Жахливе обслуговування - Відгуки про Сервісний центр Fixter

Сервісний центр Fixter
Відгук додано 11 лютого, 2024 год 15 переглядів
Купив мищку рейзер в магазині y.ua, коди забирав мишку на НП була відкрита коробка, криво наклеяна плівка на мишку і ще пару моментів на яких не звернув увагу. Коли тільки включив мишку в ПК зразу замітив неробочі бокові кнопки і як я зрозумів на корпусі було КЗ бо деякі кнопки нажимались коли до мишки доторкався рукою. Відправив мишку в fixter, через парю днів телефоную, кажуть що на мишці виявлені сліди використання, а поломку не виявлено. На мишці не могли бути сліди використання залишені мною бо я нею не користувався, я виявив поломку і зразу упакував мишку в коробку. Після цього вони відправили мишку мені, я забрав її, і як неочікувано кнопки все ще не працюють, я знов телефон в сервіс, вони кажуть що інженер поломок не виявив, і просять зняти відео поломки, я їм скидаю відео вони кажуть що проблема програмна що треба щось зробити в ПЗ мишки. Я до цього перепробував абсолютно всі способи щоб зремонтувати мишку, но проблема механічна. Пізніше дзвоню їм ще раз вони кажуть щоб відправляти їм ще раз, я відправив… танці з бубном і класний сервіс, інженер крутий 😉
3 згодні



Коментарі до відгуку

Відповідь представника Сервісний центр Fixter 12 лютого, 2024 год
Владиславе, добрий день! Дякуємо Вам за відгук.

Прохання, будь ласка, вказати номер Вашого замовлення.
Владислав 12 лютого, 2024 год
Ще доповню що коли я пропонував просто повернути гроші за мишку оператор каже що це не можливо бо пройшло більше 14 днів і не виявлено поломку через яку потрібно повертати гроші)))) тільки що забрали мою мишку з НП чекаю на чергове «поломки не винайдено🤡»
Андрей 12 лютого, 2024 год
Даже если она полностью целая и рабочая - скажут что вы ею уже пользовались! Им не выгодно просто на просто!
Андрей 12 лютого, 2024 год
Владислав, это бесполезно, даже если тебе прислали б/у мышку - будут винить тебя, то что ты "сорвал пломбы, имеются следы использования на подушечках, присутствуют царапины на контактах коннектора и на нижней части мышки, а также надорванная упаковка"
Відповідь представника Сервісний центр Fixter 12 лютого, 2024 год
Дякуємо Вам за уточнення!

Ми перевірили всю інформацію та готові повідомити Вам наступне.

Ви звернулись до сервісного центру через деякий час після покупки із заявленим Вами дефектом " не працюють бокові кнопки ", а також виявили бажання повернути товар, оскільки Вас не влаштовує форма пристрою.

Далі, під час огляду Вашого товару було встановлено, що пломби пошкоджені, наявні сліди користування на подушечках, присутні подряпини на контактах коннектора та на нижній частині мишки, а також надірвана упаковка.

Після чого, Ваш товар було прийнято на діагностику в ході якої заявлений Вами дефект дійсно виявлено не було. Тому, пристрій було відправлено Вам , оскільки , на жаль, норми повернення товару, котрі встановлені чинним Законодавством України , ст. 9, п.1. , на жаль, дотримано не було.

Однак, у разі, якщо Ви повторно повідомляєте про дефект, Ви можете звернутись повторно до сервісного центру й Ваш товар буде додатково протестовано . Рекомендуємо при зверненні до сервісного центру детально описати суть заявленого Вами дефекту, оскільки, знову ж таки, під час попередньої діагностики дефект виявлено не було.

У разі, якщо буде підтверджено за Вашим замовленням істотний недолік ( брак виробника ), то тоді можливе узгодження повернення коштів за Вашим замовленням, так як це і передбачено чинним Законодавством України, ст. 8, Про умови Повернення Товару Неналежної якості.

Сподіваємось на Ваше розуміння!
Олександр 11 лютого, 2024 год
Як я тебе розумію)

Теж залишав відгук!

А ще вони підчіщають погані відгуки...

"Первый независимый сайт отзывов Украины"
Відповідь представника Сервісний центр Fixter 12 лютого, 2024 год
Добрий день, Олександр! Нам прикро, що Ви залишились розчаровані досвідом співпраці з нашим сервісним центром.

Що стосується відгуків, то всі відгуки на даному порталі проходять модерацію згідно правилам Сайту й нам шкода, що позитивний досвід наших клієнтів не переконав Вас в цьому.

Ми , як сервісний центр, не можемо видаляти або ж , навпаки, публікувати вибірково відгуки, тому, надана Вами інформація не підтверджується жодними фактами.


Сервісний центр Fixter
Всі відгуки

4.5 5
155 відгуків / 2336 переглядів
Сервісний центр Fixter
Сервісний центр Fixter існує з 2016 року і є уповноваженим гарантійним сервісним центром магазинів STYLUS, Цифра, TopGoods. Ми проводимо діагностику, оцінку стану техніки, гарантійні ремонти товарів, які були придбані у партнерських інтернет-магазинах. Також наш сервісний центр може проводити післягарантійне обслуговування різних видів техніки та апгрейд певних груп товарів (наприклад ноутбуки).

Адреса: Київ, вул. Предславинська, 32
Сервісні центри
Firstservice Киев
Firstservice Киев

Рейтинг: 3.9
63 відгука
Сервисный центр Ай-Яй-Яй
Сервисный центр Ай-Яй-Яй

Рейтинг: 4.3
328 відгуків
Комп Мастер Центр
Комп Мастер Центр

Рейтинг: 2.6
47 відгуків
Сервисный центр Xiaomi.ua
Сервисный центр Xiaomi.ua

Рейтинг: 1.9
45 відгуків
Bosch Siemens
Bosch Siemens

Рейтинг: 2.3
3 відгука
"Робим Гуд" Сервисный центр
"Робим Гуд" Сервисный центр

Рейтинг: 2.4
407 відгуків
Remontups.com ремонт ИПБ
Remontups.com ремонт ИПБ

Рейтинг: 4.7
22 відгука
iMobi - сервисный цент Apple
iMobi - сервисный цент Apple

Рейтинг: 3.9
15 відгуків
Сервисный центр M-FIX
Сервисный центр M-FIX

Рейтинг: 3.4
10 відгуків