Дочка їхала з Риги до Києва,рейс номер 808(Таллін-Київ)Жіночка,яка там перевіряє квитки і таке інше,відношення до людей з її сторони хамське і некоректне,перший раз з таким стикнулися,всі ми люди,у всіх буває поганий настрій,але ж,якщо вона на роботі з людьми,то мала б хоч трохи поваги.
Не поїздка, а саме лихо! НЕ РЕКОМЕНДУЮ! Сьогодні їхала мама з братом рейс Чехія-Київ. Малого того, що сказали доплатити 10 злотих або 200 грн за дві маленькі сумки (курс злотого вже 20 грн?), туалет при поїздці закритий, каву робити бажання немає, запропонували тільки на кордоні, виїзд був з Катовіце. Так ще і проїхали на 15 хв зупинку, де вони мали... Читать отзыв Не поїздка, а саме лихо! НЕ РЕКОМЕНДУЮ! Сьогодні їхала мама з братом рейс Чехія-Київ. Малого того, що сказали доплатити 10 злотих або 200 грн за дві маленькі сумки (курс злотого вже 20 грн?), туалет при поїздці закритий, каву робити бажання немає, запропонували тільки на кордоні, виїзд був з Катовіце. Так ще і проїхали на 15 хв зупинку, де вони мали виходити, стюардеса ще мала претензії, чому їй не повідомили, що вони проїхали їхню зупинку. Шановні, людина може їхати перший раз і не знати, де їй виходити! Хіба не ваша робота повідомити про зупинку? Або хоча б подивитись, де виходять Ваші пасажири??? У висновку, висадили десь на заправці, не там, де чекало таксі. Чому за Вашу помилку людина має переплачувати????
TransTempo – це найгірший перевізник, яким я коли-небудь користувалася. По-перше, водії не йдуть на контакт із пасажирами. По-друге, на кордоні ми змушені були чекати додаткові 4 години через одного пасажира, у якого виникли проблеми з документами. Після цього йому просто віддали валізу, не пояснивши жодних причин. Але й на цьому затримка не закінчилася – нас знову зупинили митники для переоформлення... Читать отзыв TransTempo – це найгірший перевізник, яким я коли-небудь користувалася.
По-перше, водії не йдуть на контакт із пасажирами. По-друге, на кордоні ми змушені були чекати додаткові 4 години через одного пасажира, у якого виникли проблеми з документами. Після цього йому просто віддали валізу, не пояснивши жодних причин. Але й на цьому затримка не закінчилася – нас знову зупинили митники для переоформлення документів уже на кількість пасажирів у автобусі.
Протягом усього цього часу водій не надавав жодної інформації: чому ми стоїмо після перевірки ще 4 години, а потім ще 1,5 години на переоформлення документів – залишилося незрозумілим. На всі питання він відмовчувався. Пасажири обурювалися, адже хтось поспішав, хтось запізнювався, проте інформацію ніхто не надавав.
У мене склалося враження, що була якась домовленість із тим пасажиром, адже ми чекали лише на нього, у той час як 60 людей змушені були марно стояти на кордоні. У результаті я запізнилася на свій наступний рейс.
Особливо неприємно вразило ставлення персоналу: коли люди почали скаржитися прямо на митниці, представниця компанії «TransTempo» ледь стримувала себе й навіть підвищувала голос на пасажирів.
Це було вкрай неприємно. Більше я ніколи не скористаюся послугами цього перевізника і нікому не раджу. Мені є з чим порівняти, тому моя оцінка – вкрай негативна.
Щиро раджу обходити цього перевізника десятою дорогою. Персонал неадекватний, плутається в маршруті. Крім того питання до керівництва - про що ви думаєте коли плануєте висаджувати пасажирів вночі в селі на об'їзній дорозі?
Питання перше - коли ви ставите пункт призначення Луцьк Епіцентр, ви розумієте що Епіцентр ніразу не в Луцьку?, він в селі Липини, і о другій годині ночі там не має освітлення, ніде присісти, не можливо викликати таксі і проблемно добратись родичам? І коли одна людина їде до Луцька і просять висадити її в Княгининку, нагадую ОДНА, якого милого ваші недолугі... Читать отзыв Питання перше - коли ви ставите пункт призначення Луцьк Епіцентр, ви розумієте що Епіцентр ніразу не в Луцьку?, він в селі Липини, і о другій годині ночі там не має освітлення, ніде присісти, не можливо викликати таксі і проблемно добратись родичам? І коли одна людина їде до Луцька і просять висадити її в Княгининку, нагадую ОДНА, якого милого ваші недолугі водії завозять її в Струмівку? Всім порада - забудьте цього перевізника, гірших водіїв та гіршого відношення до пасажирів я ще не бачив
прошу зрозуміти мене і посадити нас на автобус . Я отримую категоричну відповідь НІ . Я кажу у вас на сайті вказано , що можна не більше 2 х разів змінювати дату поїздки я прошу змінити наш рейс на який ми не сіли на сьогодні або завтра на що вони відповідають це робиться раніше бо ваш рейс вже поїхав і... Читать отзыв прошу зрозуміти мене і посадити нас на автобус . Я отримую категоричну відповідь НІ . Я кажу у вас на сайті вказано , що можна не більше 2 х разів змінювати дату поїздки я прошу змінити наш рейс на який ми не сіли на сьогодні або завтра на що вони відповідають це робиться раніше бо ваш рейс вже поїхав і , що ви взагалі хочете з нас ... Я пережила такий стрес , що тільки сьогодні змогла взяти телефон до рук і розписати мій перший і останній досвід з цією компанією. У них не має ніякого розуміння , людяності і ні грама совісті . Це не пройшов тиждень чи місяць я до обіду наступного дня в Польщі зробила дитині той документ про який не знала і вони нас не посадили на наступні рейси і не повернули не копійки коштів з 7470 грн. І саме головне , що нас не посалили з дітьми , але вони брали інших пасажирів у яких не було придбано заздалегідь білетів на даний автобус. У автобусі були наявні вільні місця , але вони їх не показують щоб люди купували білети так як я купила сину за 3100 з Литви , а хотіли сісти у Польщі бо виходу не було так як було придбано вже 2 квитки . У цієї компанії не має людського відношення до пасажирів . Отримати 7470 з однієї людини за 3 квитки і не запропонувати альтернативний варіант людині чисто по совісті у стресовій ситуації це просто не професійно і не по людськи . На даний час не повернуто жодної гривні . Безсовісні і нахабні . Але так просто я це не залишила . Зв'язок з адвокатами вже маю .
Виïхали тiльки з Люблiна 08.08.2025 р.та вже через пiвгодини стюардесса повiдомила,що туалет забитий та буде зачинений! На питання що робити малим дiтям, якi не можуть довго терпiти?- вiдповiдь була, що вона обурена за поведiнку людей, якi встигли за двi години забити туалет i все!.... За всю подорож жодного разу не було запропоновано нi кави,нi чаю! Простирадл з подушками також... Читать отзыв Виïхали тiльки з Люблiна 08.08.2025 р.та вже через пiвгодини стюардесса повiдомила,що туалет забитий та буде зачинений! На питання що робити малим дiтям, якi не можуть довго терпiти?- вiдповiдь була, що вона обурена за поведiнку людей, якi встигли за двi години забити туалет i все!.... За всю подорож жодного разу не було запропоновано нi кави,нi чаю! Простирадл з подушками також всiм не вистачало. Люди терпiли до самого Ковеля, щоб мати змогу сходити у туалет!!!!! А те,що на польському кордонi щэ можно було за грошi сходити до туалету- стюардесса взагалi не сказала, хоча вже не одна мати питала за свою дитину!!!!! Жахливе обслуговування та вiдношення!
