ТрансТемпо (Trans Tempo)
Сучасна автобусна компанія «Транс Темпо» здійснює рейси на регулярній основі до країн Західної Європи. Спільно з партнерами компанії щодня відбуваються рейси в такі країни, як Польща, Естонія, Чехія тощо. Компанія-перевізник надає страховку всім пасажирам протягом усього рейсу, автобуси використовуються тільки класу «люкс» і роблять поїздку максимально приємною і комфортною.
Рейтинг 4.2 з 5 на підставі 86 відгуків
Пасажирські перевезення
Поїздка невдала
НЕ РЕКОМЕНДУЮ!
Сьогодні їхала мама з братом рейс Чехія-Київ. Малого того, що сказали доплатити 10 злотих або 200 грн за дві маленькі сумки (курс злотого вже 20 грн?), туалет при поїздці закритий, каву робити бажання немає, запропонували тільки на кордоні, виїзд був з Катовіце. Так ще і проїхали на 15 хв зупинку, де вони мали... Читати відгук Не поїздка, а саме лихо! НЕ РЕКОМЕНДУЮ!
Сьогодні їхала мама з братом рейс Чехія-Київ. Малого того, що сказали доплатити 10 злотих або 200 грн за дві маленькі сумки (курс злотого вже 20 грн?), туалет при поїздці закритий, каву робити бажання немає, запропонували тільки на кордоні, виїзд був з Катовіце. Так ще і проїхали на 15 хв зупинку, де вони мали виходити, стюардеса ще мала претензії, чому їй не повідомили, що вони проїхали їхню зупинку. Шановні, людина може їхати перший раз і не знати, де їй виходити! Хіба не ваша робота повідомити про зупинку? Або хоча б подивитись, де виходять Ваші пасажири??? У висновку, висадили десь на заправці, не там, де чекало таксі. Чому за Вашу помилку людина має переплачувати????
Найгірший перевізник
По-перше, водії не йдуть на контакт із пасажирами.
По-друге, на кордоні ми змушені були чекати додаткові 4 години через одного пасажира, у якого виникли проблеми з документами. Після цього йому просто віддали валізу, не пояснивши жодних причин. Але й на цьому затримка не закінчилася – нас знову зупинили митники для переоформлення... Читати відгук TransTempo – це найгірший перевізник, яким я коли-небудь користувалася.
По-перше, водії не йдуть на контакт із пасажирами.
По-друге, на кордоні ми змушені були чекати додаткові 4 години через одного пасажира, у якого виникли проблеми з документами. Після цього йому просто віддали валізу, не пояснивши жодних причин. Але й на цьому затримка не закінчилася – нас знову зупинили митники для переоформлення документів уже на кількість пасажирів у автобусі.
Протягом усього цього часу водій не надавав жодної інформації: чому ми стоїмо після перевірки ще 4 години, а потім ще 1,5 години на переоформлення документів – залишилося незрозумілим. На всі питання він відмовчувався. Пасажири обурювалися, адже хтось поспішав, хтось запізнювався, проте інформацію ніхто не надавав.
У мене склалося враження, що була якась домовленість із тим пасажиром, адже ми чекали лише на нього, у той час як 60 людей змушені були марно стояти на кордоні. У результаті я запізнилася на свій наступний рейс.
Особливо неприємно вразило ставлення персоналу: коли люди почали скаржитися прямо на митниці, представниця компанії «TransTempo» ледь стримувала себе й навіть підвищувала голос на пасажирів.
Це було вкрай неприємно. Більше я ніколи не скористаюся послугами цього перевізника і нікому не раджу. Мені є з чим порівняти, тому моя оцінка – вкрай негативна.
Жахливо, просто жахливо
Гірше ще не їздили
І коли одна людина їде до Луцька і просять висадити її в Княгининку, нагадую ОДНА, якого милого ваші недолугі... Читати відгук Питання перше - коли ви ставите пункт призначення Луцьк Епіцентр, ви розумієте що Епіцентр ніразу не в Луцьку?, він в селі Липини, і о другій годині ночі там не має освітлення, ніде присісти, не можливо викликати таксі і проблемно добратись родичам?
І коли одна людина їде до Луцька і просять висадити її в Княгининку, нагадую ОДНА, якого милого ваші недолугі водії завозять її в Струмівку?
Всім порада - забудьте цього перевізника, гірших водіїв та гіршого відношення до пасажирів я ще не бачив
Умови не чули
Некомпетентність та хамство менеджерів.Не людське відношення до клієнтів у непередбачуваних ситуація
Не працював туалет в автобусi.
