Олх доставка Укрпочта временно недоступна. В чём проблема и когда будет работать? Это лично у меня, или у всех такая проблема? С таким сталкиваюсь впервые
Часто користуюсь послугами Укрпошти — в основному для отримання посилок з інтернет-магазинів і для відправки дрібних товарів по Україні. Загалом — більш-менш нормально, але не без нюансів. Користуватись можна, але краще не тоді, коли посилка дуже термінова. Для стандартних відправлень — цілком ок.
Достоинства:
Тарифи значно дешевші, ніж у деяких конкурентів.
Можна відправити посилку в будь-який куточок країни.
Працівники на відділенні здебільшого ввічливі (принаймні у Києві, на Оболоні).
Недостатки:
Час доставки — це головна проблема. Буває, що "прискорена" доставка йде 5-6 днів замість обіцяних 2-3.
Відстеження іноді оновлюється із запізненням, що додає нервів.Деякі відділення працюють за дуже незручним графіком, особливо у маленьких районах.
Також помічав, що іноді на відділеннях великі черги — особливо на початку місяця, коли люди отримують пенсії або субсидії. Якщо йдеш просто за посилкою, то можна втратити 30–40 хвилин.
Час від часу користуюсь Укрпоштою для відправки посилок родичам і друзям, особливо в невеликі міста чи села. Плюс у тому, що відділення є практично всюди, навіть там, де немає інших служб. І ціни справді доступні — це головний аргумент, чому звертаюсь саме сюди.
Нові чеки не відображають жодної потрібної інформації а саме: Післяплата Отримувач Прибуття Скажіть будь ласка, як тепер перевіряти правильність інформації ?
Хочу дізнати чи повинні працівники укр.пошти які розвозять машинами гроші і коришки за світло і газ , мають право залишати ці коришки в одному місці(магазин, сільська рада)? Чи повинні розвозити кожному під двір?? Що це за робота така, кинули в одному місці а ти бігай , шукай, а може він десь загубився або хтось інший забрав? Як бабусі яка йшла... Читать отзыв Хочу дізнати чи повинні працівники укр.пошти які розвозять машинами гроші і коришки за світло і газ , мають право залишати ці коришки в одному місці(магазин, сільська рада)? Чи повинні розвозити кожному під двір?? Що це за робота така, кинули в одному місці а ти бігай , шукай, а може він десь загубився або хтось інший забрав? Як бабусі яка йшла пів села , знайти свій коришок? Защо ці люди гроші отримують?? Це пишу за Золотоніський район!! Їздить ця пошта з Драбова , в село Скориківка
Предлагаю слоган: "Укрпочта - у нас работают лучшие улитки! Доставим вашу посылку всего за 10 дней!". Именно столько шел возврат моей посылки, которую не забрали.
Якщо відправлення застрягло- пишіть рекламацію на розшук на сайті Укрпошти. Це дієвий спосіб, він дійсно працює. Посилка 11 днів була невідомо де, як надіслали рекламацію - одразу знайшли і вже на відділенні. Це дійсно допомогає швидко знайти відправлення!!!
Достоинства:
Іноді дуже швидко доходять посилки
Недостатки:
Іноді треба писати рекламацію, щоб знайшли( але буває рідко)
Порівняно з новою поштою, на укр пошті постійно незадоволені чимось люди на касі, незрозумілі черги, хто за ким стоїть не зрозуміло,чекала шоб просто забрати посилку годину!!, з п'яти кас працюють дві, постійні черги, таке враження що люди там не працюють, а сплять
Відправила в один день - 3 відправлення, по різним адресам , з Києва в Київську область, ще 26.09. Всі вони потрапили на Логістичний Центр Лівий, і там застрягли. Що там відбувається на цьому "Лівому"? До цього були на Правому - все добре, 1 день і поїхали далі. Якась " Чорна діра" або Бермудський трикутник - цей Лівий.
