Відгук про Vodafone Україна за адресою Київ, вулиця Лейпцизька, 15 Мій чоловік вчергове оформляв Рік без абонплат, поповнив рахунок на вказану суму , а від Водафон + "подарунок"підписка на Kids Market.Чоловік не замовляв і не знав про його існування аж допоки не прийшло повідомлення, що закінчилися кошти. Послугу Рік без абонплати не підключили, натомість підключилиKids Market. Це саме те про що "мріяв" пенсіонер з інвалідністю пограти в дитячі ігри..Виявляється щомісяця... Читати відгук Мій чоловік вчергове оформляв Рік без абонплат, поповнив рахунок на вказану суму , а від Водафон + "подарунок"підписка на Kids Market.Чоловік не замовляв і не знав про його існування аж допоки не прийшло повідомлення, що закінчилися кошти. Послугу Рік без абонплати не підключили, натомість підключилиKids Market. Це саме те про що "мріяв" пенсіонер з інвалідністю пограти в дитячі ігри..Виявляється щомісяця знімалися кошти по 14грн х 4=56грн. Коштів на послугу Рік без абонплат не вистачило і її не підключили. І нас про це не повідомили. Вважаю таку ситуацію шахрайством. Детальну інформацію про історію підключення Водафон не зберігає. Пропонують оформити вдруге впродовж року послугу Рік без абонплат. Дякую. ШАХРАЇ.
Відгук про Vodafone Україна за адресою Київ, вулиця Лейпцизька, 15 Хочу залишити відгук, бо вже кілька місяці поспіль з оператором вадофон маю не приємні стосунки, а саме в тарифному плані. Знімають гроші за послуги які я не підключаю,якими не коритуюсь. Поповнюєшь щоб отримати пакет підключення ,так якщо ти не встиг до полуночі того дня, то все далі з тебе спишуть за користування інтернету яким не користувався,але це ти так думаешь,але... Читати відгук Хочу залишити відгук, бо вже кілька місяці поспіль з оператором вадофон маю не приємні стосунки, а саме в тарифному плані. Знімають гроші за послуги які я не підключаю,якими не коритуюсь. Поповнюєшь щоб отримати пакет підключення ,так якщо ти не встиг до полуночі того дня, то все далі з тебе спишуть за користування інтернету яким не користувався,але це ти так думаешь,але ... тобі його вже враховують,бо ти в телефоні не відключила моб.інтернет. ти користуєшь wi-fi іншого оператора ,але вадафон списує поповнені гроші як типу ти користуєшься їх інтернетом,потім треба пройти "квест",щоб активувати підключення пакету,але як потім з'ясовується, що в тебе списали за моб.інтернет яким ти даже і не знав, що користувався і пакет який ти вводив комбінацій вже не підключається,хоча бот Вікторія каже ,що на вашому рахунку 224грн.,сплачувати за якісь послуги які вони самі тобі навязують 15грн./сутки .Вчора закинула на активацію 210 ,сьогодні вже 28.06 на рахунку 101грн. Крадуть гроші своїми діями за сутки ,в минулому місяці ,я мала такий самий інцидент потратила до 400грн./місяц в оператора вадафон з такими списаннями. Що за умови?! З другими операторами немає таких проблем! Поповнила life або Київстар рахунок через карту хоч через тиждень,все ні яких комбінацій не вношу,ніякого відключення /перезагрузку телефону не роблю ,щоб активувати пакет на місяц,не захожу в налаштування відключити моб.інтернет в телефоні, щоб як мені сказали в вадафоні надо відключати ,щоб вони не рахувалися і не списывались тобіш я як Я зрозуміла сама вина ,що в мене списало. Висновок: переносити всі свої програми,емейли, картки все що підв'язано під номер вадафона і відмовлятися від цього оператора не дивлячись на те що вже більше 15 років була користувачем!
Відгук про Vodafone Україна за адресою Київ, вулиця Лейпцизька, 15 Користуюся послугами Водафон 2 місяці одні нарікання. Жахлива компанія, зв'язок теж. Але саме жахливе те що розводять абонентів на кошти. Влаштували лохотрон. Розкажу свою ситуацію. Я поповнила рахунок за тиждень до того як в мене буде зніматися оплата по тарифу. Але компанія вирішила що я лох і не помічу те що в мене знімають оплату за мобільний інтернет яким... Читати відгук Користуюся послугами Водафон 2 місяці одні нарікання. Жахлива компанія, зв'язок теж. Але саме жахливе те що розводять абонентів на кошти. Влаштували лохотрон. Розкажу свою ситуацію. Я поповнила рахунок за тиждень до того як в мене буде зніматися оплата по тарифу. Але компанія вирішила що я лох і не помічу те що в мене знімають оплату за мобільний інтернет яким я не користуюся. На протязі цього тижня я користувалася вайфай сьогодні вночі в мене повинна знятися оплата по тарифу а через те що компанія неправомірно утримувала з мене кошти за інтернет в мене коштів невистачає. І тут не моя вина а вина компанії Водафон.Хто буде нести відповідальність за таке відношення? Обдираєте абонентів і не надаєте належних послуг за тарифом? Чому я повинна тепер чекати щоб мені аж через добу повернули кошти? Може не треба знімати кошти коли не надаєте їх? Безвідповідальна і безсоромна компанія Водафон не рекомендую користуватися послугами цієї компанії. Так як маю тільки нарікання і мінуси.
Відгук про Vodafone Україна за адресою Київ, вулиця Лейпцизька, 15 Корпоративний клієнт, користуюсь мобільним інтернетом у м.Ужгород, заявлено 4G, швидкість від 0 до максимум 15. У лікарні не змогла надати інформацію, бо інтернет був 0.На цій швидкості їх додаток не відчиняється. 30 хвилин намагалась додзвонитися, після дозвону і спілкування відповідь оператора : ми ходимо по колу (таке у відгуках я вже читала), на питання яка швидкість має... Читати відгук Корпоративний клієнт, користуюсь мобільним інтернетом у м.Ужгород, заявлено 4G, швидкість від 0 до максимум 15. У лікарні не змогла надати інформацію, бо інтернет був 0.На цій швидкості їх додаток не відчиняється. 30 хвилин намагалась додзвонитися, після дозвону і спілкування відповідь оператора : ми ходимо по колу (таке у відгуках я вже читала), на питання яка швидкість має бути, відповідь : такого параметра нема (????). Тобто купуючи пакет хоч за 100 хоч за 1 000 різниці в швидкості інтернету не буде. Заявку на встановлення причини відсутності інтернету по телефону не приймають, пишіть в наш чат бот і додайте скріни швидкості на спід тесті, відповіла мені та яку як вияснилось я водила по колу. Мої пояснення, що у мене відсутній інтернет вона не чула. Далі більше, намагаюсь на швидкості 0-3 зробити спід тести і їх скріни. Ну далі Ви розумієте що було: Звернення через чат бот , завантаження фото, смс що причини будуть усунені ..... Висновок: я відмовилась від Київстар,бо задовбалась розмовляти з віртуальним помічником, у Водафоні на другій відповіді вже було з'єднання з оператором. Та "мадам" із Водафону перевершила все. Інтернет впав до 0 після переходу на безлімітний інтернет. Роблю висновок, що безлімітний він є на швидкості 0, бо до цього проблем із швидкістю не було. Подивитись залишок ГБ інтернету може тільки оператор кол центру (?????), тобто 30 хвилин дзвонити щоб дізнатися залишок інтернету. Звертаюсь до керівників: ЦЕ ЖОПА.