Менеджери компанії некомпетентні в нестандартних ситуаціях,поводять себе по хамські!Ситуація складна для клієнта,а менеджер пише «ахаха»Ви рахуєте це нормальне відношення до клієнтів?
Відмовилися садити неповнолітню на автобус, гроші за квитки повертати відмовилися. Ситуацію вони не бажали вирішувати, а лише з повною байдужістю запропонували поміняти документи і перенести поїздку, хоча їхати треба було терміново! Компанія перевезення жахлива, люди не компетентні.
Достоинства:
Немає
Недостатки:
Не пустили в автобус з тупими виправданнями, пропустили через це наступні вже оплачені автобуси. Не вихований персонал, хамськи розмовляє.
Що це за сервіс? Автобус стоїть на кордоні при в'їзді в Польщу вже понад 12 годин. Чому ніхто не думає за людей. Чому не пересадять на інший автобус? Написала скаргу на пошту до керівництва, ніякої реакції. Ганьба, а не сервіс!!!
Як таке могло статися, щоб рейс 414 Киів -Прага, який виіхав 04 червня 2025 року простояв на кордоні в очікуванні якогось документу- майже 12 годин!!!!!! Автобус заповнений людьми! Навіщо продавати квитки , ( до речі, квиток не дешевий-3000 грн!) на цей рейс якщо є якісь не вирішенні питання . Це жахливо! Стюардеса посилає всіх до водія. Водій нічого конкретного... Читать отзыв Як таке могло статися, щоб рейс 414 Киів -Прага, який виіхав 04 червня 2025 року простояв на кордоні в очікуванні якогось документу- майже 12 годин!!!!!! Автобус заповнений людьми! Навіщо продавати квитки , ( до речі, квиток не дешевий-3000 грн!) на цей рейс якщо є якісь не вирішенні питання . Це жахливо! Стюардеса посилає всіх до водія. Водій нічого конкретного про час нашого виізду не каже… люди в автобусі мучаться за своі ж гроші . Просидіти в автобусі стільки часу….. Треба подавати документи до суду і судитися за неналежне виконання перевізником умов. Ще й компенсацію відсудити за моральні збитки. Більше ніколи не поіду з Транс Темпо! І Вам не раджу!
Дякуємо за ваше звернення та детальний опис ситуації. Прийміть наші щирі вибачення за незручності, з якими ви зіткнулися під час поїздки рейсом №414 Київ–Прага (автобус АА3035А).
Затримка автобуса на пункті пропуску виникла через непередбачувані обставини, пов’язані з процедурою перетину кордону. На жаль, у ряді випадків компетентні органи можуть затримати транспортний засіб для здійснення додаткових перевірок або очікування відповідних документів, що не завжди залежить від перевізника. Зазначимо, що оформлення необхідних паперів здійснювалося відповідно до чинних норм, однак об’єктивні обставини вплинули на тривалість процесу. Компанія не мала попередніх підстав вважати, що виникне така затримка.
Ми повністю розуміємо ваше обурення ситуацією і шкодуємо, що вам довелося зіткнутися з тривалим очікуванням. У зв’язку з цим всім пасажирам цього рейсу запропоновано звернутись до офісу компанії для отримання персональної пропозиції на майбутні поїздки, з урахуванням обставин, що склалися. Наші менеджери нададуть індивідуальне рішення кожному пасажиру.
Ми вдячні за ваш зворотний зв’язок і ще раз щиро просимо вибачення за ситуацію, яка виникла не з вини компанії, але вплинула на ваш комфорт і плани.
Начиталась восторженных отзывов, решила поехать. Приключения начались с того, что никто удосужился сообщить номер автобуса, когда быть на вокзале... Ладно. Потом в 00-40 в Остраве автобуса нет. И связи нет и никто не сообщил. Автобус приехал в 1-20, ни извините, ничего. Итог, поезд уехал без меня, тк поезд приехал на 1.5 часа позже... Читать отзыв Начиталась восторженных отзывов, решила поехать. Приключения начались с того, что никто удосужился сообщить номер автобуса, когда быть на вокзале... Ладно. Потом в 00-40 в Остраве автобуса нет. И связи нет и никто не сообщил. Автобус приехал в 1-20, ни извините, ничего. Итог, поезд уехал без меня, тк поезд приехал на 1.5 часа позже во Львов. Не поняла в чем суперовость перевозчика, никто не предлагал ни чая, ни кофе. И огромное опоздание
Достоинства:
Нет
Недостатки:
Без связи с клиентом, опоздание не озвучивают, график мимо
Дякуємо за ваш зворотний зв’язок. Нам щиро прикро, що ваша подорож могла супроводжуватися незручностями та могла не відповідати очікуванням.
Щодо інформування пасажирів: завжди ми завчасно надсилаємо всю необхідну інформацію, включно з номером автобуса, часом та місцем посадки, через месенджер Viber, який є стандартним каналом комунікації для всіх наших рейсів. Водночас, у випадках, коли квиток було придбано менш ніж за кілька годин до відправлення, особливо в нічний час, можливі технічні затримки з надсиланням повідомлень. Ми розуміємо, наскільки важливо мати актуальну інформацію, тому постійно вдосконалюємо цю частину сервісу.
Щодо затримки автобуса в Остраві - вона виникла внаслідок непередбачуваних обставин на попередньому відрізку маршруту, які, на жаль, не завжди залежать від перевізника. Такі ситуації є винятковими, проте повністю уникнути їх у міжнародному пасажирському сполученні, на жаль, неможливо.
Ми також шкодуємо, що до рівеня сервісу під час поїздки у вас могли виникнути питання. Ваші зауваження вже передані відповідальним працівникам для внутрішнього аналізу та реагування.
Щиро дякуємо за ваше звернення. Зворотний зв’язок пасажирів допомагає нам вдосконалювати якість перевезень. Сподіваємося, що ви дасте нам ще один шанс, аби ми змогли змінити ваше враження на краще.
