Сервісний центр Fixter відгуки
з оцінкою «Жахливо»

Київ, вул. Предславинська, 32
Відгуки покупців та клієнтів
Сервісний центр Fixter
4.5 5
15 відгуків / 2334 перегляда
Результати відгуків
Важливо! З метою актуальності, рейтинг і результати відгуків, які відображаються на графіку, обчислюються на підставі 100 останніх відгуків
Відгуки з позначкою "Проблема вирішена" не враховуються

Так себе сервис

Виталий Виталий 3 березня, 2025 год
Доброго дня. 13.06.2024 мною у магазини Стілус був придбаний смарт годинник xiaomi redmi watch 3 activ з додатковою гарантією на 1 рік. Все було чудово і я був дуже задоволений товаром. Але наприкінці лютого 2025 року у мене на екрані почали з'являтися горизонтальні полоси. Я відправив годинник у сервісний центр Фікстер у м. Київ. 27.02.2025 о 12... Читати відгук Доброго дня. 13.06.2024 мною у магазини Стілус був придбаний смарт годинник xiaomi redmi watch 3 activ з додатковою гарантією на 1 рік. Все було чудово і я був дуже задоволений товаром. Але наприкінці лютого 2025 року у мене на екрані почали з'являтися горизонтальні полоси. Я відправив годинник у сервісний центр Фікстер у м. Київ. 27.02.2025 о 12 годині 25 хвилин представники сц забрали його з відділення нової пошти, а вже о 15 годин 10 хвилин вони мені перетелефонували і сказали що в мене не гарантійний випадок т.я. є потрапляння вологи у пристрій. І тут у мене є питання. По-перше, є великі сумніви що вони взагалі робили діагностику - пройшло 2,5 години після того як вони його забрали з відділення. В них що взагалі нічим зайнятися крім цього годинника??? Я сам працюю в сц але по холодильникам - гарантійні ремонти роблять в останню чергу. У відгуках на сайті сц люди пишуть що не можуть дізнатися про результати по декілька тижнів. Вони побили рекорд по швидкості реагування. Коли я забрав годинник після діагностики, вже вдома, вирішив зняти ремінці і звідти висипалося сміття (я до цього моменту жодного разу не знімав ремінці). Тобто в сц це навіть не робили. Що це за діагностика така?
По друге, цей годинник позиціонується як вологозахищений в якому можна навіть купатися у басейні. Я у ньому не плавав, душ не приймав,на ніч знімав щоб рука відпочивала. Єдине що, так це мив руки. На корпусі годинника немає жодної великої подряпини сколу або тріщини. Ще раз наголошую що компанія Xiaomi позіціонує цей годинник як волого захищений 5 атм. У ньому можна плавати в басейні, недалеко від берега і займатися фізичною активністю на мілководді - це витримка з інструкції пристрою.
Тому потрапляння туди вологи за умови цілого та не пошкодженого корпусу та дісплея, та виконання мною усіх рекомендацій щодо користування даним засобом вважаю необгрунтованним. Тому це - або сталася розгерметизація корпусу по незалежних від мене причинах, або не дбайливе ставлення до своєї роботи робітників сц.
Переваги:
  1. ++
Недоліки:
  1. --
Сервісний центр Fixter Відповідь представника Сервісний центр Fixter 4 березня, 2025 год
Доброго дня, Віталій! Нам прикро, що після співпраці з нашим сервісним центром у Вас склалось саме таке враження про нього. Просимо Вас вказати номер замовлення, аби ми могли уточнити деталі звернення та надати Вам зворотній зв'язок.

Тримають клієнтів за дурнів.

