ТрансТемпо (Trans Tempo)
Сучасна автобусна компанія «Транс Темпо» здійснює рейси на регулярній основі до країн Західної Європи. Спільно з партнерами компанії щодня відбуваються рейси в такі країни, як Польща, Естонія, Чехія тощо. Компанія-перевізник надає страховку всім пасажирам протягом усього рейсу, автобуси використовуються тільки класу «люкс» і роблять поїздку максимально приємною і комфортною.
Рейтинг 4.2 з 5 на підставі 28 відгуків
Пасажирські перевезення
Сумнівний перевізник
Непунктуальний перевізник, підтримка - хами
Жахливий запах
Назад теж вирішила купити квитки цієї компанії і розчарувалась. 30.05 Автобус 9999. Два водії, обидва тормозять дуже агресивно, не плавно. І великий минус, дуже смердить туалет. Просто неймовірна вонь. Водії приїхали на рейс вже з повним баком фекалій. Спустили бак на узбіччі, але ж на вонт... Читати відгук Їхала до Варшави 21.05 автобусом 5555 - взагалі все чудово. Нарікань немає.
Назад теж вирішила купити квитки цієї компанії і розчарувалась. 30.05 Автобус 9999. Два водії, обидва тормозять дуже агресивно, не плавно. І великий минус, дуже смердить туалет. Просто неймовірна вонь. Водії приїхали на рейс вже з повним баком фекалій. Спустили бак на узбіччі, але ж на вонт це аж ніяк не вплинуло.
Щиро дякуємо за ваш детальний зворотний зв’язок. Нам приємно, що поїздка 21.05 залишила приємні враження, і водночас шкода, що наступний рейс не виправдав очікувань.
Хочемо зазначити, що описана вами ситуація з технічним станом туалету та манерою водіння є радше винятком, ніж типовою практикою для рейсів TransTempo. Наші екіпажі проходять інструктаж перед кожною поїздкою, зокрема щодо плавного стилю керування та обов’язкової підготовки транспорту, включно з обслуговуванням санвузлів.
Ваші зауваження вже передано до відповідального підрозділу для подальшого розгляду та проведення службової перевірки.
Дякуємо, що поділилися враженнями. Це дозволяє нам вдосконалювати сервіс і оперативно реагувати на недоліки. Сподіваємось, що майбутні поїздки з TransTempo знову будуть для вас комфортними.
З повагою,
Служба підтримки TransTempo
Жахлива робота коллцентру
Мені не важно купити, але ж коли людина хоче саме забронювати то це не просто ж так
А... Читати відгук Хочеться залишити відгук на роботу оператора. Номер дала подружка, щоб замовити квитки. Якщо один раз забронювати із аеропорта можна було квитки, то на інший раз вже мені пишуть, що з Шопену тільки купити можно. Але ж я бронювала, навіщо обманювати?
Мені не важно купити, але ж коли людина хоче саме забронювати то це не просто ж так
А коли щось запитують, то пишуть це так наче ти зовсім дурний і не знаєш про це. Так, не знаю. Хіба це не ваша робота пояснити і допомогти?
Писати оператору це та ще рулетка. Не знаєш, трапиться хтось норм або ні
В салоні холодно
Чай та кава це чудово - дякую.
Але в салоні автобуса на другому поверсі холодно. Пасажири сидять у куртках під ковдрами. Прохання ввімкнути опалення стюардеси проігнорувала. На першому поверсі тепленько - "ташкент". Дуже розчарована.
Розчарована
Щиро перепрошуємо за цю ситуацію. Запевняємо вас, що буде проведена виховна робота, а до водія будуть застосовані відповідні санкції. Така поведінка є винятком і не відповідає нашим стандартам обслуговування.
Ми цінуємо вашу довіру до ТрансТемпо і зробимо все можливе, щоб подібне більше не повторилося. Сподіваємося, що наступні ваші подорожі з нами будуть лише приємними. 🚍✨
Робота диспетчера
Ваш комфорт і довіра дуже важливі для нас, тому зробимо все можливе, щоб ваша наступна подорож із ТрансТемпо була бездоганною. 🚍✨
В этот раз был кошмар!