Їхала з Києва на Польщу- все ок. Але коли намагалась забронювати зворотній квиток — отримала купу негативу, перехід на особистості, хамство від оператора. Мені відмовили в продажу квитка — бо я сказала, що розгляну інших операторів , де можлива оплата онлайн , а потім набрала все ж таки їх для броні , і мені відмовити з посиланням « я не... Читать отзыв Їхала з Києва на Польщу- все ок. Але коли намагалась забронювати зворотній квиток — отримала купу негативу, перехід на особистості, хамство від оператора. Мені відмовили в продажу квитка — бо я сказала, що розгляну інших операторів , де можлива оплата онлайн , а потім набрала все ж таки їх для броні , і мені відмовити з посиланням « я не хочу вам нічого продавати , ви ж хотіли шукати інших , то шукайте»
Доброго ранку. Хочу залишити відгук на автобус вашої компанії. Автобус і комфорт відрізняються від інформації на сайті. Відстань між кріслами настільки маленька що коліна впираються в крісло напроти, це ще не намагалися його розкласти людина спереду. І в автобусі різна відстань на різних рядах. Вказано, що є розетки 220, але вона лише одна на автобус біля туалету. Розʼєми лише USB,... Читать отзыв Доброго ранку. Хочу залишити відгук на автобус вашої компанії. Автобус і комфорт відрізняються від інформації на сайті. Відстань між кріслами настільки маленька що коліна впираються в крісло напроти, це ще не намагалися його розкласти людина спереду. І в автобусі різна відстань на різних рядах. Вказано, що є розетки 220, але вона лише одна на автобус біля туалету. Розʼєми лише USB, для type-c немає. Дякувати стюардесі вона дала перехідний штекер. Рейс 808 Київ-Талін 3.05.2025, мені їхати до Вільнюсу, я їду з Харкова, і тому вибирала компанію і автобус для максимального комфорту так як маю травму ноги і їхати довгий час не маючи згоди розігнути ногу, це просто жах. Перший раз вирішила спробувати іншу компанію тому що рейс прямий. Дуже не задоволена і обурена. Маю їхати до Вільнюсу але Дай Бог витримати до Варшави і пересісти на інший автобус іншої компанії. Не можу подякувати Вам за комфортну поїздку. Гарного дня
Ваші звинувачення не відповідають дійсності. Наші оператори та працівники на місцях працюють ввічливо та професійно, що підтверджують численні позитивні відгуки. Якщо у вас є конкретні факти - просимо їх надати.
Брудна вбиральня! Пледи у волоссі від попередніх клієнтів! Кава - кава Галка найгіршого варіанту)) стюардеса - це водій)) Шок! Шок контент без перебільшень.
Їхали рейсом з Варшави до Києва 31.03.25 Водії зробили тільки одну зупинку,відразу після перетину кордону Водій грубо відповідав пасажирам Сказав що немає зупинок і в ночі нема чого виходити За багато років поїздок з цим перевізником,перша жахлива подорож: ні стюардеси, ні чаю ні поваги до пасажирів Водій хамло зводе вал рейтинг на нівець
Дякуємо за ваш відгук. Нам шкода, що ця поїздка не виправдала ваших очікувань. Така поведінка з боку екіпажу є неприпустимою - ми вже розпочали внутрішню перевірку рейсу за 31.03 Варшава - Київ, щоб з’ясувати усі обставини.
Зазвичай наші рейси супроводжуються стюардесою, а чай, кава, пледи та інші сервісні опції надаються як комплімент від компанії. Нам дуже прикро, що цього разу все було інакше.
Ми обов’язково вживемо заходів, щоб подібне не повторилось.
Поїздка 01/03/2025 з Києва до Варшави, що починалася о 10-00 - це жах. Поломався автобус, робили пересадку в Рівному, потім на кордоні водії кажуть що забули документи, їх підвезуть, через 4 години. По факту 6 годин стояли просто перед кордоном, чекали. Потім пересаджувались в 3-й автобус. Замість 22-00 вечора, приїхали до Варшави о 5-й ранку. Жах
Сергію, шкодуємо, що ця поїздка виявилася для вас такою виснажливою. Ми розуміємо, наскільки неприємними можуть бути затримки та пересадки, але, на жаль, технічні несправності - це форс-мажор, який неможливо передбачити заздалегідь.
Щодо ситуації з документами - це дійсно неприпустима помилка, і ми вже розбираємось із цим випадком, щоб у майбутньому уникнути подібних ситуацій.
Дякуємо за ваш відгук - він допомагає нам ставати кращими. Сподіваємося, що наступна поїздка з TransTempo виправить ваші враження. 🚍✨
Маршрут Киев-Варшава (рейс до Таллина), 01.03.2025. При посадке в автобус, стюардесса Марина объявляет, что в Ровно мы будем пересажены в другой автобус. Об этом заранее никто не предупреждал, причины такой пересадки неизвестны. В итоге, при пересадке под Ровно, на заправке, в другой автобус Компании, который ехал с Риги в Киев, экипаж так увлеченно занимался переносом собственных вещей (в т.ч.... Читать отзыв Маршрут Киев-Варшава (рейс до Таллина), 01.03.2025. При посадке в автобус, стюардесса Марина объявляет, что в Ровно мы будем пересажены в другой автобус. Об этом заранее никто не предупреждал, причины такой пересадки неизвестны. В итоге, при пересадке под Ровно, на заправке, в другой автобус Компании, который ехал с Риги в Киев, экипаж так увлеченно занимался переносом собственных вещей (в т.ч. алкоголя и прочего), что по приезду на границу, выяснилось, что техпаспорт этого автобуса забрали с собой водители, уехавшие на Киев. По итогу, приехав в 18:00 на пункт пропуска, автобус не смог пройти границу, и в 22:40 часть пассажиров, ехавших до Варшавы пересадили в автобус, следующий за нами, итого, три смены автобуса за день, 9 часов ожидания непонятно чего (вечером очередь автобусов на пункте пропуска естественно увеличилась) и прибытие в Варшаву вместо 22:30 (по расписанию) в 6:00 утра!!!!! В свою очередь экипаж оправдывался, что это форс мажор и обстоятельства от них не зависящие, но люди не дураки, мы все понимаем, что водители при смене автобуса не проверили наличие всех необходимых документов! Как вообще такое может быть??!!! Просто видимо были очень заняты личными делами. Теперь есть вопросы о компенсации, поскольку это не форс мажор, это не задержка на таможне, это тупизм водителей и безответственность. Отдельно хотелось бы отметить стюардессу Марину, которая на возмущения пассажиров агрессивно реагировала и вместо извинений говорила, что так бывает, и они тут не при чем!! К сожалению Компания испортилась, раньше ездили с ними, было все ок. Не рекомендую данную Компанию, потому что можно опоздать на перелеты и пересадки просто из-за безответственности сотрудников.
Шкода, що ця поїздка принесла вам стільки незручностей. Ми розуміємо ваше обурення і визнаємо, що ситуація з пересадками та очікуванням на кордоні була складною.
Однак хочемо пояснити кілька моментів: 🔹 Пересадка в Рівному - буває вимушеним заходом у випадках технічних чи логістичних змін. Ми намагаємося заздалегідь попереджати пасажирів, але іноді рішення приймаються вже в процесі рейсу. 🔹 Ситуація з техпаспортом - абсолютно неприпустима помилка з боку екіпажу. Це не є нормою, і ми вже розбираємося, щоб подібне не повторилося. 🔹 Реакція стюардеси - вона мала пояснити ситуацію коректно, а не конфліктувати з пасажирами. Якщо її поведінка була некоректною, це теж буде розглянуто.
Дякуємо за ваш відгук. Ми врахуємо всі недоліки, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому.
