Сервісний центр Fixter відгуки

Київ, вул. Предславинська, 32
Відгуки покупців та клієнтів
Сервісний центр Fixter
4.5 5
155 відгуків / 2333 перегляда
Результати відгуків
Важливо! З метою актуальності, рейтинг і результати відгуків, які відображаються на графіку, обчислюються на підставі 100 останніх відгуків
Відгуки з позначкою "Проблема вирішена" не враховуються

Ремонт був зроблений халатно, якщо він був.

Антон Антон 18 квітня, 2025 год
Звертався до Fixter з проблемою на iPhone 12 promad— телефон відремонтували, але вже наступного дня він знову вийшов з ладу з тією ж самою проблемою. Очевидно, що ремонт зроблений абияк. Надіявся на професійний сервіс, але, чесно кажучи, дуже розчарований.mad

Ремонт ноутбуку

Єлізавета Єлізавета 11 березня, 2025 год
Звернулась, коли мій ноутбук перестав вмикатись. Він вже старенький, берегла його виключно через фото, які там зберігались. За декілька днів зателефонували, запросили забрати. Фото вдалось зберегти. Величезне дякую!
Замислюсь над іншим способом збереження даних 😣
Сервісний центр Fixter Відповідь представника Сервісний центр Fixter 18 березня, 2025 год
Єлізавето, дякуємо за приємний відгук.
Раді старатись для Вас!

Так себе сервис

Виталий Виталий 3 березня, 2025 год
Доброго дня. 13.06.2024 мною у магазини Стілус був придбаний смарт годинник xiaomi redmi watch 3 activ з додатковою гарантією на 1 рік. Все було чудово і я був дуже задоволений товаром. Але наприкінці лютого 2025 року у мене на екрані почали з'являтися горизонтальні полоси. Я відправив годинник у сервісний центр Фікстер у м. Київ. 27.02.2025 о 12... Читати відгук Доброго дня. 13.06.2024 мною у магазини Стілус був придбаний смарт годинник xiaomi redmi watch 3 activ з додатковою гарантією на 1 рік. Все було чудово і я був дуже задоволений товаром. Але наприкінці лютого 2025 року у мене на екрані почали з'являтися горизонтальні полоси. Я відправив годинник у сервісний центр Фікстер у м. Київ. 27.02.2025 о 12 годині 25 хвилин представники сц забрали його з відділення нової пошти, а вже о 15 годин 10 хвилин вони мені перетелефонували і сказали що в мене не гарантійний випадок т.я. є потрапляння вологи у пристрій. І тут у мене є питання. По-перше, є великі сумніви що вони взагалі робили діагностику - пройшло 2,5 години після того як вони його забрали з відділення. В них що взагалі нічим зайнятися крім цього годинника??? Я сам працюю в сц але по холодильникам - гарантійні ремонти роблять в останню чергу. У відгуках на сайті сц люди пишуть що не можуть дізнатися про результати по декілька тижнів. Вони побили рекорд по швидкості реагування. Коли я забрав годинник після діагностики, вже вдома, вирішив зняти ремінці і звідти висипалося сміття (я до цього моменту жодного разу не знімав ремінці). Тобто в сц це навіть не робили. Що це за діагностика така?
По друге, цей годинник позиціонується як вологозахищений в якому можна навіть купатися у басейні. Я у ньому не плавав, душ не приймав,на ніч знімав щоб рука відпочивала. Єдине що, так це мив руки. На корпусі годинника немає жодної великої подряпини сколу або тріщини. Ще раз наголошую що компанія Xiaomi позіціонує цей годинник як волого захищений 5 атм. У ньому можна плавати в басейні, недалеко від берега і займатися фізичною активністю на мілководді - це витримка з інструкції пристрою.
Тому потрапляння туди вологи за умови цілого та не пошкодженого корпусу та дісплея, та виконання мною усіх рекомендацій щодо користування даним засобом вважаю необгрунтованним. Тому це - або сталася розгерметизація корпусу по незалежних від мене причинах, або не дбайливе ставлення до своєї роботи робітників сц.
Переваги:
  1. ++
Недоліки:
  1. --
Сервісний центр Fixter Відповідь представника Сервісний центр Fixter 4 березня, 2025 год
Доброго дня, Віталій! Нам прикро, що після співпраці з нашим сервісним центром у Вас склалось саме таке враження про нього. Просимо Вас вказати номер замовлення, аби ми могли уточнити деталі звернення та надати Вам зворотній зв'язок.