Єлизавета Єлизавета 28 лютого, 2025 год
Тримають клієнтів за дурнів.
Звернулась по гарантії бо не оновлюється система в телефоні та зависають додатки. Після діагностики подзвонили,сказали що оновили програмне забезпечення, перепрошили на ту саму версію і все працює. Коли принесла телефон з пошти додому ,то перше що мене насторожило це те, що телефон одразу підв'язався до нашого вай фаю. Пізніше в налаштуваннях побачила дату останнього оновлення -... Читати відгук
Тримають клієнтів за дурнів.
Звернулась по гарантії бо не оновлюється система в телефоні та зависають додатки. Після діагностики подзвонили,сказали що оновили програмне забезпечення, перепрошили на ту саму версію і все працює. Коли принесла телефон з пошти додому ,то перше що мене насторожило це те, що телефон одразу підв'язався до нашого вай фаю. Пізніше в налаштуваннях побачила дату останнього оновлення - за два місяці до того, як я цей телефон взагалі придбала. В решті решт з ним взагалі нічого не робили, написали в гарантійному талоні що була проведена діагностика ( хоча розповідали і про оновлення, перепрошивку ) + обіцяли заплатити за доставку назад,але навіть цього не виконали. Витрачені дні щоб телефон покатався по країні. Дякую що хоч цілий повернули, за що ставлю аж 1 зірку.
Сервісний центр Fixter Відповідь представника Сервісний центр Fixter 4 березня, 2025 год
Єлизавето, нам дуже шкода, що досвід співпраці з нашим сервісним центром не виправдав Ваших очікувань. Просимо Вас зазначити номер замовлення, щоб ми могли уточнити деталі та надати Вам зворотній зв'язок.

Комунікація і конкретика сервісного центру - жах(

Ольга Ольга 28 січня, 2025 год
Вітаю. Мене звати Ольга. Замовила у Стилусі макбук, номер замовлення -
. Забрала мак і він почав дуже зависати. Подзвонила у сервісний центр, домовилися що я буду якраз у Києві і зможу принести фізично техніку. Орієнтували, що не має бути довго по термінам (1-2 дні), якщо там просто встановити оновлення (як ми початково думали, бо із цим були проблеми). Коли... Читати відгук
Вітаю. Мене звати Ольга. Замовила у Стилусі макбук, номер замовлення -
. Забрала мак і він почав дуже зависати. Подзвонила у сервісний центр, домовилися що я буду якраз у Києві і зможу принести фізично техніку. Орієнтували, що не має бути довго по термінам (1-2 дні), якщо там просто встановити оновлення (як ми початково думали, бо із цим були проблеми). Коли залишила його 25.01, то мені сказали те саме - що візьмуть у роботу у понеділок і довго не будуть робити

Сьогодні 28.01. Подзвонила у сервісний перепитати стан мого замовлення, дзвінок був о 18:15. На етапі називання номеру замовлення мене грубо поправили, сказавши щось грубо на кшталт «Ви зараз мені не той номер диктуєте» (там було не те, але передам описом інтонації: «Оце ви недальокі читати номер замовлення зі Стилусу, а не той, що під шрихкодом від нас» (хоча початково вона не озвучувала який саме номер потрібно продиктувати)

Кароч я спитала про мож замовлення. Мені сказали, що макбук ДОСІ на діагностиці. І взагалі невідомо хто вас так орієнтував. Я пояснила ситуацію і сказала, що не можу так довго чекати і чи можна якось пришвидшити роботу, на що з того боку дуже важко і роздратовано вздихнули і повторили знову все про терміни (це було на другий раз моєї спроби). Я просто скинула слухавку, бо ну дуже інтонаційно без поваги і грубо спілкувалися. І не розумію як так мене до цього орієнтували 2 рази по-одному, а в кінці кінців виходить геть інше.
Переваги:
  1. - перший мій запит обробили просто прекрасно, була дуже задоволена і вдячна людяності та гарній комунікації
Недоліки:
  1. - дуже повільно і не дуже зацікавлено, до речі, обслуговували у сервісному центрі особисто у Києві
  2. - комунікація нахабна і неповажна, на жаль імʼя операторки не памʼятаю
  3. - задовгі терміни для просто оновлення та діагностики макбуку
Сервісний центр Fixter Відповідь представника Сервісний центр Fixter 30 січня, 2025 год
Доброго дня, Ольго ! Нам прикро, що співпраця з нашим сервісним центром не принесла Вам бажаних позитивних емоцій. Просимо Вас вказати номер замовлення, аби ми могли уточнити деталі звернення та надати Вам зворотній зв'язок.