Їхали з маленькою дитиною другий раз Київ-Варшава! Такої неповаги і приниження я ще не бачила в жодного перевізника!При посадці нас почали виганяти з автобуса,бо цього разу не компетентному диспетчеру не сподобалися наші документи,на нас кричали,хамили і відмовлялися повертати гроші за квитки! Маючи дійсні документи і квитки я відмовилася виходити з автобусу і запропонувала викликати поліцію!Виганяти нас перестали, але якщо я... Читать отзыв Їхали з маленькою дитиною другий раз Київ-Варшава! Такої неповаги і приниження я ще не бачила в жодного перевізника!При посадці нас почали виганяти з автобуса,бо цього разу не компетентному диспетчеру не сподобалися наші документи,на нас кричали,хамили і відмовлялися повертати гроші за квитки! Маючи дійсні документи і квитки я відмовилася виходити з автобусу і запропонувала викликати поліцію!Виганяти нас перестали, але якщо я хочу їхати з ними через кордон,змусили написати розписку,що я заплачу 3000 € штрафу!!!(за що я так і не зрозуміла)Навіть після благополучного перетину кордону перед нами ніхто не вибачився і розписку не віддали!!! Нікому не раджу цю компанію! Якщо Вам важливе ваше психічне здоровʼя, спокій і комфорт, обходьте їх стороною!!!
Ліліє, давайте по пунктах, щоб все було зрозуміло.
1️⃣ Некомпетентні диспетчери? Наші диспетчери чітко слідують правилам і вимогам, щоб уникнути проблем у пасажирів на кордоні. Якщо вам не сподобалося те, що вам пояснили, це не означає, що диспетчери некомпетентні.
2️⃣ «Кричали, хамили, виганяли» Це серйозне звинувачення. Екіпаж має право пояснювати пасажирам ситуацію та відмовити в поїздці, якщо є ризик депортації чи штрафу. Але ваші слова про хамство потребують фактів, а не емоційних заяв.
3️⃣ «Водій вирішує, по яких документах пускати людей» Ні, водій не вирішує. Але компанія не буде ризикувати отримати штраф у 3000-5000 євро за перевезення пасажира без належних документів. Це не наша вигадка, а закон Польщі: 🔹 Закон про іноземців від 12 грудня 2013 р., розділ XI, ст. 462, параграф 1 🔹 «…на перевізника, який привіз до кордону іноземця без дійсних документів, накладається штраф від 3000 до 5000 євро за кожну особу…»
4️⃣ «Змусили написати розписку» Розписка – це ваша особиста відповідальність. Ви захотіли їхати, взяли на себе ризик – це ваш вибір.
5️⃣ «Після перетину кордону не вибачилися» А за що? За те, що вас не висадили і ви змогли доїхати? Дивно було б вибачатися за дотримання закону.
Ваш відгук – це просто набір емоцій без жодних аргументів. Якщо у вас є питання щодо документів, радимо заздалегідь уточнювати всі деталі, щоб уникати таких ситуацій у майбутньому.
29.12.24р., зараз їду рейсом 808 що прямує із Києва до Талліна. З Києва ми виїхали 28:12:24, о 10:00. Нажаль міжнародний рейс перетворили на маршрутку, по ходу водії працюють на себе як можуть, зупиняються де заманеться головне щоб платили кошти, вони просто збирають і розвозять передачу, посилки. Ось саме зараз 14:12, 29.12.24 , заїхали на якусь заправку, автобус став біля заправки... Читать отзыв 29.12.24р., зараз їду рейсом 808 що прямує із Києва до Талліна. З Києва ми виїхали 28:12:24, о 10:00. Нажаль міжнародний рейс перетворили на маршрутку, по ходу водії працюють на себе як можуть, зупиняються де заманеться головне щоб платили кошти, вони просто збирають і розвозять передачу, посилки. Ось саме зараз 14:12, 29.12.24 , заїхали на якусь заправку, автобус став біля заправки і просто стоїть, чому ніхто не знає? Тобто знову якась передача, і так всю дорогу. І в результаті по плану ми мали бути в Талліні 29.12.24 о 15:00, а по факту можливо приїдемо о 18:00. Рекомендувати даного перевізника неможна, це маршрутка. За людей які їдуть в автобусі ніхто не думає, для них головне посилки, які вони розвозять як кур'єри, води в автобусі немає, зупинки для пасажирів (де можна просто вийти подихати, пройтись, купити щось поїсти) немає.
Шановний пасажире, дякуємо за ваш відгук. Хочемо пояснити ситуацію та спростувати висловлені зауваження.
На міжнародних рейсах передбачені обов'язкові зупинки для відпочинку водіїв, що регламентується законодавством. Згідно з правилами:
- Максимальний час безперервного керування - 4 години 30 хвилин. - Після цього водій зобов’язаний зробити перерву мінімум 45 хвилин, яку можна розбити на дві частини: 15 хвилин і 30 хвилин.
Ці зупинки є обов’язковими для забезпечення безпеки пасажирів і не стосуються висадки чи посадки в містах. Недотримання цих правил карається штрафами для перевізника.
Щоб уникнути непорозумінь, наші водії та стюардеса будуть додатково проінформовані про важливість сповіщення пасажирів щодо таких зупинок і їхньої мети.
Дякуємо за розуміння і сподіваємося, що ваші наступні поїздки з ТрансТемпо будуть приємними та комфортними. 🚍✨
Обережно Транс Темпо. На вокзалах купуючи квиток требуйте щоб було вказано місце інакше ризикуєте нікуди не поїхати. Квиток без вказаного місця це пустий папірець. Диспетчера в офісі на інформацію з вокзалів уваги не звертають і місць не резервують. Так сталося зі мною, за неділю купив квиток в Вільнюсі на вокзалі на 12/ 22 в 19.00 прийшовши в автобус мене не... Читать отзыв Обережно Транс Темпо. На вокзалах купуючи квиток требуйте щоб було вказано місце інакше ризикуєте нікуди не поїхати. Квиток без вказаного місця це пустий папірець. Диспетчера в офісі на інформацію з вокзалів уваги не звертають і місць не резервують. Так сталося зі мною, за неділю купив квиток в Вільнюсі на вокзалі на 12/ 22 в 19.00 прийшовши в автобус мене не впустили з вище сказаного, так дали місце на слідуючий день і замість того щоб в святвечір сидіти за столом змушений був їхати. Настійливо требуйте вказати місце коли купуете квиток. А так автобуси файні і обслуговування непогане. Диспетчерська служба працює дуже погано, взагалі не розумію як в вік інтернету продавці квитків не бачать місць, а передають дані в Україну і фактично продають повітря. Дурдом якийсь
Дякуємо за ваш відгук і опис ситуації. Ми щиро перепрошуємо за цей прикрий випадок, що зіпсував ваші плани.
Хочемо зазначити, що при купівлі квитків на вокзалах важливо наполягати на вказуванні конкретного місця в автобусі. Ми рекомендуємо оформлювати квитки через наш офіційний сайт 🌐www.transtempo.ua або напряму у наших менеджерів, адже це гарантує резервування місця та виключає подібні ситуації.
