ТрансТемпо (Trans Tempo)
Сучасна автобусна компанія «Транс Темпо» здійснює рейси на регулярній основі до країн Західної Європи. Спільно з партнерами компанії щодня відбуваються рейси в такі країни, як Польща, Естонія, Чехія тощо. Компанія-перевізник надає страховку всім пасажирам протягом усього рейсу, автобуси використовуються тільки класу «люкс» і роблять поїздку максимально приємною і комфортною.
Рейтинг 4.2 з 5 на підставі 21 відгука
Пасажирські перевезення
Стюардеса Марина
Київ-Варшава-Київ
Поїздка до Варшави 14.08.2025 пройшла нормально.
Виїзд чітко за розкладом, прибули до кінцевого місця маршруту раніше, ніж за розкладом
Плюси:
- стюардеса належно обслуговувала рейс, вчасно інформувала про зупинки й час зупинок та про те, що робити під час проходження кордону та контролю
- вчасно пропонувались гарячі напої... Читати відгук Їхала вперше автобусом у Польщу та у зворотньому напрямку.
Поїздка до Варшави 14.08.2025 пройшла нормально.
Виїзд чітко за розкладом, прибули до кінцевого місця маршруту раніше, ніж за розкладом
Плюси:
- стюардеса належно обслуговувала рейс, вчасно інформувала про зупинки й час зупинок та про те, що робити під час проходження кордону та контролю
- вчасно пропонувались гарячі напої
- наявність подушечки та пледу
Мінуси:
- я маю зросту 176см ( не самий високий) , а відстань між кріслами все ж не достатня для комфортного розміщення ніг й спинка крісла не достаньо висока.
Поїздка з Варшави до Києва 3.09.2025.
Виїзд на 2 год.пізніше, ніж планувалось і відповідно-затримка приїзду в Київ. Подача автобуса для посадки у Варшаві відбулась за 15 хв.до зміненого часу відправлення, а тому затримка була ще на 15-20хв.
Недоліки організації рейсу:
- затримка розкладу руху
- відсутність під час онлайн-покупки квитків інформації про 2-х ярусний автобус
- перші ряди місць 2-го ярусу розміщені майже впритул до лобового скла, у зв'язку з чим обмежене місце для ніг
- місця , які розташовані перед сходами, так само мають обмеження для комфортного розміщення ніг
Інформацію про меншу відстань для ніг варто додати на сайті для таких місць, щоб люди високого зросту розуміли це при купівлі квитків і заздалегідь самостійно дбали про свій комфорт.
Двічі за 1000+км "стюардеса" видала чай!
не ввічлива стюардеса Марина
не ввічлива стюардеса Марина
Ложка дьогтю в бочці меду.
Наш рейс не був щасливий на пунктуальність, нажаль. Довелося чекати на кордоні довгі 12 годин, прикордонники навіть не випускали з автобуса, тримали як в'язнів. Звісно, це не до перевізника питання. Але є питання і до нього.
Після затримки на кордоні, збився графік слідування автобуса.... Читати відгук Рейс Прага-Київ. В цілому враження від поїздки було позитивне, але завершення подорожі все перекреслило.
Наш рейс не був щасливий на пунктуальність, нажаль. Довелося чекати на кордоні довгі 12 годин, прикордонники навіть не випускали з автобуса, тримали як в'язнів. Звісно, це не до перевізника питання. Але є питання і до нього.
Після затримки на кордоні, збився графік слідування автобуса. В результаті, замість очікуваного в 18.00 прибуття в Київ, воно відбулося о 2.00 ночі, в комендантську годину, коли заборонено й неможливе пересування містом.
Попередньо перевізником було оголошено,
що до кінця комендантської години пасажири, які слідують до Києва, можуть
залишатися в автобусі. Але по факту концепція змінилась.
Зрештою, майже 20 змучених 28-годинною
поїздкою пасажирів, включно з дітьми, висадили
під Центральним вокзалом Києва о 2 ночі.
Розгублені, сонні, втомлені люди розбрелися, котячи свої валізи, шукати місця на скамійках серед вокзальних бомжів. Неочікуване завершення поїздки, чи не так?