Дуже рідко користуюсь послугами Укрпошти, бо Нова Пошта швидше й зручніше (хоч і дорожче, але я готовий платити за комфорт і якість). За останні роки Укрпошта трошки покращила сервіс, є якась модернізація процесів, але все ж таки це дохла коняка. Жіночки у відділеннях дуже повільні, туплять постійно з комп'ютером (я розумію, бо молодь не хоче там працювати, а люди поважного... Читать отзыв Дуже рідко користуюсь послугами Укрпошти, бо Нова Пошта швидше й зручніше (хоч і дорожче, але я готовий платити за комфорт і якість). За останні роки Укрпошта трошки покращила сервіс, є якась модернізація процесів, але все ж таки це дохла коняка. Жіночки у відділеннях дуже повільні, туплять постійно з комп'ютером (я розумію, бо молодь не хоче там працювати, а люди поважного віку не дуже комп'ютерно грамотні). Пакунки доставляют рази в 3 довше, ніж Нова Пошта. Застосунок як на мене тупий, бо не відображає мої відправлення просто за номер телефону автоматично, треба руками вводити ТТН. Тут досі є перерва, аж не віриться, що в організації яка обслуговує людей, є перерва. Але китайські посилки йдуть через Укрпошту, тому доводиться з ними співпрацювати)
Бандероль з 31.05.24 не вирушає до Ірпіня. Я розумію, що треба терпляче чекати, але раптом мої подарунки вже зникли? Скільки днів ще чекати? RR193520644IL
Відправила товар накладеним платежем ,прийшла післяплата, а отримати не можу,після недавніх нововведень,не знаходять переказ по номеру,його немає . Це як? Надійшов переказ післяплати № 0291350238 на 170 грн ВПЗ 09106 від Новікова інна анатоліївна ШКІ 0910609721614. Графік роботи bit.ly/poshta-offices.
Біля року тому почав замовляти відправлення через Укрпошту, хоч раніше повністю ігнорував цього оператора через неприємний досвід. Але у сусідньому будинку відкрилось відділення і я подумав чому б ні. І був приємно здивований. Нема тих черг, які я бачив багато років тому, персонал молодий, все швидко та зручно. Потім був період десь з пів року, коли не доводилось щось отримувати... Читать отзыв Біля року тому почав замовляти відправлення через Укрпошту, хоч раніше повністю ігнорував цього оператора через неприємний досвід. Але у сусідньому будинку відкрилось відділення і я подумав чому б ні. І був приємно здивований. Нема тих черг, які я бачив багато років тому, персонал молодий, все швидко та зручно. Потім був період десь з пів року, коли не доводилось щось отримувати Укрпоштою, все йшло іншою транспортною компанією. І тут випала нагода, треба було замовити багато всього, з різних міст в різні міста. Ну що ж, почнемо. Аліекспресс - з Китаю до України 11 днів, з митниці до Полтави 13 днів. Відправлення Тернопіль-Полтава дійшло за 8 днів, а Херсон-Київ за 9 днів. При цьому трек у Херсоні пропав. Виявилось, що відправник дав вірний номер телефону, у наліпці з ТТН номер теж вірний, а у базі Укрпошти з помилкою. Незрозуміло як так виходить... Незважаючи на найнижчі ціни серед конкурентів, ця перевага у 20-30 грн виглядає недоречною при тому, що посилка їде замість доби тиждень. Так не має бути.
Логістика жахлива тому йдуть посилки дуже довго(теж саме з поверненями коштів за якусь куплену річ)ще проблема що не всі села відображаються в меню послуг "укрпошти"при онлайн покупках хоча відділення є та нормально функціонують!
Жодного разу не робила відгуків про роботу поштових відділень, проте сьогоднішня ситуація змушує це зробити вперше...
У відділенні 20843 ( населений пункт - Баландине Черкаської області) отримувала відправлення 0503708342299...
В зв'язку з тим, що товар невеликий, пакет з собою не брала. Про це пошкодувала згодом, коли змушена була прийняти " дарунок" представника пошти... Так, послуги Укрпошти з доставки дешевші, ніж через Нову пошту, проте товар прийшов у пошкодженому вигляді.
Представник пошти відрізає номер накладної прямо з упаковкою товару, тому невідомо, чи мірний стаканчик пошкоджений нею при вирізанні, чи товар був пошкоджений ще в дорозі...
У повідомленні було сказано, що товар буде доставлено кур'єром, проте насправді посилку доставлено до відділення і довелося йти забирати...
Не дай боже працювати в відділенні 62364 пересічне. Люди в цьому селі просто мерзенні. Одного разу прийшов забирати посилку, а там народу просто куча, і кожен лізе з.поперед одного нагрубить дівчатам які там працюють і стараються. Але за такі гроші які вони там отримують, краще без роботи сидіти ,аніж "клієнт завжди правий" .
