Відгук про Vodafone Україна за адресою Київ, ул. Хрещатик, д. 15 На жаль, я клієнт Водафона, ми автоматично перейшли, коли водафон купив мтс і тоді ми дізнались, що таке жахлива якість за великі гроші. Постійно підвищують тарифи, постійно намагаються впарити якісь додаткові послуги, на рахунку не можна залишати гроші - вони кудись зникають. Оператори постійно зайняті, проблеми вирішити майже неможливо. Інтернет працює погано. Ніколи не переходьте на водафон, не ведіться на... Читати відгук На жаль, я клієнт Водафона, ми автоматично перейшли, коли водафон купив мтс і тоді ми дізнались, що таке жахлива якість за великі гроші. Постійно підвищують тарифи, постійно намагаються впарити якісь додаткові послуги, на рахунку не можна залишати гроші - вони кудись зникають. Оператори постійно зайняті, проблеми вирішити майже неможливо. Інтернет працює погано. Ніколи не переходьте на водафон, не ведіться на їх заманухи! Хоч би їх вже продали комусь нормальному!
Відгук про Vodafone Україна за адресою Київ, ул. Хрещатик, д. 15 Сегодня 03.07.2025 г. Уже как 6 месяцев не могу решить проблему извещения через смс о пропущенных номерах звонивших абонентов.Сколько раз обращался в поддержку,отвечают что все решили. Тел.новый,Андроид 15. Мне советовали отключить одно,потом другое,потом вкл.переадресацию и т.д.Как от "назойливой мухи" полотенцем отмахиваются Проблема не решена.Заблокировали связь в чате и с оператом
Недоліки:
Операторы некомпетентны.
Каждому по 100 раз приходится объяснять проблему.Каждый оператор методом "тыка" пытается что-то придумать
Відгук про Vodafone Україна за адресою Київ, ул. Хрещатик, д. 15 Перед тим як написати цей відгук, я прочитала частину з понад 9 тисяч відгуків про Vodafone — і чесно кажучи, шокована. Багато з них схожі на мій досвід. Раніше я мала гіркий досвід з Київстар і, на жаль, історія з Vodafone виявилася не кращою. На сайті компанії неможливо залишити звернення — форма або не працює, або не дає надіслати запит.... Читати відгук Перед тим як написати цей відгук, я прочитала частину з понад 9 тисяч відгуків про Vodafone — і чесно кажучи, шокована. Багато з них схожі на мій досвід. Раніше я мала гіркий досвід з Київстар і, на жаль, історія з Vodafone виявилася не кращою. На сайті компанії неможливо залишити звернення — форма або не працює, або не дає надіслати запит. У салонах Vodafone заяви не приймають, хоча саме це мені порадили у відповіді на електронну пошту. В результаті —взяли гроші, які їм не належать. Звернулася до підтримки — обіцяли передзвонити, але дзвінка так і не було. Я навіть написала офіційного листа. У відповідь прийшла SMS, що розгляд триватиме три дні. Минув уже більше місяця — жодної відповіді, гроші не повернуті. Повне ігнорування клієнтів, відсутність сервісу і відповідальності. Дуже прикро і обурливо.
Переваги:
Переваги???
Недоліки:
постійно підвищують ціни;
У салони Vodafone ходила тільки у великі супермаркети, де не намагалися постійно щось продати;
Відгук про Vodafone Україна за адресою Київ, ул. Хрещатик, д. 15 Звернувся до магазину водафон,що знаходиться по адресі вулиця вокзальна 1, вокзал Київ,метро Вокзальна. Вирішив купити смартфон, запитав у хлопчини консультанта щодо смартфонів до 4 тисяч гривень, мені порекомендували смартфон Nokia C22 3/64gb, погодився та купив цей смартфон за ціною 4598 гривень, пройшла година після покупки смартфона,я вирішив поцікавитися ціною даного смартфону(nokia c22) на сайті водафону, і як виявилось ціна смартфону... Читати відгук Звернувся до магазину водафон,що знаходиться по адресі вулиця вокзальна 1, вокзал Київ,метро Вокзальна. Вирішив купити смартфон, запитав у хлопчини консультанта щодо смартфонів до 4 тисяч гривень, мені порекомендували смартфон Nokia C22 3/64gb, погодився та купив цей смартфон за ціною 4598 гривень, пройшла година після покупки смартфона,я вирішив поцікавитися ціною даного смартфону(nokia c22) на сайті водафону, і як виявилось ціна смартфону на сайті 3399 грн. Після цього моменту я звернувся ще раз до магазину водафон(вокзал) та запитав чому така ціна, консультант нічого мені зовсім не пояснив та попросив вийти з магазину,після того як я покинув магазин водафон консультант зачинив вхідні двері та не впускав мене. Виходить,що мене розвели по повній. В даному відгуку залишаю фото чеку та фото коробки смартфону. Зазначу,що смартфон не використовував,навіть не активував.
Відгук про Vodafone Україна за адресою Київ, ул. Хрещатик, д. 15 На ранок повинен бути оновлений пакет послуг.На рахунку достатньо коштів,(195) перевірено через застосунок.,кошти є . На ранок прийшло смс що не вистачає коштів .Хоча в застосунку відображається що коштів достатньо. При спілкуванні з оператором,він повідомив,що при підключенні оновлення пакету знімаються ще якісь кошти за технічні взаємодії потім сказав,що було використано з'єднання на 15 грн у мережі,але ( телефон був... Читати відгук На ранок повинен бути оновлений пакет послуг.На рахунку достатньо коштів,(195) перевірено через застосунок.,кошти є . На ранок прийшло смс що не вистачає коштів .Хоча в застосунку відображається що коштів достатньо. При спілкуванні з оператором,він повідомив,що при підключенні оновлення пакету знімаються ще якісь кошти за технічні взаємодії потім сказав,що було використано з'єднання на 15 грн у мережі,але ( телефон був відключений),при ввімкнення користування було через WiFi. ,тобто брехня на всі 💯. Змусили ще доплатити,тільки тоді перезапустили оновлення пакету послуг на місяць. Вражаюча недбалість,та неповага до клієнтів.
Переваги:
Назва
Недоліки:
Фінансовий менеджмент,
який своїми діями псує настрій клієнта і бере надлишкові кошти
Відгук про Vodafone Україна за адресою Київ, ул. Хрещатик, д. 15 Я так понимаю что моим вопросом ни кто не будет заниматься. Вы дотянули до последнего когда уже все термины гарантии истекли. Даже не знаю что сказать. Из за 50 грн и не компетенции своих сотрудников - вы просто морозитесь и не хотите пойти на встречу и решить проблему созданную вашими работниками. Ок. Я вас услышала и все поняла. Думаю интернету... Читати відгук Я так понимаю что моим вопросом ни кто не будет заниматься. Вы дотянули до последнего когда уже все термины гарантии истекли. Даже не знаю что сказать. Из за 50 грн и не компетенции своих сотрудников - вы просто морозитесь и не хотите пойти на встречу и решить проблему созданную вашими работниками. Ок. Я вас услышала и все поняла. Думаю интернету и многим сайтам будет интересно почитать как компания Водафон Позориться и избегает решения вопроса из за 50 грн Мой номер до сих пор так и не работает 0994662710 Мне очень жаль, что я повери и ждала решения вопроса от вас (((
Відгук про Vodafone Україна за адресою Київ, ул. Хрещатик, д. 15 Интернета в тел.нет и я отказалась в приложении, после чего мой тариф удвоился сразу вдвое и стал 175грн. Позвонила и попросила перевести меня на соответствующий тариф, так как в прошлом месяце потратила на звонок всего 13хв. и в тел. нет инета, на что мне ответили что мой тариф может быть только 175грн. Перехожу на другого оператора сейчас, очень неприятная ситуация... Читати відгук Интернета в тел.нет и я отказалась в приложении, после чего мой тариф удвоился сразу вдвое и стал 175грн. Позвонила и попросила перевести меня на соответствующий тариф, так как в прошлом месяце потратила на звонок всего 13хв. и в тел. нет инета, на что мне ответили что мой тариф может быть только 175грн. Перехожу на другого оператора сейчас, очень неприятная ситуация и не ожидала от водафона такого,фу. Наживаются на людях и вообще не заботяться о своих клиентах.