Переваги:
Вони як яйця на морозі-ховаються, наче є але їх не видно
Недоліки:
Один великий мінус, який стався десь приблизно з середини вересня 2024 року
Відгук про Vodafone Україна за адресою Київ, вулиця Лейпцизька, 15 Купив я новий стартовий а виявився він вже б/у. Як я його активував почали приходити повідомлення від мікрозаймів та за цим номером не можна реєструватися на пошті гугл та укр нет. Цим номером вже раніше користувались і тепер впарили його мені як новий. В магазині мені відмовили замінити стартовийй пакет на новий Я взагалі не раджу комусь переходити на цей... Читати відгук Купив я новий стартовий а виявився він вже б/у. Як я його активував почали приходити повідомлення від мікрозаймів та за цим номером не можна реєструватися на пошті гугл та укр нет. Цим номером вже раніше користувались і тепер впарили його мені як новий.
В магазині мені відмовили замінити стартовийй пакет на новий
Я взагалі не раджу комусь переходити на цей оператор, якщо ви купите стартовий пакет то у вас може бути така сама ситуація як і у мене.
Стартовий пакет я викинув тому що сенсу ним користуватись немає, можливо за цим номером навіть брали кредити.
Відгук про Vodafone Україна за адресою Київ, вулиця Лейпцизька, 15 Поповнила рахунок. Ні грошей на рахунку, ні підключеного пакета послуг. Вартість висока, якість ніяка.
Відгук про Vodafone Україна за адресою Київ, вулиця Лейпцизька, 15 Виїжджаючи час від часу до Польщі і маючи нормальний зв'язок, при необхідності виїхати до Тунісу розраховувала на зв'язок Vodafone і там. Промоніторивши інформацію перед виїздом, я вже знала як підключити через додаток необхідний мені пакет по приїзду, т.я. підключивши його раніше мені б не вистачило кількості запропонованих в ньому днів. АЛЕ! По приїзду туди виявилося, що мережа Vodafone у... Читати відгук Виїжджаючи час від часу до Польщі і маючи нормальний зв'язок, при необхідності виїхати до Тунісу розраховувала на зв'язок Vodafone і там. Промоніторивши інформацію перед виїздом, я вже знала як підключити через додаток необхідний мені пакет по приїзду, т.я. підключивши його раніше мені б не вистачило кількості запропонованих в ньому днів. АЛЕ! По приїзду туди виявилося, що мережа Vodafone у мене відсутня. Підключившись до Wi-fi я намагалася зайти в додаток для вирішення питання, але і цього у мене не вийшло, бо почало видавати помилку. Було перевірено і налаштування телефону в роумінгу, і намагалися перереєструвати Vodafon у місцевого оператора, і перезавантажували... Короче чого ми тільки не робили - мережа так і не з'явилася. По поверненню звідти зателефонувала до оператора з метою залишити скаргу, АЛЕ тут як і очікувалося я отримала відповідь що "з нашою мережою все добре, то проблеми з місцевим оператором, треба було телефонувати з тієї країни для вирішення питання". А як зателефонувати, якщо мережа зовсім відсутня? Коротше, скаргу у мене так і не прийняли, питання моє так і не було вирішено. У них все добре! Моя порада з власного досвіду- виїжджаючи за кордон обирайте іншого оператора, бо перебуваючи в іншій країні ви ризикуєте як і я залишитися без зв'язку!
Переваги:
Порівняно невелика плата за роумінг.
Недоліки:
Перебуваючи в іншій країні ви ризикуєте залишитися БЕЗ зв'язку!!!
Відгук про Vodafone Україна за адресою Київ, вулиця Лейпцизька, 15 Снимает ежедневную плату по Украине, даже если ты находишься в роуминге. Получается оплачивать нужно и тариф по Украине и еще и роуминг. Обнаглели до предела.
Відгук про Vodafone Україна за адресою Київ, вулиця Лейпцизька, 15 Я клієнта Водафона вже довгий час. Прийшла мені від них смс про те що мені нараховано знижку і тариф коштує 110 грн, а був 175 грн. Діє знижка 7 днів. Думаю, скористаюсь. Поповнила рахунок на 110 грн і нічого. Швидко зняли 10 грн за щоденне користування і все. Звонила операторам цілий день і нічого. Не підключався і тариф бо... Читати відгук Я клієнта Водафона вже довгий час. Прийшла мені від них смс про те що мені нараховано знижку і тариф коштує 110 грн, а був 175 грн. Діє знижка 7 днів. Думаю, скористаюсь. Поповнила рахунок на 110 грн і нічого. Швидко зняли 10 грн за щоденне користування і все. Звонила операторам цілий день і нічого. Не підключався і тариф бо при перевірці вже писало недостатньо коштів. І до висновку поповнила ще 84 грн ті що просило поповнити для активації стандартного тарифу. І все сразу все запрацювало. Питання до власників це розводняк такий? Сьогодні 20 грудня прийшла смс що ваша знижка спрацювала. Але гроші знялись всі. Короче лох він і в Африці лох. "Дякую" за те що в такий складний час ще й розводите людей.
Відгук про Vodafone Україна за адресою Київ, вулиця Лейпцизька, 15 05.12.2023 г. По рекламе Vodafon решили купить Samsung A -34 в магазине Vodafon - 639, Харьков, Людвига Свободы 52(49/5) -12499 грн.+ перебросить карту с неработающего+ наклеить пленку получили чек на 14501 грн., в котором 2 страховки телефона на 924 грн. О которых нам даже не сказали, на они не нужны.продавец Грабер В.В. Страхование добровольное, а нас даже не... Читати відгук 05.12.2023 г. По рекламе Vodafon решили купить Samsung A -34 в магазине Vodafon - 639, Харьков, Людвига Свободы 52(49/5) -12499 грн.+ перебросить карту с неработающего+ наклеить пленку получили чек на 14501 грн., в котором 2 страховки телефона на 924 грн. О которых нам даже не сказали, на они не нужны.продавец Грабер В.В. Страхование добровольное, а нас даже не уведомили, после протеста через 2 дня прислали на телефон договор и сказали, что это и есть ознакомление. Будем обращаться не только в суд, а в Киев соотв.органы + на мутную организацию Ритейл.
