ТрансТемпо (Trans Tempo)
Сучасна автобусна компанія «Транс Темпо» здійснює рейси на регулярній основі до країн Західної Європи. Спільно з партнерами компанії щодня відбуваються рейси в такі країни, як Польща, Естонія, Чехія тощо. Компанія-перевізник надає страховку всім пасажирам протягом усього рейсу, автобуси використовуються тільки класу «люкс» і роблять поїздку максимально приємною і комфортною.
Пасажирські перевезення
К сожалению, сервис испортился - Відгуки про ТрансТемпо (Trans Tempo)
По итогу, приехав в 18:00 на пункт пропуска, автобус не смог пройти границу, и в 22:40 часть пассажиров, ехавших до Варшавы пересадили в автобус, следующий за нами, итого, три смены автобуса за день, 9 часов ожидания непонятно чего (вечером очередь автобусов на пункте пропуска естественно увеличилась) и прибытие в Варшаву вместо 22:30 (по расписанию) в 6:00 утра!!!!! В свою очередь экипаж оправдывался, что это форс мажор и обстоятельства от них не зависящие, но люди не дураки, мы все понимаем, что водители при смене автобуса не проверили наличие всех необходимых документов! Как вообще такое может быть??!!! Просто видимо были очень заняты личными делами.
Теперь есть вопросы о компенсации, поскольку это не форс мажор, это не задержка на таможне, это тупизм водителей и безответственность.
Отдельно хотелось бы отметить стюардессу Марину, которая на возмущения пассажиров агрессивно реагировала и вместо извинений говорила, что так бывает, и они тут не при чем!!
К сожалению Компания испортилась, раньше ездили с ними, было все ок. Не рекомендую данную Компанию, потому что можно опоздать на перелеты и пересадки просто из-за безответственности сотрудников.
відгук
Коментарі до відгуку
Однак хочемо пояснити кілька моментів:
🔹 Пересадка в Рівному - буває вимушеним заходом у випадках технічних чи логістичних змін. Ми намагаємося заздалегідь попереджати пасажирів, але іноді рішення приймаються вже в процесі рейсу.
🔹 Ситуація з техпаспортом - абсолютно неприпустима помилка з боку екіпажу. Це не є нормою, і ми вже розбираємося, щоб подібне не повторилося.
🔹 Реакція стюардеси - вона мала пояснити ситуацію коректно, а не конфліктувати з пасажирами. Якщо її поведінка була некоректною, це теж буде розглянуто.
Дякуємо за ваш відгук. Ми врахуємо всі недоліки, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому.