюєте... Читать отзыв 💌 Дорогі бабусі та дідусі, я хочу звернутися до вас зі словами поваги та вдячності за вашу надзвичайну працю в українській пошті! Ви - справжні герої, які роблять наші щоденні відправлення та отримання листів, посилок та пакунків можливими.
Ваша праця є важливою ланкою в ланцюжку поштової системи, і ми дуже вдячні за вашу відданість та наполегливість. Розуміючи, що ви працюєте важко кожен день, ми хотіли б висловити вам підтримку та заохочення.
Знаю, що іноді бувають черги та затримки, але дякуємо вам за ваше терпіння та турботу про кожного клієнта. Ми цінуємо ваше старання і віримо, що ваша праця робить наші життя кращими.
Бажаємо вам натхнення та енергії у вашій роботі, а також швидкості та легкості у вирішенні будь-яких завдань. Нехай кожен ваш робочий день буде наповнений радістю та задоволенням від того, що ви робите.
А вы знали,что Укрпочта специально настроила онлайн оплату за услуги так,чтобы был сбой оплаты! Зачем?? А просто. Вы идёте в отделение и оплачиваете занова отправления,а онлайн оплата к вам возвращается через 5-10дней. Тем самым каждый раз ,использую клиентские деньги,управление Укрпочты прокручивает миллионы через свои финансовые махинации. Я лично неделю жду возврат ,и его всё ещё нет. укрпочта (не в... Читать отзыв А вы знали,что Укрпочта специально настроила онлайн оплату за услуги так,чтобы был сбой оплаты! Зачем?? А просто. Вы идёте в отделение и оплачиваете занова отправления,а онлайн оплата к вам возвращается через 5-10дней. Тем самым каждый раз ,использую клиентские деньги,управление Укрпочты прокручивает миллионы через свои финансовые махинации.
Я лично неделю жду возврат ,и его всё ещё нет. укрпочта (не в первый раз) отфутболивает к банку,но тех поддержка банка говорит что возвратов не было и банк зачисляет в течение нескольких минут,а не дней. Тех поддержка Укрпочты на горячей линии ничем помочь не может и отсылает писать письма и регистрировать тикеты. фейсбук -там никого нет ,видимо где-то на разгрузке отправлений заняты очень. на письма отвечают раз в три дня ,но там не помощь ,а отговорки.. зарегистрируйте обращение ,или ждите . другой поддержки,или живого общения ,или чат с оператором -НЕ предусмотрен. Скрываются по максимуму.
Если у вас есть другая возможность-используйте её..,не пользуйтесь этим сервисом. К тому же,многие считают Укрпочту гос. сервисом..,но это не так ! это Акционерное общество . А пан Смилявский ,вместо улучшения сервиса и исправления недочётов,хвастается своей годовой выручкой и заработанными миллионами.
Недостатки:
заявленные Укрпочтой услуги работают на 10% ,остальное профанация и реклама
Не розвиваються із сьогоденням. Доставка укрпошта - це середньовіччя. Щоб вияснити будь-яке питання - гаряча лінія- розгляд елементарного звернення займає від 5 днів. Це що за сервіс динозаврів?
Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» (УДППЗ «Укрпошта») входить до сфери управління Міністерства транспорту та зв’язку України, є національним оператором поштового зв’язку України згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10 січня 2002 року. детальніше Діяльність УДППЗ «Укрпошта» регламентується Законом України «Про поштовий зв’язок» від 4 жовтня 2001 року, іншими... подробнее
Київ 01042
Ігор Юхимович Смілянський, будь ласка, зверніть увагу на завідувача 01042, відбір кадрів в неї жахливий.
Куди зникають посилки?
Надалі кажуть на гарячий лінії що відосмостів про неї не має ???
Пишіть заяву на відшкодування
Посилка не мала за габаритами ,тож не могла десь впасти і не бачити
За що ви піднімаєте тарифи,коли у ви не можете доставити оплачені посилки ???
Віддайте посилку отримувачу!
Некомпетентні оператори (як на відділеннях, так і на гарячій лінії)
От ніби й покращився сервіс (посилки почали доставляти набагато швидше, нарешті в нашому сільському відділенні з'явилася можливість оплати карткою)... Але трапився неприємний випадок.
Вперше в житті я відправляла посилку (повертала магазину товар, який не підійшов).
Спробувала оформити самостійно на сайті через особистий кабінет.
Якщо це можливо, то чому б ні?! Звичайна посилка, базовий, стандарт.
Читать отзыв Постійно користуюся послугами Укрпошти.
