Сервісний центр Fixter
Сервісний центр Fixter існує з 2016 року і є уповноваженим гарантійним сервісним центром магазинів STYLUS, Цифра, TopGoods. Ми проводимо діагностику, оцінку стану техніки, гарантійні ремонти товарів, які були придбані у партнерських інтернет-магазинах. Також наш сервісний центр може проводити післягарантійне обслуговування різних видів техніки та апгрейд певних груп товарів (наприклад ноутбуки).
Рейтинг 4.5 з 5 на підставі 15 відгуків
Сервісні центри
Так себе сервис
По друге, цей годинник позиціонується як вологозахищений в якому можна навіть купатися у басейні. Я у ньому не плавав, душ не приймав,на ніч знімав щоб рука відпочивала. Єдине що, так це мив руки. На корпусі годинника немає жодної великої подряпини сколу або тріщини. Ще раз наголошую що компанія Xiaomi позіціонує цей годинник як волого захищений 5 атм. У ньому можна плавати в басейні, недалеко від берега і займатися фізичною активністю на мілководді - це витримка з інструкції пристрою.
Тому потрапляння туди вологи за умови цілого та не пошкодженого корпусу та дісплея, та виконання мною усіх рекомендацій щодо користування даним засобом вважаю необгрунтованним. Тому це - або сталася розгерметизація корпусу по незалежних від мене причинах, або не дбайливе ставлення до своєї роботи робітників сц.
Тримають клієнтів за дурнів.
Звернулась по гарантії бо не оновлюється система в телефоні та зависають додатки. Після діагностики подзвонили,сказали що оновили програмне забезпечення, перепрошили на ту саму версію і все працює. Коли принесла телефон з пошти додому ,то перше що мене насторожило це те, що телефон одразу підв'язався до нашого вай фаю. Пізніше в налаштуваннях побачила дату останнього оновлення -... Читати відгук Тримають клієнтів за дурнів.
Звернулась по гарантії бо не оновлюється система в телефоні та зависають додатки. Після діагностики подзвонили,сказали що оновили програмне забезпечення, перепрошили на ту саму версію і все працює. Коли принесла телефон з пошти додому ,то перше що мене насторожило це те, що телефон одразу підв'язався до нашого вай фаю. Пізніше в налаштуваннях побачила дату останнього оновлення - за два місяці до того, як я цей телефон взагалі придбала. В решті решт з ним взагалі нічого не робили, написали в гарантійному талоні що була проведена діагностика ( хоча розповідали і про оновлення, перепрошивку ) + обіцяли заплатити за доставку назад,але навіть цього не виконали. Витрачені дні щоб телефон покатався по країні. Дякую що хоч цілий повернули, за що ставлю аж 1 зірку.
Комунікація і конкретика сервісного центру - жах(
. Забрала мак і він почав дуже зависати. Подзвонила у сервісний центр, домовилися що я буду якраз у Києві і зможу принести фізично техніку. Орієнтували, що не має бути довго по термінам (1-2 дні), якщо там просто встановити оновлення (як ми початково думали, бо із цим були проблеми). Коли... Читати відгук Вітаю. Мене звати Ольга. Замовила у Стилусі макбук, номер замовлення -
. Забрала мак і він почав дуже зависати. Подзвонила у сервісний центр, домовилися що я буду якраз у Києві і зможу принести фізично техніку. Орієнтували, що не має бути довго по термінам (1-2 дні), якщо там просто встановити оновлення (як ми початково думали, бо із цим були проблеми). Коли залишила його 25.01, то мені сказали те саме - що візьмуть у роботу у понеділок і довго не будуть робити
Сьогодні 28.01. Подзвонила у сервісний перепитати стан мого замовлення, дзвінок був о 18:15. На етапі називання номеру замовлення мене грубо поправили, сказавши щось грубо на кшталт «Ви зараз мені не той номер диктуєте» (там було не те, але передам описом інтонації: «Оце ви недальокі читати номер замовлення зі Стилусу, а не той, що під шрихкодом від нас» (хоча початково вона не озвучувала який саме номер потрібно продиктувати)
Кароч я спитала про мож замовлення. Мені сказали, що макбук ДОСІ на діагностиці. І взагалі невідомо хто вас так орієнтував. Я пояснила ситуацію і сказала, що не можу так довго чекати і чи можна якось пришвидшити роботу, на що з того боку дуже важко і роздратовано вздихнули і повторили знову все про терміни (це було на другий раз моєї спроби). Я просто скинула слухавку, бо ну дуже інтонаційно без поваги і грубо спілкувалися. І не розумію як так мене до цього орієнтували 2 рази по-одному, а в кінці кінців виходить геть інше.