Відгук про Vodafone Україна за адресою Київ, вулиця Лейпцизька, 15 Никогда не имел дел с водафон, и в дальнейшем точно не будет. Подключил домашний интернет Vodafone Gigabit Net, написано, что при подключении сим-карта водафон в подарок. Сим-карту не дали, написал в поддержку, сказали, что разберутся и забили болт, прошла неделя и снова им написал, получил тот-же ответ и забили болт, еще через неделю написал, но болт они не перестали забивать.... Читати відгук Никогда не имел дел с водафон, и в дальнейшем точно не будет. Подключил домашний интернет Vodafone Gigabit Net, написано, что при подключении сим-карта водафон в подарок. Сим-карту не дали, написал в поддержку, сказали, что разберутся и забили болт, прошла неделя и снова им написал, получил тот-же ответ и забили болт, еще через неделю написал, но болт они не перестали забивать. Хотел воспользоваться программой пригласительных кодов, где при вводе кода пригласивший и приглашенный получают по 2 мес бесплатного интернета, ввожу код и получаю сообщение, что код не правильный, после трех попыток выдало, что больше мне эта программа не доступна и ввод кодов пропал. При обращении в поддержку, мне посоветовали позвонить им, как будто они в письменном обращении не могут это решить, нужно обязательно звонить, вот это продвинутая контора.
Відгук про Vodafone Україна за адресою Київ, вулиця Лейпцизька, 15 Прошу прокоментувати оператора Водафон, чому в останній тиждень (28.08.23- 02.09.23) дуже погано робить мобільний зв"язок. Я дзвоню на телефон подруги, також Водафон (причому одне місто, Київ), хвилини 3-5 мобільний зв"язок приривається і так постійно. Ми могли один одного по 5 разів набирати, щоб договорити. І так вже неділю. В чому проблема?! Дзвоню подрузі з номера Київстар на Водафон, такого... Читати відгук Прошу прокоментувати оператора Водафон, чому в останній тиждень (28.08.23- 02.09.23) дуже погано робить мобільний зв"язок. Я дзвоню на телефон подруги, також Водафон (причому одне місто, Київ), хвилини 3-5 мобільний зв"язок приривається і так постійно. Ми могли один одного по 5 разів набирати, щоб договорити. І так вже неділю. В чому проблема?! Дзвоню подрузі з номера Київстар на Водафон, такого нема. Просто пропадає сигнал, вирубається мобільний зв"язок.
Відгук про Vodafone Україна за адресою Київ, вулиця Лейпцизька, 15 17.04 я отримав від Водафону смс, що від мене прийнято запит 1-697847024986. Але процес вирішення проблеми досі не рухається.
Відгук про Vodafone Україна за адресою Київ, вулиця Лейпцизька, 15 Намахательство при снятии тарифной платы. Включают суточный тариф за несколько дней до снятия абонплаты, хотя не израсходованы основные лимиты. При внесении денег заранее, все равно продолжается суточный тариф, хотя должно продлеваться автоматически. Продолжение тарифного плана - вручную, то есть вручную не подключил - платиш по суточному в три раза дороже. Последняя капля- невозможно пользоваться услугами (ни связи, ни интернета), даже... Читати відгук Намахательство при снятии тарифной платы. Включают суточный тариф за несколько дней до снятия абонплаты, хотя не израсходованы основные лимиты. При внесении денег заранее, все равно продолжается суточный тариф, хотя должно продлеваться автоматически. Продолжение тарифного плана - вручную, то есть вручную не подключил - платиш по суточному в три раза дороже. Последняя капля- невозможно пользоваться услугами (ни связи, ни интернета), даже на поддержку 111, хотя в персональном кабинете (подключение через wifi) остаток минут 780 из 800 и 24 Гб из 30. Оператор (при звонке с другого номера) сказал , что на решение вопроса - 24 часа. УДАВИТЕСЬ.
Відгук про Vodafone Україна за адресою Київ, вулиця Лейпцизька, 15 Я абонент мережі УМЗ-Водафон майже з дня створення мережі, тривалий час був дилером організації. І ось зіткнувся з відкритою зневагою до клієнта. Звернувся з письмовою заявою про перевід номера з передплати на контракт. Отримав відмову, мовляв цей тариф для НОВИХ абонентів, хоча на Веб-сторінці ніяких попереджень про це немає. (Заявка ORDER-23-277127 - відмовлена (заява_52)) Чому дискримінація абонентів? Новому можна підключатися,... Читати відгук Я абонент мережі УМЗ-Водафон майже з дня створення мережі, тривалий час був дилером організації. І ось зіткнувся з відкритою зневагою до клієнта. Звернувся з письмовою заявою про перевід номера з передплати на контракт. Отримав відмову, мовляв цей тариф для НОВИХ абонентів, хоча на Веб-сторінці ніяких попереджень про це немає. (Заявка ORDER-23-277127 - відмовлена (заява_52)) Чому дискримінація абонентів? Новому можна підключатися, а зі стажем більше 20 років -ЗАБОРОНЕНО!? При цьому постійно запитують - чи буду рекомендувати оператора друзям?! При такому відношенні - відповідь очевидна. Отримав ось таку формальну відповідь від Водафону, де немає жодного слова по суті мого звернення :мМ цінуємо нашу співпрацю та безмежно вдячні Вам за те, що залишаєтесь з нами протягом такого довгого часу. ❤️ Для нас це справді дуже і дуже важливо. Наша основна місія - створити комфортну та дружню атмосферу для всіх наших користувачів, тому нам дійсно прикро, що Ви зіткнулися з такою складністю.Ще раз вдячні Вам за те, що знайшли час та повідомили про ситуацію. ❤️ Для нас важливо знати Вашу думку, щоб ставати краще!
Відгук про Vodafone Україна за адресою Київ, вулиця Лейпцизька, 15 Я пятий місяць після операції лише на милицях рухаюся по лікарняній палаті. Пенсіонер пенсія - 2300грн. неможу більше оплачуватителефон в розмірі 175грн. в місяць. 01.06.1023 року звернувся до оператора на 111. Мені повідомили що я можу дистанційно перейти з контракту на предоплату ( щоб був дозвон на телефон) без поповнення. 13.06.2023 року було надіслано вказані документи. і оплачено заборгованість в... Читати відгук Я пятий місяць після операції лише на милицях рухаюся по лікарняній палаті. Пенсіонер пенсія - 2300грн. неможу більше оплачуватителефон в розмірі 175грн. в місяць. 01.06.1023 року звернувся до оператора на 111. Мені повідомили що я можу дистанційно перейти з контракту на предоплату ( щоб був дозвон на телефон) без поповнення. 13.06.2023 року було надіслано вказані документи. і оплачено заборгованість в розмірі 24грн. Прийшла відповідь, що відмовлено і знято гроші знову введено в борги -155грн. Після розмов з неодним оператором було вияснено, що потрібно знову сплатити кошти і фото просто прикріпити. Сплатив 155грн. Знову відмова на підставі того що не пройшов ідентифікацію. Спілкувався з 10-12 операторами. Сказали, що поговорили з відділом, який займається даним питанням і відповіли, що все гаразд потрібно ще раз направити документи. Направив пройщов ідентифікацію, телефонували і знову відмовили на підставі того, що дана послуга не доступна для призначення. ШАХРАЇ. ввели мене в оману з боргу в 23грн. змусили заплатити 24грн., потім 155грн. і знову на слідуючий місяць вженуть в богр 175грн. Мені вже люди в палаті скидались щоб вам вимогачам заплатити 155грн. Я пенсіонер, маломобільний ( після операції не вихожу с палати) а ви вводите мене в оману стягуючи кошти, і ще погрожуєте колектарами. Тепер потрібно длі переходу з контракту на предоплату їхати в Київ в центральний офіс. Я цього за станом здоровя зробити не можу.
