Сервісний центр Fixter
Сервісний центр Fixter існує з 2016 року і є уповноваженим гарантійним сервісним центром магазинів STYLUS, Цифра, TopGoods. Ми проводимо діагностику, оцінку стану техніки, гарантійні ремонти товарів, які були придбані у партнерських інтернет-магазинах. Також наш сервісний центр може проводити післягарантійне обслуговування різних видів техніки та апгрейд певних груп товарів (наприклад ноутбуки).
Сервісні центри
Комунікація і конкретика сервісного центру - жах( - Відгуки про Сервісний центр Fixter
. Забрала мак і він почав дуже зависати. Подзвонила у сервісний центр, домовилися що я буду якраз у Києві і зможу принести фізично техніку. Орієнтували, що не має бути довго по термінам (1-2 дні), якщо там просто встановити оновлення (як ми початково думали, бо із цим були проблеми). Коли залишила його 25.01, то мені сказали те саме - що візьмуть у роботу у понеділок і довго не будуть робити
Сьогодні 28.01. Подзвонила у сервісний перепитати стан мого замовлення, дзвінок був о 18:15. На етапі називання номеру замовлення мене грубо поправили, сказавши щось грубо на кшталт «Ви зараз мені не той номер диктуєте» (там було не те, але передам описом інтонації: «Оце ви недальокі читати номер замовлення зі Стилусу, а не той, що під шрихкодом від нас» (хоча початково вона не озвучувала який саме номер потрібно продиктувати)
Кароч я спитала про мож замовлення. Мені сказали, що макбук ДОСІ на діагностиці. І взагалі невідомо хто вас так орієнтував. Я пояснила ситуацію і сказала, що не можу так довго чекати і чи можна якось пришвидшити роботу, на що з того боку дуже важко і роздратовано вздихнули і повторили знову все про терміни (це було на другий раз моєї спроби). Я просто скинула слухавку, бо ну дуже інтонаційно без поваги і грубо спілкувалися. І не розумію як так мене до цього орієнтували 2 рази по-одному, а в кінці кінців виходить геть інше.
відгук
Коментарі до відгуку