Материнська плата ASRock B650M PRO RS
Чи там черги з тисяч людей переді мною, чи нестача персоналу... Не зрозуміло. Дістати хоч якусь корисну інформацію, окрім "Чекайте" - неможливо.
Згідно з ст. 8 Закону України Про захист прав споживачів та умовами гарантійного талону, Ваш пристрій було прийнято на гарантійне обслуговування. Материнська плата передана до авторизованого сервісного центру та ми очікуємо на відповідне заключення. Менеджер обов'язково зв'яжеться з Вами, коли надійде інформація.
Дякуємо за зворотний зв'язок. Показати 1 відповідь
Процесор AMD Ryzen 9 7950X3D
По-друге, незнаю яку діагностику вони проводили, але за стільки часу так і не змогли побачити "пляму" з контактів які почали перегорати. Коли я відправляв товар, я описав проблему та вказав за "пляму", але за результатами всеодно "дефектів не виявлено, пляму... Читати відгук По-перше діагностика тривала досить довго (19 грудня СЦ отримав процесор на діагностику, і лише 14 січня його відправили назад).
По-друге, незнаю яку діагностику вони проводили, але за стільки часу так і не змогли побачити "пляму" з контактів які почали перегорати. Коли я відправляв товар, я описав проблему та вказав за "пляму", але за результатами всеодно "дефектів не виявлено, пляму не знайшов".
Це фото ДО відправлення процесора в СЦ.
А ці вже після. Звертаю увагу, що після діагностики вигорівших контактів стало більше, а "пляму" видно ще краще.
В той же час, висновок СЦ:
Нам прикро, що співпраця з нашим сервісним центром не викликала у Вас бажаних позитивних емоцій.Як ми бачимо, Ви звернулися заявляючи про дефект товару: після складання комп'ютера процесор почав перегріватися, через що комп'ютер самостійно вимикається.
Ваш пристрій був прийнятий до сервісного центру для діагностики та подальшого гарантійного обслуговування відповідно до ст. 8 Закону Про захист прав споживачів та умов, зазначених у гарантійному талоні. Після проведення діагностики співробітники сервісного центру не виявили заявленого дефекту.
У будь-якому разі ми дякуємо Вам за зворотний зв'язок.
Смартфон Samsung Galaxy Flip 5
Смартфон пропрацював лише 2 місяці і з'явилась полоса на екрані. До телефону ставились бережно, жодного разу не падав і т.п.
Відправили телефон на гарантійний огляд та обслуговування у їхній "славнозвісний" немічний Fixter - телефон протримали більше трьох тижнів, а потім подзвонили, що він весь в царапинах... Читати відгук Є клієнтом Стилусу вже більше 5 років. Але останнє придбання розчарувало в магазині повністю.
Смартфон пропрацював лише 2 місяці і з'явилась полоса на екрані. До телефону ставились бережно, жодного разу не падав і т.п.
Відправили телефон на гарантійний огляд та обслуговування у їхній "славнозвісний" немічний Fixter - телефон протримали більше трьох тижнів, а потім подзвонили, що він весь в царапинах і це механічне пошкодження! )) Три тижні дивитись на царапини? Ви серйозно?? На телефоні жодної царапинки! А в гарантійщиків їхніх видно тупо наказ нічого не ремонтувати та не обмінювати - навіть такий дорогий товар.
Тому моя порада: обходьте цей магазин та цих сервісантів стороною!!!!! Краще придбати у відомих магазинах товар дорожче, але з ідеальним гарантійним постпродажним обслуговуванням!!!!
Вкажіть, будь ласка, номер замовлення або номер телефону вказаний при замовленні, щоб ми могли уточнити деталі та надати Вам зворотній зв'язок.
жахливий сервіс
Нам прикро, що Ви залишились розчаровані співпрацею з нашим сервісним центром. Вкажіть, будь ласка, номер Вашого замовлення, щоб ми змогли уточнити всі деталі та надати Вам зворотній зв'язок.
Довгий та підозрілий ремонт.
Прохання вказати № Вашого замовлення, щоб ми могли перевірити всю інформацію та надати Вам відповідь. Показати 1 відповідь
Жахливе обслуговування
Прохання, будь ласка, вказати номер Вашого замовлення. Показати 2 відповіді
Не компетентна компанія. Ніхто з фахівців не володіє інформацією.
Наразі звертаюся до держпродспоживслужби, так як мої права споживача були порушені...