Переваги:
відсутні
Недоліки:
оператори не компетентні, кожен з операторів надає різну інформацію.
Надання недостовірної інформації стягнули кошти і ввігнали в ще більші борги.
Порушення прав маломобільних людей ( інвалідів) відсутність послуги переходу онлайн з контракту на предоплату.
Відгук про Vodafone Україна за адресою Київ, вулиця Лейпцизька, 15 Кончена контора! Зареєстрував на ФОП у листопаді. Підключав безлімітний інтернет. Проплатив на РІК!!!! 1 - ці ЙОЛОПИ надурили при підключенні! Безліміт виявився лімітованим(60гіг) 2 - Коли приїхав розірвати контракт - ЦІ ТВАР_КИ розірвали, а гроші не повертають! 3 - Телефон не працює, гроші не повернули. І ніяке па_ло нічого не пояснює!!!!Застерігаю ВСІХ СВІДОМИХ УКРАЇНЦІВ обходити цю ср_ну забігаловку сьомою... Читати відгук Кончена контора! Зареєстрував на ФОП у листопаді. Підключав безлімітний інтернет. Проплатив на РІК!!!! 1 - ці ЙОЛОПИ надурили при підключенні! Безліміт виявився лімітованим(60гіг) 2 - Коли приїхав розірвати контракт - ЦІ ТВАР_КИ розірвали, а гроші не повертають! 3 - Телефон не працює, гроші не повернули. І ніяке па_ло нічого не пояснює!!!!Застерігаю ВСІХ СВІДОМИХ УКРАЇНЦІВ обходити цю ср_ну забігаловку сьомою дорогою!!!!
Відгук про Vodafone Україна за адресою Київ, вулиця Лейпцизька, 15 В связи с практически нерешаемой проблемой присвоения денег с основного счёта, ко всему, столкнулся и с практической недоступностью руководства или хоть самой возможности эффективного обращения к нему, как это было ещё некоторое время ранее. Проблема усугубляется ещё и категорическим отказом оператора линии 111 слышать суть проблемы, как и практическим отсутствием хоть какой то коммуникации на сайте, возможно, по причине неизвестных... Читати відгук В связи с практически нерешаемой проблемой присвоения денег с основного счёта, ко всему, столкнулся и с практической недоступностью руководства или хоть самой возможности эффективного обращения к нему, как это было ещё некоторое время ранее. Проблема усугубляется ещё и категорическим отказом оператора линии 111 слышать суть проблемы, как и практическим отсутствием хоть какой то коммуникации на сайте, возможно, по причине неизвестных неполадок. Итак, деньги противрправно присвоены, добиться хоть какого то реагирования или хоть внимания практически нет возможности, что вынуждает обращаться только в правоохранительные органы.
Переваги:
Перестаю замечать(
Недоліки:
Безответственность;
Использование преимуществ в организационно-технической сфере во вред клиенту;
Фактическая недоступность руководства;
Присвоение денег с основного счёта клиента, вопреки оговариваемым собственным же правилам;
Відгук про Vodafone Україна за адресою Київ, вулиця Лейпцизька, 15 Я дуже розлючена і впевнена що я така не одна.Безлімітний інтернет,має ліміт.Та це пів біди,ці 50 Г.як по шаблону уходять за 13-15 днів.І от тоді ви можете більше не входити нікуди тому що швидкість інтернету така ,що вам пишуть перевірити інтернет,куди б ви не зайшли.Гроші за тариф добавляють а якість стає с кожним разом гірша.Вицьму місяці вони вражають найбільше,так... Читати відгук Я дуже розлючена і впевнена що я така не одна.Безлімітний інтернет,має ліміт.Та це пів біди,ці 50 Г.як по шаблону уходять за 13-15 днів.І от тоді ви можете більше не входити нікуди тому що швидкість інтернету така ,що вам пишуть перевірити інтернет,куди б ви не зайшли.Гроші за тариф добавляють а якість стає с кожним разом гірша.Вицьму місяці вони вражають найбільше,так як у нас перебої зі світлом,інтернета практично нема( вони це наголошують постійно при дзвінку до них) але 50 гігів швидкісного інтернету як завжди десь дівся.В такий час шахраювати це є ганьба .І сумно те що їм не має кари.
Ми не хотіли Вас засмучувати, проте ці умови не просто так придумали 🤷🏼♀️. Щоб надати якісний доступ мільйонам наших клієнтів до безлімітного інтернету, компанії довелося створити "Політику чесного користування безлімітним інтернетом". Адже навантаження на мережу ніхто не скасовував. якщо один користувач завантажує сотні гігабайтів даних на швидкості 4G, то іншим сотням людей, які знаходяться в його районі, буде не дуже приємно користуватися інтернетом.
А з "Політикою чесного користування» все справедливо 😇. Тим більше, що 40 ГБ в місяць на високій швидкості цілком достатньо для щоденної роботи та розваг.
Саме ця цифра була середнім значенням серед користувачів при аналізі даних і створення умов. Не виключено, що в майбутньому цей ліміт зміниться! 🤫
Хочемо запевнити, що витрати трафіку абсолютно індивідуальні та залежать від відвідуваних ресурсів, тому дивну ситуацію Ви описуєте насправді 🤔
Адже з використанням трафіку все відбувається, так само як і з хвилинами, наприклад, якщо Ви поговорили 5 хвилин, то ми з Вашого пакета спишемо 5 хвилин, не більше і не менше. Ми не можемо знімати більше послуг, ніж використовували.
При користуванні інтернетом відбувається передача даних. Єдине, що робимо ми — надаємо доступ до мережі й тарифікуємо прохідну кількість даних. Ми технічно не можемо "брати" більше трафіку, навіть якби й хотіли, це все відбувається у телефоні. Радимо контролювати витрати трафіку у статистиці мобільних даних пристрою 📲.
Будемо раді допомогти підібрати інший тариф без обмежень за швидкістю та відповісти на додаткові запитання у приватних повідомленнях нашої сторінки ❤️
Відгук про Vodafone Україна за адресою Київ, вулиця Лейпцизька, 15 Регулярно возникают проблемы с воровством денег со счета .Если ты хоть на на 5 гривен больше положил сверх стоимости тарифа- не сомневайся в возможностях компании - найдут куда украсть.Я опытный пользователь, счет пополняю только на стоимость пакета,но эти аферисты находят везде лазейки, из последних :пакет не подключен из-за использования интернета при выключенных сотовых данных(повторяюсь,я опытный пользователь),сообщение отправлено телефоном в Великобританию(не... Читати відгук Регулярно возникают проблемы с воровством денег со счета .Если ты хоть на на 5 гривен больше положил сверх стоимости тарифа- не сомневайся в возможностях компании - найдут куда украсть.Я опытный пользователь, счет пополняю только на стоимость пакета,но эти аферисты находят везде лазейки, из последних :пакет не подключен из-за использования интернета при выключенных сотовых данных(повторяюсь,я опытный пользователь),сообщение отправлено телефоном в Великобританию(не отправляется только если ни копейкой больше не пополнять счет).Вообщем,где эти мошенники отработали схемы.Все рассчитано на то,что никто не будет тратить время на возврат мелочи,проще еще раз пополнить счет(((Вот такой у меня опыт сотрудничества с этими мелкими ворами .