Хочемо запевнити вас, що двоповерхові автобуси забезпечують такий самий рівень комфорту, як і одноповерхові, і використовуються для збільшення кількості місць на популярних маршрутах. Однак ми врахували ваше зауваження щодо змін, про які пасажирів слід повідомляти заздалегідь.
Щодо технічних проблем, таких як Wi-Fi, умивальник та розетки, ваші зауваження передано до відповідних служб для негайного вирішення. Ми зробимо все можливе, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому.
Дякуємо за вашу довіру протягом 11 поїздок із нами, і сподіваємося, що ваші наступні подорожі будуть лише комфортними та приємними. 🚍✨
Халатність
Ми щиро вибачаємося за незручності. Усім, хто зв’язувався з нами, було принесено вибачення та запропоновані індивідуальні компенсації для наступних поїздок.
двояке враження про перевізника
Почну з хорошого:
- автобуси сучасні
- wi-fi працював гарно всю дорогу, розетки
- чистий, працюючий туалет (дуже пригодився, коли довго стояли на кордоні)
- було два гарних водія і стюардеса
- є пледи та подушки
- можна обрати місце, де будеш сидіти
З негативного:
Купляла білети на передостанній ряд в автобусі... Читати відгук Маю двояке враження про перевізника. Їхала 29.07.2024, Київ-Варшава.
Почну з хорошого:
- автобуси сучасні
- wi-fi працював гарно всю дорогу, розетки
- чистий, працюючий туалет (дуже пригодився, коли довго стояли на кордоні)
- було два гарних водія і стюардеса
- є пледи та подушки
- можна обрати місце, де будеш сидіти
З негативного:
Купляла білети на передостанній ряд в автобусі (той, що перед спільним заднім рядом (в 5 місць)). Коли прийшла на посадку в автобус, виявилось, що наших місць (які я обирала) нема і нам треба буде їхати на тому самому задньому ряді в 5-ьох, а не там де по 2 місця поряд. Така ж ситуація була і в моєї знайомої, яка напередодні їхала в Німеччину.
Стюардеса не змогла нічого пояснити, просто пожала плечима і сказала, що такий дали автобус. В підтримці по телефону на "відвали" поспілкувались і навіть не вибачились. Сказали щось типу ну заламався автобус, прислали інший, шо ви хочете?! Ну блін ясно що я вже нікуди не дінусь, бо мені їхати треба і підвʼязане все під них. Але я розраховувала проїхати нормально, тому купила білети у вашого перевізника, а ви навіть вибачитись нормально не можете.
Написала їм у соцмережі, там теж мені биконули у відповідь. Типу що це мій косяк, що я знаючи про ситуацію знайомої не відмінила свої білети. Комунікація явно не сильна сторона цього перевізника.
На самій гальорці місця для ніг мало, спека неможлива через працюючий двигун (чи я не знаю що там ззаду в автобусі). Але їхали ми в сауні до самого кордону. І це при тому, що кондиціонер наче як працював і спереду в салоні було прохолодно, а в нас ззаду - сауна. І це при тому, що на вулиці було +25 (не неймовірна спека).
На кордоні ми стояли біля 10,5 годин. Тут питань до перевізника нема, бо це все митниця...
Кави чи чаю в нас не було (хоча було заявлено), бо там щось зламалось в них.
Відправлення автобусу затримали на 1,5 години.
РЕЗЮМЕ:
- можна обирати цього перевізника, але тільки не задні місця, щоб не їхати на гальорці і в сауні.
- будьте готові, що комунікувати з вами будуть як з гівном і перекладати на вас відповідальність за те, що вони міняють місця.
Прага Київ
Зіпсована подорож
Автобус "транс темпо".
На перший погляд наче все добре, але в процессі дороги - подорож з цим перевізником - подобається все меньше і менше !!
