Так себе сервис - Відгуки про Сервісний центр Fixter

Сервісний центр Fixter
Відгук додано 3 березня, 2025 год 9 переглядів
Доброго дня. 13.06.2024 мною у магазини Стілус був придбаний смарт годинник xiaomi redmi watch 3 activ з додатковою гарантією на 1 рік. Все було чудово і я був дуже задоволений товаром. Але наприкінці лютого 2025 року у мене на екрані почали з'являтися горизонтальні полоси. Я відправив годинник у сервісний центр Фікстер у м. Київ. 27.02.2025 о 12 годині 25 хвилин представники сц забрали його з відділення нової пошти, а вже о 15 годин 10 хвилин вони мені перетелефонували і сказали що в мене не гарантійний випадок т.я. є потрапляння вологи у пристрій. І тут у мене є питання. По-перше, є великі сумніви що вони взагалі робили діагностику - пройшло 2,5 години після того як вони його забрали з відділення. В них що взагалі нічим зайнятися крім цього годинника??? Я сам працюю в сц але по холодильникам - гарантійні ремонти роблять в останню чергу. У відгуках на сайті сц люди пишуть що не можуть дізнатися про результати по декілька тижнів. Вони побили рекорд по швидкості реагування. Коли я забрав годинник після діагностики, вже вдома, вирішив зняти ремінці і звідти висипалося сміття (я до цього моменту жодного разу не знімав ремінці). Тобто в сц це навіть не робили. Що це за діагностика така?
По друге, цей годинник позиціонується як вологозахищений в якому можна навіть купатися у басейні. Я у ньому не плавав, душ не приймав,на ніч знімав щоб рука відпочивала. Єдине що, так це мив руки. На корпусі годинника немає жодної великої подряпини сколу або тріщини. Ще раз наголошую що компанія Xiaomi позіціонує цей годинник як волого захищений 5 атм. У ньому можна плавати в басейні, недалеко від берега і займатися фізичною активністю на мілководді - це витримка з інструкції пристрою.
Тому потрапляння туди вологи за умови цілого та не пошкодженого корпусу та дісплея, та виконання мною усіх рекомендацій щодо користування даним засобом вважаю необгрунтованним. Тому це - або сталася розгерметизація корпусу по незалежних від мене причинах, або не дбайливе ставлення до своєї роботи робітників сц.

Переваги:
  1. ++
Недоліки:
  1. --




Коментарі до відгуку

Відповідь представника Сервісний центр Fixter 4 березня, 2025 год
Доброго дня, Віталій! Нам прикро, що після співпраці з нашим сервісним центром у Вас склалось саме таке враження про нього. Просимо Вас вказати номер замовлення, аби ми могли уточнити деталі звернення та надати Вам зворотній зв'язок.


Сервісний центр Fixter
Всі відгуки

4.5 5
155 відгуків / 2336 переглядів
Сервісний центр Fixter
Сервісний центр Fixter існує з 2016 року і є уповноваженим гарантійним сервісним центром магазинів STYLUS, Цифра, TopGoods. Ми проводимо діагностику, оцінку стану техніки, гарантійні ремонти товарів, які були придбані у партнерських інтернет-магазинах. Також наш сервісний центр може проводити післягарантійне обслуговування різних видів техніки та апгрейд певних груп товарів (наприклад ноутбуки).

Адреса: Київ, вул. Предславинська, 32
Сервісні центри
Firstservice Киев
Firstservice Киев

Рейтинг: 3.9
63 відгука
Сервисный центр Ай-Яй-Яй
Сервисный центр Ай-Яй-Яй

Рейтинг: 4.3
328 відгуків
Комп Мастер Центр
Комп Мастер Центр

Рейтинг: 2.6
47 відгуків
Сервисный центр Xiaomi.ua
Сервисный центр Xiaomi.ua

Рейтинг: 1.9
45 відгуків
Bosch Siemens
Bosch Siemens

Рейтинг: 2.3
3 відгука
"Робим Гуд" Сервисный центр
"Робим Гуд" Сервисный центр

Рейтинг: 2.4
407 відгуків
Remontups.com ремонт ИПБ
Remontups.com ремонт ИПБ

Рейтинг: 4.7
22 відгука
iMobi - сервисный цент Apple
iMobi - сервисный цент Apple

Рейтинг: 3.9
15 відгуків
Сервисный центр M-FIX
Сервисный центр M-FIX

Рейтинг: 3.4
10 відгуків