Відгук про Vodafone Україна за адресою Київ, вулиця Лейпцизька, 15 Мерзкая , мелочная компания , которая постоянно ворует деньги при подключении пакета услуг. Ловила их неоднократно, после потерянного времени ( на общение с бестолковыми операторами , которые даже не пытаются решить проблему, а повторяют одно и то же ) на составлении обращений , и тд свои права все же удавалось отстоять . Деньги за ,,отправленное ,, в Великобританию ( хоть... Читати відгук Мерзкая , мелочная компания , которая постоянно ворует деньги при подключении пакета услуг. Ловила их неоднократно, после потерянного времени ( на общение с бестолковыми операторами , которые даже не пытаются решить проблему, а повторяют одно и то же ) на составлении обращений , и тд свои права все же удавалось отстоять . Деньги за ,,отправленное ,, в Великобританию ( хоть не на Луну )) сообщение , использование интернета при выключенных сотовых данных удавалось вернуть. Но в связи с военным положением в стране , или , тем , что большинство стало считать деньги, компания обнаглела окончательно. Украденные деньги они мне предложили вернуть в качестве подарка . Воры , пора признать свой статус. А всем пользователям напоминаю, что у них есть возможность перейти со своим номером к другому оператору!
Відгук про Vodafone Україна за адресою Київ, вулиця Лейпцизька, 15 Качество покрытия и сервис (обслуживания) в целом на колхозном уровне. Если возникают проблемы то связаться с оператором проблематично. Оставлял заявку на проблему с покрытием много раз. Результат нулевой. Цена растет стремительно. Не понимаю почему я должен платить больше если качество услуг все хуже. НЕ РЕКОМЕНДУЮ !
Доброго вечора! Ми зацікавлені в поліпшенні якості роботи мережі, але не завжди є можливість вирішити питання в короткі терміни, тому що це залежить не тільки від нас. Існує багато чинників, які впливають на терміни. Це юридичні і правові аспекти, ваше географічне розташування. У той же час, ваші заявки не залишаються без уваги. Сподіваємося, що найближчим часом, зможемо змінити вашу думку в кращу сторону!
Відгук про Vodafone Україна за адресою Київ, вулиця Лейпцизька, 15 Добрый день! У меня тарифный план Vodafone 4g smart xs...безліміт у мережі, 100 хв по Україні, 1 ГБ. У меня вопрос: Почему в этом тарифе лимит интернета несоответствует действительности ...Я интернет на Водафон за месяц заходил только пару раз, чтобы посмотреть погоду и этого было достаточно чтобы ушел весь 1 ГБ....это же абсурд. Нет там никакого Гиба. У меня интернет... Читати відгук Добрый день! У меня тарифный план Vodafone 4g smart xs...безліміт у мережі, 100 хв по Україні, 1 ГБ. У меня вопрос: Почему в этом тарифе лимит интернета несоответствует действительности ...Я интернет на Водафон за месяц заходил только пару раз, чтобы посмотреть погоду и этого было достаточно чтобы ушел весь 1 ГБ....это же абсурд. Нет там никакого Гиба. У меня интернет подключен на вторую симку от Лайфа и там мне дают 30 Гб на месяц и я почти постоянно нахожусь в нете и этих гибов мне хватает. А сколько реально интернета даете вы в этом тарифном плане....по моих ощущениях это не более 100Мв.
Володимире, вітаємо! Розуміємо вашу стурбованість таким питанням, проте хочемо запевнити, що витрати трафіку абсолютно індивідуальні та залежать від додатків та сайтів, якими користуєтесь. З вичерпанням трафіку все відбувається аналогічно, як і з хвилинами, наприклад, якщо ви поговорили 5 хвилин, то ми з вашого пакета спишемо 5 хвилин, не більше і не менше. Ми не можемо знімати більше послуг, ніж було використано. При користуванні інтернетом відбувається передача даних. Єдине, що ми робимо — це надаємо доступ до мережі та тарифікуємо прохідну кількість даних. Ми технічно не можемо "брати" більше трафіку, навіть якби й хотіли, це все відбувається в телефоні. У статистиці мобільних даних вашого пристрою ви можете бачити усі витрати мегабайтів, зокрема, варто звернути увагу на розділ "Системні служби", "Видалене ПЗ", фонове оновлення додатків й надалі контролювати цей момент. Як варіант, ваш пристрій автоматично оновлював додатки чи програмне забезпечення 🤷♀️ Якщо у вас залишаться нез'ясовані питання, чекаємо вас у підтримці - https://www.vodafone.ua/support, допоможемо з усім розібратись ;) Бажаємо вам приємного користування та теплого дня ☀
Відгук про Vodafone Україна за адресою Київ, вулиця Лейпцизька, 15 Украли 34 гигабайта. А потом написали, что это я сам использовал. Требую, чтоб прислали детализацию расходов по мегабайтам. Не пришлёте - подниму шум на всю Украину. Пусть страна знает своих "героев".
Доброго вечора, Сергію! Хочемо запевнити, що витрати трафіку абсолютно індивідуальні та залежать від відвідуваних ресурсів, адже з використанням трафіку все відбувається так само, як і з хвилинами, наприклад, якщо ви поговорили 5 хвилин, то ми з вашого пакета спишемо 5 хвилин, не більше і не менше. Ми не можемо знімати більше послуг, ніж використовували. При користуванні інтернетом відбувається передача даних, єдине, що робимо ми - надаємо доступ до мережі і тарифікуємо прохідну кількість даних. Радимо вам контролювати витрати трафіку у статистиці мобільних даних пристрою. Показати 3 відповіді
Відгук про Vodafone Україна за адресою Київ, вулиця Лейпцизька, 15 Пользуюсь номером лет 15 (еще джинс новогодний покупал когда-то) Естественно что номер дорог как память, хотя активно не использую. Звоню по корпоративному, инетом мобильным пользуюсь крайне редко и тоже по корпоративному. А 99,9% использования инета на телефоне приходится на домашний вай-фай... Сегодня от оператора пришло письмо что с моего личного списано 5 грн за интернет. Деньги небольшие. Но все равно... Читати відгук Пользуюсь номером лет 15 (еще джинс новогодний покупал когда-то) Естественно что номер дорог как память, хотя активно не использую. Звоню по корпоративному, инетом мобильным пользуюсь крайне редко и тоже по корпоративному. А 99,9% использования инета на телефоне приходится на домашний вай-фай... Сегодня от оператора пришло письмо что с моего личного списано 5 грн за интернет. Деньги небольшие. Но все равно крайне удивило, учитывая что я им не пользуюсь вообще. Перезвонил 111. Там ответили, оказывается, с 27.10 мне включили услугу "мобильный интернет". И ежедневно теперь снимают за это плату. А смс об этом 1-я пришла через месяц, оперативно однако. И информативно. Тариф тут же заблокировали. По факту рассмотрения из списанных денег вернули только сегодняшние. Возникает резонный вопрос. Подключать услуги без ведома пользователя - это нормальная практика? Снимать плату без оказания самой услуги - это такой сервис или просто воровство и моше&ничество? Я так понимаю, что 27.10 ваши сотрудники, что меняли в вашем же центре (Г. Юры) старую мою сим-карту на сим-карту нового формата мало того что запороли мне корпоративную симку из-за чего пришлось поездить по Киеву с отсутствием связи, да еще и "накинули" на личную услугу без моего ведома? Им за это что, премии начисляют?