Відгук про Vodafone Україна за адресою Київ, ул. Хрещатик, д. 15 Сегодня же выкидываю обе сим-карты водафона , вообще обнаглели , за непонятно какой интернет, который работает абы как, просят вместо 230 грн уже все 360грн...вы там наверно черную икру черпаком лакаете уже ?
Відгук про Vodafone Україна за адресою Київ, ул. Хрещатик, д. 15 Написал правду о компании водафон и они не опубликовали! Прошло несколько дней. Люди, перед выбором этого оператора свете все за и против.
Відгук про Vodafone Україна за адресою Київ, ул. Хрещатик, д. 15 Вони нічого не збираються відновлювати, або дистанційно міняти SIM карту. Ми зробили всі необходні фото і документи і телефони надіслали, але вони просто ігнорять і знущаються. Вже створила ШОСТУ заявку!!! ШОСТУ!!! І кожен раз вони вигадують все нові приводи не змінювати номер. Мені здається що цей оператор просто збирає дані паспортів із фото та заявами де є підписи, а потім... Читати відгук Вони нічого не збираються відновлювати, або дистанційно міняти SIM карту. Ми зробили всі необходні фото і документи і телефони надіслали, але вони просто ігнорять і знущаються. Вже створила ШОСТУ заявку!!! ШОСТУ!!! І кожен раз вони вигадують все нові приводи не змінювати номер. Мені здається що цей оператор просто збирає дані паспортів із фото та заявами де є підписи, а потім блокує номер та забирає його, щоб продати аферістам. Бо номер не віддають, він закінчується восени, там гроші на ньому, вони також пропадуть. Але саме жаль номеру, бо їм довго користувалася літня людина, більш 10 років, і той номер знають всі знайомі, друзі, а телефон було зіпсовано не зберіглися контакти і вдалося відновити тільки самі близькі телефони. Тобто літня людина втратила зв язок назавжди завдяки діям Водафон. Тільки коли війна закінчиться вона зможе повернутися до рідної України щоб піти у центр особисто. Але коли та війна закінчиться невідомо. Тобто треба буде поповнювати номер до вересня-жовтня що номер не деактивували. Мама в розпачі, я вже не знаю що робити. Я вирішила що зберу ще 14 таких заявок, зберу скріни з перепискою у фейсбуці і буду звертатися до будь-кого щоб допомогли бо мене просто футболюють і все, беруть заявку та або не передвонюють і скасовуються як було сьогодні та вчора і ще один раз. Я гадаю що вони просто знущаються над нами і все. Ми надали все що їм потрібно, а вони отак непорядно себе поводять, дуже сумно, але буду боротися далі, требе відвоювати наш номер.
Відгук про Vodafone Україна за адресою Київ, ул. Хрещатик, д. 15 Створюю вже четвертий раз одну і ту же заявку. Номер прив язаний до паспорту. В перший раз в мене взяли заявку, на наступний день передзвонила дівчина для додаткової веріфікації, бо їм не достатньо було фото заяви та іншої персональної інформації і запитала про останні два-три номери, я їй назвала - вона сказала що таких номерів не було в системі, і... Читати відгук Створюю вже четвертий раз одну і ту же заявку. Номер прив язаний до паспорту. В перший раз в мене взяли заявку, на наступний день передзвонила дівчина для додаткової веріфікації, бо їм не достатньо було фото заяви та іншої персональної інформації і запитала про останні два-три номери, я їй назвала - вона сказала що таких номерів не було в системі, і що їй потребуються не останні номери а ті які найчастіше були, так як телефона не було на той час (він зломаний), треба було подивитися, хоча один із названих номерів підходив для її парамерів, але вона сказала що їй потрібно п ять номерів. Добре. Наступного дня я передзвонюю на 222 щоб продиктувати ці п ять номерів додатково, але узнаю що мою заявку викинули, і треба заново реєструватися. Окей, зробила повторно. На наступний день мені ніхто не дзвоне, я передзвонює в центр 222 щою запитати де той дзвінок і коли його чекати а мені кажуть що заявку мою знов викинули бо не дозвонилися. І треба знову в третій раз робити нову повторну заявку. Я диктую ті ж самі данні що і раніше - і тут новий нежданчік - паспорт не підходить і все, тобто оператору говорю і півторюю декілька разів ту ж саму інформацію, але безрезультатно, він не хоче розмовляти і говорить що я не вірно говорю дані і він нічого не буде робити. Я закриваю цю сесію з ним, і зразу ж знову передзвонюю на той же самий 222 іншому оператору, і роблю нову четверту заявку з тими ж самими даними які були в заявці №1 і №2 і №3, він оформлює і говорить що я знову повинна чекати дзвінка. Чим ця історія закінчиться - не відомо, але це неподобство просто , там сидять люди які непрофесійно відносяться до своєї справи, якійсь школяри, які тільки і можуть що закривати заявки та гратися. Просто жах і сором.
Переваги:
якість дзвінка, оператори терпляче все вислуховують і занотовують
Недоліки:
але нічого не роблять або роблять вигляд що роблять, а самі граються чи просто займаються своїми справами, допомоги від них нуль, моя вже четверта заявка і можливо не остання тому доказ
Прикро, що вам довелося зіткнутись з подібними труднощами. Розуміємо, що повернути минуле і позбавити вас від негативного досвіду у нас не вийде, але ми шкодуємо про обставини, які засмутили вас.
Ми вже спілкувались з вами у мережі Фейсбук в особистих повідомленнях та разом зафіксували усю необхідну інформацію.