Материнська плата ASRock B650M PRO RS

Артем Артем 22 січня, 2025 год
Замовляв на Стилусі. Плата прийшла із браком, не бачила оперативну пам'ять. Відправив по гарантії. Запит зареєстрували у FIXTER 09.12.24 за номером №2412091605. Зараз вже 22.01.25, дзвонив туди разів 5-6, кожного разу казали, що "вона ще на діагностиці, почекайте, як тільки буде інформація, то одразу вас наберуть". Я, звісно, розумію, що в талоні написано 30-45 робочих днів, але ж вже на... Читати відгук Замовляв на Стилусі. Плата прийшла із браком, не бачила оперативну пам'ять. Відправив по гарантії. Запит зареєстрували у FIXTER 09.12.24 за номером №2412091605. Зараз вже 22.01.25, дзвонив туди разів 5-6, кожного разу казали, що "вона ще на діагностиці, почекайте, як тільки буде інформація, то одразу вас наберуть". Я, звісно, розумію, що в талоні написано 30-45 робочих днів, але ж вже на носі третій місяць, як сервіс не може зрозуміти, чи працює плата, чи ні. Я вже давно купив іншу і хочу повернути гроші.
Чи там черги з тисяч людей переді мною, чи нестача персоналу... Не зрозуміло. Дістати хоч якусь корисну інформацію, окрім "Чекайте" - неможливо.
Переваги:
  1. Кол-центр спілкується по людські..
Недоліки:
  1. ..але яка від нього користь, якщо неможливо дізнатися статусу запиту?
  2. Ну і терміни, це просто жах.
Сервісний центр Fixter Відповідь представника Сервісний центр Fixter 23 січня, 2025 год
Доброго дня, Артеме! Нам прикро, що співпраця з сервісним центром не принесла Вам бажаних позитивних емоцій. Як ми бачимо, Ви звернулися до сервісного центру, заявляючи про дефект товару, а саме - материнська плата не розпізнає оперативну пам'ять.
Згідно з ст. 8 Закону України Про захист прав споживачів та умовами гарантійного талону, Ваш пристрій було прийнято на гарантійне обслуговування. Материнська плата передана до авторизованого сервісного центру та ми очікуємо на відповідне заключення. Менеджер обов'язково зв'яжеться з Вами, коли надійде інформація.
Дякуємо за зворотний зв'язок.
Показати 1 відповідь

Процесор AMD Ryzen 9 7950X3D

Олександр Олександр 15 січня, 2025 год
По-перше діагностика тривала досить довго (19 грудня СЦ отримав процесор на діагностику, і лише 14 січня його відправили назад).
По-друге, незнаю яку діагностику вони проводили, але за стільки часу так і не змогли побачити "пляму" з контактів які почали перегорати. Коли я відправляв товар, я описав проблему та вказав за "пляму", але за результатами всеодно "дефектів не виявлено, пляму... Читати відгук
По-перше діагностика тривала досить довго (19 грудня СЦ отримав процесор на діагностику, і лише 14 січня його відправили назад).

По-друге, незнаю яку діагностику вони проводили, але за стільки часу так і не змогли побачити "пляму" з контактів які почали перегорати. Коли я відправляв товар, я описав проблему та вказав за "пляму", але за результатами всеодно "дефектів не виявлено, пляму не знайшов".

Це фото ДО відправлення процесора в СЦ.
Сервисный центр Fixter - Процесор AMD Ryzen 9 7950X3D

А ці вже після. Звертаю увагу, що після діагностики вигорівших контактів стало більше, а "пляму" видно ще краще.
Сервисный центр Fixter - Процесор AMD Ryzen 9 7950X3D Сервисный центр Fixter - Процесор AMD Ryzen 9 7950X3D Сервисный центр Fixter - Процесор AMD Ryzen 9 7950X3D Сервисный центр Fixter - Процесор AMD Ryzen 9 7950X3D Сервисный центр Fixter - Процесор AMD Ryzen 9 7950X3D

В той же час, висновок СЦ:
Сервисный центр Fixter - Процесор AMD Ryzen 9 7950X3D
Переваги:
  1. Адекватне спілкування менеджерів на гарячій лінії
Недоліки:
  1. Діагностика, яка, певно, полягала в тому, щоб запустити систему і сказати "все працює, дефектів немає", при чому закрити очі на візуальні дефекти, які в переспективі використання можуть призвести до ще більших пошкоджень пристрою.
1 згоден
Сервісний центр Fixter Відповідь представника Сервісний центр Fixter 23 січня, 2025 год
Доброго дня, Олександре!
Нам прикро, що співпраця з нашим сервісним центром не викликала у Вас бажаних позитивних емоцій.Як ми бачимо, Ви звернулися заявляючи про дефект товару: після складання комп'ютера процесор почав перегріватися, через що комп'ютер самостійно вимикається.
Ваш пристрій був прийнятий до сервісного центру для діагностики та подальшого гарантійного обслуговування відповідно до ст. 8 Закону Про захист прав споживачів та умов, зазначених у гарантійному талоні. Після проведення діагностики співробітники сервісного центру не виявили заявленого дефекту.
У будь-якому разі ми дякуємо Вам за зворотний зв'язок.