Ми врахуємо ваші зауваження щодо диспетчерської служби та проведемо роботу для вдосконалення процесу. Ваш комфорт і довіра - наш пріоритет, і ми зробимо все можливе, щоб уникнути таких випадків у майбутньому. Сподіваємося, що наступні ваші поїздки з нами будуть лише приємними. 🚍✨
22.12.24 в Польщі в касі о 21:00 на 01:00 Варшава Заходня був придбаний білет не за малі кошти при приїзді автобусу, білет на рейс чомусь не виявлений у їхньому списку по цій причині персонал автобусу повідомив що ви не можете їхати,по цій причині зірвалась дуже важлива здоров'ю хірургічна операція яка була зазначена на дату цієї довго очікуваної черги по запису... Читать отзыв 22.12.24 в Польщі в касі о 21:00 на 01:00 Варшава Заходня був придбаний білет не за малі кошти при приїзді автобусу, білет на рейс чомусь не виявлений у їхньому списку по цій причині персонал автобусу повідомив що ви не можете їхати,по цій причині зірвалась дуже важлива здоров'ю хірургічна операція яка була зазначена на дату цієї довго очікуваної черги по запису до лікаря,повідомте будь ласка хто за це відповість, куди поділося законно і легально придбане місце???
Шановна Людмила, дякуємо за ваше повідомлення. Нам щиро шкода, що у вас виникла така ситуація. Для того, щоб ми могли розібратися та надати вам детальну відповідь, уточніть, будь ласка:
Де саме ви купували квиток: чи це була наша офіційна каса або сторонній сервіс? На який рейс був придбаний квиток (номер рейсу)? Яке місце в автобусі було зазначено у квитку? Ця інформація допоможе нам швидше знайти ваш квиток у системі та зрозуміти, що саме сталося.
Будь ласка, надішліть фото вашого квитка на нашу електронну адресу або зверніться до нашої служби підтримки за телефоном, вказаним на сайті. Ми зробимо все можливе, щоб допомогти у вирішенні цієї ситуації.
Я постійно подорожую з України в Європу і такого сервісу на міжнародних перевезеннях ще не зустрічав. Це був мій перший (і маю надію останній) досвід з цією компанією. Водій був неввічливим, лаявся матом, під час руху постійно відчиняв квартирку і палив, при цьому в салон тягнуло холодом і димом, перевищував швидкість, порушував ПДР і загалом їхав дуже агресивно, проїздив навіть... Читать отзыв Я постійно подорожую з України в Європу і такого сервісу на міжнародних перевезеннях ще не зустрічав. Це був мій перший (і маю надію останній) досвід з цією компанією. Водій був неввічливим, лаявся матом, під час руху постійно відчиняв квартирку і палив, при цьому в салон тягнуло холодом і димом, перевищував швидкість, порушував ПДР і загалом їхав дуже агресивно, проїздив навіть на червоний. Я сам водій-далекобійник, в мене стаж водіння 20 років, цього неможливо було не зауважити. Однозначно не рекомендую.
Добрий день, Олександр. Дякуємо за ваш відгук. Для нас важливо з’ясувати обставини ситуації, яку ви описали, і перевірити її достовірність, щоб забезпечити належний рівень сервісу. Якщо можливо, уточніть, будь ласка, деталі поїздки, зокрема рейс, дату подорожі та ваше місце в автобусі. Це допоможе нам краще розібратися в ситуації та врахувати всі ваші зауваження для поліпшення обслуговування.
Водії по дорозі до України повідомили матері, що не повезуть її до Польщі по напередодні купленому квитку, тому що у неї продовжений паспорт. Гроші за квиток не повернули. Дякую, за "чудовий" сервіс.
На головній сторінці нашого сайту зазначено, що TransTempo не приймає до перевезення пасажирів із закордонним паспортом, який було продовжено, але термін дії якого закінчився. Ця інформація є у відкритому доступі для всіх пасажирів.
Щодо вашого питання – це не рішення водіїв, а вимога законодавства.
Згідно із Законом Польщі про іноземців від 12 грудня 2013 р., Розділ XI, ст. 462, Параграф 1: "…на перевізника, який привіз до кордону іноземця, який не має дійсного документа для подорожі, накладається адміністративний штраф у розмірі від 3000 до 5000 євро за кожну привезену особу."
Компанія TransTempo не може порушувати закон і ризикувати штрафами через документи, які не відповідають вимогам.
Рекомендуємо пасажирам заздалегідь перевіряти дійсність своїх документів перед поїздкою, щоб уникнути подібних ситуацій.
Не рекомендую,мы должны были ехать рейсом Киев-Таллин 08.11.2024 года компанией Trans Tempo. При загрузке в автобус у нас проверили документы и водителю не понравился документ ВМЖ Литва,он сказал что ещё нужна виза,хотя на следующий день с другим перевозчиком мы без всяких проблем поехали по этому документу,нас с маленьким ребёнком водитель высадил и мы остались на улице на холоде,детский билет был... Читать отзыв Не рекомендую,мы должны были ехать рейсом Киев-Таллин 08.11.2024 года компанией Trans Tempo. При загрузке в автобус у нас проверили документы и водителю не понравился документ ВМЖ Литва,он сказал что ещё нужна виза,хотя на следующий день с другим перевозчиком мы без всяких проблем поехали по этому документу,нас с маленьким ребёнком водитель высадил и мы остались на улице на холоде,детский билет был без скидки.
Їхав із виїздом з Варшави 4.11 до Києва 5.11. Автобус АА3333АА рейс 243, доїхали швидко, практично ні де не зупинялися. Але великий мінус компанії за водія (не високого зросту), який грубіянив під час посадки у Варшаві, поводився далеко не гідно, під час завантаження валіз відмовлявся їх зантажувати, мовляв, це не моя справа, я вам не вантажник, завантажуйте і встановлюйте самі.... Читать отзыв Їхав із виїздом з Варшави 4.11 до Києва 5.11. Автобус АА3333АА рейс 243, доїхали швидко, практично ні де не зупинялися. Але великий мінус компанії за водія (не високого зросту), який грубіянив під час посадки у Варшаві, поводився далеко не гідно, під час завантаження валіз відмовлявся їх зантажувати, мовляв, це не моя справа, я вам не вантажник, завантажуйте і встановлюйте самі. Під час завантаження маленької валізи, він її просто закинув у вантажний відсік. Ось такі бувають перевізники.
Достоинства:
доїхали швидко
Стюардеса+
Другий водій+
Недостатки:
Розетка біля сидіння одна на двох, що дуже не зручно, коли потрібна зарядка для двох пасажирів
Доброго дня! Дякуємо за ваш відгук та детальну інформацію про поїздку рейсом Варшава-Київ. Нам прикро чути про неприємну ситуацію з водієм та його поведінку. Ми обов'язково проведемо внутрішню перевірку, щоб такі випадки не повторювались у майбутньому. Водночас, раді, що ви відзначили професійну роботу стюардеси та другого водія. Ваші зауваження щодо розеток ми також приймаємо до уваги для покращення комфорту наших пасажирів. Дякуємо за вашу відвертість і допомогу в покращенні нашого сервісу!