Сподіваємось, що надані роз'яснення сприятимуть взаєморозумінню і співпраці. Показати 3 відповіді
Відгук про Vodafone Україна за адресою Київ, ул. Хрещатик, д. 15 У моїй Україні війна а такі окупанти як Водафон в людей крадуть грощі з рахунків і переводять на інакщі дорожчі тарифи без їхньої згоди.Тим самим створюючи ще жахливіщі умови. І вони ще говорять що працюють для нас людей,шоб ми були на зв'язку з рідними.Як наприклад знаходячись на окупованій території я маю подзвонити,немаючи можливості поповнити рахунок бо Vodafone перевів мене... Читати відгук У моїй Україні війна а такі окупанти як Водафон в людей крадуть грощі з рахунків і переводять на інакщі дорожчі тарифи без їхньої згоди.Тим самим створюючи ще жахливіщі умови. І вони ще говорять що працюють для нас людей,шоб ми були на зв'язку з рідними.Як наприклад знаходячись на окупованій території я маю подзвонити,немаючи можливості поповнити рахунок бо Vodafone перевів мене на місячну плату і місяць як раз закінчився.Як Бути? І Ви ще говорите,шо турбуетеся про людей. В Европі деяки оператори надають безкоштовні хвилини для дзвінків до України бо розуміють,що у нас війна.От вони дійсно турбуються про людей і їхніх рідних.А Ви Vodafone робите все шоб українским людям і так,які живуть в умовах війни було ще важче.ВИ VODAFONE ЗЛОДІЇ!!! НЕ ПОТРІБЕН УКРАЇНІ ТАКИЙ ЗВ'ЯЗОК
Відгук про Vodafone Україна за адресою Київ, ул. Хрещатик, д. 15 Где-то год назад вследствие очередного повышения тарифов Водафон,совершил миграцию MNP на Лайфссел. Качество связи Лайфссел оставляет желать лучшего,и я,приобретя пакет Киевстар,решил свой номер Водафон подарить своему другу,которому давно нравился мой номер. С этого момента начались мои мучения! По прошествии месяца!(никаких трёх дней) номера моего теперь нет у меня! В Лайфсселе его нет,и в Водафоне тоже. Когда звоню на свой номер... Читати відгук Где-то год назад вследствие очередного повышения тарифов Водафон,совершил миграцию MNP на Лайфссел. Качество связи Лайфссел оставляет желать лучшего,и я,приобретя пакет Киевстар,решил свой номер Водафон подарить своему другу,которому давно нравился мой номер. С этого момента начались мои мучения! По прошествии месяца!(никаких трёх дней) номера моего теперь нет у меня! В Лайфсселе его нет,и в Водафоне тоже. Когда звоню на свой номер слышу-«Такого номера не существует»! Многочисленные жалобы ни к чему не привели! Никогда! Не имейте дел с Водафон!
Олеже, вітаємо! Повірте, ми прекрасно розуміємо, яку важливу роль сьогодні відіграє мобільний зв'язок і наші спеціалісти для того роблять все можливе, аби ви могли залишатись на контакті з близькими та рідними. Полагодити зв'язок у вашій місцевості зможемо тоді, коли буде доступ до устаткування. У зв'язку зі складною ситуацією в країні, зараз вкрай важко оперативно відновлювати роботу мережі, проте наші технічні фахівці роблять усе від них можливе. Тримаймося!
Відгук про Vodafone Україна за адресою Київ, ул. Хрещатик, д. 15 Я все понимаю ребята но у меня есть проблема. У меня безлимит в сети на 1 месяц. Если потратил 40 ГБ, то скорость уменьшается. Хорошо тогда почему когда у меня подключена раздача на 1 месяц на другие устройства, я не могу скачивать торрент файлы? Как раз из-за того, что есть возможность раздавать интернет, я подключил эту услугу. Но каково было... Читати відгук Я все понимаю ребята но у меня есть проблема. У меня безлимит в сети на 1 месяц. Если потратил 40 ГБ, то скорость уменьшается. Хорошо тогда почему когда у меня подключена раздача на 1 месяц на другие устройства, я не могу скачивать торрент файлы? Как раз из-за того, что есть возможность раздавать интернет, я подключил эту услугу. Но каково было мое удивление когда я не смог скачать торрент файл. Поэтому прошу вас обратить внимание на то что больше и больше людей подключает услугу на раздачу интернета для того чтобы на высокой скорости смотреть видео или быстро качать файлы. Или другие действия в интернете.
Переваги:
Скорость Интернета
Недоліки:
Дорогой тарифный план за 260 гривен + 50 гривен за раздачу интернета на другие устройства.
Который очень плохо показывает себя при скачивании торрент файлов.
Відгук про Vodafone Україна за адресою Київ, ул. Хрещатик, д. 15 Выражаю огромную благодарность Прокопенко Ирине - консультанту Центра обслуживания абонентов компании Vodafone ( ул. Крещатик 15). На мое вчерашнее обращения уточнить детали предоставляемых компанией услуг и тарифным планам, Ирина исчерпывающе и доходчиво ответила на интересующие меня вопросы, помогла в установлении дополнительных функций в телефоне. Очень внимательна и доброжелательна к клиентам. Приятно обращаться к таким грамотным специалистки, профессионалам своего... Читати відгук Выражаю огромную благодарность Прокопенко Ирине - консультанту Центра обслуживания абонентов компании Vodafone ( ул. Крещатик 15). На мое вчерашнее обращения уточнить детали предоставляемых компанией услуг и тарифным планам, Ирина исчерпывающе и доходчиво ответила на интересующие меня вопросы, помогла в установлении дополнительных функций в телефоне. Очень внимательна и доброжелательна к клиентам. Приятно обращаться к таким грамотным специалистки, профессионалам своего дела. Если отзывы читают руководители Vodafone- цените таких сотрудников, которые являются лицом компании, создают ее имидж. А к сотрудникам Центра на проспекте Победы 100 Ж ( к которым я обратилась ранее), советую не обращаться . На мои вопросы не дали объективного ответа, проявили непрофессионализм и надменное обращение к клиенту. Советую руководству Vodafone сделать соответсвующие выводы для сохранения имиджа компании.
Дар'я, добрий вечір! Для нас важливо, щоб клієнти отримували виключно позитивні емоції при користуванні послугами компанії та після консультації у каналах підтримки, в тому числі й у магазинах, залишались приємно здивованими! Дуже прикро, що вам не вдалось відчути високий рівень обслуговування від співробітників магазину за адресою пр. Перемоги 100Ж, проте відзначимо, що компанія приділяє величезну увагу професійній підготовці своїх співробітників. На жаль, подібні факти можливі в будь-якій сфері обслуговування і їх не слід розцінювати як політику компанії стосовно своїх клієнтів в цілому. Такі випадки є винятком. Зі свого боку ми обов'язково проведемо необхідні заходи з відповідними співробітниками, щоб уникнути таких ситуацій у майбутньому! Для цього нам знадобиться ваша допомога та уточнення деяких деталей. Зверніться, будь ласка, у чат на сайті https://my.vodafone.ua/auth або за номером 111, ми з'ясуємо з вами це питання та постараємось хоча б трохи згладити цей неприємний досвід, який вам довелось пережити при зверненні у магазин за допомогою. Чекаємо :)
Відгук про Vodafone Україна за адресою Київ, ул. Хрещатик, д. 15 Акция "Моя стара sim- картка"- м ошенничество! Собирался восстановить работу сим-карты с номером 0996059990, которую водафон мне отключил без всяких оснований и пояснений. Выполнил условия акции, пополнил счёт и... СИМ-карта так и осталась нерабочей. Это просто м ошенничество
Доброго дня, Олександре! Детальну консультацію, стосовно цього питання, ви можете отримати за номером 111, в чаті додатку My Vodafone, в чаті на сайті https://my.vodafone.ua/auth або в приватних повідомленнях наших офіційних груп в соціальних мережах. Будемо чекати на ваше звернення! Показати 1 відповідь
Відгук про Vodafone Україна за адресою Київ, ул. Хрещатик, д. 15 Vodafone что Вы творите, вы 1 Гб интернета снимаете за 30 минут пользования. мне доказывают что я 30 минут смотрел фильм с рекламой. у меня вся реклама в смартфоне заблокирована. Набираешь оператора 29 10.21 чтобы уточнить что происходит, тебе в открытую хамят и бросили трубку (разговаривал с мужчиной или с трусливым шакалом). перезвонил опять в Vodafone... Читати відгук Vodafone что Вы творите, вы 1 Гб интернета снимаете за 30 минут пользования. мне доказывают что я 30 минут смотрел фильм с рекламой. у меня вся реклама в смартфоне заблокирована. Набираешь оператора 29 10.21 чтобы уточнить что происходит, тебе в открытую хамят и бросили трубку (разговаривал с мужчиной или с трусливым шакалом). перезвонил опять в Vodafone и хотел узнать кто так со мной разговаривал имя и фамилию молодого хама. Мне ответила девушка, что на смене сейчас только девушки вы не могли разговаривать ни с каким мужчиной. Вот такой Vodafone Украина -- Хамство и надувательство с интернетом. В общем Vodafone Украина вами можно только "гордиться" . И спасибо что хоть интернет в Киеве есть, за Киевом его уже абсолютно нет так что вы самый лучший оператор от которого нужно держаться Как можно дальше.