От ніби й покращився сервіс (посилки почали доставляти набагато швидше, нарешті в нашому сільському відділенні з'явилася можливість оплати карткою)... Але трапився неприємний випадок.
Вперше в житті я відправляла посилку (повертала магазину товар, який не підійшов).
Спробувала оформити самостійно на сайті через особистий кабінет.
Якщо це можливо, то чому б ні?! Звичайна посилка, базовий, стандарт.
Роздрукувала ТТН, наклеїла, всі дані ввела вірно, відразу оплатила доставку
(хотіла зекономити час, ха-ха!!!)
Приношу на відділення і мене запитують: "Що це?"
Кажу: відправлення, оформлене самостійно на сайті Укрпошти.
Відповідь: вам раніше таке робили? Я не знаю, чи зможу це прийняти
(сайт пише, що на всіх відділеннях мають приймати).
Я: відправляю посилку вперше, тому не знаю.
Оператор: Ну от і я не знаю!
Шановні, що це за обслуговування?!
Коротше, сперечалась я з нею ще хвилин 30 мінімум, бо вона не могла пробити мою посилку (типу, я невірно її оформила). А чому ж тоді на сайті все оформилось без проблем?!
Потім, нарешті, коли я вдруге прийшла на відділення, вона знайшлась у їх базі (ачєвіднає нєвєраятнає)
Як виявилось, то "непроста" посилка! Тобто, через сайт я оформляла її, як звичайну, а на відділенні вона вже "не проста"!!!
Запитує мене: що це за посилка? (а якого х** я повинна пояснювати деталі взагалі?)
Відповідаю: повертаю одяг, який не підійшов.
Вона: Це "Шафа" чи "ОЛХ"?
Я: ні перше, ні друге. Повернення узгодила з продавцем, доставка за мій рахунок, без післяплати. По факту, це просто посилка, отримувач - фізична особа.
Вона: ні, це повернення.
(І що? На посилці це вказано? Ні! На сайті при оформленні ніде не було такого пункту, як повернення)
Витратила купу часу та нервів, ще й довелося дзвонити на гарячу лінію, де жахливо нудотним голосом перераховували купу сервісів, я ледь зрозуміла, як додзвонитись до оператора... коли нарешті додзвонилась, то натрапила на зовсім некомпетентну особу, чекала відповіді на свої питання хвилин 40... вона наговорила мені таких нісенітниць, що я заплуталась ще більше (каже: робіть післяплату! та продавець просто не забрав би її, якщо є післяплата!
Це був якийсь кошмар.
Добре, що зрештою все вирішилось, посилку все ж прийняли, доставили і забрали.
Але осад на душі залишився.
Операторка на відділенні (бабця років за шістдесят) дозволяла собі хамство у мій бік, була абсолютно некомпетентною (і це вже не перший випадок труднощів з нею), але, як завжди, нікому за це нічого не буде!
Прикро
Відгук про сервіс "УКРПОШТИ"
переадресація
Одну з моїх посилок, RK321087663LV, як вказано на сайті трекеру, вже отримано, отримала невідома особа. Незрозуміло, чому взагалі віддали посилку, на яку було оформлено переадресацію на інше відділення? Ще в жовтні все було нормально, переадресацію робили і посилку... Читать отзыв Посилки з Алі на відділення 79007. Після заяви на переадресацію посилки RO882086285EE , за яку було сплачено 14.12.24, ничого не видбулося.
Одну з моїх посилок, RK321087663LV, як вказано на сайті трекеру, вже отримано, отримала невідома особа. Незрозуміло, чому взагалі віддали посилку, на яку було оформлено переадресацію на інше відділення? Ще в жовтні все було нормально, переадресацію робили і посилку отримав. Прямого зв'язку з відділеннями чомусь немає. Гаряча лінія: "звернення буде розглянуто в порядку черги". Рекламацію на втрачену посилку можна подавати згідно правилам Укрпошти лише через 21 добу. Тобто, мати подарунки до Нового року не склалося.
36014 відділення як у Зверополісі лінівці
Знаходиться 3самому центрі міста, а працює завжди лише 1 менеджер. Постійно кілометрові черги. Немає поділу на пенсії, комуналки, отримання з Китаю та інше , на відміну від 36039, м. Полтава, вул. Симона Петлюри, 45. Якщо вам потрібно відправити посилку чи отримати її, відправити листа рекомендоване, не дай Боже цінним з описом, одразу... Читать отзыв 36014, відділення Укрпошти, в м.Полтава, вул. Соборності, 77
Знаходиться 3самому центрі міста, а працює завжди лише 1 менеджер. Постійно кілометрові черги. Немає поділу на пенсії, комуналки, отримання з Китаю та інше , на відміну від 36039, м. Полтава, вул. Симона Петлюри, 45. Якщо вам потрібно відправити посилку чи отримати її, відправити листа рекомендоване, не дай Боже цінним з описом, одразу розраховуйте що дана дія займе у вас від 1.5 год, не менше. Найважливіше обслуговування, завжди незадоволені дівчата, завжди висить програма ....