Смартфон Samsung Galaxy Flip 5

Максим П. Максим П. 11 січня, 2025 год
Є клієнтом Стилусу вже більше 5 років. Але останнє придбання розчарувало в магазині повністю.
Смартфон пропрацював лише 2 місяці і з'явилась полоса на екрані. До телефону ставились бережно, жодного разу не падав і т.п.
Відправили телефон на гарантійний огляд та обслуговування у їхній "славнозвісний" немічний Fixter - телефон протримали більше трьох тижнів, а потім подзвонили, що він весь в царапинах... Читати відгук
Є клієнтом Стилусу вже більше 5 років. Але останнє придбання розчарувало в магазині повністю.
Смартфон пропрацював лише 2 місяці і з'явилась полоса на екрані. До телефону ставились бережно, жодного разу не падав і т.п.
Відправили телефон на гарантійний огляд та обслуговування у їхній "славнозвісний" немічний Fixter - телефон протримали більше трьох тижнів, а потім подзвонили, що він весь в царапинах і це механічне пошкодження! )) Три тижні дивитись на царапини? Ви серйозно?? На телефоні жодної царапинки! А в гарантійщиків їхніх видно тупо наказ нічого не ремонтувати та не обмінювати - навіть такий дорогий товар.
Тому моя порада: обходьте цей магазин та цих сервісантів стороною!!!!! Краще придбати у відомих магазинах товар дорожче, але з ідеальним гарантійним постпродажним обслуговуванням!!!!
Переваги:
  1. ЖОДНИХ!
Недоліки:
  1. Шарашкина контора, яка створена лише для відмов у гарантійному обслуговуванні та тупих відмазок!
1 згоден
Сервісний центр Fixter Відповідь представника Сервісний центр Fixter 13 січня, 2025 год
Доброго дня, Максиме! Нам прикро, що Ви залишились розчаровані якістю обслуговування в нашому сервісному центрі.
Вкажіть, будь ласка, номер замовлення або номер телефону вказаний при замовленні, щоб ми могли уточнити деталі та надати Вам зворотній зв'язок.

жахливий сервіс

Владислав Владислав 4 березня, 2024 год
Купив мищку рейзер в магазині y.ua, коди забирав мишку на НП була відкрита коробка, криво наклеяна плівка на мишку і ще пару моментів на яких не звернув увагу. Коли тільки включив мишку в ПК зразу замітив неробочі бокові кнопки і як я зрозумів на корпусі було КЗ бо деякі кнопки нажимались коли до мишки доторкався рукою. Відправив мишку в fixter,... Читати відгук Купив мищку рейзер в магазині y.ua, коди забирав мишку на НП була відкрита коробка, криво наклеяна плівка на мишку і ще пару моментів на яких не звернув увагу. Коли тільки включив мишку в ПК зразу замітив неробочі бокові кнопки і як я зрозумів на корпусі було КЗ бо деякі кнопки нажимались коли до мишки доторкався рукою. Відправив мишку в fixter, через парю днів телефоную, кажуть що на мишці виявлені сліди використання, а поломку не виявлено. На мишці не могли бути сліди використання залишені мною бо я нею не користувався, я виявив поломку і зразу упакував мишку в коробку. Після цього вони відправили мишку мені, я забрав її, і як неочікувано кнопки все ще не працюють, я знов телефон в сервіс, вони кажуть що інженер поломок не виявив, і просять зняти відео поломки, я їм скидаю відео вони кажуть що проблема програмна що треба щось зробити в ПЗ мишки. Я до цього перепробував абсолютно всі способи щоб зремонтувати мишку, но проблема механічна. Пізніше дзвоню їм ще раз вони кажуть щоб відправляти їм ще раз, я відправив… танці з бубном і класний сервіс, інженер крутий
4 згодні 4 не згодні
Сервісний центр Fixter Відповідь представника Сервісний центр Fixter 4 березня, 2024 год
Доброго дня, Владиславе!
Нам прикро, що Ви залишились розчаровані співпрацею з нашим сервісним центром. Вкажіть, будь ласка, номер Вашого замовлення, щоб ми змогли уточнити всі деталі та надати Вам зворотній зв'язок.