Переваги:
их просто нет
Недоліки:
приложение My Vodafone постоянно врёт и показывает то есть неправильные данные по интернету и минуты по разговорам. постоянное надувательство с интернетом. а потом у тебя снимают деньги непонятно за что. Почему вы отключайте ussb запросы.
Сергію, добрий день! Прикро, що використання наших послуг викликало у вас неприємні емоції, але хочемо підказати, що витрати трафіку абсолютно індивідуальні та залежать від сайтів та додатків, якими ви користуєтесь. Тому дивну ситуацію ви описуєте насправді. З використанням трафіку все відбувається аналогічно, як і з хвилинами, наприклад, якщо ви поговорили 5 хвилин, то ми з вашого пакета спишемо 5 хвилин, не більше і не менше. Ми не можемо знімати більше послуг, ніж було використано, це все відбувається в телефоні. Отож, радимо у налаштуваннях пристрою поглянути статистику мобільних даних та перевірити, які програми скільки трафіку використовували й контролювати цей момент. А знаєте що - краще напишіть нам у чат на сайті https://my.vodafone.ua/auth і ми залюбки допоможемо вам з'ясувати усі питання, аби ви залишились максимально задоволеним. Чекаємо! Показати 1 відповідь
Відгук про Vodafone Україна за адресою Київ, ул. Хрещатик, д. 15 У меня украли номер телефона. 3 раза ездила в магазин, чтобы первыпустить карту, купила 2 разные карты, общалась по телефону и оставляла официальную жалобу. Отвечают что надо приехать четвертый, и где гарантия что вопрос будет решен?!! После 2 попыток я купила карту другого оператора, но доступ к номеру потребовался и мне пришлось обратиться снова. Я сделаю все чтобы об... Читати відгук У меня украли номер телефона. 3 раза ездила в магазин, чтобы первыпустить карту, купила 2 разные карты, общалась по телефону и оставляла официальную жалобу. Отвечают что надо приехать четвертый, и где гарантия что вопрос будет решен?!!
После 2 попыток я купила карту другого оператора, но доступ к номеру потребовался и мне пришлось обратиться снова.
Я сделаю все чтобы об этом узнало как можно больше людей! Ведь я пользовалась услугами оператора больше 14 лет и несмотря на это никто не смог решить мой вопрос ни в магазине, ни по телефону.
Alice King, доброго вечора! Нам дуже сумно читати такі відгуки ;( А давайте, детально розберемось із ситуацією, яка вплинула на формування такого настрою. Розкажіть, будь ласка, про ситуацію в чаті на сайті https://my.vodafone.ua/auth або за номером 111, разом проаналізуємо і зробимо все можливе, аби відновити дружню співпрацю. Хочемо, щоб ви залишились задоволеною, оскільки дуже цінуємо і любимо наших клієнтів! Показати 1 відповідь
Відгук про Vodafone Україна за адресою Київ, ул. Хрещатик, д. 15 Какая разница от города? Если у них корпорация вокруг? Бегите от них! За город выезжаешь (30 км от столицы) даже ешка не присутствует
Доброго вечора! Ми ретельно вивчаємо усі зауваження щодо якості роботи мережі та вживаємо необхідних заходів! Розкажіть, будь ласка, про ситуацію в чаті на сайті https://my.vodafone.ua/auth або за номером 111. Будемо раді допомогти
Відгук про Vodafone Україна за адресою Київ, ул. Хрещатик, д. 15 14 июня пополнил счёт,17 июня сняли копейки чтобы не подключать пакет и задним числом прислали смс о неподключенном пакете.интернет и сейчас не подключал,чтобы не ушли деньги пользовался wi-fi точки доступа лайф
Олександр, доброго дня! Шкода, що ви засмутились, користуючись нашими послугами :( Не засмучуйтесь! Ми впевнені, що з кожної ситуації можна знайти вихід, тому дуже хочемо вам допомогти. Якщо по номеру виникають незрозумілі для вас оплати, радимо написати нам в чаті на сайті https://my.vodafone.ua/auth або за номером 111. Будемо Вас чекати!
Відгук про Vodafone Україна за адресою Київ, ул. Хрещатик, д. 15 Оператор бомба интернет летает первые пару минут по тарифу 260 грн в месяц а потом переключсается на 0.001мб всё просто супер так держать ребята молодцы как дурите до такого надо еще дожить чтоб так обманывать людей, не понятные подключения акций да они очень нужны человеку например (как дозвонится к оператору чтоб взяли трубку ведь оператор интернет глючит тупит с соеденением... Читати відгук Оператор бомба интернет летает первые пару минут по тарифу 260 грн в месяц а потом переключсается на 0.001мб всё просто супер так держать ребята молодцы как дурите до такого надо еще дожить чтоб так обманывать людей, не понятные подключения акций да они очень нужны человеку например (как дозвонится к оператору чтоб взяли трубку ведь оператор интернет глючит тупит с соеденением и чтоб дозвонится надо 10грн платить и иначе не возьмут трубку для рещения проблемы, а проблемы делают сами операторы отключают от 4g и подключают на какую-то дно интернет). Вас надо наменировать самые крутые обманщики 2020 года. Успехов вам с таким отношением к людям или вы людей считаете не людями операторы водафон или как. Не хочу больше на вас время тратить радуйтесь деньгами на которые вы меня кинули заманухой по интернету.