1 листопада їхала з цією компанією з Варшави до Києва. Перед посадкою звернулась до водія з проханням допомогти розібратись чи на правильний автобус я прийшла. Водій відповів, що він без окулярів не бачить та не буде мені допомогати при цьому навіть не порекомендував до кого я можу звернутись за допомогою. Протягом 6,5 годин не було жодної зупинки. Не можу скаржитись... Читать отзыв 1 листопада їхала з цією компанією з Варшави до Києва. Перед посадкою звернулась до водія з проханням допомогти розібратись чи на правильний автобус я прийшла. Водій відповів, що він без окулярів не бачить та не буде мені допомогати при цьому навіть не порекомендував до кого я можу звернутись за допомогою. Протягом 6,5 годин не було жодної зупинки. Не можу скаржитись вбиральня працювала в автобусі, але на запитання коли буде зупинка мені неввічливо сказали, що після проходження кордону. Ставлення від водіїв не чемне, неповажливе та грубе.
Дякуємо за ваш відгук і вибачаємося за неприємний досвід. Нам дуже шкода, що виникла така ситуація з обслуговуванням на рейсі. Ми цінуємо ваші коментарі щодо поведінки водіїв і зупинок, це допоможе нам удосконалити сервіс. Зворотний зв’язок вже передано відповідним відділам для покращення якості обслуговування. Сподіваємось, ваші майбутні подорожі з нами принесуть тільки позитивні враження!
Вперше їхала саме автобусом в Україну. З Варшави до Києва. Білет обирала - дорожче значить професініше і комфортніше. коштував 1600 грн- це був найдорожчий білет станом на 17.09.24. Під час паспортного контролю на кордоні Дорохуйськ водії автобуса АА5555АА ( TransTempo) звинуватили мене в тому , що я не забрала паспорта всіх пасажирів, а повернулась тільки зі своїм... Читать отзыв Вперше їхала саме автобусом в Україну. З Варшави до Києва. Білет обирала - дорожче значить професініше і комфортніше. коштував 1600 грн- це був найдорожчий білет станом на 17.09.24. Під час паспортного контролю на кордоні Дорохуйськ водії автобуса АА5555АА ( TransTempo) звинуватили мене в тому , що я не забрала паспорта всіх пасажирів, а повернулась тільки зі своїм ( так як мені мій паспорт віддали мені особисто про всі інші паспорти я не була в курсі. зайшовши в автобус і через деякий проміжок часу водій почав на мене кричати , чому я не забрала всі паспорта , і щоб я пересідала в інший автобус. Я була дико шокована даній поведінці людини яка на робочому місці дозволяє таку некоректну поведінку( таке відчуття, що я не оплатила послугу а їду за дякую і взагалі працюю тут бо повинна ще й якісь паспорти забирати ).Вибачень звичайно не отримано. І як виявилось ще й вимагали у деяких пасажирів оплатити 1 багаж який вже й так входив в вартість ( тобто розрахунок на неуважних) . Ще й до всього водій робив незаплановану зупинку в Варшаві забираючи автозапчастини на перевоз через кордон в наслідок чого було відхилення від часових рамок.
Достоинства:
Чисти, охайни автобус. Стюардеса належним чином виконувала свої обовʼязки.
Современная автобусная компания «Транс Темпо» осуществляет рейсы на регулярной основе в страны Западной Европы. Совместно с партнерами компании ежедневно совершаются рейсы в такие страны, как Польша, Эстония, Чехия и др. Компания-перевозчик предоставляет страховку всем пассажирам на протяжении всего рейса, автобусы используются только класса «люкс» и делают поездку максимально приятной и... подробнее
Поїздка невдала
НЕ РЕКОМЕНДУЮ!
Сьогодні їхала мама з братом рейс Чехія-Київ. Малого того, що сказали доплатити 10 злотих або 200 грн за дві маленькі сумки (курс злотого вже 20 грн?), туалет при поїздці закритий, каву робити бажання немає, запропонували тільки на кордоні, виїзд був з Катовіце. Так ще і проїхали на 15 хв зупинку, де вони мали... Читать отзыв Не поїздка, а саме лихо! НЕ РЕКОМЕНДУЮ!
Сьогодні їхала мама з братом рейс Чехія-Київ. Малого того, що сказали доплатити 10 злотих або 200 грн за дві маленькі сумки (курс злотого вже 20 грн?), туалет при поїздці закритий, каву робити бажання немає, запропонували тільки на кордоні, виїзд був з Катовіце. Так ще і проїхали на 15 хв зупинку, де вони мали виходити, стюардеса ще мала претензії, чому їй не повідомили, що вони проїхали їхню зупинку. Шановні, людина може їхати перший раз і не знати, де їй виходити! Хіба не ваша робота повідомити про зупинку? Або хоча б подивитись, де виходять Ваші пасажири??? У висновку, висадили десь на заправці, не там, де чекало таксі. Чому за Вашу помилку людина має переплачувати????
Найгірший перевізник
По-перше, водії не йдуть на контакт із пасажирами.
По-друге, на кордоні ми змушені були чекати додаткові 4 години через одного пасажира, у якого виникли проблеми з документами. Після цього йому просто віддали валізу, не пояснивши жодних причин. Але й на цьому затримка не закінчилася – нас знову зупинили митники для переоформлення... Читать отзыв TransTempo – це найгірший перевізник, яким я коли-небудь користувалася.
По-перше, водії не йдуть на контакт із пасажирами.
По-друге, на кордоні ми змушені були чекати додаткові 4 години через одного пасажира, у якого виникли проблеми з документами. Після цього йому просто віддали валізу, не пояснивши жодних причин. Але й на цьому затримка не закінчилася – нас знову зупинили митники для переоформлення документів уже на кількість пасажирів у автобусі.
Протягом усього цього часу водій не надавав жодної інформації: чому ми стоїмо після перевірки ще 4 години, а потім ще 1,5 години на переоформлення документів – залишилося незрозумілим. На всі питання він відмовчувався. Пасажири обурювалися, адже хтось поспішав, хтось запізнювався, проте інформацію ніхто не надавав.
У мене склалося враження, що була якась домовленість із тим пасажиром, адже ми чекали лише на нього, у той час як 60 людей змушені були марно стояти на кордоні. У результаті я запізнилася на свій наступний рейс.
Особливо неприємно вразило ставлення персоналу: коли люди почали скаржитися прямо на митниці, представниця компанії «TransTempo» ледь стримувала себе й навіть підвищувала голос на пасажирів.
Це було вкрай неприємно. Більше я ніколи не скористаюся послугами цього перевізника і нікому не раджу. Мені є з чим порівняти, тому моя оцінка – вкрай негативна.
Жахливо, просто жахливо
Гірше ще не їздили
І коли одна людина їде до Луцька і просять висадити її в Княгининку, нагадую ОДНА, якого милого ваші недолугі... Читать отзыв Питання перше - коли ви ставите пункт призначення Луцьк Епіцентр, ви розумієте що Епіцентр ніразу не в Луцьку?, він в селі Липини, і о другій годині ночі там не має освітлення, ніде присісти, не можливо викликати таксі і проблемно добратись родичам?
І коли одна людина їде до Луцька і просять висадити її в Княгининку, нагадую ОДНА, якого милого ваші недолугі водії завозять її в Струмівку?
