Вікторія Отзыв написан 11 июня, 2025 год11 просмотров
Постійно користуюся послугами Укрпошти. От ніби й покращився сервіс (посилки почали доставляти набагато швидше, нарешті в нашому сільському відділенні з'явилася можливість оплати карткою)... Але трапився неприємний випадок. Вперше в житті я відправляла посилку (повертала магазину товар, який не підійшов). Спробувала оформити самостійно на сайті через особистий кабінет. Якщо це можливо, то чому б ні?! Звичайна посилка, базовий, стандарт. Роздрукувала ТТН, наклеїла, всі дані ввела вірно, відразу оплатила доставку (хотіла зекономити час, ха-ха!!!) Приношу на відділення і мене запитують: "Що це?" Кажу: відправлення, оформлене самостійно на сайті Укрпошти. Відповідь: вам раніше таке робили? Я не знаю, чи зможу це прийняти (сайт пише, що на всіх відділеннях мають приймати). Я: відправляю посилку вперше, тому не знаю. Оператор: Ну от і я не знаю!
Шановні, що це за обслуговування?!
Коротше, сперечалась я з нею ще хвилин 30 мінімум, бо вона не могла пробити мою посилку (типу, я невірно її оформила). А чому ж тоді на сайті все оформилось без проблем?! Потім, нарешті, коли я вдруге прийшла на відділення, вона знайшлась у їх базі (ачєвіднає нєвєраятнає) Як виявилось, то "непроста" посилка! Тобто, через сайт я оформляла її, як звичайну, а на відділенні вона вже "не проста"!!! Запитує мене: що це за посилка? (а якого х** я повинна пояснювати деталі взагалі?) Відповідаю: повертаю одяг, який не підійшов. Вона: Це "Шафа" чи "ОЛХ"? Я: ні перше, ні друге. Повернення узгодила з продавцем, доставка за мій рахунок, без післяплати. По факту, це просто посилка, отримувач - фізична особа. Вона: ні, це повернення. (І що? На посилці це вказано? Ні! На сайті при оформленні ніде не було такого пункту, як повернення)
Витратила купу часу та нервів, ще й довелося дзвонити на гарячу лінію, де жахливо нудотним голосом перераховували купу сервісів, я ледь зрозуміла, як додзвонитись до оператора... коли нарешті додзвонилась, то натрапила на зовсім некомпетентну особу, чекала відповіді на свої питання хвилин 40... вона наговорила мені таких нісенітниць, що я заплуталась ще більше (каже: робіть післяплату! та продавець просто не забрав би її, якщо є післяплата!
Це був якийсь кошмар. Добре, що зрештою все вирішилось, посилку все ж прийняли, доставили і забрали. Але осад на душі залишився. Операторка на відділенні (бабця років за шістдесят) дозволяла собі хамство у мій бік, була абсолютно некомпетентною (і це вже не перший випадок труднощів з нею), але, як завжди, нікому за це нічого не буде! Прикро
Достоинства:
адекватна вартість послуг, останнім часом значно скоротили терміни доставки
Недостатки:
абсолютно некомпетентні та неввічливі оператори, часто трапляються технічні проблеми при отриманні посилок (то ПК у них "висить", то термінал заглючив і т. п.)
Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» (УДППЗ «Укрпошта») входить до сфери управління Міністерства транспорту та зв’язку України, є національним оператором поштового зв’язку України згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10 січня 2002 року. детальніше Діяльність УДППЗ «Укрпошта» регламентується Законом України «Про поштовий зв’язок» від 4 жовтня 2001 року, іншими... подробнее
Некомпетентні оператори (як на відділеннях, так і на гарячій лінії) - Отзывы об Укрпошта (Укрпочта)
От ніби й покращився сервіс (посилки почали доставляти набагато швидше, нарешті в нашому сільському відділенні з'явилася можливість оплати карткою)... Але трапився неприємний випадок.
Вперше в житті я відправляла посилку (повертала магазину товар, який не підійшов).
Спробувала оформити самостійно на сайті через особистий кабінет.
Якщо це можливо, то чому б ні?! Звичайна посилка, базовий, стандарт.
Роздрукувала ТТН, наклеїла, всі дані ввела вірно, відразу оплатила доставку
(хотіла зекономити час, ха-ха!!!)
Приношу на відділення і мене запитують: "Що це?"
Кажу: відправлення, оформлене самостійно на сайті Укрпошти.
Відповідь: вам раніше таке робили? Я не знаю, чи зможу це прийняти
(сайт пише, що на всіх відділеннях мають приймати).
Я: відправляю посилку вперше, тому не знаю.
Оператор: Ну от і я не знаю!
Шановні, що це за обслуговування?!
Коротше, сперечалась я з нею ще хвилин 30 мінімум, бо вона не могла пробити мою посилку (типу, я невірно її оформила). А чому ж тоді на сайті все оформилось без проблем?!
Потім, нарешті, коли я вдруге прийшла на відділення, вона знайшлась у їх базі (ачєвіднає нєвєраятнає)
Як виявилось, то "непроста" посилка! Тобто, через сайт я оформляла її, як звичайну, а на відділенні вона вже "не проста"!!!
Запитує мене: що це за посилка? (а якого х** я повинна пояснювати деталі взагалі?)
Відповідаю: повертаю одяг, який не підійшов.
Вона: Це "Шафа" чи "ОЛХ"?
Я: ні перше, ні друге. Повернення узгодила з продавцем, доставка за мій рахунок, без післяплати. По факту, це просто посилка, отримувач - фізична особа.
Вона: ні, це повернення.
(І що? На посилці це вказано? Ні! На сайті при оформленні ніде не було такого пункту, як повернення)
Витратила купу часу та нервів, ще й довелося дзвонити на гарячу лінію, де жахливо нудотним голосом перераховували купу сервісів, я ледь зрозуміла, як додзвонитись до оператора... коли нарешті додзвонилась, то натрапила на зовсім некомпетентну особу, чекала відповіді на свої питання хвилин 40... вона наговорила мені таких нісенітниць, що я заплуталась ще більше (каже: робіть післяплату! та продавець просто не забрав би її, якщо є післяплата!
Це був якийсь кошмар.
Добре, що зрештою все вирішилось, посилку все ж прийняли, доставили і забрали.
Але осад на душі залишився.
Операторка на відділенні (бабця років за шістдесят) дозволяла собі хамство у мій бік, була абсолютно некомпетентною (і це вже не перший випадок труднощів з нею), але, як завжди, нікому за це нічого не буде!
Прикро
отзыв
Комментарии к отзыву