Добрий день! Ми не хотіли вас засмучувати, проте ці умови не просто так придумали. Аби надати якісний доступ мільйонам наших клієнтів до безлімітного інтернету, компанії довелося створити "Політику чесного користування безлімітним інтернетом". Адже навантаження на мережу ніхто не скасовував. І якщо один користувач завантажує сотні гігабайтів даних на швидкості 4G, то іншим сотням людей, які знаходяться в його районі, буде не дуже приємно користуватися інтернетом. А з "Політикою чесного користування» все справедливо. Тим більше, що 40 ГБ в місяць на високій швидкості цілком достатньо для щоденної роботи та розваг. Саме ця цифра була середнім значенням серед користувачів при аналізі даних і створення умов. Не виключено, що в майбутньому цей ліміт зміниться! І ми нічого не приховуємо. Умови користування безлімітним інтернетом розміщені у відкритому доступі на сайті в описі тарифного плану. Ось безпосереднє посилання на "Політику чесного користування безлімітним інтернетом: www.vodafone.ua/2020-internet-policy-ukr. А ще у нас є величезна кількість варіантів для зв'язку з оператором, у тому числі соц. мережі, онлайн чат на сайті й гаряча лінія. Консультація за номером 111 найпопулярніша, тому зв'язок з представником іноді відсутній, внаслідок чого для комфорту наших клієнтів ми зробили швидке з'єднання за окрему плату, для тих, хто згоден і бажає цим скористатися :) Можливість вибору, хіба не чудово? Пам'ятайте, що ми завжди поруч і у будь-який момент готові з'ясувати усі питання у чаті на сайті: https://my.vodafone.ua/auth. Напишіть нам, і ми допоможемо оптимальний тариф без обмежень за швидкістю та відповімо на додаткові запитання, аби ви залишились задоволеним!
Відгук про Vodafone Україна за адресою Київ, ул. Хрещатик, д. 15 Купил пакет Vodafon Super net Unlim, попользовался им 3 месяца, прочитал на сайте что 4G бесплатно безлимит, стоимость оплаты за этот пакет каждый месяц 260грн, в итоге пришел в полное разочарование от этого пакета и заплаченых денег за этот пакет, что произошло у меня, в первый месяц каким-то образом пропал 4G и скорость упала до 0.4 мб.с, потом после ... Читати відгук Купил пакет Vodafon Super net Unlim, попользовался им 3 месяца, прочитал на сайте что 4G бесплатно безлимит, стоимость оплаты за этот пакет каждый месяц 260грн, в итоге пришел в полное разочарование от этого пакета и заплаченых денег за этот пакет, что произошло у меня, в первый месяц каким-то образом пропал 4G и скорость упала до 0.4 мб.с, потом после после 17 дней использования опять же упала скорость до 0.4 мб.с, та же ситуация теперь после двух недель использования та же ситуация от этого оператора. Это вовсе не приятно, и отношение к людям со стороны оператора и не по человечески, вообщем я разочаровался в этом операторе и другим не советую дабы чтоб вы не попались на такой развод оператора, и на такую же ситуацию как была у меня, оператор вы берете с человека деньги не маленькие чего вы не соблюдаете условия акции и обманываете людей за 260 грн в месяц сидеть смотреть на загружающуюся страницу 30 минут это не в какие ворота, это обман людей и развод на деньги.
Очень огорчён обслуживанием этого оператора и что больше всего растраивает то что я за это заплатил 260гривен.м в итоге 780грн за 3 месяца а интернетта не увидел 4G, мой домашний интэрнэт стоит 110 грн и то он намного лучше и быстрее работает чем этот пакет, в итоге выходит что оператор обманывает на публикации своем сайте. Ни каких безлимитов нет и оператор врет людям.
Мои выводы об операторе:
Покрытие плохое бывает в трубке шипит во время разговора, обман на интэрнэте отключают от скорости раньше времени в пакете super net чем месяц.
Операторы заговаривают зубы так что проблема так и не решается как это было у меня с интернетом 4G скорость ужас не советую никому этого оператора обман на обмане, подключаются акции когда есть деньги на счету когда денег нет акции не подключаются, остаток сжирается тоже не известно куда пополняешь через терминал 300 грн остается 37 гривен через 2 дня смотришь счот денег не балансе нету, вобщем кошмар полный творится в этом операторе.
При общении почему так происходит ответ оператора извеняемся у нас временые проблемы с 4G. Мой вопрос к вам: чего ваши проблемы должны устранятся за мой счот, если так разсуждать то тогда пусть операторы водафон приходят ко мне моют у меня посуду тогда я плачу вам за качесьвеные услуги и не 260грн.м за то что страницы грузятся по пол часа.
это полный ужас а не оператор, абра-кадарта оператор цырк на дроте с кучкой клоунов в вашем кол центре
Переваги:
нет
Недоліки:
покрытие плохое бывает в трубке шипит во время разговора, обман на интэрнэте отключают от скорости раньше времени в пакете super net,
Ужаснейщий оператор хуже оператора я не видел, и хочу чтоб это все видели и знали это, никому не советую этого оператора так как обман на обмане в этом операторе.
Адрес выбран случайно так как пакет был куплен в магазине а не у оператора
Доброго дня, Данило! Ми не хотіли вас засмучувати, проте ці умови не просто так придумали. Щоб надати якісний доступ мільйонам наших клієнтів до безлімітного інтернету, компанії довелося створити "Політику чесного користування безлімітним інтернетом", яка вказана у нас на сайті за посиланням: https://www.vodafone.ua/images/files/9308042020-05-22%2017-21-16-polityka-chesnoho-korystuvannya.pdf Адже навантаження на мережу ніхто не відміняв. І якщо один користувач завантажує сотні гігабайт даних на швидкості 4G, то іншим сотням людей, які знаходяться в його районі, буде не дуже приємно користуватися інтернетом. А з "Політикою чесного користування» все справедливо. Тим більше, що 40 Гб в місяць на високій швидкості цілком достатньо для щоденної роботи та розваг. Саме ця цифра була середнім значенням серед користувачів при аналізі даних і створення умов. Не виключено, що в майбутньому цей ліміт зміниться! Є можливість перейти на контрактну форму обслуговування та мати тариф за 250 грн з безлімітним інтернетом без обмеження. Будемо раді допомогти вам обрати тариф для приємного користування у будь-якому каналі звернення: Instagram https://www.instagram.com/vodafone_ukraine/ Facebook https://www.facebook.com/VFUkraine/ Twitter https://twitter.com/Vodafone_UA Viber https://chats.viber.com/vodafoneukraine Гарного настрою! Показати 4 відповіді
Відгук про Vodafone Україна за адресою Київ, ул. Хрещатик, д. 15 Это жулики. Прислали смс у вас Заканчиваеться трафик и в дальнейшем плата за интернет будем насчитывается из расчёта 7 грн за 200 Мб. Всё вроде понятно. Но они начали списывать 7 грн каждый день даже если использовали только 1 мб. Это как называется. Жулье!!! Буду менять оператора не хочу с этими скотами и жульем иметь дело
Добрий вечір! Ситуація справді малоприємна і нам прикро, що у вас склалось таке враження про компанію, проте інформація по фінансовим витратам є індивідуальною для кожного. Ми готові допомогти вирішити це питання і детальніше з усім розібратись, але для цього потрібна ваша допомога. Напишіть, будь ласка, в чаті на сайті: https://my.vodafone.ua/auth/sign- in. Усе перевіримо і розберемося! Це важливо для нас. Чекаємо!