Довгий та підозрілий ремонт.

Илля Илля 12 лютого, 2024 год
Перший відгук про цю компанію буде спокійним, з наступного я вже щось буду робити, тому що це не нормально. Я віддав свій ноутбук у Fixter 24 листопада 2023 року (через 12 днів буде вже 3 місяці!!!) Місяць вони щось копалися в ньому, обіцяючи дзвонити та інформувати мене про новини ноутбуку (знаєте з 10+ дзвінків було від них? - один. Потім... Читати відгук Перший відгук про цю компанію буде спокійним, з наступного я вже щось буду робити, тому що це не нормально. Я віддав свій ноутбук у Fixter 24 листопада 2023 року (через 12 днів буде вже 3 місяці!!!) Місяць вони щось копалися в ньому, обіцяючи дзвонити та інформувати мене про новини ноутбуку (знаєте з 10+ дзвінків було від них? - один. Потім я сам дзвоню i дізнаюся що поломка полягає в шлейфі матриці, і ще два місяці чекаю поки вони доставлять цей проводок, хоча це якась дурість, вони продаються у нас в країні, навіть якщо вони везуть з Китаю, то два місяці це величезний термін Менеджери щоразу говорять одне і те ж як роботи - чекайте дзвінка.Скільки чекати? Півроку щоб полагодити цей шлейф?Моєму другу з такою ж поломкою зробили ноутбук за тиждень. По відчуттю вони просто нахабно брешуть клієнтам, сподіваюся що це не так. Якщо у вас величезні черги, чому не сказати це заздалегідь?.. Через такий тривалий ремонт я майже втратив роботу. Вже нема просто сил..
6 згодні
Сервісний центр Fixter Відповідь представника Сервісний центр Fixter 12 лютого, 2024 год
Ілля, добрий день! Ми вдячні Вам за відгук.
Прохання вказати № Вашого замовлення, щоб ми могли перевірити всю інформацію та надати Вам відповідь.
Показати 1 відповідь

Жахливе обслуговування

Владислав Владислав 11 лютого, 2024 год
Купив мищку рейзер в магазині y.ua, коди забирав мишку на НП була відкрита коробка, криво наклеяна плівка на мишку і ще пару моментів на яких не звернув увагу. Коли тільки включив мишку в ПК зразу замітив неробочі бокові кнопки і як я зрозумів на корпусі було КЗ бо деякі кнопки нажимались коли до мишки доторкався рукою. Відправив мишку в fixter,... Читати відгук Купив мищку рейзер в магазині y.ua, коди забирав мишку на НП була відкрита коробка, криво наклеяна плівка на мишку і ще пару моментів на яких не звернув увагу. Коли тільки включив мишку в ПК зразу замітив неробочі бокові кнопки і як я зрозумів на корпусі було КЗ бо деякі кнопки нажимались коли до мишки доторкався рукою. Відправив мишку в fixter, через парю днів телефоную, кажуть що на мишці виявлені сліди використання, а поломку не виявлено. На мишці не могли бути сліди використання залишені мною бо я нею не користувався, я виявив поломку і зразу упакував мишку в коробку. Після цього вони відправили мишку мені, я забрав її, і як неочікувано кнопки все ще не працюють, я знов телефон в сервіс, вони кажуть що інженер поломок не виявив, і просять зняти відео поломки, я їм скидаю відео вони кажуть що проблема програмна що треба щось зробити в ПЗ мишки. Я до цього перепробував абсолютно всі способи щоб зремонтувати мишку, но проблема механічна. Пізніше дзвоню їм ще раз вони кажуть щоб відправляти їм ще раз, я відправив… танці з бубном і класний сервіс, інженер крутий 😉
Сервісний центр Fixter Відповідь представника Сервісний центр Fixter 12 лютого, 2024 год
Владиславе, добрий день! Дякуємо Вам за відгук.
Прохання, будь ласка, вказати номер Вашого замовлення.
Показати 2 відповіді

Не компетентна компанія. Ніхто з фахівців не володіє інформацією.