Про некомпетентність і хамство менеджера
Не посадили на рейс
неповнолітню на автобус, гроші
за квитки повертати відмовилися. Ситуацію вони не бажали вирішувати, а лише з повною байдужістю запропонували поміняти документи і перенести поїздку, хоча їхати треба було терміново! Компанія перевезення жахлива, люди не компетентні.
Скарга до перевізника
Дванадцять годин в автобусі- жахливо!!!! В очікуванні якогось документу!
Стюардеса посилає всіх до водія. Водій нічого конкретного... Читати відгук Як таке могло статися, щоб рейс 414 Киів -Прага, який виіхав 04 червня 2025 року простояв на кордоні в очікуванні якогось документу- майже 12 годин!!!!!! Автобус заповнений людьми! Навіщо продавати квитки , ( до речі, квиток не дешевий-3000 грн!) на цей рейс якщо є якісь не вирішенні питання . Це жахливо!
Стюардеса посилає всіх до водія. Водій нічого конкретного про час нашого виізду не каже… люди в автобусі мучаться за своі ж гроші . Просидіти в автобусі стільки часу…..
Треба подавати документи до суду і судитися за неналежне виконання перевізником умов. Ще й компенсацію відсудити за моральні збитки.
Більше ніколи не поіду з Транс Темпо!
І Вам не раджу!
Дякуємо за ваше звернення та детальний опис ситуації. Прийміть наші щирі вибачення за незручності, з якими ви зіткнулися під час поїздки рейсом №414 Київ–Прага (автобус АА3035А).
Затримка автобуса на пункті пропуску виникла через непередбачувані обставини, пов’язані з процедурою перетину кордону. На жаль, у ряді випадків компетентні органи можуть затримати транспортний засіб для здійснення додаткових перевірок або очікування відповідних документів, що не завжди залежить від перевізника.
Зазначимо, що оформлення необхідних паперів здійснювалося відповідно до чинних норм, однак об’єктивні обставини вплинули на тривалість процесу. Компанія не мала попередніх підстав вважати, що виникне така затримка.
Ми повністю розуміємо ваше обурення ситуацією і шкодуємо, що вам довелося зіткнутися з тривалим очікуванням.
У зв’язку з цим всім пасажирам цього рейсу запропоновано звернутись до офісу компанії для отримання персональної пропозиції на майбутні поїздки, з урахуванням обставин, що склалися. Наші менеджери нададуть індивідуальне рішення кожному пасажиру.
Ми вдячні за ваш зворотний зв’язок і ще раз щиро просимо вибачення за ситуацію, яка виникла не з вини компанії, але вплинула на ваш комфорт і плани.
З повагою,
Служба підтримки TransTempo
Рейс 414 Прага
Дякуємо за ваш зворотний зв’язок. Нам щиро прикро, що ваша подорож могла супроводжуватися незручностями та могла не відповідати очікуванням.
Щодо інформування пасажирів: завжди ми завчасно надсилаємо всю необхідну інформацію, включно з номером автобуса, часом та місцем посадки, через месенджер Viber, який є стандартним каналом комунікації для всіх наших рейсів. Водночас, у випадках, коли квиток було придбано менш ніж за кілька годин до відправлення, особливо в нічний час, можливі технічні затримки з надсиланням повідомлень. Ми розуміємо, наскільки важливо мати актуальну інформацію, тому постійно вдосконалюємо цю частину сервісу.
Щодо затримки автобуса в Остраві - вона виникла внаслідок непередбачуваних обставин на попередньому відрізку маршруту, які, на жаль, не завжди залежать від перевізника. Такі ситуації є винятковими, проте повністю уникнути їх у міжнародному пасажирському сполученні, на жаль, неможливо.
Ми також шкодуємо, що до рівеня сервісу під час поїздки у вас могли виникнути питання. Ваші зауваження вже передані відповідальним працівникам для внутрішнього аналізу та реагування.
Щиро дякуємо за ваше звернення. Зворотний зв’язок пасажирів допомагає нам вдосконалювати якість перевезень. Сподіваємося, що ви дасте нам ще один шанс, аби ми змогли змінити ваше враження на краще.
З повагою,
Служба підтримки TransTempo
Хамовиті оператори зіпсували враження про компанію
Незадоволена комфортом
халепа, дуже погано
я такого ніде не зустрічала
Може бути гірш
Жахлива поїздка
Водії зробили тільки одну зупинку,відразу після перетину кордону
Водій грубо відповідав пасажирам
Сказав що немає зупинок і в ночі нема чого виходити
За багато років поїздок з цим перевізником,перша жахлива подорож: ні стюардеси, ні чаю ні поваги до пасажирів
Водій хамло зводе вал рейтинг на нівець
Зазвичай наші рейси супроводжуються стюардесою, а чай, кава, пледи та інші сервісні опції надаються як комплімент від компанії. Нам дуже прикро, що цього разу все було інакше.