Відгук про Vodafone Україна за адресою Київ, ул. Хрещатик, д. 15 Привіт! Після міграції з оператора лайфсел на водафон стали недоступні дзвінки на номери 0-800 (це безкоштовні номери по Україні). До міграції я мав змогу дзвонити з цього самого телефону, з цього самого номеру на номери 0-800. Після набору каже енкріптед дайалог намбер, перевірте правильність набору. В технічну підтримку звертався раз 5, всі оператори строчать по скрипту то саме, але... Читати відгук Привіт! Після міграції з оператора лайфсел на водафон стали недоступні дзвінки на номери 0-800 (це безкоштовні номери по Україні). До міграції я мав змогу дзвонити з цього самого телефону, з цього самого номеру на номери 0-800. Після набору каже енкріптед дайалог намбер, перевірте правильність набору. В технічну підтримку звертався раз 5, всі оператори строчать по скрипту то саме, але нічого з того не допомагає. Далі відкривають технічний кейс- результати якого мені приходять в смс і кажуть проблема вирішена, а нці не вирішено. Останні номери технічний заявок: 1-534302893985 1-534943507218
Недоліки:
підтримка не в змозі дати рішення\виправити помилку на протязі останніх півроку. для чого людей тримаєте??
Здравствуйте! Ситуация довольно необычная, будем рады, если обратитесь к нам в личные сообщения нашей группы для дальнейшей консультации, с удовольствием поможем во всем разобраться. Сделаем все возможное, чтобы решить проблему Показати 1 відповідь
Відгук про Vodafone Україна за адресою Київ, ул. Хрещатик, д. 15 До обновления тарифа на счету не должно быть ни копейки иначе деньги украдут (якобы за какие-то мифические услуги). Операторы некомпетентены. Приложение постоянно ломается. Тарифы постоянно растут.
Добрый день, Николай! Снятие со счета может произойти за дневной пакет (если пополнили счет не вовремя ) или за пакет интернета ( если он был активен на момент подключения тарифа на месяц ). Напишите нам детали по адресу: https://www.vodafone.ua/ru/support, будем рады Вам помочь разобраться в данном вопросе.
Відгук про Vodafone Україна за адресою Київ, ул. Хрещатик, д. 15 Сегодня зайдя в приложение обнаружила, что тариф с 31.12 будет стоить 85грн. вместо 65грн. Никаких СМС и т.д. прислать не удосужились ((. Был нормальный МТС с переходом в Водафон, Водафон никак не нажрется..., постоянный рост тарифов, связь местами пропадает (это в Киеве), а на трассе ее местами вообще нет((, про интернет вообще....
Людмила, здравствуйте! Цены повышаются, потому что подорожала стоимость поддержки услуг связи и развития сети. Но при этом, ваш тариф остается самым дешевым и оптимальным тарифом Vodafone с таким наполнением. Надеемся на понимание!
Відгук про Vodafone Україна за адресою Київ, ул. Хрещатик, д. 15 Компания водавон снимает всё до последней гривны со счёта якобы за какую-то услугу «файловый архив онлайн», о подключении и действии которой я даже не знала)
Добрый день, Марина! Подобные подписки не могут включиться автоматически и это факт. Существует технология WebClick, которая позволяет активировать контент-услугу по клику, не оставляя того или иного приложения или web-браузера. Через какой именно канал Вы активировали подписку, информации мы не имеем. Вместе с этим остается также возможность подключить контент-услугу с помощью более привычного способа - путем отправки SMS на короткий номер. Для получения списка активированных подписок и инструкции по их отключению – отправьте бесплатное SMS с любым текстом на номер 2828.
Відгук про Vodafone Україна за адресою Київ, ул. Хрещатик, д. 15 Я користуюся водафоном, більше 15 років. Але таке вперше! В один прекрасний момент мій номер перестав працювати. Я звернулася до представництва цієї компанії. Дівчина-продавець відповіла, що мій номер заблокував оператор !!!!!! На моє запитання "по якій причині?" вона не змогла відповісти. Лише прийняла у мене заявку на розблокування в сказала чекати до 4 днів!!!!! Це мій робочий телефон і я... Читати відгук Я користуюся водафоном, більше 15 років. Але таке вперше! В один прекрасний момент мій номер перестав працювати. Я звернулася до представництва цієї компанії. Дівчина-продавець відповіла, що мій номер заблокував оператор !!!!!! На моє запитання "по якій причині?" вона не змогла відповісти. Лише прийняла у мене заявку на розблокування в сказала чекати до 4 днів!!!!! Це мій робочий телефон і я не можу чекати 4 дні!!!! Чому оператор має право заблокувати мені картку без попередження? Без причин? Якщо я сплачую в повному обсязі свій тарифний план! У мене зупинився робочий процес! Це просто жах! Тепер я задумаюсь щоб перейти на іншого оператора.
Відгук про Vodafone Україна за адресою Київ, ул. Хрещатик, д. 15 За пару лет начал резать трафик причем жёстко,теперь снимает вместо видео пасс за сошиал пас.оплатила кота в мешке,я настолько злая,чтоб выцарапала айтишникам глаза!вы гребаный сраный монополист,я добьюсь и вы компенсируете мне ваши недочёты!
Відгук про Vodafone Україна за адресою Київ, ул. Хрещатик, д. 15 Просто идет воровсто денег со счета.Деньги положены на счет месяц назад для автоматического пополнения пакета-не рабртает.Снимает 7 гр чтобы подключили пакет.
Здравствуйте! Снятие абонплаты происходит автоматически, если на счету достаточно средств в день такого снятия. Рекомендуем обратиться к оператору по номеру 111 - там обязательно проверят информацию по Вашему номеру и подскажут причины такой ситуации, а также как их избежать.
"Водафон груп" ("Vodafone Group") - британська компанія, один з найбільших у світі операторів стільникового зв'язку. Штаб-квартира - Ньюбері, графство Беркшир. Заснована в 1984 році під назвою Racal Telecom ltd як дочірня компанія Racal Electronics' Plc, виробника електроніки, в тому числі військового призначення. Перший дзвінок в аналоговій мережі було здійснено 1... детальніше
Не переходьте на водафон
Не приходит СМС когда номер отключен
Уже как 6 месяцев не могу решить проблему извещения через смс о пропущенных номерах звонивших абонентов.Сколько раз обращался в поддержку,отвечают что все решили.
Тел.новый,Андроид 15.
Мне советовали отключить одно,потом другое,потом вкл.переадресацию и т.д.Как от "назойливой мухи" полотенцем отмахиваются
Проблема не решена.Заблокировали связь в чате и с оператом
Нікому ніколи не пораджу користуватися цим оператором!
Раніше я мала гіркий досвід з Київстар і, на жаль, історія з Vodafone виявилася не кращою. На сайті компанії неможливо залишити звернення — форма або не працює, або не дає надіслати запит.... Читати відгук Перед тим як написати цей відгук, я прочитала частину з понад 9 тисяч відгуків про Vodafone — і чесно кажучи, шокована. Багато з них схожі на мій досвід.