Нам дуже прикро, що у Вас склалось негативне враження про співпрацю з нашим сервісним центром.
Прохання вказати номер Вашого замовлення. Показати 1 відповідь
ЧЕКАЙТЕ 45 робочих днів, і рахуйте терміни самі, ВСЕ на що спроможний сервісний центр
Найближчим часом з Вами зв'яжеться менеджер для узгодження повернення коштів.
Сподіваємось на Ваше розуміння!
Погане качество обслуговування
Дякуємо Вам за зворотній зв'язок.
На жаль, наданої Вами інформації недостатньо для того, аби ми могли ідентифікувати Ваше замовлення.
Прохання, будь ласка, вказати № Вашої заявки ( вона починається з цифри 2 ) Показати 1 відповідь
Жахливий сервіс
Відправив ноутбук по гарантії, і попросив що б зробили швидше тому, що вся робота на ноутбуці
Перетелефонували на наступний день після того як отримали ноутбук і сказали що проблема в тому що загрязнився порт зарядки і проблему усунуто, з ноутбуком все добре
я в свою чергу зрадів що так швидко , подякував і попросив... Читати відгук Просто неймовірно жахливий сервіс
Відправив ноутбук по гарантії, і попросив що б зробили швидше тому, що вся робота на ноутбуці
Перетелефонували на наступний день після того як отримали ноутбук і сказали що проблема в тому що загрязнився порт зарядки і проблему усунуто, з ноутбуком все добре
я в свою чергу зрадів що так швидко , подякував і попросив найближчим часом відправити ( то був четверг) на що мені сказали що відправка з понеділка
В понеділок ніякої відправки не було, у вівторок також. Коли я з ними зв'язався по телефону ніхто мені внятної відповіді не надав чому немає відпраіки, і так я звонив ще 2 рази, і тільки в наступну п'ятницю вони вшанували мене відправкою ноутбука
І то було б усе, якби вони не змінили всі налаштування ноутбука під себе
У мене таке відчуття що ним тупо вирішили по користуватись тиждень і віддали назад
Просто жахливий сервіс
Дорогий, зв'язку немає , ніхто не може дати чітку відповідь
Максимально не рекомендую
Ми дякуємо Вам за зворотній зв'язок та приносимо найщиріші вибачення за доставлені незручності!
Гарантуємо, що ми обов'язково докладемо максимум зусиль, аби досвід співпраці з нашим сервісним центром приносив клієнтам виключно позитивні емоції!
Інформація буде передана обов'язково керівництву й ми зробимо все від себе можливе, аби більше схожих ситуацій не виникало.
Щиро сподіваємось на Ваше розуміння!
Поставить ssd = ждать неделю
Нам прикро, що ситуація з Вашим замовленням склалась саме таким чином.
Звертаємо Вашу увагу на те, що у багатьох сервісних центрах поширена практика, де за кожну категорію товарів відповідає окремий інженер, це забезпечує швидке та оперативне опрацювання замовлень й це гарантує той факт, що Вашим пристроєм займається відповідальний спеціаліст!
В нашому сервісному центрі наявна низка категорій товарів, від великогабаритної техніки до смартфонів й кожна категорія закріплена за окремим інженером.
Крім цього , варто відмітити, що інженерний відділ сервісного центру працює з понеділка по п'ятницю й у разі, якщо профільний спеціаліст знаходиться ці 5 днів у відпустці, то менеджери прийому з радістю приймуть Ваш пристрій в сервісному центрі й згідно умовам та термінам, котрі зазначені у гарантійному талоні Ваш пристрій буде прийнято в роботу , а також, наші спеціалісти обов'язково зроблять відповідний запит, щоб Ваша заявка була опрацьована в першу чергу! :)
Вообще не напрягаются,страдают херней.
Нам дуже шкода, що досвід співпраці з нашим сервісним центром не приніс Вам бажаних позитивних емоцій.
Звертаємо Вашу увагу на те, що наша сторінка наявна на даному порталі від липня 2023 року, що видно по даті відгуків, які залишають клієнти. Однак, нам важлива думка кожного споживача й ми робимо все від себе можливе, аби покращити наш сервіс й конструктивні відгуки клієнтів нам, безумно, в цьому допомагають!
Якщо у Вас є невирішене питання в нашому сервісному центрі, то прохання вказати № Вашого замовлення й ми обов'язково перевіримо всі дані та надамо Вам зворотній зв'язок.
На жаль, вказаної Вами інформації замало для того, щоб ми могли здійснити перевірку та вплинути на можливе врегулювання питання.
Сподіваємось на Ваше розуміння!