Тож маємо побажання до компанії: додати людяності до сервісу. Не так складно було залишити пасажирів відпочити до 5 ранку в салоні автобуса, але цього не було зроблено. Тож пасажири відчули себе зрадженими. "Викинули, як непотріб", - так охарактеризував фінал поїздки один з пасажирів.
Київ-Прага
50/50 дивлячись який рейс
А ось рейс назад- це жах!Одноповерховий автобус.
Валентина-хамить, і як взагалі можна працювати з такою статурою в рейсовому автобусі?! Зупинки не оголошують, а... Читати відгук Їхали з Києва, 2поверховий з розетками тайп с...але з чистим туалетом- без води для вмивання рук. Зупинки оголошували завчасно - по гучномовцю. Крім того, що то був інший автобус і не було води- нарікань нема. Приємний персонал.
А ось рейс назад- це жах!Одноповерховий автобус.
Валентина-хамить, і як взагалі можна працювати з такою статурою в рейсовому автобусі?! Зупинки не оголошують, а просто проговорюють за хв до самої зупинки, і якщо ви заснули - можете просто проспати свою зупинку. Туалет не прибирали - впродовж рейсу. Вода для вмивання рук закінчилась на кордоні. Водії російськомовні- везуть не людей , а дрова. Дихати під кінець поїздки не було чим. Відстані між сидіннями теж різні. Кому як повезе. Багато людей жалілись на це! Беруть людей без квитків. Дуже неприємна атмосфера.
Розчарування
1. Автобус не чекає навіть хвилини( добре, але якби екіпаж відповів, то я б їхала на випередження в аеропорт)
2.номера екіпажу, це для екстрених ситуацій( тоді моя яка??? І навіщо тоді давати ці номера перед поїздкою)
Висновок: Перевізник хороший, але якщо у вас щось станеться, винні лише ви, ніхто вам недопоможе, навіть і не спробує якось вирішити ситуацію. Знаєте можливо це ок, але не тоді коли берете плату наперед!!!!!
Ми розуміємо ваше обурення, але хочемо пояснити кілька моментів:
Автобус, на жаль, не може затримуватися на зупинці навіть на кілька хвилин, оскільки це впливає на графік, міжнародні правила та комфорт інших пасажирів.
Номер екіпажу справді надається для нагальних ситуацій, але водій чи стюард не завжди має змогу відповісти в момент посадки - це може бути пов'язано з перевірками, вантажем, оформленням документів тощо.
Ваш дзвінок до менеджера був правильним кроком, але, на жаль, затримка транспорту до місця посадки залишається особистою відповідальністю пасажира.
Ми вдячні вам за всі попередні поїздки з нами і щиро шкодуємо, що ця стала винятком. Обов’язково врахуємо ваші зауваження, аби покращити комунікацію.
Сподіваємось, у майбутньому ви знову дасте нам шанс виправдати вашу довіру. 🚍
У вас вже не має стюартів/стюардес?
Але дуже швидко, за що вас і люблю
Хочемо зазначити, що всі сервісні послуги, такі як кава, чай, пледи, подушки та супровід стюардеси - це комплімент від компанії і не входять у вартість квитка. 🚍✨
Стюарди та стюардеси завжди намагаються зробити подорож комфортною для пасажирів, але інколи можуть бути ситуації, коли обсяг їхньої допомоги відрізняється. Ми передамо ваші зауваження екіпажу, щоб покращити комунікацію та сервіс.
Раді, що ви цінуєте нашу швидкість! Будемо раді бачити вас знову на борту TransTempo! 😊
Стюардеса рейсу
диспетчер по вайбер сказала , що гарячі напої... Читати відгук Їхала з Варшави 10 грудня. Автобус АА9999АА , рейс 808. Посадка на рейс вчасно о 1.30 ночі. Каву/чай нам запропонували вперше на митному контролі. Вдруге звернулася з проханням про гарячі напої на стоянці в Рівно, зіткнулась з хамовитим поводженням стюардеси, пле напій отримали всі пасажири,після мого звернення, і в порядку черги.
диспетчер по вайбер сказала , що гарячі напої то комплімент від компанії а не правило перевезення
Найбільше мене здивував обухівський туалетний папір в туалеті що постійно падав і не відривався поштучно , та пакет з використаним пасажирами папером( міжнародний рейс!), що висів у кульку над на рівні обличчя. І це при достатньо недешевій в вартості квитка.