Тримають клієнтів за дурнів.

Єлизавета Єлизавета 28 лютого, 2025 год
Тримають клієнтів за дурнів.
Звернулась по гарантії бо не оновлюється система в телефоні та зависають додатки. Після діагностики подзвонили,сказали що оновили програмне забезпечення, перепрошили на ту саму версію і все працює. Коли принесла телефон з пошти додому ,то перше що мене насторожило це те, що телефон одразу підв'язався до нашого вай фаю. Пізніше в налаштуваннях побачила дату останнього оновлення -... Читати відгук
Тримають клієнтів за дурнів.
Звернулась по гарантії бо не оновлюється система в телефоні та зависають додатки. Після діагностики подзвонили,сказали що оновили програмне забезпечення, перепрошили на ту саму версію і все працює. Коли принесла телефон з пошти додому ,то перше що мене насторожило це те, що телефон одразу підв'язався до нашого вай фаю. Пізніше в налаштуваннях побачила дату останнього оновлення - за два місяці до того, як я цей телефон взагалі придбала. В решті решт з ним взагалі нічого не робили, написали в гарантійному талоні що була проведена діагностика ( хоча розповідали і про оновлення, перепрошивку ) + обіцяли заплатити за доставку назад,але навіть цього не виконали. Витрачені дні щоб телефон покатався по країні. Дякую що хоч цілий повернули, за що ставлю аж 1 зірку.
Сервісний центр Fixter Відповідь представника Сервісний центр Fixter 4 березня, 2025 год
Єлизавето, нам дуже шкода, що досвід співпраці з нашим сервісним центром не виправдав Ваших очікувань. Просимо Вас зазначити номер замовлення, щоб ми могли уточнити деталі та надати Вам зворотній зв'язок.

Комунікація і конкретика сервісного центру - жах(

Ольга Ольга 28 січня, 2025 год
Вітаю. Мене звати Ольга. Замовила у Стилусі макбук, номер замовлення -
. Забрала мак і він почав дуже зависати. Подзвонила у сервісний центр, домовилися що я буду якраз у Києві і зможу принести фізично техніку. Орієнтували, що не має бути довго по термінам (1-2 дні), якщо там просто встановити оновлення (як ми початково думали, бо із цим були проблеми). Коли... Читати відгук
Вітаю. Мене звати Ольга. Замовила у Стилусі макбук, номер замовлення -
. Забрала мак і він почав дуже зависати. Подзвонила у сервісний центр, домовилися що я буду якраз у Києві і зможу принести фізично техніку. Орієнтували, що не має бути довго по термінам (1-2 дні), якщо там просто встановити оновлення (як ми початково думали, бо із цим були проблеми). Коли залишила його 25.01, то мені сказали те саме - що візьмуть у роботу у понеділок і довго не будуть робити

Сьогодні 28.01. Подзвонила у сервісний перепитати стан мого замовлення, дзвінок був о 18:15. На етапі називання номеру замовлення мене грубо поправили, сказавши щось грубо на кшталт «Ви зараз мені не той номер диктуєте» (там було не те, але передам описом інтонації: «Оце ви недальокі читати номер замовлення зі Стилусу, а не той, що під шрихкодом від нас» (хоча початково вона не озвучувала який саме номер потрібно продиктувати)

Кароч я спитала про мож замовлення. Мені сказали, що макбук ДОСІ на діагностиці. І взагалі невідомо хто вас так орієнтував. Я пояснила ситуацію і сказала, що не можу так довго чекати і чи можна якось пришвидшити роботу, на що з того боку дуже важко і роздратовано вздихнули і повторили знову все про терміни (це було на другий раз моєї спроби). Я просто скинула слухавку, бо ну дуже інтонаційно без поваги і грубо спілкувалися. І не розумію як так мене до цього орієнтували 2 рази по-одному, а в кінці кінців виходить геть інше.
Переваги:
  1. - перший мій запит обробили просто прекрасно, була дуже задоволена і вдячна людяності та гарній комунікації
Недоліки:
  1. - дуже повільно і не дуже зацікавлено, до речі, обслуговували у сервісному центрі особисто у Києві
  2. - комунікація нахабна і неповажна, на жаль імʼя операторки не памʼятаю
  3. - задовгі терміни для просто оновлення та діагностики макбуку
Сервісний центр Fixter Відповідь представника Сервісний центр Fixter 30 січня, 2025 год
Доброго дня, Ольго ! Нам прикро, що співпраця з нашим сервісним центром не принесла Вам бажаних позитивних емоцій. Просимо Вас вказати номер замовлення, аби ми могли уточнити деталі звернення та надати Вам зворотній зв'язок.