Артем Артем 3 лютого, 2024 год
Придбав MacBook Pro 13 в магазині Stylus. На 12-й день використання ноутбука помітив проблему в акумуляторі. На 22-й день використання, звернувся до сервісного центру Fixter, здав ноутбук хамовитому фахівцю на діагностику. Минуло 3 дні, зателефонували з серв.центру, сказали що мій ноутбук відремонтували (замінили батарею), хоча ніхто не просив його ремонтувати бо техніка здавалася ЛИШЕ НА ДІАГНОСТИКУ. Отже, приїхав в сервісний... Читати відгук Придбав MacBook Pro 13 в магазині Stylus. На 12-й день використання ноутбука помітив проблему в акумуляторі. На 22-й день використання, звернувся до сервісного центру Fixter, здав ноутбук хамовитому фахівцю на діагностику. Минуло 3 дні, зателефонували з серв.центру, сказали що мій ноутбук відремонтували (замінили батарею), хоча ніхто не просив його ремонтувати бо техніка здавалася ЛИШЕ НА ДІАГНОСТИКУ. Отже, приїхав в сервісний центр, оглянув ноутбук, через ПЗ подивився інфу про нову батарею, побачив що батарея має 355 ЦИКЛІВ ЗАРЯДКИ. Гарантію на акум ніхто не дав, гадки не маю що за акум та звідки вони його взяли, знову ж таки, хамовитий фахівець нічого не знає, і взагалі не володіє інформацією про ремонт мого пристрою. Отже нічого гарного про цю контору не скажу. Негативний відгук стосується Stylus та Fixter.
Наразі звертаюся до держпродспоживслужби, так як мої права споживача були порушені...
5 згодні
Сервісний центр Fixter Відповідь представника Сервісний центр Fixter 5 лютого, 2024 год
Добрий день, Артем! Дякуємо Вам за відгук.
Нам дуже прикро, що у Вас склалось негативне враження про співпрацю з нашим сервісним центром.
Прохання вказати номер Вашого замовлення.
Показати 1 відповідь

ЧЕКАЙТЕ 45 робочих днів, і рахуйте терміни самі, ВСЕ на що спроможний сервісний центр

Юлія Даценко Юлія Даценко 12 січня, 2024 год
Доброго дня. Прийняли 19.12.2023 на гарантійний ремонт ігрову приставку PlayStation 5 яку я купляла чоловіку на весілля у магазині Стилус і що жахливо сьогодні вже 12.01.2024 а нам не говорять яка поломка, не кажучи вже про термін ремонту і чи взагалі підлягає вона ремонту. Уточнити менеджери нічого взагалі не можуть, або просто не хочуть, ... Читати відгук Доброго дня. Прийняли 19.12.2023 на гарантійний ремонт ігрову приставку PlayStation 5 яку я купляла чоловіку на весілля у магазині Стилус і що жахливо сьогодні вже 12.01.2024 а нам не говорять яка поломка, не кажучи вже про термін ремонту і чи взагалі підлягає вона ремонту. Уточнити менеджери нічого взагалі не можуть, або просто не хочуть, бо посилаються тільки на термін в 45 робочих днів, які кажуть у хамському тоні - Що самі по календарю відрахувати не можете? Сервісний ремонт техніки Apple робиться і то швидше - це при тому що техніку відправляють до Польщі, а Фікстер 45 робочих днів буде вас мусолити - ще й вирахуйте святкові дні - бо в них корпоративний графік роботи, а не державні робочі дні треба рахувати. НЕ РАДЖУ НІКОМУ звʼязуватися з сервісним центром Фікстер і ніколи нічого не купувати в магазині Стилус, щоб потім не мати стосунків з цим сервісним центром.
2 згодні
Сервісний центр Fixter Відповідь представника Сервісний центр Fixter 15 січня, 2024 год
Юліє, добрий день! Дякуємо за зворотній зв'язок та приносимо вибачення за доставлені незручності.
Найближчим часом з Вами зв'яжеться менеджер для узгодження повернення коштів.
Сподіваємось на Ваше розуміння!

