Почитала вігуки і зрозуміла, що така проблема не лише на моєму відділенні. Персонал підбирається стандартний: хами і люди, які не хочуть розвиватися або ті, що працюють довго і вже ведуть себе директорами. Але це напевно така політика Укрпошти, наче і намагаються придумати якісь новинки, але точно не роботу з клієнтами. Працівники не знають свої прописані правила, наприклад, як правильно відправляти посилку. І замість того, щоб не втратити свого постійного клієнта, пояснити нормально, то відношення таке, не подобається - допобачення.
А за доставку, буває періодами, то йде добре, то по 2 тижні не може дійти посилка або трекінг показує невірно, а смс на телефон може не прийти. На пошті такі питання краще і не задавати, з приводу посилок, бо кидаються типу: "а я звідки знаю, де вона?". Хоча можна відповісти просто: "дзвоніть на гарячу лінію".
Ще новинка вийшла УП, особливо для тих, хто постійно відправляє посилки - із своєю коробкою не можна, купуй Укрпошти. Ну покрайні мірі на моєму відділенні так. Вже дзвонили на гарячу лінію, виясняли, сказали можна із своєю, але нічого не змінюється. Я так зрозуміла персонал ніхто не вчить своїм же правилам.
Достоинства:
- Дешевша доставка Стандарт
- Часто замовляють клієнти на УП
Недостатки:
- Працюють хами, неприємно ходити на таку пошту
- Часто затримують посилки, через це втрачаю угоди з своїми клієнтами
- Заставляють на відділеннях купувати коробки і пакети Укрпошти
Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» (УДППЗ «Укрпошта») входить до сфери управління Міністерства транспорту та зв’язку України, є національним оператором поштового зв’язку України згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10 січня 2002 року. детальніше Діяльність УДППЗ «Укрпошта» регламентується Законом України «Про поштовий зв’язок» від 4 жовтня 2001 року, іншими... подробнее
На відділеннях працюють хами, затримки з посилками. - Отзывы об Укрпошта (Укрпочта)
А за доставку, буває періодами, то йде добре, то по 2 тижні не може дійти посилка або трекінг показує невірно, а смс на телефон може не прийти.
На пошті такі питання краще і не задавати, з приводу посилок, бо кидаються типу: "а я звідки знаю, де вона?". Хоча можна відповісти просто: "дзвоніть на гарячу лінію".
Ще новинка вийшла УП, особливо для тих, хто постійно відправляє посилки - із своєю коробкою не можна, купуй Укрпошти. Ну покрайні мірі на моєму відділенні так. Вже дзвонили на гарячу лінію, виясняли, сказали можна із своєю, але нічого не змінюється. Я так зрозуміла персонал ніхто не вчить своїм же правилам.
отзыв
Комментарии к отзыву