Допоможіть знайти
ТТН посилки 0504738877606
На відділеннях працюють хами, затримки з посилками.
А за доставку, буває періодами, то йде добре, то по 2 тижні не може дійти посилка або трекінг показує невірно, а смс на телефон може не прийти.
На пошті такі питання краще і не задавати, з приводу посилок, бо кидаються типу: "а я звідки знаю, де вона?". Хоча можна відповісти просто: "дзвоніть на гарячу лінію".
Ще новинка вийшла УП, особливо для тих, хто постійно відправляє посилки - із своєю коробкою не можна, купуй Укрпошти. Ну покрайні мірі на моєму відділенні так. Вже дзвонили на гарячу лінію, виясняли, сказали можна із своєю, але нічого не змінюється. Я так зрозуміла персонал ніхто не вчить своїм же правилам.
Київ-Лівий завис.
Ужасный сервис Укрпочты: ожидание, очереди и потерянное время
Очереди в отделениях — это отдельная история. Ты приходишь, надеясь быстро забрать посылку,... Читать отзыв Укрпочта — это просто ужасный сервис, который вызывает массу негативных эмоций. Посылки едут невероятно долго, будто их отправляют едва ли не пешком или на велосипеде развозят. Последний раз пришлось ждать доставку неделю, хотя на НП такой же груз приходил за 2-3 дня максимум. Но это только начало.
Очереди в отделениях — это отдельная история. Ты приходишь, надеясь быстро забрать посылку, а оказывается, что перед тобой человек 15, а работает только одна женщина, хотя за стойкой видно ещё сотрудников. Наверное другие или "не в настроении", или просто на месте для декорации. За 40 минут ожидания сдвинулся всего на три человека вперёд, потому что сотрудники работают настолько медленно, что, кажется, они учатся работать с системой только сейчас в режиме реального времени. За это время можно было бы 10 раз уже забрать на НП.
Единственный их плюс — немного более низкие цены, но какой смысл экономить эти копейки, если приходится столько нервов тратить на ожидание и постоянные проблемы с обслуживанием? Я для себя решил что лучше переплатить в Новой Почте и получить сервис, который действительно работает, а не ждать посылку непозволительно долго и стоять в огромных очередях с медлительными сотрудниками.
Не дали ТТН
Відправка була 4 жовтня, отримувач в Івано-Франківську
Не надали номер накладної і посилки досі немає
Як можна дізнатися номер ТТН????
Вісить посилка вже 10 днів на Лівому
Це якийсь жах,як можна було так скурвитись за одним місяць
Странная организация
Загубили або вкрали посилку на 17000 грн
Причому в перший день!
2.07.24 відправив, 2.07.24 виїхала з сортувального центру в м. Дніпро і більше руху не було.
Ніхто не вибачився, рішення щодо компенсації навіть задекларованої вартості 45$ та вартості пересилки нібито буде розглядати якийсь там комітет. Водять за ніс!
Укрпошта, де моя посилка?
Головна пошта по найгіршому обслуговуванні, швидкості доставки, та по чергам.
1) Підніміть людям зарплатню, щоб до Вас тягнулось більш молоде покоління, яке може швидко та якісно працювати.
2) якщо ви поштова компанія, а не супермаркет, то перестаньте барижити консервами, печівом, соком. Скоро вже будете пиво на розлив продавати)) Визначтесь ви пошта чи магазин!!!
3) якось повисьте швидкість доставки по нашій країні, бо мені здається, що я пішки доставлю посилку швидше ніж ви.
4) це що за прикол, що за пакування товару плате тільки відправник?
Про те як звертаються в Укрпошті
Коли, ви, Укрпошто, відмовитись від совку, у вигляді надання послуг часів СРСР?
Мало того. Все відбувається ще й повільніше (!), ніж у радянські часи. Хтось, наприклад, вносить якийсь борг за комуналку, и він там дуже довго висить.... Читать отзыв До сих пір совок, але від якого і пенсіонери не можуть ніяк відмовитись, і йдуть в Укрпошту по інерції, наприклад, оплатити комунальні (хоча навкруги багато терміналів). Люди добрі! Ми в якому сторіччі живемо?