- стюардесу бачіла тільки при посадці,
- кава та чай начебто безкоштовні, але потрібно випрашувати - щоб хтось з трьох водіїв її зробив- з незадоволенним обличчям,
- безкінечні зупинки- через кожні... Читати відгук Маршрут "Київ - Таллін".
Автобус "транс темпо".
На перший погляд наче все добре, але в процессі дороги - подорож з цим перевізником - подобається все меньше і менше !!
- стюардесу бачіла тільки при посадці,
- кава та чай начебто безкоштовні, але потрібно випрашувати - щоб хтось з трьох водіїв її зробив- з незадоволенним обличчям,
- безкінечні зупинки- через кожні 30- 40 хвилин,
- при русі автобуса - чула запах цигарок,
- водіі навіть не порахували за потрібне - представитись......
З ким ми їдемо, хто нас везе - невідомо.
- оголошується зупинка 10 хвилин, але заганяють в автобус через 7- 8 хвилин
(Як скот) , зачиняють двері і сидим ще 3- 4 хвилини - поки водіі налаштуються їхати.
- я просто не розумію - як що не хочуть виконувати свою роботу я треба, не поважають людей яких везуть ---ЧОМУ
Вони тут працюють,- ЧОМУ вони НЕ НА ВІЙНІ. !!??
З такими безкінечними зупинка - по гафіку їдемо з запізненням, ще не відомо коли приїдемо і що буде далі в дорозі.
В кінці подорожі - напишу ітоговий відгук
-
Ми цінуємо ваш відгук та хочемо відповісти на всі ваші зауваження.
1. Стюардеса: Ми прагнемо, щоб наші стюардеси були доступні пасажирам протягом всієї поїздки. Це виняток, і ми проведемо роботу з персоналом, щоб уникнути таких ситуацій у майбутньому.
2. Кава та чай: Напої дійсно безкоштовні, і ми працюємо над покращенням обслуговування, щоб уникнути подібних випадків.
3. Зупинки: Ми дотримуємось графіку зупинок для безпеки пасажирів та водіїв, але врахуємо ваше зауваження про частоту та тривалість.
4. Запах цигарок: Куріння в автобусі суворо заборонено. Ми розглянемо це питання з водіями.
5. Представлення водіїв: Ми працюємо над покращенням комунікації між водіями та пасажирами, щоб забезпечити краще ознайомлення.
Дякуємо за ваші коментарі. Ми завжди прагнемо покращити сервіс і врахуємо всі ваші зауваження, щоб майбутні подорожі були комфортнішими.
З повагою,
Команда ТрансТемпо
Повне розчарування
У рейс виходять автобуси з несправними кондиціонерами
Увы, но это лотерея. Ездила 4 раза с транстемпо, двумя из которых осталась не довольна.
Щоб ми могли детальніше розібратися у ситуації, будь ласка, повідомте, звідки і куди ви їхали, дату поїздки та ваші місця в автобусі. Це допоможе нам встановити обставини та перевірити їх достовірність.
Нам дуже шкода, що у вас були негативні враження від останніх поїздок. Ми постійно працюємо над покращенням наших послуг, і ваші зауваження допомагають нам у цьому.
Будь ласка, надішліть детальніше про проблеми, з якими ви зіткнулися, щоб ми могли розібратися в ситуації та зробити все можливе для їх вирішення. Ми прагнемо, щоб кожна ваша поїздка була комфортною та приємною.
З найкращими побажаннями,
Команда TransTempo
Негативне враження від поїздки
Дуже негативний досвід з водієм
Водій підвищував голос на пасажирів, був дуже грубий і непривітний.
За 15-годинний рейс водій здійснив зупинку в Житомирі, що через 2 години після відправки з Києва, а інша повноцінна зупинка з туалетом та... Читати відгук Їхали маршрутом Київ- Варшава 10.07.24. Дуже негативний досвід з водієм, справжній грубіян, який не відповідає на поставлені питання або просто мовчить дивлячись в очі.
Водій підвищував голос на пасажирів, був дуже грубий і непривітний.