Ми обов’язково вживемо заходів, щоб подібне не повторилось.
помилка водіїв привела до жахливої подорожі
Поломався автобус, робили пересадку в Рівному, потім на кордоні водії кажуть що забули документи, їх підвезуть, через 4 години. По факту 6 годин стояли просто перед кордоном, чекали. Потім пересаджувались в 3-й автобус. Замість 22-00 вечора, приїхали до Варшави о 5-й ранку.
Жах
Щодо ситуації з документами - це дійсно неприпустима помилка, і ми вже розбираємось із цим випадком, щоб у майбутньому уникнути подібних ситуацій.
Дякуємо за ваш відгук - він допомагає нам ставати кращими. Сподіваємося, що наступна поїздка з TransTempo виправить ваші враження. 🚍✨
К сожалению, сервис испортился
По итогу, приехав в 18:00 на пункт пропуска, автобус не смог пройти границу, и в 22:40 часть пассажиров, ехавших до Варшавы пересадили в автобус, следующий за нами, итого, три смены автобуса за день, 9 часов ожидания непонятно чего (вечером очередь автобусов на пункте пропуска естественно увеличилась) и прибытие в Варшаву вместо 22:30 (по расписанию) в 6:00 утра!!!!! В свою очередь экипаж оправдывался, что это форс мажор и обстоятельства от них не зависящие, но люди не дураки, мы все понимаем, что водители при смене автобуса не проверили наличие всех необходимых документов! Как вообще такое может быть??!!! Просто видимо были очень заняты личными делами.
Теперь есть вопросы о компенсации, поскольку это не форс мажор, это не задержка на таможне, это тупизм водителей и безответственность.
Отдельно хотелось бы отметить стюардессу Марину, которая на возмущения пассажиров агрессивно реагировала и вместо извинений говорила, что так бывает, и они тут не при чем!!
К сожалению Компания испортилась, раньше ездили с ними, было все ок. Не рекомендую данную Компанию, потому что можно опоздать на перелеты и пересадки просто из-за безответственности сотрудников.
Однак хочемо пояснити кілька моментів:
🔹 Пересадка в Рівному - буває вимушеним заходом у випадках технічних чи логістичних змін. Ми намагаємося заздалегідь попереджати пасажирів, але іноді рішення приймаються вже в процесі рейсу.
🔹 Ситуація з техпаспортом - абсолютно неприпустима помилка з боку екіпажу. Це не є нормою, і ми вже розбираємося, щоб подібне не повторилося.
🔹 Реакція стюардеси - вона мала пояснити ситуацію коректно, а не конфліктувати з пасажирами. Якщо її поведінка була некоректною, це теж буде розглянуто.
Дякуємо за ваш відгук. Ми врахуємо всі недоліки, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому.
Некомпетентні диспетчери!
1️⃣ Некомпетентні диспетчери?
Наші диспетчери чітко слідують правилам і вимогам, щоб уникнути проблем у пасажирів на кордоні. Якщо вам не сподобалося те, що вам пояснили, це не означає, що диспетчери некомпетентні.
2️⃣ «Кричали, хамили, виганяли»
Це серйозне звинувачення. Екіпаж має право пояснювати пасажирам ситуацію та відмовити в поїздці, якщо є ризик депортації чи штрафу. Але ваші слова про хамство потребують фактів, а не емоційних заяв.
3️⃣ «Водій вирішує, по яких документах пускати людей»
Ні, водій не вирішує. Але компанія не буде ризикувати отримати штраф у 3000-5000 євро за перевезення пасажира без належних документів. Це не наша вигадка, а закон Польщі:
🔹 Закон про іноземців від 12 грудня 2013 р., розділ XI, ст. 462, параграф 1
🔹 «…на перевізника, який привіз до кордону іноземця без дійсних документів, накладається штраф від 3000 до 5000 євро за кожну особу…»
4️⃣ «Змусили написати розписку»
Розписка – це ваша особиста відповідальність. Ви захотіли їхати, взяли на себе ризик – це ваш вибір.
5️⃣ «Після перетину кордону не вибачилися»
А за що? За те, що вас не висадили і ви змогли доїхати? Дивно було б вибачатися за дотримання закону.
Ваш відгук – це просто набір емоцій без жодних аргументів. Якщо у вас є питання щодо документів, радимо заздалегідь уточнювати всі деталі, щоб уникати таких ситуацій у майбутньому.
Не рекомендую
З Києва ми виїхали 28:12:24, о 10:00.
Нажаль міжнародний рейс перетворили на маршрутку, по ходу водії працюють на себе як можуть, зупиняються де заманеться головне щоб платили кошти, вони просто збирають і розвозять передачу, посилки.