Погане качество обслуговування

Сергій Сергій 11 листопада, 2023 год
Я відправив свій телефон на ремонт по гарантії з проблемою Sim лотка.Мені сказали що найближчим часом мені зателефонують. Пройшло 10 днів а мені не телефонували. Я зайшов на їх сайт та знайшов номер телефона зателефонував розповів про проблему мені сказали трохи зачикати поки не виявляють проблему. Минуло ще 20 днів так його не оглянули і інформації про нього немає.Телефон (Xiaomi... Читати відгук Я відправив свій телефон на ремонт по гарантії з проблемою Sim лотка.Мені сказали що найближчим часом мені зателефонують. Пройшло 10 днів а мені не телефонували. Я зайшов на їх сайт та знайшов номер телефона зателефонував розповів про проблему мені сказали трохи зачикати поки не виявляють проблему. Минуло ще 20 днів так його не оглянули і інформації про нього немає.Телефон (Xiaomi redmi note 12 turbo)
1 згоден
Сервісний центр Fixter Відповідь представника Сервісний центр Fixter 13 листопада, 2023 год
Добрий день, Сергію!
Дякуємо Вам за зворотній зв'язок.
На жаль, наданої Вами інформації недостатньо для того, аби ми могли ідентифікувати Ваше замовлення.
Прохання, будь ласка, вказати № Вашої заявки ( вона починається з цифри 2 )
Показати 1 відповідь

Жахливий сервіс

Гость Гость 5 листопада, 2023 год
Просто неймовірно жахливий сервіс
Відправив ноутбук по гарантії, і попросив що б зробили швидше тому, що вся робота на ноутбуці
Перетелефонували на наступний день після того як отримали ноутбук і сказали що проблема в тому що загрязнився порт зарядки і проблему усунуто, з ноутбуком все добре
я в свою чергу зрадів що так швидко , подякував і попросив... Читати відгук
Просто неймовірно жахливий сервіс
Відправив ноутбук по гарантії, і попросив що б зробили швидше тому, що вся робота на ноутбуці
Перетелефонували на наступний день після того як отримали ноутбук і сказали що проблема в тому що загрязнився порт зарядки і проблему усунуто, з ноутбуком все добре
я в свою чергу зрадів що так швидко , подякував і попросив найближчим часом відправити ( то був четверг) на що мені сказали що відправка з понеділка
В понеділок ніякої відправки не було, у вівторок також. Коли я з ними зв'язався по телефону ніхто мені внятної відповіді не надав чому немає відпраіки, і так я звонив ще 2 рази, і тільки в наступну п'ятницю вони вшанували мене відправкою ноутбука
І то було б усе, якби вони не змінили всі налаштування ноутбука під себе
У мене таке відчуття що ним тупо вирішили по користуватись тиждень і віддали назад
Просто жахливий сервіс
Дорогий, зв'язку немає , ніхто не може дати чітку відповідь
Максимально не рекомендую
1 згоден
Сервісний центр Fixter Відповідь представника Сервісний центр Fixter 6 листопада, 2023 год
Добрий день, шановний клієнте!
Ми дякуємо Вам за зворотній зв'язок та приносимо найщиріші вибачення за доставлені незручності!
Гарантуємо, що ми обов'язково докладемо максимум зусиль, аби досвід співпраці з нашим сервісним центром приносив клієнтам виключно позитивні емоції!
Інформація буде передана обов'язково керівництву й ми зробимо все від себе можливе, аби більше схожих ситуацій не виникало.
Щиро сподіваємось на Ваше розуміння!