За 15-годинний рейс водій здійснив зупинку в Житомирі, що через 2 години після відправки з Києва, а інша повноцінна зупинка з туалетом та їжею/водою була вже в Польщі після перетину кордону, що було аж після 12 годин поїздки.
Одну із офіційних зупинок водій зробив за одним із міст біля Епіцентру, де не було ні туалетів, ні можливості придбати воду/їжу. На питання чому ми зупинилися саме тут, водій відповів «покурити», і сказав, що якщо всі 50 пасажирів почнуть ходити в туалети і скуповуватися в чергах в кафе, то це затримає поїздку, тому він не зупиняє нам. В той же час, багато пасажирів були внутрішнього сполучення, яких ми то забирали, то висаджували постійно, в різних локаціях (заправки, перехрестя, зупинки транспорту, узбіччя). Розумію, що це пасажирські перевезення і водій виконує свою роботу, але вважаю, що на міжнародних перевезеннях час має бути розрахований відповідно.
На питання де нам брати воду, він просто розвів руками, сказав, що це наші проблеми і треба було думати раніше, що зупинки по 10 хвилин лише на перекури, які здавалося він робив, коли йому самому хотілося. А про інших пасажирів, які не курять або які мають дітей, ніхто не хвилювався.
Після даної відповіді ми запитали в стюардеси, чи може вона зробити нам кави, так як ми не можемо купити, бо просто немає де, вона відповіла «ні» і що кава буде запропонувати на після проходження кордону, чого так і не сталося.
Схоже, що персонал не надто переймався потребами і комфортом пасажирів.
Також доводилося декілька разів просити включати кондиціонер, так як водій його чомусь виключав. В салоні постійно ставало жарко і душно. Водій вмикав після прохань.
Великий і єдиний плюс водія - кордон ми пройшли доволі швидко, за що вдячні.
З вашого відгуку випливає, що ви були незадоволені поведінкою водія. Ми приділяємо велику увагу професійній підготовці нашого персоналу та намагаємося забезпечити високий рівень обслуговування пасажирів. Зазначимо, що ми обов'язково розглянемо цю ситуацію та вживемо відповідних заходів.
Щодо зупинок, варто зазначити, що ми дотримуємося графіка зупинок, які забезпечують можливість відпочинку, туалету та придбання їжі та води. Проте ви згадали, що було мало зупинок і одночасно зазначили, що автобус постійно зупинявся для висадки та посадки пасажирів у різних локаціях. У цій частині є суперечності.
Ми також хочемо зауважити, що лише один пасажир прямував до Луцька, що не відповідає вашим твердженням про постійні зупинки.
Щодо кондиціонера, ми просимо вибачення за будь-які незручності. Водії завжди намагаються забезпечити комфортну температуру в салоні.
Ми також перепрошуємо за незручності з отриманням кави під час поїздки. Ми будемо працювати над поліпшенням цього аспекту обслуговування.
Ми дуже цінуємо ваш зворотній зв'язок, адже він допомагає нам покращувати якість наших послуг. Дякуємо, що звернули увагу на ці моменти. Перепрошуємо за незручності, які могли виникнути у вас у зв'язку з вищезазначеними обставинами.
Будемо раді бачити вас знову серед наших пасажирів, сподіваємося, що ваш наступний досвід з нашою компанією буде приємнішим.
------------------------------------------
Коментар стюардеси:
В Рівному у нас не було пасажирів, тому ми зупинилися біля "Епіцентру". По місту їхали довго через затор, адже ми поспішали на кордон, який потрібно пройти у визначений час за слотами Є-черги.
Туалет працював всю дорогу, але вона казала, що не хоче користуватися ним в автобусі і наполягала на зупинках хоча б на 30 хвилин кожні дві години. Каву вона попросила на кордоні, коли ми його проходили, але я сказала, що зробимо це після. Ми зупинилися, і всі пасажири купили каву.