Раніше я мала гіркий досвід з Київстар і, на жаль, історія з Vodafone виявилася не кращою. На сайті компанії неможливо залишити звернення — форма або не працює, або не дає надіслати запит. У салонах Vodafone заяви не приймають, хоча саме це мені порадили у відповіді на електронну пошту.
В результаті —взяли гроші, які їм не належать. Звернулася до підтримки — обіцяли передзвонити, але дзвінка так і не було. Я навіть написала офіційного листа. У відповідь прийшла SMS, що розгляд триватиме три дні. Минув уже більше місяця — жодної відповіді, гроші не повернуті. Повне ігнорування клієнтів, відсутність сервісу і відповідальності. Дуже прикро і обурливо.
Водафон обманює клієнтів
Шахрайство в різних формах
перевірено через застосунок.,кошти є . На ранок прийшло смс що не вистачає коштів .Хоча в застосунку відображається що коштів достатньо.
При спілкуванні з оператором,він повідомив,що при підключенні оновлення пакету знімаються ще якісь кошти за технічні взаємодії потім сказав,що було використано з'єднання на 15 грн у мережі,але ( телефон був... Читати відгук На ранок повинен бути оновлений пакет послуг.На рахунку достатньо коштів,(195)
перевірено через застосунок.,кошти є . На ранок прийшло смс що не вистачає коштів .Хоча в застосунку відображається що коштів достатньо.
При спілкуванні з оператором,він повідомив,що при підключенні оновлення пакету знімаються ще якісь кошти за технічні взаємодії потім сказав,що було використано з'єднання на 15 грн у мережі,але ( телефон був відключений),при ввімкнення користування було через WiFi. ,тобто брехня на всі 💯.
Змусили ще доплатити,тільки тоді перезапустили оновлення пакету послуг на місяць.
Вражаюча недбалість,та неповага до клієнтів.
Не задоволена. Обслуговування ЖАХ.
Ок. Я вас услышала и все поняла.
Думаю интернету... Читати відгук Я так понимаю что моим вопросом ни кто не будет заниматься. Вы дотянули до последнего когда уже все термины гарантии истекли. Даже не знаю что сказать. Из за 50 грн и не компетенции своих сотрудников - вы просто морозитесь и не хотите пойти на встречу и решить проблему созданную вашими работниками.
Ок. Я вас услышала и все поняла.
Думаю интернету и многим сайтам будет интересно почитать как компания Водафон Позориться и избегает решения вопроса из за 50 грн
Мой номер до сих пор так и не работает 0994662710
Мне очень жаль, что я повери и ждала решения вопроса от вас (((
водафон испортился полностью
Зажрались очень сильно
Не пользуйтесь водафоном!
Прошло несколько дней.
Люди, перед выбором этого оператора свете все за и против.
Не надсилайте цим шахраям жодні скани паспортів та заявок для відновлення номеру
Скарга на співробітників водафон служби 222
Прикро, що вам довелося зіткнутись з подібними труднощами. Розуміємо, що повернути минуле і позбавити вас від негативного досвіду у нас не вийде, але ми шкодуємо про обставини, які засмутили вас.
Ми вже спілкувались з вами у мережі Фейсбук в особистих повідомленнях та разом зафіксували усю необхідну інформацію.
Сподіваємось, що надані роз'яснення сприятимуть взаєморозумінню і співпраці. Показати 3 відповіді
В стране война а Vodafone этим пользуется
Водафон ворует номера!
Експерт компанії Vodafone Ukraine! Показати 2 відповіді
Послуга роздача інтернету
Насправді, дані умови не приховуються
Дійсно, на місяць на максимальній швидкості надається 40Гб, після використання - швидкість знижується, але ж інтернет залишається безлімітним.
Ці умови прописані на сайті та стартовому пакеті
Деталі можна переглянути за посиланням: https://www.vodafone.ua/storage/editor/files/317150polityka-chesnogho-korystuvannja-supernet_1603965282.pdf
Якщо залишаться додаткові запитання - напишіть нам, будь ласка, в онлайн-підтримку My Vodafone: https://my.vodafone.ua/auth ;) Показати 2 відповіді
Сотрудники - лицо компании!
На мое вчерашнее обращения уточнить детали предоставляемых компанией услуг и тарифным планам, Ирина исчерпывающе и доходчиво ответила на интересующие меня вопросы, помогла в установлении дополнительных функций в телефоне. Очень внимательна и доброжелательна к клиентам.
Приятно обращаться к таким грамотным специалистки, профессионалам своего... Читати відгук Выражаю огромную благодарность Прокопенко Ирине - консультанту Центра обслуживания абонентов компании Vodafone ( ул. Крещатик 15).
На мое вчерашнее обращения уточнить детали предоставляемых компанией услуг и тарифным планам, Ирина исчерпывающе и доходчиво ответила на интересующие меня вопросы, помогла в установлении дополнительных функций в телефоне. Очень внимательна и доброжелательна к клиентам.
Приятно обращаться к таким грамотным специалистки, профессионалам своего дела.
Если отзывы читают руководители Vodafone- цените таких сотрудников, которые являются лицом компании, создают ее имидж.
А к сотрудникам Центра на проспекте Победы 100 Ж ( к которым я обратилась ранее), советую не обращаться . На мои вопросы не дали объективного ответа, проявили непрофессионализм и надменное обращение к клиенту. Советую руководству Vodafone сделать соответсвующие выводы для сохранения имиджа компании.
Чекаємо :)
Тотальный о бман и мо шенничество
Детальну консультацію, стосовно цього питання, ви можете отримати за номером 111, в чаті додатку My Vodafone, в чаті на сайті https://my.vodafone.ua/auth або в приватних повідомленнях наших офіційних груп в соціальних мережах. Будемо чекати на ваше звернення! Показати 1 відповідь
надувательство с интернетом и хамство
у меня вся реклама в смартфоне заблокирована.
Набираешь оператора 29 10.21 чтобы уточнить что происходит, тебе в открытую хамят и бросили трубку (разговаривал с мужчиной или с трусливым шакалом). перезвонил опять в Vodafone... Читати відгук Vodafone что Вы творите, вы 1 Гб интернета снимаете за 30 минут пользования. мне доказывают что я 30 минут смотрел фильм с рекламой.
у меня вся реклама в смартфоне заблокирована.
Набираешь оператора 29 10.21 чтобы уточнить что происходит, тебе в открытую хамят и бросили трубку (разговаривал с мужчиной или с трусливым шакалом). перезвонил опять в Vodafone и хотел узнать кто так со мной разговаривал имя и фамилию молодого хама. Мне ответила девушка, что на смене сейчас только девушки вы не могли разговаривать ни с каким мужчиной. Вот такой Vodafone Украина -- Хамство и надувательство с интернетом. В общем Vodafone Украина вами можно только "гордиться" . И спасибо что хоть интернет в Киеве есть, за Киевом его уже абсолютно нет так что вы самый лучший оператор от которого нужно держаться Как можно дальше.
З використанням трафіку все відбувається аналогічно, як і з хвилинами, наприклад, якщо ви поговорили 5 хвилин, то ми з вашого пакета спишемо 5 хвилин, не більше і не менше. Ми не можемо знімати більше послуг, ніж було використано, це все відбувається в телефоні. Отож, радимо у налаштуваннях пристрою поглянути статистику мобільних даних та перевірити, які програми скільки трафіку використовували й контролювати цей момент.