Дві посилки 0503678118895 і 0503678118461 третій день не можуть дійти з Києва навіть до Чернігова! Останній статус у трекінгу Відправлення з сортувального центру м..Київ Україна 27.12.2023 Далі повна тиша. Вирішіть це питання.
Декілька разів стикнулася із дратівливою ситуацією стосовно отримання посилок. В Укрпошті є опція за замовчуванням: при відправці посилки автоматом стоїть галочка Огляд не дозволено. І, якщо відправник не звернув увагу, не знає і т.п. про цю опцію, відповідно не змінив її на Огляд дозволено, то при отриманні посилки я не можу її оглянути. Питання: як часто потрібно, щоб отримувач... Читать отзыв Декілька разів стикнулася із дратівливою ситуацією стосовно отримання посилок. В Укрпошті є опція за замовчуванням: при відправці посилки автоматом стоїть галочка Огляд не дозволено. І, якщо відправник не звернув увагу, не знає і т.п. про цю опцію, відповідно не змінив її на Огляд дозволено, то при отриманні посилки я не можу її оглянути. Питання: як часто потрібно, щоб отримувач не міг оглянути те, що відправлено? Як часто, щоб ця опція стояла за замовчуванням? Я можу навести тисячу ситуацій, коли огляд - це логічно, природньо і само собою. А от ситуація, коли відправник не хоче, щоб отримувач бачив, що в посилці...причому саме при отриманні цього не бачив...(потім-то все одно можно розпакувати і оглянути). Це у більшості випадків дивно, і хіба що один раз на мільйон це може бути чимось обумовлено. Якщо Укрпошта хоче бути конкурентоспроможною, то напевно має бути зацікавленою, щоб послугами користувалися в тому числі для отримання інтернет-замовлень. А коли люди щось замовляють в інтернет-магазинах, то оглянути отримане - це природньо. Особливо, якщо вибрано Післяплата. Я хочу отримати, перевірити, що все гаразд, тобто оглянути і після цього оплатити. Але ні. Відправник не знав про ту опцію за замовчуванням, галочку не поставив і огляд не дозволено. І? Мені не отримувати замовлення? Мені телефонувати відправнику і чути збентежене "Вибачте, ми не знали про таку опцію"? Ну, так і роблю. Мені попереджати відправника ще при замовленні, щоб звернули увагу на таку опцію? Ну, можна і так. Але. Мені здається, що коли клієнти мають самі турбуватися про себе, коли від клієнта залежить, наскільки якісно і зручно буде надано послугу, то тут питання все ж таки до того, хто послугу надає. Моє звернення до Укрпошти не сприйняли. Стіна стандартних відповідей, без жодної спроби розібратися в суті звернення. В контакт-центрі по телефону, а також у відповіді на електронне звернення мені відповіли, що такий регламент послуги і це змінювати ніхто не буде. Що відправник цю опцію має бачити у своєму особистому кабінеті або читати в умовах договору з Укрпоштою. І ,якщо не дочитав і не побачив, то це проблеми відправника. Змінити це неможливо. Бо така програма. Такі відповіді дуже схожі на ось це: "советский сервис ненавязчивый: не хотите - не надо". Іншими словами "не подобається вам Укрпошта, то не користуйтеся". Ну, або клієнтам доведеться і надалі самим виправляти ці непродумані незручності при відправленні. Крім того, неможливість внесення змін в існуюче ПЗ - це поважна причина була б років 50 тому. А сьогодні це лиш говорить про відповідний рівень фахівців. Замість стандартних відповідей та сухого "виправляти не будемо, це неможливо" мені б хотілося, щоб Укрпошта як установа, що надає послугу, запевнила мене, що зробить все, щоб послуга стала більш якісною і виправила ситуацію. Але це питання гнучкості і бажання ставати кращими, розвиватися. На жаль, складається враження, що на сьогодні Укрпошта не прагне відповідати стандартам якості надання послуг. Моя пропозиція залишається відкритою: Укропшта, змініть опцію так, щоб за замовчуванням було Огляд дозволено (а не навпаки як зараз).
Будь-ласка Укрпошта, допоможіть зрушити з місця мою посилку RO771410657EE , вона перебуває в терміналі Естонії. Вже як 10 днів там, і не зрушується з місця!! Благаю!! Мені потрібна ця посилка терміново!! Там те що потрібно для дня народження моєї донечки! Терміни по доставці були по 9 грудня! А зараз вже 14!!