Після кордону в автобусі ми не змогли приготувати каву, бо зламався чайник. А коли робили каву по Україні, ця пасажирка її не пила, казала, що їй потрібна нормальна кава і їжа.
Щодо кондиціонера, багато пасажирів зверталися з проханням: одні просили підвищити температуру, інші — зменшити. На кожне прохання ми відповідно регулювали температуру.
Б...дло экипаж
В Оломоуці, під час зупинки, виникла ситуація з пасажирами, які не мали необхідних документів для подорожі через кордон. Наші співробітники намагалися допомогти цим пасажирам, але через обставини на кордоні це не вдалося. Ці пасажири були в нетверезому стані, з перегаром, що саме це спричинило ситуацію з невдоволенням даних осіб. Такий стан (алкогольне сп'яніння) заважав іншим пасажирам їхати в автобусі.
Щодо вашого коментаря про стюардесу Олену, хочемо зазначити, що за весь час її роботи в Транстемпо, вона отримувала тільки позитивні відгуки від пасажирів за професіоналізм та уважність. Ми віримо, що ця ситуація є винятковою, і робимо все можливе, щоб забезпечити комфортну та безпечну подорож для кожного пасажира. Показати 1 відповідь
Водій за кермом лускає насіння на швидкості в 100 км на годину і не тримає кермо
Відбили бажання користуватись послугами цієї компанії.
Дякуємо за те, що дозволили нам виявити ці питання та працювати над їх вирішенням. Сподіваємося, що в майбутньому ви знову скористаєтеся нашими послугами і вона буде для вас задовільною.
Розчарували в цей раз
Перепрошуємо за незручності.
Погане обслуговування !!!
Перепрошуємо за незручності.
Про наболіле !!!!
Цього разу їхала автобусом 2222 17.06.2023 з Варшави до Києва і була дуже вражена поведінкою жінки - стюардеси! Незадоволена, підвищує свій голос на людей, веде себе по-хамськи, незрозуміло чому!!! Каву та чай навіть ні пити, ні просити не хотілось з її... Читати відгук Користуюсь послугами ТрансТемпо не перший раз. Щоразу залишалась задоволеною від своєї поїздки, завжди привітні дівчата-стюардеси, напоять кавою і чаєм🙂
Цього разу їхала автобусом 2222 17.06.2023 з Варшави до Києва і була дуже вражена поведінкою жінки - стюардеси! Незадоволена, підвищує свій голос на людей, веде себе по-хамськи, незрозуміло чому!!! Каву та чай навіть ні пити, ні просити не хотілось з її незадоволеним обличчям. Навіщо взагалі така стюардеса в автобусі, краще ніякої чим така!!! Не знаю як вона взагалі працює з людьми!!!
Водії привітні, з речами допомагали.
Перепрошуємо за незручності.
Поїздка розчарувала, незважаючи на те, що завжди вибирали цього перевізника..
1. При посадці в автобус виявилось, що велика частина роз‘йомів для зарядки телефонів не працює - на питання до стюардеси Віти - вона, чомусь одразу почала себе вести по хамськи, заявивши, що вони всі вийшли з ладу перед поїздкою і замість того, щоб принести вибачення, вона заявила дослівно: «Не варіть тут воду!».
2. Зранку, чай дитині мені зробили тільки після неодноразових прохань - бо вона півгодини тому пропонувала всім каву, і те, що я не замовила тоді, бо дитина спала - виявилося проблемою.
Я не розглядаю в цьому відзиві комфортабельність автобуса (але чула, що в інших перевізників автобуси більш комфортабельні) та інші деталі, бо не маю з чим порівняти. Вважаю, що перевізнику слід більш ретельно підходити до підбору стюардес - бо це «лице» компанії, яке, нажаль, цього разу розчарувало і вже більше вряд чи захочеться поїхати з Транс Темпо, щоб знов не потрапити на таку Віту.
Перепрошуємо за незручності.