А знаєте що - краще напишіть нам у чат на сайті https://my.vodafone.ua/auth і ми залюбки допоможемо вам з'ясувати усі питання, аби ви залишились максимально задоволеним. Чекаємо! Показати 1 відповідь
3 обращения в магазин 0 решений
После 2 попыток я купила карту другого оператора, но доступ к номеру потребовался и мне пришлось обратиться снова.
Я сделаю все чтобы об... Читати відгук У меня украли номер телефона. 3 раза ездила в магазин, чтобы первыпустить карту, купила 2 разные карты, общалась по телефону и оставляла официальную жалобу. Отвечают что надо приехать четвертый, и где гарантия что вопрос будет решен?!!
После 2 попыток я купила карту другого оператора, но доступ к номеру потребовался и мне пришлось обратиться снова.
Я сделаю все чтобы об этом узнало как можно больше людей! Ведь я пользовалась услугами оператора больше 14 лет и несмотря на это никто не смог решить мой вопрос ни в магазине, ни по телефону.
А давайте, детально розберемось із ситуацією, яка вплинула на формування такого настрою. Розкажіть, будь ласка, про ситуацію в чаті на сайті https://my.vodafone.ua/auth або за номером 111, разом проаналізуємо і зробимо все можливе, аби відновити дружню співпрацю. Хочемо, щоб ви залишились задоволеною, оскільки дуже цінуємо і любимо наших клієнтів! Показати 1 відповідь
Ау, я про Водафон говорила и Киев выбирала) какой Мелитополь?
Мошенники водафон
Оператор за счот людей делает и улучшает связи
Не хочу больше на вас время тратить радуйтесь деньгами на которые вы меня кинули заманухой по интернету.
І ми нічого не приховуємо. Умови користування безлімітним інтернетом розміщені у відкритому доступі на сайті в описі тарифного плану. Ось безпосереднє посилання на "Політику чесного користування безлімітним інтернетом: www.vodafone.ua/2020-internet-policy-ukr.
А ще у нас є величезна кількість варіантів для зв'язку з оператором, у тому числі соц. мережі, онлайн чат на сайті й гаряча лінія. Консультація за номером 111 найпопулярніша, тому зв'язок з представником іноді відсутній, внаслідок чого для комфорту наших клієнтів ми зробили швидке з'єднання за окрему плату, для тих, хто згоден і бажає цим скористатися :) Можливість вибору, хіба не чудово?
Пам'ятайте, що ми завжди поруч і у будь-який момент готові з'ясувати усі питання у чаті на сайті: https://my.vodafone.ua/auth. Напишіть нам, і ми допоможемо оптимальний тариф без обмежень за швидкістю та відповімо на додаткові запитання, аби ви залишились задоволеним!
Вообщем хочу поделится впечатлением об операторе
Очень огорчён обслуживанием этого оператора и что больше всего растраивает то что я за это заплатил 260гривен.м в итоге 780грн за 3 месяца а интернетта не увидел 4G, мой домашний интэрнэт стоит 110 грн и то он намного лучше и быстрее работает чем этот пакет, в итоге выходит что оператор обманывает на публикации своем сайте. Ни каких безлимитов нет и оператор врет людям.
Мои выводы об операторе:
Покрытие плохое бывает в трубке шипит во время разговора, обман на интэрнэте отключают от скорости раньше времени в пакете super net чем месяц.
Операторы заговаривают зубы так что проблема так и не решается как это было у меня с интернетом 4G скорость ужас не советую никому этого оператора обман на обмане, подключаются акции когда есть деньги на счету когда денег нет акции не подключаются, остаток сжирается тоже не известно куда пополняешь через терминал 300 грн остается 37 гривен через 2 дня смотришь счот денег не балансе нету, вобщем кошмар полный творится в этом операторе.
При общении почему так происходит ответ оператора извеняемся у нас временые проблемы с 4G. Мой вопрос к вам: чего ваши проблемы должны устранятся за мой счот, если так разсуждать то тогда пусть операторы водафон приходят ко мне моют у меня посуду тогда я плачу вам за качесьвеные услуги и не 260грн.м за то что страницы грузятся по пол часа.
это полный ужас а не оператор, абра-кадарта оператор цырк на дроте с кучкой клоунов в вашем кол центре
Ми не хотіли вас засмучувати, проте ці умови не просто так придумали. Щоб надати якісний доступ мільйонам наших клієнтів до безлімітного інтернету, компанії довелося створити "Політику чесного користування безлімітним інтернетом", яка вказана у нас на сайті за посиланням: https://www.vodafone.ua/images/files/9308042020-05-22%2017-21-16-polityka-chesnoho-korystuvannya.pdf
Адже навантаження на мережу ніхто не відміняв. І якщо один користувач завантажує сотні гігабайт даних на швидкості 4G, то іншим сотням людей, які знаходяться в його районі, буде не дуже приємно користуватися інтернетом. А з "Політикою чесного користування» все справедливо. Тим більше, що 40 Гб в місяць на високій швидкості цілком достатньо для щоденної роботи та розваг. Саме ця цифра була середнім значенням серед користувачів при аналізі даних і створення умов. Не виключено, що в майбутньому цей ліміт зміниться! Є можливість перейти на контрактну форму обслуговування та мати тариф за 250 грн з безлімітним інтернетом без обмеження. Будемо раді допомогти вам обрати тариф для приємного користування у будь-якому каналі звернення:
Instagram https://www.instagram.com/vodafone_ukraine/
Facebook https://www.facebook.com/VFUkraine/
Twitter https://twitter.com/Vodafone_UA
Viber https://chats.viber.com/vodafoneukraine
Гарного настрою! Показати 4 відповіді
Гамняный Водафон
технічна проблема при міграції на Vodafone
Після міграції з оператора лайфсел на водафон стали недоступні дзвінки на номери 0-800 (це безкоштовні номери по Україні). До міграції я мав змогу дзвонити з цього самого телефону, з цього самого номеру на номери 0-800.
Після набору каже енкріптед дайалог намбер, перевірте правильність набору.
В технічну підтримку звертався раз 5, всі оператори строчать по скрипту то саме, але... Читати відгук Привіт!
Після міграції з оператора лайфсел на водафон стали недоступні дзвінки на номери 0-800 (це безкоштовні номери по Україні). До міграції я мав змогу дзвонити з цього самого телефону, з цього самого номеру на номери 0-800.
Після набору каже енкріптед дайалог намбер, перевірте правильність набору.
В технічну підтримку звертався раз 5, всі оператори строчать по скрипту то саме, але нічого з того не допомагає. Далі відкривають технічний кейс- результати якого мені приходять в смс і кажуть проблема вирішена, а нці не вирішено.
Останні номери технічний заявок:
1-534302893985
1-534943507218
Воруют деньги со счета
Рост тарифов без предупреждения
Меня ограбила компания водафон
Жахливе відношення
Предлагаю собраться всем и подать на водафон в чуд
Ужасное обслуживане
Рекомендуем обратиться к оператору по номеру 111 - там обязательно проверят информацию по Вашему номеру и подскажут причины такой ситуации, а также как их избежать.