Відгук про Vodafone Україна за адресою Київ, вулиця Лейпцизька, 15 Пользуюсь услугами данного оператора Вадофон на протяжении 15 лет,но за последнее время весьма не довольна услугами и пакетными приложениями оператора и скорее всего придётся отказываться от Vodafone. Причина в подключении не заказанных услуг,которые у других операторов подключаются ,только с согласия или необходимости абонента.
Недоліки:
-снимают деньги с подключением ,которого я не заказывала ,якобы оно подключается автоматически к пакету,если день в день не пополнил свое пакетное предложение, 10 грн. /день снятие. Обдираловка по честному.
-операторы не компитентны ,так мало того ,когда ты хочешь получить объяснения ,он тебе говорит "не перебивайте меня". Это как НАЗЫВАЕТСЯ?
-если ты хочешь поменять и пакет ,чтобы тебя не переводили на дневной пакет со снятием или отключить данную функцию,оказывается это обязательное предложение для всех пакетов Вадафон. Меня не спрашивают нужен мне этот пакет за 10грн./день,просто подключают снимают деньги и моё пакетное предложение получается не 85 грн./мес.т.к надо докидывать ,а...
Доброго дня, Ірино! Пакет послуг на місяць активується автоматично з 00:00 до 8:00, якщо на момент активації на рахунку є достатньо коштів. Якщо ви поповнили рахунок та хочете одразу активувати пакет, достатньо набрати запит *101*444#. Поки тариф не активовано на місяць, діють умови оплати на добу. Пакет на день Vodafone 4G Smart S+ (підключається, якщо не оплачений пакет на місяць): безлімітні дзвінки в мережі - 10 грн/день, знімаються незалежно від користування; інтернет - 7 грн за кожні 100 МБ, знімаються в разі користування; дзвінки на інші мережі по Україні - 1 грн/хв; 50 SMS по Україні за 1,50 грн/день. Всі умови вказані в офіційному джерелі - на сайті: https://www.vodafone.ua/4g-smart-s Окрім цього, для вашої зручності, ми всю інформацію надсилаємо вам в СМС)
Сергей (Russian Federation, Krasnodar)3 травня, 2021 год
Відгук про Vodafone Україна за адресою Київ, вулиця Лейпцизька, 15 Въехал в Россию. Сеть не находится. Для подключения роуминга оф. сайт Водафона предлагает набрать номер. Это невозможно сделать, т.к. нет сети. Что делать?
Вітаємо, Сергію! Сумно, що ви залишились без зв'язку за кордоном :( Проте причини можуть бути різними. Якщо немає мережі, радимо вручну зареєструватися в мережі закордонного оператора: Налаштування - Оператор - Відключити Автоматичний - Вибрати мережу будь-якого закордонного мобільного оператора - Дочекайтеся закінчення реєстрації. Все повинно працювати! А якщо не вдасться, зверніться до нас у час на сайті https://my.vodafone.ua/auth або у Viber https://chats.viber.com/vodafoneukraine, ми перевіримо інформацію за номером, з'ясуємо, у чому річ, і допоможемо все владнати! Успіху :) Показати 1 відповідь
Відгук про Vodafone Україна за адресою Київ, вулиця Лейпцизька, 15 Оформлял e-sim через покупку на сайте и после звонка операторам. Проблемы начались сразу, при покупке на сайте - оказалось что приобрести в интернет магазине водафон продукцию не так уж просто, потому что технари-недоучки не могут нормально написать и оптимизировать код сайта, ну где это видано чтобы у компании был на столько ужасно сделанный сайт с оплатой в интернете, с горем... Читати відгук Оформлял e-sim через покупку на сайте и после звонка операторам. Проблемы начались сразу, при покупке на сайте - оказалось что приобрести в интернет магазине водафон продукцию не так уж просто, потому что технари-недоучки не могут нормально написать и оптимизировать код сайта, ну где это видано чтобы у компании был на столько ужасно сделанный сайт с оплатой в интернете, с горем пополам удалось оформить все только через режим инкогнито, т.к. сайт просто кеширует все подряд, а учить нормально писать код видимо их никто не стал, прошли курсы на ютубе и уже можно работать - думали программисты водафона. Дальше круче, звоню оператору - прошу активировать, оформляется заявка, мне приходит письмо, оператор говорит через 5 минут сканируйте и все круто, делаю все по инструкции - и ни***а, приходит смс - сделайте через час, делаю - опять ничего, звоню оператору опять, мне говорят, что заявка не активировалась - опять лажа тех.отдела, ибо если мне уже пришла смс - значит статус заявки должен был быть активен - видимо и тут код писали те же "спецы", мне вновь делают заявку - и чтобы вы думали - я сканирую - и карта блокирована уже, делаю заявку на тех.отдел опять таки через оператора, сообщив всю нужную информацию, в течении дня, техники не могут решить вопрос - что же случилось, наверное что такое Логи - они так же не в курсе, как можно было таких набрать - я не понимаю, в итоге на следующий день мне наконец-то делают вывод о том что превышен лимит подключений карты - ага, здорово, покупай карту заново. Я попросил у оператора заодно и реквизиты для жалобы на данных специалистов, мне прислали сразу адрес на который нужно отправить обычное бумажное письмо. И я отправлю, ибо столько проблем от техников-недоучек, аля я супер-прогер - я еще не встречал и надеюсь что руководство компании хоть как-то да повлияет на этих не умеющих выполнять качественно работу сотрудников!
Відгук про Vodafone Україна за адресою Київ, вулиця Лейпцизька, 15 Чому я викидаю сімку Водафону. Я надіявся що це порядний оператор а вийшло що як всі вони 1 - 0502171507 Микола.Користуюсь два роки Водафоном і враження негативне.. Водофон тільки по російські і тупо відсилають до інтернету ( мені вже 68,, я вивчати ваші забаганки не буду це точно) 2... Читати відгук Чому я викидаю сімку Водафону. Я надіявся що це порядний оператор а вийшло що як всі вони
1 - 0502171507 Микола.Користуюсь два роки Водафоном і враження негативне.. Водофон тільки по російські і тупо відсилають до інтернету ( мені вже 68,, я вивчати ваші забаганки не буду це точно) 2 - про кожному поповненню рахунку проблема Гроші на рахунку є а умови тарифу не включають .... а беруть 7 гр. кожен день... то включать Ютуб зразу безкоштовно а потім шарах як грім серед ясного неба ВИ ЩО РАХУЄТЕ ЩО ВИ САМІ УМНІ ОТУТ - МИ ВАС ОПТОМ НАФЕР ПОШЛЕМ. Мене особисто ображають такі відносини - ви дешеві шулери. Впевненено від вас ухожу. Вибачень не треба. У шулера це не щиро.