Жахливі водії
Перший раз бачу, щоб на кордоні водії просто відкрили багажні двері і зникли. Їздила не один раз і Flixbus і нашими вітчизняними перевізниками, і завжди водії допомагають доставати валізи, а іноді навіть допомагають на митниці жінкам з важкими валізами. Тут же просто водії склали руки в кармани і стояли дивились як жінки тягають важкі валізи.... Читати відгук Рейс 243 Київ-Варшава, 19.11.22.
Перший раз бачу, щоб на кордоні водії просто відкрили багажні двері і зникли. Їздила не один раз і Flixbus і нашими вітчизняними перевізниками, і завжди водії допомагають доставати валізи, а іноді навіть допомагають на митниці жінкам з важкими валізами. Тут же просто водії склали руки в кармани і стояли дивились як жінки тягають важкі валізи. На моє питання, чому не допомагаєте дістати валізи, відповідь «Що я ще маю роботи». Ось так гарне враження від автобусу, зруйновано непрофесіоналізмом водіїв.
НЕ ПО ЛЮДСЬКІ !!!!
Ніхто не буде їздити по Україні збирати ваші речі по усім містам!
Вирішуйте свої питання з логістикою передач самостійно, як доросла людина, і не треба вигадувати і фантазувати що хтось винен вирішувати ваші особисті питання.
p.s. Водії пішли вам на поступки і сказали що можуть забрати речі по дорозі перед або за Житомиром. Ви почали повчати і розповідати куди і як повинні їхати водії.
Погано, розчаровання в роботі компанії
Поездка на маршруте Прага-Киев (АА2222АА) 7.01.22 ТрансТемпо была отвр
Первой неприятной неожиданностью было то, что нас посадили не согласно купленным местам. Точнее цифры сходились, но мы с моим молодым человеком покупали билеты рядом в конце и должны были сидеть вдвоем, а в итоге теснились на галёрке мы, и ещё трое людей. По схеме автобуса на сайте было совсем другое... Читати відгук Поездка на маршруте Прага-Киев (АА2222АА) 7.01.22 ТрансТемпо была отвратительна.
Первой неприятной неожиданностью было то, что нас посадили не согласно купленным местам. Точнее цифры сходились, но мы с моим молодым человеком покупали билеты рядом в конце и должны были сидеть вдвоем, а в итоге теснились на галёрке мы, и ещё трое людей. По схеме автобуса на сайте было совсем другое расположение. Сидеть неудобно, про поспать вообще молчу.
Заявленный WiFi постоянно выключался или вообще не подключался.
Ещё, что очень смутило сначала, но думала показалось. Водитель как то был неприветлив и хамоват. Но потом пообщаясь с его помощницей поняли что такая манера общения на этом рейсе в порядке вещей. Крики, хамское отношение со стороны девушки присутствовало на продолжении всего путешествия. Понимаю что работа с людьми это сложная работа, но если ты соглашаешься на неё то должен соответствовать.
Пока писала отзыв предложили кофе(хоть какой то плюс) но увы им впечатления уже не исправишь.
Надеюсь что на вашу фирму мы больше не попадём. Крайне разочарована.
Рейс Градец Кралов-Киев 31.07.2021
Читати відгук Самый дорогой билет 1900грн., за эти деньги за всю поездку стакана воды даже не было. С наружи автобус выглядит нормально MAN номер АА5555АА . Из персонала 2-ва водителя только ( к ним вопросов нет). В автобусе есть туалет , кондиционер работал , но не справлялся совсем( было жарко очень!).USB для подзарядки устройств работал. На этом положительные впечатления закончились!
Автобус категорически не подходит для поездок больше 2-х часовых рейсов- обосновываю! Сидения продавленные до немогу!!!! От сидения одно название , во всем автобусе все просиженные сидения , получается сидишь на металическом каркасе обтянутой тканью , за все 15 лет что я езжу, летаю -это худшая поездка по комфорту именно сидений. Через 2-ва часа езды не понимаешь куда себя засунуть-место крайне ограничено , ерзаешь без остановки, боль в копчике всю дорогу, ( учитываю то что я не прихотлив совсем и приспосабливаюсь легко)