Всім порада - забудьте цього перевізника, гірших водіїв та гіршого відношення до пасажирів я ще не бачив
Умови не чули
Некомпетентність та хамство менеджерів.Не людське відношення до клієнтів у непередбачуваних ситуація
Не працював туалет в автобусi.
Про некомпетентність і хамство менеджера
Не посадили на рейс
неповнолітню на автобус, гроші
за квитки повертати відмовилися. Ситуацію вони не бажали вирішувати, а лише з повною байдужістю запропонували поміняти документи і перенести поїздку, хоча їхати треба було терміново! Компанія перевезення жахлива, люди не компетентні.
Скарга до перевізника
Дванадцять годин в автобусі- жахливо!!!! В очікуванні якогось документу!
Стюардеса посилає всіх до водія. Водій нічого конкретного... Читать отзыв Як таке могло статися, щоб рейс 414 Киів -Прага, який виіхав 04 червня 2025 року простояв на кордоні в очікуванні якогось документу- майже 12 годин!!!!!! Автобус заповнений людьми! Навіщо продавати квитки , ( до речі, квиток не дешевий-3000 грн!) на цей рейс якщо є якісь не вирішенні питання . Це жахливо!
Стюардеса посилає всіх до водія. Водій нічого конкретного про час нашого виізду не каже… люди в автобусі мучаться за своі ж гроші . Просидіти в автобусі стільки часу…..
Треба подавати документи до суду і судитися за неналежне виконання перевізником умов. Ще й компенсацію відсудити за моральні збитки.
Більше ніколи не поіду з Транс Темпо!
І Вам не раджу!
Дякуємо за ваше звернення та детальний опис ситуації. Прийміть наші щирі вибачення за незручності, з якими ви зіткнулися під час поїздки рейсом №414 Київ–Прага (автобус АА3035А).
Затримка автобуса на пункті пропуску виникла через непередбачувані обставини, пов’язані з процедурою перетину кордону. На жаль, у ряді випадків компетентні органи можуть затримати транспортний засіб для здійснення додаткових перевірок або очікування відповідних документів, що не завжди залежить від перевізника.
Зазначимо, що оформлення необхідних паперів здійснювалося відповідно до чинних норм, однак об’єктивні обставини вплинули на тривалість процесу. Компанія не мала попередніх підстав вважати, що виникне така затримка.
Ми повністю розуміємо ваше обурення ситуацією і шкодуємо, що вам довелося зіткнутися з тривалим очікуванням.
У зв’язку з цим всім пасажирам цього рейсу запропоновано звернутись до офісу компанії для отримання персональної пропозиції на майбутні поїздки, з урахуванням обставин, що склалися. Наші менеджери нададуть індивідуальне рішення кожному пасажиру.
Ми вдячні за ваш зворотний зв’язок і ще раз щиро просимо вибачення за ситуацію, яка виникла не з вини компанії, але вплинула на ваш комфорт і плани.
З повагою,
Служба підтримки TransTempo
Рейс 414 Прага
Дякуємо за ваш зворотний зв’язок. Нам щиро прикро, що ваша подорож могла супроводжуватися незручностями та могла не відповідати очікуванням.
Щодо інформування пасажирів: завжди ми завчасно надсилаємо всю необхідну інформацію, включно з номером автобуса, часом та місцем посадки, через месенджер Viber, який є стандартним каналом комунікації для всіх наших рейсів. Водночас, у випадках, коли квиток було придбано менш ніж за кілька годин до відправлення, особливо в нічний час, можливі технічні затримки з надсиланням повідомлень. Ми розуміємо, наскільки важливо мати актуальну інформацію, тому постійно вдосконалюємо цю частину сервісу.
Щодо затримки автобуса в Остраві - вона виникла внаслідок непередбачуваних обставин на попередньому відрізку маршруту, які, на жаль, не завжди залежать від перевізника. Такі ситуації є винятковими, проте повністю уникнути їх у міжнародному пасажирському сполученні, на жаль, неможливо.
Ми також шкодуємо, що до рівеня сервісу під час поїздки у вас могли виникнути питання. Ваші зауваження вже передані відповідальним працівникам для внутрішнього аналізу та реагування.
Щиро дякуємо за ваше звернення. Зворотний зв’язок пасажирів допомагає нам вдосконалювати якість перевезень. Сподіваємося, що ви дасте нам ще один шанс, аби ми змогли змінити ваше враження на краще.
З повагою,
Служба підтримки TransTempo
Хамовиті оператори зіпсували враження про компанію
Незадоволена комфортом
халепа, дуже погано
я такого ніде не зустрічала
Може бути гірш
Жахлива поїздка
Водії зробили тільки одну зупинку,відразу після перетину кордону
Водій грубо відповідав пасажирам
Сказав що немає зупинок і в ночі нема чого виходити
За багато років поїздок з цим перевізником,перша жахлива подорож: ні стюардеси, ні чаю ні поваги до пасажирів
Водій хамло зводе вал рейтинг на нівець
Зазвичай наші рейси супроводжуються стюардесою, а чай, кава, пледи та інші сервісні опції надаються як комплімент від компанії. Нам дуже прикро, що цього разу все було інакше.
Ми обов’язково вживемо заходів, щоб подібне не повторилось.
помилка водіїв привела до жахливої подорожі
Поломався автобус, робили пересадку в Рівному, потім на кордоні водії кажуть що забули документи, їх підвезуть, через 4 години. По факту 6 годин стояли просто перед кордоном, чекали. Потім пересаджувались в 3-й автобус. Замість 22-00 вечора, приїхали до Варшави о 5-й ранку.
Жах
Щодо ситуації з документами - це дійсно неприпустима помилка, і ми вже розбираємось із цим випадком, щоб у майбутньому уникнути подібних ситуацій.
Дякуємо за ваш відгук - він допомагає нам ставати кращими. Сподіваємося, що наступна поїздка з TransTempo виправить ваші враження. 🚍✨
К сожалению, сервис испортился
По итогу, приехав в 18:00 на пункт пропуска, автобус не смог пройти границу, и в 22:40 часть пассажиров, ехавших до Варшавы пересадили в автобус, следующий за нами, итого, три смены автобуса за день, 9 часов ожидания непонятно чего (вечером очередь автобусов на пункте пропуска естественно увеличилась) и прибытие в Варшаву вместо 22:30 (по расписанию) в 6:00 утра!!!!! В свою очередь экипаж оправдывался, что это форс мажор и обстоятельства от них не зависящие, но люди не дураки, мы все понимаем, что водители при смене автобуса не проверили наличие всех необходимых документов! Как вообще такое может быть??!!! Просто видимо были очень заняты личными делами.
Теперь есть вопросы о компенсации, поскольку это не форс мажор, это не задержка на таможне, это тупизм водителей и безответственность.
Отдельно хотелось бы отметить стюардессу Марину, которая на возмущения пассажиров агрессивно реагировала и вместо извинений говорила, что так бывает, и они тут не при чем!!
К сожалению Компания испортилась, раньше ездили с ними, было все ок. Не рекомендую данную Компанию, потому что можно опоздать на перелеты и пересадки просто из-за безответственности сотрудников.