Переваги:
Коли я мав Водафон то мав альтернативу
але ви наперсточники
Недоліки:
-російська мова нахабно влазить знову і знову...
-постійно відправляєте до інтернету
-поповнення рахунку дуже заумнячено протягуєте добу і ставите в
умову що вмене потім не вистачає та здераєте за добу - надоїло.
Доброго дня, Остап! Оплати не можуть виникати просто так. Розкажіть, будь ласка, про ситуацію в чаті на сайті https://my.vodafone.ua/auth або за номером 111. Наші фахівці з радістю допоможуть розібратись з усіма зняттями з рахунку. Будемо раді допомогти!
Відгук про Vodafone Україна за адресою Київ, вулиця Лейпцизька, 15 Отследить мегабайт нельзя, постоянно пропадает интернет, качество обслуживания в контакт центре ужас, сплошное хамство, если 1год назад 40 Гб интернета хватало на один месяц то сейчас на 15 дней, обманывают пользователей!!!!
Доброго дня, Вікторія! Якщо виникають складнощі у використанні інтернету напишіть нам через особистий кабінет, будь ласка:https://my.vodafone.ua/auth Будемо раді допомогти!
"Водафон груп" ("Vodafone Group") - британська компанія, один з найбільших у світі операторів стільникового зв'язку. Штаб-квартира - Ньюбері, графство Беркшир. Заснована в 1984 році під назвою Racal Telecom ltd як дочірня компанія Racal Electronics' Plc, виробника електроніки, в тому числі військового призначення. Перший дзвінок в аналоговій мережі було здійснено 1... детальніше
Шахрайські дії Водафон.
Списання коштів оператором
Знімають гроші за послуги які я не підключаю,якими не коритуюсь. Поповнюєшь щоб отримати пакет підключення ,так якщо ти не встиг до полуночі того дня, то все далі з тебе спишуть за користування інтернету яким не користувався,але це ти так думаешь,але... Читати відгук Хочу залишити відгук, бо вже кілька місяці поспіль з оператором вадофон маю не приємні стосунки, а саме в тарифному плані.
Знімають гроші за послуги які я не підключаю,якими не коритуюсь. Поповнюєшь щоб отримати пакет підключення ,так якщо ти не встиг до полуночі того дня, то все далі з тебе спишуть за користування інтернету яким не користувався,але це ти так думаешь,але ... тобі його вже враховують,бо ти в телефоні не відключила моб.інтернет. ти користуєшь wi-fi іншого оператора ,але вадафон списує поповнені гроші як типу ти користуєшься їх інтернетом,потім треба пройти "квест",щоб активувати підключення пакету,але як потім з'ясовується, що в тебе списали за моб.інтернет яким ти даже і не знав, що користувався і пакет який ти вводив комбінацій вже не підключається,хоча бот Вікторія каже ,що на вашому рахунку 224грн.,сплачувати за якісь послуги які вони самі тобі навязують 15грн./сутки .Вчора закинула на активацію 210 ,сьогодні вже 28.06 на рахунку 101грн. Крадуть гроші своїми діями за сутки ,в минулому місяці ,я мала такий самий інцидент потратила до 400грн./місяц в оператора вадафон з такими списаннями. Що за умови?! З другими операторами немає таких проблем! Поповнила life або Київстар рахунок через карту хоч через тиждень,все ні яких комбінацій не вношу,ніякого відключення /перезагрузку телефону не роблю ,щоб активувати пакет на місяц,не захожу в налаштування відключити моб.інтернет в телефоні, щоб як мені сказали в вадафоні надо відключати ,щоб вони не рахувалися і не списывались тобіш я як Я зрозуміла сама вина ,що в мене списало.
Висновок: переносити всі свої програми,емейли, картки все що підв'язано під номер вадафона і відмовлятися від цього оператора не дивлячись на те що вже більше 15 років була користувачем!
Скарга на роботу Водафон
Жах!Жах! У всьому
Продають б/у стартові пакети під виглядом нових
В магазині мені відмовили замінити стартовийй пакет на новий
Я взагалі не раджу комусь переходити на цей... Читати відгук Купив я новий стартовий а виявився він вже б/у. Як я його активував почали приходити повідомлення від мікрозаймів та за цим номером не можна реєструватися на пошті гугл та укр нет. Цим номером вже раніше користувались і тепер впарили його мені як новий.
В магазині мені відмовили замінити стартовийй пакет на новий
Я взагалі не раджу комусь переходити на цей оператор, якщо ви купите стартовий пакет то у вас може бути така сама ситуація як і у мене.
Стартовий пакет я викинув тому що сенсу ним користуватись немає, можливо за цим номером навіть брали кредити.
Не рекомендую. Шахраї.
Зв'язок за кордоном
По поверненню звідти зателефонувала до оператора з метою залишити скаргу, АЛЕ тут як і очікувалося я отримала відповідь що "з нашою мережою все добре, то проблеми з місцевим оператором, треба було телефонувати з тієї країни для вирішення питання". А як зателефонувати, якщо мережа зовсім відсутня?
Коротше, скаргу у мене так і не прийняли, питання моє так і не було вирішено. У них все добре!
Моя порада з власного досвіду- виїжджаючи за кордон обирайте іншого оператора, бо перебуваючи в іншій країні ви ризикуєте як і я залишитися без зв'язку!
Ежедневная плата
Развод для лоха. Водафон
Питання до власників це розводняк такий?
Сьогодні 20 грудня прийшла смс що ваша знижка спрацювала. Але гроші знялись всі.
Короче лох він і в Африці лох.
"Дякую" за те що в такий складний час ще й розводите людей.
Преступный обман на 924 грн.
Худшая поддержка
Погано робить мобільний зв"язок
Водафон україна не працює
1-697847024986.
Але процес вирішення проблеми досі не рухається.
Ужасно. Нет слов.
Дискримінація клієнтів!
Отримав ось таку формальну відповідь від Водафону, де немає жодного слова по суті мого звернення :мМ цінуємо нашу співпрацю та безмежно вдячні Вам за те, що залишаєтесь з нами протягом такого довгого часу. ❤️ Для нас це справді дуже і дуже важливо.
Наша основна місія - створити комфортну та дружню атмосферу для всіх наших користувачів, тому нам дійсно прикро, що Ви зіткнулися з такою складністю.Ще раз вдячні Вам за те, що знайшли час та повідомили про ситуацію. ❤️ Для нас важливо знати Вашу думку, щоб ставати краще!
Недоступні онлайн послуги для маломобільних людей. Вводять Клієнтів в оману надаючи недостовірну інф
Обходьте цих ...
В связи с отсутствием возможности решения проблем(
Проблема усугубляется ещё и категорическим отказом оператора линии 111 слышать суть проблемы, как и практическим отсутствием хоть какой то коммуникации на сайте, возможно, по причине неизвестных... Читати відгук В связи с практически нерешаемой проблемой присвоения денег с основного счёта, ко всему, столкнулся и с практической недоступностью руководства или хоть самой возможности эффективного обращения к нему, как это было ещё некоторое время ранее.
Проблема усугубляется ещё и категорическим отказом оператора линии 111 слышать суть проблемы, как и практическим отсутствием хоть какой то коммуникации на сайте, возможно, по причине неизвестных неполадок.