Як можуть два пенсіонера паралізовати роботу відділення? Та легко, якщо мова іде про укрпошту. Я розумію, що не всі можуть робити платіжки онлайн, але ж для таких можливо зробити або прийом по часу, або ж на окремій кассі? 1,5 годин простояв в черзі! Як так можна в 21-му столітті працювати де головне -сервіс... Я як хочу щось відіслати або... Читать отзыв Як можуть два пенсіонера паралізовати роботу відділення? Та легко, якщо мова іде про укрпошту. Я розумію, що не всі можуть робити платіжки онлайн, але ж для таких можливо зробити або прийом по часу, або ж на окремій кассі? 1,5 годин простояв в черзі! Як так можна в 21-му столітті працювати де головне -сервіс... Я як хочу щось відіслати або отримати, то схрещую пальці, щоб в черзі не було тих хто платить комуналку.
У мене поки не було негативного досвіду з посилками, але при замовленні було вказано, що оплата буде по отриманню онлайн. Получилось так, платив картою спортбанка кредитними коштами, через деякий час почали нараховуватись відсотки, звернувся в підтримку, там пояснили, що на укрпошті оплата картою за товар іде як зняття готівки і ніхто не розуміє ні я, ні банк, чому так...
Прийшов у відділення 88004 за посилкою. В черзі четверо людей, я пятий. На трьох робочих місцях один оператор. У інших "технічна перерва". Стоять теревенять на виду у клієнтів.
Доброго дня, останнім часом замовляю через Вас багато посилок, завжди приходило швидко, але остання чомусь йде вже більше ніж пів місяця, застрягла на сортувальному центрі, боюсь аби не загубилася дуже потрібна до понеділка. 0504342518760
Штат Білицького ВПЗ, наскільки це можливо в нинішніх умовах і оснащеності все робить для того,щоб відділення працювало і надавало відповідні послуги. Спасибі вам за сумлінну працю...
Достоинства:
Швидкість обслуговування клієнтів, наскільки це можливо в нинішніх умовах.
Недостатки:
Комп,ютерне обслуговування треба модернізувати,щоб було на рівні нової пошти,тоді і клієнтів більше буде задоволених і дохід для всього підприємства збільшиться
Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» (УДППЗ «Укрпошта») входить до сфери управління Міністерства транспорту та зв’язку України, є національним оператором поштового зв’язку України згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10 січня 2002 року. детальніше Діяльність УДППЗ «Укрпошта» регламентується Законом України «Про поштовий зв’язок» від 4 жовтня 2001 року, іншими... подробнее
Проблема с доставкой Укрпочты
Это лично у меня, или у всех такая проблема? С таким сталкиваюсь впервые
Нормально, але є над чим працювати
Користуватись можна, але краще не тоді, коли посилка дуже термінова. Для стандартних відправлень — цілком ок.
терпимо, якщо не поспішати
Нові чеки не допрацьовані
Післяплата
Отримувач
Прибуття
Скажіть будь ласка, як тепер перевіряти правильність інформації ?
Про халатність працівників
Укрпочта - у нас работают лучшие улитки!
Ничего хорошего
Знайшли відправлення завдяки рекламації
укрпошта це дно
Логістичний Центр -Лівий - Чорна діра
Нормальний сервіс за свої гроші)
Довга доставка
Чекаю бандероль
Скільки днів ще чекати?
RR193520644IL
Не можу отримати переказ
Надійшов переказ післяплати № 0291350238 на 170 грн ВПЗ 09106 від Новікова інна анатоліївна ШКІ 0910609721614. Графік роботи bit.ly/poshta-offices.
Треба щось терміново робити
Потребує модернізації логістики
Загубили посилку
Робота відділення 40843
Мерзенні люди
Термін доставки
Останній статус у трекінгу Відправлення з сортувального центру м..Київ Україна 27.12.2023
Далі повна тиша.
Вирішіть це питання.
Графік, додайте працівника.
Дивна опція за замовчуванням, яку ніхто не збирається виправляти
В Укрпошті є опція за замовчуванням: при відправці посилки автоматом стоїть галочка Огляд не дозволено.
І, якщо відправник не звернув увагу, не знає і т.п. про цю опцію, відповідно не змінив її на Огляд дозволено, то при отриманні посилки я не можу її оглянути.