Материнська плата ASRock B650M PRO RS

Артем Артем 22 січня, 2025 год
Замовляв на Стилусі. Плата прийшла із браком, не бачила оперативну пам'ять. Відправив по гарантії. Запит зареєстрували у FIXTER 09.12.24 за номером №2412091605. Зараз вже 22.01.25, дзвонив туди разів 5-6, кожного разу казали, що "вона ще на діагностиці, почекайте, як тільки буде інформація, то одразу вас наберуть". Я, звісно, розумію, що в талоні написано 30-45 робочих днів, але ж вже на... Читати відгук Замовляв на Стилусі. Плата прийшла із браком, не бачила оперативну пам'ять. Відправив по гарантії. Запит зареєстрували у FIXTER 09.12.24 за номером №2412091605. Зараз вже 22.01.25, дзвонив туди разів 5-6, кожного разу казали, що "вона ще на діагностиці, почекайте, як тільки буде інформація, то одразу вас наберуть". Я, звісно, розумію, що в талоні написано 30-45 робочих днів, але ж вже на носі третій місяць, як сервіс не може зрозуміти, чи працює плата, чи ні. Я вже давно купив іншу і хочу повернути гроші.
Чи там черги з тисяч людей переді мною, чи нестача персоналу... Не зрозуміло. Дістати хоч якусь корисну інформацію, окрім "Чекайте" - неможливо.
Переваги:
  1. Кол-центр спілкується по людські..
Недоліки:
  1. ..але яка від нього користь, якщо неможливо дізнатися статусу запиту?
  2. Ну і терміни, це просто жах.
Сервісний центр Fixter Відповідь представника Сервісний центр Fixter 23 січня, 2025 год
Доброго дня, Артеме! Нам прикро, що співпраця з сервісним центром не принесла Вам бажаних позитивних емоцій. Як ми бачимо, Ви звернулися до сервісного центру, заявляючи про дефект товару, а саме - материнська плата не розпізнає оперативну пам'ять.
Згідно з ст. 8 Закону України Про захист прав споживачів та умовами гарантійного талону, Ваш пристрій було прийнято на гарантійне обслуговування. Материнська плата передана до авторизованого сервісного центру та ми очікуємо на відповідне заключення. Менеджер обов'язково зв'яжеться з Вами, коли надійде інформація.
Дякуємо за зворотний зв'язок.
Показати 1 відповідь

Процесор AMD Ryzen 9 7950X3D

Олександр Олександр 15 січня, 2025 год
По-перше діагностика тривала досить довго (19 грудня СЦ отримав процесор на діагностику, і лише 14 січня його відправили назад).
По-друге, незнаю яку діагностику вони проводили, але за стільки часу так і не змогли побачити "пляму" з контактів які почали перегорати. Коли я відправляв товар, я описав проблему та вказав за "пляму", але за результатами всеодно "дефектів не виявлено, пляму... Читати відгук
По-перше діагностика тривала досить довго (19 грудня СЦ отримав процесор на діагностику, і лише 14 січня його відправили назад).

По-друге, незнаю яку діагностику вони проводили, але за стільки часу так і не змогли побачити "пляму" з контактів які почали перегорати. Коли я відправляв товар, я описав проблему та вказав за "пляму", але за результатами всеодно "дефектів не виявлено, пляму не знайшов".

