Материнська плата ASRock B650M PRO RS - Відгуки про Сервісний центр Fixter

Сервісний центр Fixter
Відгук додано 22 січня, 2025 год 5 переглядів
Замовляв на Стилусі. Плата прийшла із браком, не бачила оперативну пам'ять. Відправив по гарантії. Запит зареєстрували у FIXTER 09.12.24 за номером №2412091605. Зараз вже 22.01.25, дзвонив туди разів 5-6, кожного разу казали, що "вона ще на діагностиці, почекайте, як тільки буде інформація, то одразу вас наберуть". Я, звісно, розумію, що в талоні написано 30-45 робочих днів, але ж вже на носі третій місяць, як сервіс не може зрозуміти, чи працює плата, чи ні. Я вже давно купив іншу і хочу повернути гроші.
Чи там черги з тисяч людей переді мною, чи нестача персоналу... Не зрозуміло. Дістати хоч якусь корисну інформацію, окрім "Чекайте" - неможливо.

Переваги:
  1. Кол-центр спілкується по людські..
Недоліки:
  1. ..але яка від нього користь, якщо неможливо дізнатися статусу запиту?
  2. Ну і терміни, це просто жах.




Коментарі до відгуку

Відповідь представника Сервісний центр Fixter 23 січня, 2025 год
Доброго дня, Артеме! Нам прикро, що співпраця з сервісним центром не принесла Вам бажаних позитивних емоцій. Як ми бачимо, Ви звернулися до сервісного центру, заявляючи про дефект товару, а саме - материнська плата не розпізнає оперативну пам'ять.

Згідно з ст. 8 Закону України Про захист прав споживачів та умовами гарантійного талону, Ваш пристрій було прийнято на гарантійне обслуговування. Материнська плата передана до авторизованого сервісного центру та ми очікуємо на відповідне заключення. Менеджер обов'язково зв'яжеться з Вами, коли надійде інформація.

Дякуємо за зворотний зв'язок.
Артем 11 лютого, 2025 год
"Згідно з ст. 8 Закону України Про захист прав споживачів та умовами гарантійного талону, Ваш пристрій було прийнято на гарантійне обслуговування." - Хлопці та дівчата, сьогодні 46 день. 46 РОБОЧІЙ день. І що мені каже оператор: "на цьому тижні буде відповідь, почекайте ще декілька днів". А що буде, як відповідь не нададуть? Йти до суду? Я просто хочу повернути свої грощі за несправний товар.


Сервісний центр Fixter
Всі відгуки

4.5 5
155 відгуків / 2336 переглядів
Сервісний центр Fixter
Сервісний центр Fixter існує з 2016 року і є уповноваженим гарантійним сервісним центром магазинів STYLUS, Цифра, TopGoods. Ми проводимо діагностику, оцінку стану техніки, гарантійні ремонти товарів, які були придбані у партнерських інтернет-магазинах. Також наш сервісний центр може проводити післягарантійне обслуговування різних видів техніки та апгрейд певних груп товарів (наприклад ноутбуки).

Адреса: Київ, вул. Предславинська, 32
Сервісні центри
Firstservice Киев
Firstservice Киев

Рейтинг: 3.9
63 відгука
Сервисный центр Ай-Яй-Яй
Сервисный центр Ай-Яй-Яй

Рейтинг: 4.3
328 відгуків
Комп Мастер Центр
Комп Мастер Центр

Рейтинг: 2.6
47 відгуків
Сервисный центр Xiaomi.ua
Сервисный центр Xiaomi.ua

Рейтинг: 1.9
45 відгуків
Bosch Siemens
Bosch Siemens

Рейтинг: 2.3
3 відгука
"Робим Гуд" Сервисный центр
"Робим Гуд" Сервисный центр

Рейтинг: 2.4
407 відгуків
Remontups.com ремонт ИПБ
Remontups.com ремонт ИПБ

Рейтинг: 4.7
22 відгука
iMobi - сервисный цент Apple
iMobi - сервисный цент Apple

Рейтинг: 3.9
15 відгуків
Сервисный центр M-FIX
Сервисный центр M-FIX

Рейтинг: 3.4
10 відгуків