Хочемо уточнити, що гарячі напої дійсно є компліментом від компанії. Розносити гарячі напої під час руху автобуса, особливо вночі, дійсно небезпечно для пасажирів і персоналу. Тому їх пропонують на безпечних зупинках, де це можливо зробити без ризику. Щодо поведінки стюардеси - ваше зауваження буде передано керівництву, і ми проведемо додатковий інструктаж, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому.
Ваші зауваження щодо санітарних умов також прийняті до уваги, і ми докладемо зусиль, щоб такі недоліки більше не повторювалися. Дякуємо за ваші конструктивні зауваження, які допоможуть нам удосконалити сервіс. Сподіваємося, що ваші наступні поїздки з нами будуть комфортними та приємними. 🚍✨
Не рекомендую
Сервіс хотів би бажати кращого
Доброго ранку
Це неймовірна професіональна жінка. Валя, знає свою справу відмінно. Увагу приділяла всім пасажирам. Тільки відїхали одразу розповіла умови перебування у автобусі. Чай, кава всю дорогу. Водії які працювали в цей день, були теж привітими і веселими чоловіками. Потім сталася помилка на табло дисплей автобуса. Ми... Читати відгук Їхала вашим перевізником 03.08.24, номер автобуса 4444. Київ- Прага Стюартдесою була Валя!
Це неймовірна професіональна жінка. Валя, знає свою справу відмінно. Увагу приділяла всім пасажирам. Тільки відїхали одразу розповіла умови перебування у автобусі. Чай, кава всю дорогу. Водії які працювали в цей день, були теж привітими і веселими чоловіками. Потім сталася помилка на табло дисплей автобуса. Ми зупинилися коло недалеко Львова. Чекали інший автобус. Все пройшло добре.Нас пересадили і ми поїхали далі, до Праги. Поїздка була гарною
Таке враження , що з Валею ми були знайомі довгий час. Спілкування було дужє приємне.
Потім ми їхали з дитиною в зворотному напрямку, 14.08.24,рейс 414 Прага-Київ
Ту було все протилежно.Ала, стюардеса спочатку хотіла покащатися приємною жінкою, але як показав час , то все не відповідало дійсності. Те саме стосується і водіїв.
По дорозі зі Львова забули на вокзалі чоловіка, який вийшов на вулицю. Ми виїхали , Ала, не порахувала кількість людей. Нам довелося на виїзді зі Львова чекати на людину.
Чай, кава за весь час поїзди пропонувалися лише 2 рази. Порівняно з Валею, це нічого..
Коли підїджли до Киева, одна жінка здійснювалося на свій останній рейс.Попросила їхати швидше. Водій про себе відповів хамовито. Поїздка була не дуже приємною.
Щодо другої подорожі, ми приносимо вибачення за недоліки в обслуговуванні. Ситуація з забутим пасажиром і недостатня увага стюардеси Алли не відповідають нашим стандартам. Ми обов’язково проведемо роботу над покращенням сервісу, щоб уникнути подібних інцидентів у майбутньому.
Ваш зворотний зв'язок дуже важливий для нас, і ми вдячні за вашу чесність. Сподіваємось, що ваші наступні подорожі з нами будуть лише позитивними.
Нумерация сидений в автобусе
4.08 Прага - Київ
Хочу зауважити, що тоді я виставила 5 зірочок. Реально була класна поїздка, навіть незважаючи на довготривале очікування на кордоні в напрямку Польщі.
Пишу теперішні враження: автобус чистий, водії ввічливі, працюють розетки, вайфай, туалет. Робили чай та... Читати відгук Доброго дня! Ще в процесі поїздки. Хотіла залишити відгук на Гугл, але чомусь не пускає. Можливо причина в тому, що був відгук місяць тому.
Хочу зауважити, що тоді я виставила 5 зірочок. Реально була класна поїздка, навіть незважаючи на довготривале очікування на кордоні в напрямку Польщі.
Пишу теперішні враження: автобус чистий, водії ввічливі, працюють розетки, вайфай, туалет. Робили чай та каву.
Але. В туалеті немає мила,
Ще до кордону закінчилась вода. Руки не вимити.
Стюардеси немає.
Прошу керівництво звернути увагу на ці необхідні дрібнички!
Без стюардеси реально погано!
Водіям - респект!
Гарного дня!