Поставить ssd = ждать неделю

Гость Гость 31 жовтня, 2023 год
Приехал сегодня с ноутбуком, чтобы не потерять гарантию, оперативную и ssd нужно через сервис ставить, вопрос был в снять крышку ноутбука поставить новый ссд и новую память и закрутить крышку ноутбука, это ровно 5 минут. Но сначала инженер был занят до понедельника а потом, со слов менеджера, он оказался в отпуске и мне всего лишь надо подождать неделю и приехать... Читати відгук Приехал сегодня с ноутбуком, чтобы не потерять гарантию, оперативную и ssd нужно через сервис ставить, вопрос был в снять крышку ноутбука поставить новый ссд и новую память и закрутить крышку ноутбука, это ровно 5 минут. Но сначала инженер был занят до понедельника а потом, со слов менеджера, он оказался в отпуске и мне всего лишь надо подождать неделю и приехать еще раз, ведь ничего сложного.
1 згоден
Сервісний центр Fixter Відповідь представника Сервісний центр Fixter 1 листопада, 2023 год
Доброго дня, шановний клієнте!
Нам прикро, що ситуація з Вашим замовленням склалась саме таким чином.
Звертаємо Вашу увагу на те, що у багатьох сервісних центрах поширена практика, де за кожну категорію товарів відповідає окремий інженер, це забезпечує швидке та оперативне опрацювання замовлень й це гарантує той факт, що Вашим пристроєм займається відповідальний спеціаліст!
В нашому сервісному центрі наявна низка категорій товарів, від великогабаритної техніки до смартфонів й кожна категорія закріплена за окремим інженером.
Крім цього , варто відмітити, що інженерний відділ сервісного центру працює з понеділка по п'ятницю й у разі, якщо профільний спеціаліст знаходиться ці 5 днів у відпустці, то менеджери прийому з радістю приймуть Ваш пристрій в сервісному центрі й згідно умовам та термінам, котрі зазначені у гарантійному талоні Ваш пристрій буде прийнято в роботу , а також, наші спеціалісти обов'язково зроблять відповідний запит, щоб Ваша заявка була опрацьована в першу чергу! :)

Вообще не напрягаются,страдают херней.

Клим Клим 23 жовтня, 2023 год
Связывались с ними первый и последний раз. Все проплачено. Негативных отзывов нет. Ну если попить по названию в интернете то найдете много интересных историй о них.
1 згоден
Сервісний центр Fixter Відповідь представника Сервісний центр Fixter 25 жовтня, 2023 год
Доброго дня!
Нам дуже шкода, що досвід співпраці з нашим сервісним центром не приніс Вам бажаних позитивних емоцій.
Звертаємо Вашу увагу на те, що наша сторінка наявна на даному порталі від липня 2023 року, що видно по даті відгуків, які залишають клієнти. Однак, нам важлива думка кожного споживача й ми робимо все від себе можливе, аби покращити наш сервіс й конструктивні відгуки клієнтів нам, безумно, в цьому допомагають!
Якщо у Вас є невирішене питання в нашому сервісному центрі, то прохання вказати № Вашого замовлення й ми обов'язково перевіримо всі дані та надамо Вам зворотній зв'язок.
На жаль, вказаної Вами інформації замало для того, щоб ми могли здійснити перевірку та вплинути на можливе врегулювання питання.
Сподіваємось на Ваше розуміння!
Сервісний центр Fixter
Сервісний центр Fixter існує з 2016 року і є уповноваженим гарантійним сервісним центром магазинів STYLUS, Цифра, TopGoods. Ми проводимо діагностику, оцінку стану техніки, гарантійні ремонти товарів, які були придбані у партнерських інтернет-магазинах. Також наш сервісний центр може проводити післягарантійне обслуговування різних видів техніки та апгрейд певних груп товарів (наприклад ноутбуки).

Рейтинг 4.5 з 5 на підставі 15 відгуків
Адреса: Київ, вул. Предславинська, 32
Сервісні центри
Firstservice Киев
Firstservice Киев

Рейтинг: 3.9
63 відгука
Сервисный центр Ай-Яй-Яй
Сервисный центр Ай-Яй-Яй

Рейтинг: 4.3
328 відгуків
Комп Мастер Центр
Комп Мастер Центр

Рейтинг: 2.6
47 відгуків
Сервисный центр Xiaomi.ua
Сервисный центр Xiaomi.ua

Рейтинг: 1.9
45 відгуків
Bosch Siemens
Bosch Siemens

Рейтинг: 2.3
3 відгука
"Робим Гуд" Сервисный центр
"Робим Гуд" Сервисный центр

Рейтинг: 2.4
407 відгуків
Remontups.com ремонт ИПБ
Remontups.com ремонт ИПБ

Рейтинг: 4.7
22 відгука
iMobi - сервисный цент Apple
iMobi - сервисный цент Apple

Рейтинг: 3.9
15 відгуків
Сервисный центр M-FIX
Сервисный центр M-FIX

Рейтинг: 3.4
10 відгуків