Мало того. Все відбувається ще й повільніше (!), ніж у радянські часи. Хтось, наприклад, вносить якийсь борг за комуналку, и він там дуже довго висить. Для чого такі операції проводити? Щоб довгий час гроші там лежали без усіляких рухів? Але не в цьому біда. Біда, що Укрпошта, з часів розпаду СРСР, стала "третім посередником" в цій сфері. Тобто, приймає гроші, віддає їх свому банку, а той вже переводить гроші у потрібний банк. І весь процес займає десь місяць.
Для порівняння. Якщо відвідати термінал, що недалеко від Укрпошти, то все займе лічені хвилини, або, максимум, декілька днів (якщо термінал не від Приватбанку).
Погануватий сервіс
Те що вони запровадили у себе якийсь новий механізм роботи - це не має впливати на сервіс.
Пропонують послугу - підписка на друковані журнали в скриньку, яку не виконують
Питання до керівництва Укрпошти: чому... Читать отзыв Передплатила за друкований журнал на цілий рік з доставкою в скриньку. Як з'ясувалось пізніше, журнал треба ходити і забирати самостійно у відділення, тому що у відділенні немає поштаря. При цьому, у відділенні треба вистояти чергу і ще не факт, що вам віддадуть ваш журнал. Так, перші 3 журнали я отримала, а №4 зник.
Питання до керівництва Укрпошти: чому у ваших відділяннях немає поштарів? Навіщо тоді пропонувати такий сервіс, як підписка на друковані журнали в скриньку, якщо ви це не можете виконати?
Застрягла посилка
Укрпошта-це дно.Вже краще користуватися новою поштою
Розчарована роботою Укрпошти
повідомлення про відпралення написали та не видають, бо не працює програма...
"Зависла" посилка
Шокований(((
Ваша праця є важливою ланкою в ланцюжку поштової системи, і ми дуже вдячні за вашу відданість та наполегливість. Розуміючи, що ви працюєте... Читать отзыв 💌 Дорогі бабусі та дідусі, я хочу звернутися до вас зі словами поваги та вдячності за вашу надзвичайну працю в українській пошті! Ви - справжні герої, які роблять наші щоденні відправлення та отримання листів, посилок та пакунків можливими.
Ваша праця є важливою ланкою в ланцюжку поштової системи, і ми дуже вдячні за вашу відданість та наполегливість. Розуміючи, що ви працюєте важко кожен день, ми хотіли б висловити вам підтримку та заохочення.
Знаю, що іноді бувають черги та затримки, але дякуємо вам за ваше терпіння та турботу про кожного клієнта. Ми цінуємо ваше старання і віримо, що ваша праця робить наші життя кращими.
Бажаємо вам натхнення та енергії у вашій роботі, а також швидкості та легкості у вирішенні будь-яких завдань. Нехай кожен ваш робочий день буде наповнений радістю та задоволенням від того, що ви робите.
оплата два раза,деньги не возвращают
Я лично неделю жду возврат ,и его всё ещё нет.
укрпочта (не в... Читать отзыв А вы знали,что Укрпочта специально настроила онлайн оплату за услуги так,чтобы был сбой оплаты! Зачем?? А просто. Вы идёте в отделение и оплачиваете занова отправления,а онлайн оплата к вам возвращается через 5-10дней. Тем самым каждый раз ,использую клиентские деньги,управление Укрпочты прокручивает миллионы через свои финансовые махинации.
Я лично неделю жду возврат ,и его всё ещё нет.
укрпочта (не в первый раз) отфутболивает к банку,но тех поддержка банка говорит что возвратов не было и банк зачисляет в течение нескольких минут,а не дней. Тех поддержка Укрпочты на горячей линии ничем помочь не может и отсылает писать письма и регистрировать тикеты. фейсбук -там никого нет ,видимо где-то на разгрузке отправлений заняты очень. на письма отвечают раз в три дня ,но там не помощь ,а отговорки.. зарегистрируйте обращение ,или ждите . другой поддержки,или живого общения ,или чат с оператором -НЕ предусмотрен. Скрываются по максимуму.
Если у вас есть другая возможность-используйте её..,не пользуйтесь этим сервисом. К тому же,многие считают Укрпочту гос. сервисом..,но это не так ! это Акционерное общество . А пан Смилявский ,вместо улучшения сервиса и исправления недочётов,хвастается своей годовой выручкой и заработанными миллионами.
Сервіс укрпошти бажає набагато кращого
посилка довго їде з сорторувального ценра