Питання: як часто потрібно, щоб отримувач... Читать отзыв Декілька разів стикнулася із дратівливою ситуацією стосовно отримання посилок.
В Укрпошті є опція за замовчуванням: при відправці посилки автоматом стоїть галочка Огляд не дозволено.
І, якщо відправник не звернув увагу, не знає і т.п. про цю опцію, відповідно не змінив її на Огляд дозволено, то при отриманні посилки я не можу її оглянути.
Питання: як часто потрібно, щоб отримувач не міг оглянути те, що відправлено? Як часто, щоб ця опція стояла за замовчуванням? Я можу навести тисячу ситуацій, коли огляд - це логічно, природньо і само собою. А от ситуація, коли відправник не хоче, щоб отримувач бачив, що в посилці...причому саме при отриманні цього не бачив...(потім-то все одно можно розпакувати і оглянути). Це у більшості випадків дивно, і хіба що один раз на мільйон це може бути чимось обумовлено.
Якщо Укрпошта хоче бути конкурентоспроможною, то напевно має бути зацікавленою, щоб послугами користувалися в тому числі для отримання інтернет-замовлень. А коли люди щось замовляють в інтернет-магазинах, то оглянути отримане - це природньо. Особливо, якщо вибрано Післяплата. Я хочу отримати, перевірити, що все гаразд, тобто оглянути і після цього оплатити.
Але ні. Відправник не знав про ту опцію за замовчуванням, галочку не поставив і огляд не дозволено. І? Мені не отримувати замовлення? Мені телефонувати відправнику і чути збентежене "Вибачте, ми не знали про таку опцію"? Ну, так і роблю. Мені попереджати відправника ще при замовленні, щоб звернули увагу на таку опцію? Ну, можна і так.
Але. Мені здається, що коли клієнти мають самі турбуватися про себе, коли від клієнта залежить, наскільки якісно і зручно буде надано послугу, то тут питання все ж таки до того, хто послугу надає.
Моє звернення до Укрпошти не сприйняли. Стіна стандартних відповідей, без жодної спроби розібратися в суті звернення.
В контакт-центрі по телефону, а також у відповіді на електронне звернення мені відповіли, що такий регламент послуги і це змінювати ніхто не буде. Що відправник цю опцію має бачити у своєму особистому кабінеті або читати в умовах договору з Укрпоштою. І ,якщо не дочитав і не побачив, то це проблеми відправника. Змінити це неможливо. Бо така програма.
Такі відповіді дуже схожі на ось це: "советский сервис ненавязчивый: не хотите - не надо". Іншими словами "не подобається вам Укрпошта, то не користуйтеся". Ну, або клієнтам доведеться і надалі самим виправляти ці непродумані незручності при відправленні.
Крім того, неможливість внесення змін в існуюче ПЗ - це поважна причина була б років 50 тому. А сьогодні це лиш говорить про відповідний рівень фахівців.
Замість стандартних відповідей та сухого "виправляти не будемо, це неможливо" мені б хотілося, щоб Укрпошта як установа, що надає послугу, запевнила мене, що зробить все, щоб послуга стала більш якісною і виправила ситуацію.
Але це питання гнучкості і бажання ставати кращими, розвиватися. На жаль, складається враження, що на сьогодні Укрпошта не прагне відповідати стандартам якості надання послуг.
Моя пропозиція залишається відкритою: Укропшта, змініть опцію так, щоб за замовчуванням було Огляд дозволено (а не навпаки як зараз).
Затримка посилки!!
Благаю!! Мені потрібна ця посилка терміново!! Там те що потрібно для дня народження моєї донечки!
Терміни по доставці були по 9 грудня! А зараз вже 14!!
Нереальні черги
Я як хочу щось відіслати або... Читать отзыв Як можуть два пенсіонера паралізовати роботу відділення? Та легко, якщо мова іде про укрпошту. Я розумію, що не всі можуть робити платіжки онлайн, але ж для таких можливо зробити або прийом по часу, або ж на окремій кассі? 1,5 годин простояв в черзі! Як так можна в 21-му столітті працювати де головне -сервіс...
Я як хочу щось відіслати або отримати, то схрещую пальці, щоб в черзі не було тих хто платить комуналку.
Довго сортують
Оплата товару
15 хвилин чекати чергу?
Обслуживание
Довго йде посилка
Велика подяка поштовому відділенні,яке працює в смт.Білики(Полтавська
Спасибі вам за сумлінну працю...