Однак хочемо пояснити кілька моментів:
🔹 Пересадка в Рівному - буває вимушеним заходом у випадках технічних чи логістичних змін. Ми намагаємося заздалегідь попереджати пасажирів, але іноді рішення приймаються вже в процесі рейсу.
🔹 Ситуація з техпаспортом - абсолютно неприпустима помилка з боку екіпажу. Це не є нормою, і ми вже розбираємося, щоб подібне не повторилося.
🔹 Реакція стюардеси - вона мала пояснити ситуацію коректно, а не конфліктувати з пасажирами. Якщо її поведінка була некоректною, це теж буде розглянуто.
Дякуємо за ваш відгук. Ми врахуємо всі недоліки, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому.
Некомпетентні диспетчери!
1️⃣ Некомпетентні диспетчери?
Наші диспетчери чітко слідують правилам і вимогам, щоб уникнути проблем у пасажирів на кордоні. Якщо вам не сподобалося те, що вам пояснили, це не означає, що диспетчери некомпетентні.
2️⃣ «Кричали, хамили, виганяли»
Це серйозне звинувачення. Екіпаж має право пояснювати пасажирам ситуацію та відмовити в поїздці, якщо є ризик депортації чи штрафу. Але ваші слова про хамство потребують фактів, а не емоційних заяв.
3️⃣ «Водій вирішує, по яких документах пускати людей»
Ні, водій не вирішує. Але компанія не буде ризикувати отримати штраф у 3000-5000 євро за перевезення пасажира без належних документів. Це не наша вигадка, а закон Польщі:
🔹 Закон про іноземців від 12 грудня 2013 р., розділ XI, ст. 462, параграф 1
🔹 «…на перевізника, який привіз до кордону іноземця без дійсних документів, накладається штраф від 3000 до 5000 євро за кожну особу…»
4️⃣ «Змусили написати розписку»
Розписка – це ваша особиста відповідальність. Ви захотіли їхати, взяли на себе ризик – це ваш вибір.
5️⃣ «Після перетину кордону не вибачилися»
А за що? За те, що вас не висадили і ви змогли доїхати? Дивно було б вибачатися за дотримання закону.
Ваш відгук – це просто набір емоцій без жодних аргументів. Якщо у вас є питання щодо документів, радимо заздалегідь уточнювати всі деталі, щоб уникати таких ситуацій у майбутньому.
Не рекомендую
З Києва ми виїхали 28:12:24, о 10:00.
Нажаль міжнародний рейс перетворили на маршрутку, по ходу водії працюють на себе як можуть, зупиняються де заманеться головне щоб платили кошти, вони просто збирають і розвозять передачу, посилки.
Ось саме зараз 14:12, 29.12.24 , заїхали на якусь заправку, автобус став біля заправки... Читать отзыв 29.12.24р., зараз їду рейсом 808 що прямує із Києва до Талліна.
З Києва ми виїхали 28:12:24, о 10:00.
Нажаль міжнародний рейс перетворили на маршрутку, по ходу водії працюють на себе як можуть, зупиняються де заманеться головне щоб платили кошти, вони просто збирають і розвозять передачу, посилки.
Ось саме зараз 14:12, 29.12.24 , заїхали на якусь заправку, автобус став біля заправки і просто стоїть, чому ніхто не знає? Тобто знову якась передача, і так всю дорогу.
І в результаті по плану ми мали бути в Талліні 29.12.24 о 15:00, а по факту можливо приїдемо о 18:00.
Рекомендувати даного перевізника неможна, це маршрутка.
За людей які їдуть в автобусі ніхто не думає, для них головне посилки, які вони розвозять як кур'єри, води в автобусі немає, зупинки для пасажирів (де можна просто вийти подихати, пройтись, купити щось поїсти) немає.
На міжнародних рейсах передбачені обов'язкові зупинки для відпочинку водіїв, що регламентується законодавством. Згідно з правилами:
- Максимальний час безперервного керування - 4 години 30 хвилин.
- Після цього водій зобов’язаний зробити перерву мінімум 45 хвилин, яку можна розбити на дві частини: 15 хвилин і 30 хвилин.
Ці зупинки є обов’язковими для забезпечення безпеки пасажирів і не стосуються висадки чи посадки в містах. Недотримання цих правил карається штрафами для перевізника.
Щоб уникнути непорозумінь, наші водії та стюардеса будуть додатково проінформовані про важливість сповіщення пасажирів щодо таких зупинок і їхньої мети.
Дякуємо за розуміння і сподіваємося, що ваші наступні поїздки з ТрансТемпо будуть приємними та комфортними. 🚍✨
Обережно Транс Темпо
Хочемо зазначити, що при купівлі квитків на вокзалах важливо наполягати на вказуванні конкретного місця в автобусі. Ми рекомендуємо оформлювати квитки через наш офіційний сайт 🌐www.transtempo.ua або напряму у наших менеджерів, адже це гарантує резервування місця та виключає подібні ситуації.
Ми врахуємо ваші зауваження щодо диспетчерської служби та проведемо роботу для вдосконалення процесу. Ваш комфорт і довіра - наш пріоритет, і ми зробимо все можливе, щоб уникнути таких випадків у майбутньому. Сподіваємося, що наступні ваші поїздки з нами будуть лише приємними. 🚍✨
Безвідповідальність
Де саме ви купували квиток: чи це була наша офіційна каса або сторонній сервіс?
На який рейс був придбаний квиток (номер рейсу)?
Яке місце в автобусі було зазначено у квитку?
Ця інформація допоможе нам швидше знайти ваш квиток у системі та зрозуміти, що саме сталося.
Будь ласка, надішліть фото вашого квитка на нашу електронну адресу або зверніться до нашої служби підтримки за телефоном, вказаним на сайті. Ми зробимо все можливе, щоб допомогти у вирішенні цієї ситуації.
Це була жахлива поїздка
Дякуємо за ваш відгук. Для нас важливо з’ясувати обставини ситуації, яку ви описали, і перевірити її достовірність, щоб забезпечити належний рівень сервісу. Якщо можливо, уточніть, будь ласка, деталі поїздки, зокрема рейс, дату подорожі та ваше місце в автобусі. Це допоможе нам краще розібратися в ситуації та врахувати всі ваші зауваження для поліпшення обслуговування.
Не рекомендую.
На головній сторінці нашого сайту зазначено, що TransTempo не приймає до перевезення пасажирів із закордонним паспортом, який було продовжено, але термін дії якого закінчився. Ця інформація є у відкритому доступі для всіх пасажирів.
Щодо вашого питання – це не рішення водіїв, а вимога законодавства.
Згідно із Законом Польщі про іноземців від 12 грудня 2013 р., Розділ XI, ст. 462, Параграф 1:
"…на перевізника, який привіз до кордону іноземця, який не має дійсного документа для подорожі, накладається адміністративний штраф у розмірі від 3000 до 5000 євро за кожну привезену особу."
Компанія TransTempo не може порушувати закон і ризикувати штрафами через документи, які не відповідають вимогам.
Рекомендуємо пасажирам заздалегідь перевіряти дійсність своїх документів перед поїздкою, щоб уникнути подібних ситуацій.
Не рекомендую!
Поїздка Варшава-Київ
Поведінка водіїв та реакції на запитання
Негативний досвід