Итак, деньги противрправно присвоены, добиться хоть какого то реагирования или хоть внимания практически нет возможности, что вынуждает обращаться только в правоохранительные органы.
Як працює водафон
Ми не хотіли Вас засмучувати, проте ці умови не просто так придумали 🤷🏼♀️. Щоб надати якісний доступ мільйонам наших клієнтів до безлімітного інтернету, компанії довелося створити "Політику чесного користування безлімітним інтернетом".
Адже навантаження на мережу ніхто не скасовував. якщо один користувач завантажує сотні гігабайтів даних на швидкості 4G, то іншим сотням людей, які знаходяться в його районі, буде не дуже приємно користуватися інтернетом.
А з "Політикою чесного користування» все справедливо 😇. Тим більше, що 40 ГБ в місяць на високій швидкості цілком достатньо для щоденної роботи та розваг.
Саме ця цифра була середнім значенням серед користувачів при аналізі даних і створення умов. Не виключено, що в майбутньому цей ліміт зміниться! 🤫
Хочемо запевнити, що витрати трафіку абсолютно індивідуальні та залежать від відвідуваних ресурсів, тому дивну ситуацію Ви описуєте насправді 🤔
Адже з використанням трафіку все відбувається, так само як і з хвилинами, наприклад, якщо Ви поговорили 5 хвилин, то ми з Вашого пакета спишемо 5 хвилин, не більше і не менше. Ми не можемо знімати більше послуг, ніж використовували.
При користуванні інтернетом відбувається передача даних. Єдине, що робимо ми — надаємо доступ до мережі й тарифікуємо прохідну кількість даних. Ми технічно не можемо "брати" більше трафіку, навіть якби й хотіли, це все відбувається у телефоні. Радимо контролювати витрати трафіку у статистиці мобільних даних пристрою 📲.
Будемо раді допомогти підібрати інший тариф без обмежень за швидкістю та відповісти на додаткові запитання у приватних повідомленнях нашої сторінки ❤️
постоянное воровство денег компанией
Компания Vodafone регулярно занимается воровством
Самый плохой оператор связи
О качестве предоставления послуг
Якщо у вас залишаться нез'ясовані питання, чекаємо вас у підтримці - https://www.vodafone.ua/support, допоможемо з усім розібратись ;)
Бажаємо вам приємного користування та теплого дня ☀
Кража тарифных мегабайт
Хочемо запевнити, що витрати трафіку абсолютно індивідуальні та залежать від відвідуваних ресурсів, адже з використанням трафіку все відбувається так само, як і з хвилинами, наприклад, якщо ви поговорили 5 хвилин, то ми з вашого пакета спишемо 5 хвилин, не більше і не менше. Ми не можемо знімати більше послуг, ніж використовували. При користуванні інтернетом відбувається передача даних, єдине, що робимо ми - надаємо доступ до мережі і тарифікуємо прохідну кількість даних. Радимо вам контролювати витрати трафіку у статистиці мобільних даних пристрою. Показати 3 відповіді
Просто моше&нничество...
Естественно что номер дорог как память, хотя активно не использую. Звоню по корпоративному, инетом мобильным пользуюсь крайне редко и тоже по корпоративному. А 99,9% использования инета на телефоне приходится на домашний вай-фай...
Сегодня от оператора пришло письмо что с моего личного списано 5 грн за интернет. Деньги небольшие. Но все равно... Читати відгук Пользуюсь номером лет 15 (еще джинс новогодний покупал когда-то)
Естественно что номер дорог как память, хотя активно не использую. Звоню по корпоративному, инетом мобильным пользуюсь крайне редко и тоже по корпоративному. А 99,9% использования инета на телефоне приходится на домашний вай-фай...
Сегодня от оператора пришло письмо что с моего личного списано 5 грн за интернет. Деньги небольшие. Но все равно крайне удивило, учитывая что я им не пользуюсь вообще. Перезвонил 111. Там ответили, оказывается, с 27.10 мне включили услугу "мобильный интернет". И ежедневно теперь снимают за это плату.
А смс об этом 1-я пришла через месяц, оперативно однако. И информативно.
Тариф тут же заблокировали.
По факту рассмотрения из списанных денег вернули только сегодняшние.
Возникает резонный вопрос. Подключать услуги без ведома пользователя - это нормальная практика? Снимать плату без оказания самой услуги - это такой сервис или просто воровство и моше&ничество?
Я так понимаю, что 27.10 ваши сотрудники, что меняли в вашем же центре (Г. Юры) старую мою сим-карту на сим-карту нового формата мало того что запороли мне корпоративную симку из-за чего пришлось поездить по Киеву с отсутствием связи, да еще и "накинули" на личную услугу без моего ведома? Им за это что, премии начисляют?
Снятие денег за не заказанные услуги абонентом.
Причина в подключении не заказанных услуг,которые у других операторов подключаются ,только с согласия или необходимости абонента.
Пакет послуг на місяць активується автоматично з 00:00 до 8:00, якщо на момент активації на рахунку є достатньо коштів. Якщо ви поповнили рахунок та хочете одразу активувати пакет, достатньо набрати запит *101*444#. Поки тариф не активовано на місяць, діють умови оплати на добу. Пакет на день Vodafone 4G Smart S+ (підключається, якщо не оплачений пакет на місяць): безлімітні дзвінки в мережі - 10 грн/день, знімаються незалежно від користування; інтернет - 7 грн за кожні 100 МБ, знімаються в разі користування; дзвінки на інші мережі по Україні - 1 грн/хв; 50 SMS по Україні за 1,50 грн/день. Всі умови вказані в офіційному джерелі - на сайті: https://www.vodafone.ua/4g-smart-s
Окрім цього, для вашої зручності, ми всю інформацію надсилаємо вам в СМС)
не работает роуминг
Ужасный технический отдел программисто-админов
Ви обмахлюри нахабно на 7 гр. а втратили щомісячний дохід, тобто мене....
1 - 0502171507 Микола.Користуюсь два роки Водафоном і враження негативне..
2... Читати відгук Чому я викидаю сімку Водафону. Я надіявся що це порядний оператор а
1 - 0502171507 Микола.Користуюсь два роки Водафоном і враження негативне..
2 -
про кожному поповненню рахунку проблема
Гроші на рахунку є а умови тарифу не включають .... а беруть 7 гр. кожен день... то включать Ютуб зразу безкоштовно а потім шарах як грім серед ясного неба ВИ ЩО РАХУЄТЕ ЩО ВИ САМІ УМНІ ОТУТ - МИ ВАС ОПТОМ НАФЕР ПОШЛЕМ.
Мене особисто ображають такі відносини - ви дешеві шулери. Впевненено від вас ухожу. Вибачень не треба. У шулера це не щиро.
Розкажіть, будь ласка, про ситуацію в чаті на сайті https://my.vodafone.ua/auth або за номером 111. Наші фахівці з радістю допоможуть розібратись з усіма зняттями з рахунку.
Будемо раді допомогти!
Катастрофа а не связь!!!!!!
Якщо виникають складнощі у використанні інтернету напишіть нам через особистий кабінет, будь ласка:https://my.vodafone.ua/auth
Будемо раді допомогти!