Дякуємо за ваш відгук та високу оцінку! Ми раді, що загалом ви задоволені нашими послугами. Водночас, дуже шкодуємо, що під час вашої останньої поїздки виникли певні незручності. Хочемо запевнити, що такі ситуації є виключенням, а не постійною практикою.
Ми обов'язково звернемо увагу на ваші зауваження щодо відсутності мила та води в туалеті, а також на відсутність стюардеси. Це дійсно важливі моменти, і ми працюватимемо над їх вирішенням, щоб забезпечити максимальний комфорт для наших пасажирів.
Ваші конструктивні коментарі дуже цінні для нас. Дякуємо за ваше розуміння та підтримку. Сподіваємося, що ваші наступні поїздки з нами будуть ще кращими!
Гарного дня!
Чехия - Украина
Будь ласка, уточніть, звідки і куди ви їхали, дату поїздки та номер вашого місця в автобусі. Ця інформація допоможе нам краще зрозуміти ситуацію та перевірити обставини, про які ви написали.
Ми завжди прагнемо забезпечити комфортні умови для наших пасажирів. Наші автобуси обладнані кондиціонерами, мають достатню кількість зупинок для відпочинку та високий рівень обслуговування. Деякі пасажири зазначають, що зупинок занадто багато, інші – що недостатньо.
Щодо запізнення. Затримки можуть трапитися через обставини, які ми не можемо контролювати.
Ми перевіримо вашу інформацію, щоб зрозуміти, що саме могло визвати у вас подібну реакцію.
Середня якість послуг
З перевізником Транс Темпо мною було здійснено 6 поїздок, а якщо врахувати, що в обидві сторони (Варшава), то вже 12.
Обирала цього перевізника через достатню відстань для ніг, між сидіннями.
Дійсно зручно.
На рахунок автобусів, вони різні. Є більш нові, а є м'яко кажучи, не зовсім, і це помітно відразу. Тому тут лотерея....
Перше - на жаль... Читати відгук Добрий день.
З перевізником Транс Темпо мною було здійснено 6 поїздок, а якщо врахувати, що в обидві сторони (Варшава), то вже 12.
Обирала цього перевізника через достатню відстань для ніг, між сидіннями.
Дійсно зручно.
На рахунок автобусів, вони різні. Є більш нові, а є м'яко кажучи, не зовсім, і це помітно відразу. Тому тут лотерея....
Перше - на жаль ніяких бонусів, знижок від вашої кількості поїздок не передбачено. Хоча інші компанії використовують таку практику.
Зателефонувала в офіс, але спілкування з жіночкою з того боку слухавки, було не надто приємне, попередні коментатори праві.
Вражаюча зверхність!
Друге - в опції поїздок вказано чай-кава. Ось вже дві останні поїздки не було стюардеси. А це означає, що і напоїв теж. Звісно, водії того не пропонують. Спілкуючись з пасажирами, виявилось, що багато хто чекав, але не дочекався))
За чистотою в туалеті, теж слідкувати не було кому...
Якщо ви вважаєте, що стюардеса не обов'язково має бути до Польщі, то вкажіть це в описі своїх послуг. І не буде даремних сподівань.
Тим більше, що ціна за квитки взагалі не по низу ринку....
Висновок - буду змінювати перевізника, на щастя, є з кого обирати)
Дякуємо за ваш відгук і за те, що поділилися своїм досвідом. Перепрошуємо за незручності, з якими ви зіткнулися. Ми цінуємо вашу відданість як постійного пасажира. Ми завжди прагнемо покращувати наші послуги і врахуємо ваші зауваження щодо різного стану автобусів, відсутності бонусів за кількість поїздок та неприємного обслуговування.
Ми постараємося поліпшити комунікацію і сервіс, щоб ваші наступні подорожі були максимально комфортними. Сподіваємося, що ви дасте нам ще один шанс.
Дякуємо за розуміння!
Не полная информация
7. Перевезення багажу.
https://transtempo.ua/ua/pravila-perevozki-passazhirov
Ваші коментарі дуже важливі для нас, і ми будемо працювати над покращенням сервісу.
Питання для чого стюардеса ????
Нормально все...
Перепрошуємо за незручності. Показати 1 відповідь
Автобус комфортний та зручний.
Перепрошуємо за незручності.