Ось саме зараз 14:12, 29.12.24 , заїхали на якусь заправку, автобус став біля заправки... Читати відгук 29.12.24р., зараз їду рейсом 808 що прямує із Києва до Талліна.
З Києва ми виїхали 28:12:24, о 10:00.
Нажаль міжнародний рейс перетворили на маршрутку, по ходу водії працюють на себе як можуть, зупиняються де заманеться головне щоб платили кошти, вони просто збирають і розвозять передачу, посилки.
Ось саме зараз 14:12, 29.12.24 , заїхали на якусь заправку, автобус став біля заправки і просто стоїть, чому ніхто не знає? Тобто знову якась передача, і так всю дорогу.
І в результаті по плану ми мали бути в Талліні 29.12.24 о 15:00, а по факту можливо приїдемо о 18:00.
Рекомендувати даного перевізника неможна, це маршрутка.
За людей які їдуть в автобусі ніхто не думає, для них головне посилки, які вони розвозять як кур'єри, води в автобусі немає, зупинки для пасажирів (де можна просто вийти подихати, пройтись, купити щось поїсти) немає.
На міжнародних рейсах передбачені обов'язкові зупинки для відпочинку водіїв, що регламентується законодавством. Згідно з правилами:
- Максимальний час безперервного керування - 4 години 30 хвилин.
- Після цього водій зобов’язаний зробити перерву мінімум 45 хвилин, яку можна розбити на дві частини: 15 хвилин і 30 хвилин.
Ці зупинки є обов’язковими для забезпечення безпеки пасажирів і не стосуються висадки чи посадки в містах. Недотримання цих правил карається штрафами для перевізника.
Щоб уникнути непорозумінь, наші водії та стюардеса будуть додатково проінформовані про важливість сповіщення пасажирів щодо таких зупинок і їхньої мети.
Дякуємо за розуміння і сподіваємося, що ваші наступні поїздки з ТрансТемпо будуть приємними та комфортними. 🚍✨
Обережно Транс Темпо
Хочемо зазначити, що при купівлі квитків на вокзалах важливо наполягати на вказуванні конкретного місця в автобусі. Ми рекомендуємо оформлювати квитки через наш офіційний сайт 🌐www.transtempo.ua або напряму у наших менеджерів, адже це гарантує резервування місця та виключає подібні ситуації.
Ми врахуємо ваші зауваження щодо диспетчерської служби та проведемо роботу для вдосконалення процесу. Ваш комфорт і довіра - наш пріоритет, і ми зробимо все можливе, щоб уникнути таких випадків у майбутньому. Сподіваємося, що наступні ваші поїздки з нами будуть лише приємними. 🚍✨
Безвідповідальність
Де саме ви купували квиток: чи це була наша офіційна каса або сторонній сервіс?
На який рейс був придбаний квиток (номер рейсу)?
Яке місце в автобусі було зазначено у квитку?
Ця інформація допоможе нам швидше знайти ваш квиток у системі та зрозуміти, що саме сталося.
Будь ласка, надішліть фото вашого квитка на нашу електронну адресу або зверніться до нашої служби підтримки за телефоном, вказаним на сайті. Ми зробимо все можливе, щоб допомогти у вирішенні цієї ситуації.
Це була жахлива поїздка
Дякуємо за ваш відгук. Для нас важливо з’ясувати обставини ситуації, яку ви описали, і перевірити її достовірність, щоб забезпечити належний рівень сервісу. Якщо можливо, уточніть, будь ласка, деталі поїздки, зокрема рейс, дату подорожі та ваше місце в автобусі. Це допоможе нам краще розібратися в ситуації та врахувати всі ваші зауваження для поліпшення обслуговування.
Не рекомендую.
На головній сторінці нашого сайту зазначено, що TransTempo не приймає до перевезення пасажирів із закордонним паспортом, який було продовжено, але термін дії якого закінчився. Ця інформація є у відкритому доступі для всіх пасажирів.
Щодо вашого питання – це не рішення водіїв, а вимога законодавства.
Згідно із Законом Польщі про іноземців від 12 грудня 2013 р., Розділ XI, ст. 462, Параграф 1:
"…на перевізника, який привіз до кордону іноземця, який не має дійсного документа для подорожі, накладається адміністративний штраф у розмірі від 3000 до 5000 євро за кожну привезену особу."
Компанія TransTempo не може порушувати закон і ризикувати штрафами через документи, які не відповідають вимогам.
Рекомендуємо пасажирам заздалегідь перевіряти дійсність своїх документів перед поїздкою, щоб уникнути подібних ситуацій.
Не рекомендую!
Поїздка Варшава-Київ
Поведінка водіїв та реакції на запитання
Негативний досвід