Це фото ДО відправлення процесора в СЦ.
Сервисный центр Fixter - Процесор AMD Ryzen 9 7950X3D

А ці вже після. Звертаю увагу, що після діагностики вигорівших контактів стало більше, а "пляму" видно ще краще.
Сервисный центр Fixter - Процесор AMD Ryzen 9 7950X3D Сервисный центр Fixter - Процесор AMD Ryzen 9 7950X3D Сервисный центр Fixter - Процесор AMD Ryzen 9 7950X3D Сервисный центр Fixter - Процесор AMD Ryzen 9 7950X3D Сервисный центр Fixter - Процесор AMD Ryzen 9 7950X3D

В той же час, висновок СЦ:
Сервисный центр Fixter - Процесор AMD Ryzen 9 7950X3D
Переваги:
  1. Адекватне спілкування менеджерів на гарячій лінії
Недоліки:
  1. Діагностика, яка, певно, полягала в тому, щоб запустити систему і сказати "все працює, дефектів немає", при чому закрити очі на візуальні дефекти, які в переспективі використання можуть призвести до ще більших пошкоджень пристрою.
1 згоден
Сервісний центр Fixter Відповідь представника Сервісний центр Fixter 23 січня, 2025 год
Доброго дня, Олександре!
Нам прикро, що співпраця з нашим сервісним центром не викликала у Вас бажаних позитивних емоцій.Як ми бачимо, Ви звернулися заявляючи про дефект товару: після складання комп'ютера процесор почав перегріватися, через що комп'ютер самостійно вимикається.
Ваш пристрій був прийнятий до сервісного центру для діагностики та подальшого гарантійного обслуговування відповідно до ст. 8 Закону Про захист прав споживачів та умов, зазначених у гарантійному талоні. Після проведення діагностики співробітники сервісного центру не виявили заявленого дефекту.
У будь-якому разі ми дякуємо Вам за зворотний зв'язок.

повернув Apple Pencil Pro

loribal loribal 15 січня, 2025 год
дуже швидко привезли стилуса, але я трохи помилився з версією пристрою. тому довелося повертати. на прийомі товару працюють дуже ввічливі співробітники. не пройшло й години як зі мною зв'язалась мила дівчина та ми з нею узгодили усі деталі щодо обміну. дуже вдячний
Сервісний центр Fixter Відповідь представника Сервісний центр Fixter 23 січня, 2025 год
Доброго дня! Дякуємо за відгук! Нам приємно, що Ви залишились задоволені обслуговуванням в нашому сервісному центрі!

Смартфон Samsung Galaxy Flip 5

Максим П. Максим П. 11 січня, 2025 год
Є клієнтом Стилусу вже більше 5 років. Але останнє придбання розчарувало в магазині повністю.
Смартфон пропрацював лише 2 місяці і з'явилась полоса на екрані. До телефону ставились бережно, жодного разу не падав і т.п.
Відправили телефон на гарантійний огляд та обслуговування у їхній "славнозвісний" немічний Fixter - телефон протримали більше трьох тижнів, а потім подзвонили, що він весь в царапинах... Читати відгук
Є клієнтом Стилусу вже більше 5 років. Але останнє придбання розчарувало в магазині повністю.
Смартфон пропрацював лише 2 місяці і з'явилась полоса на екрані. До телефону ставились бережно, жодного разу не падав і т.п.
Відправили телефон на гарантійний огляд та обслуговування у їхній "славнозвісний" немічний Fixter - телефон протримали більше трьох тижнів, а потім подзвонили, що він весь в царапинах і це механічне пошкодження! )) Три тижні дивитись на царапини? Ви серйозно?? На телефоні жодної царапинки! А в гарантійщиків їхніх видно тупо наказ нічого не ремонтувати та не обмінювати - навіть такий дорогий товар.
Тому моя порада: обходьте цей магазин та цих сервісантів стороною!!!!! Краще придбати у відомих магазинах товар дорожче, але з ідеальним гарантійним постпродажним обслуговуванням!!!!
Переваги:
  1. ЖОДНИХ!
Недоліки:
  1. Шарашкина контора, яка створена лише для відмов у гарантійному обслуговуванні та тупих відмазок!
1 згоден
Сервісний центр Fixter Відповідь представника Сервісний центр Fixter 13 січня, 2025 год
Доброго дня, Максиме! Нам прикро, що Ви залишились розчаровані якістю обслуговування в нашому сервісному центрі.
Вкажіть, будь ласка, номер замовлення або номер телефону вказаний при замовленні, щоб ми могли уточнити деталі та надати Вам зворотній зв'язок.

качественный ремонт

loribal loribal 21 листопада, 2024 год
дней 10 назад перестал работать динамик на новом смартфоне. отнёс по гарантии в сервис фикстер. очень быстро починили и пригласили забрать. доп. платы (как это частенько бывает) не попросили, очень доволен сервисом и скоростью работы!
3 не згодні
Сервісний центр Fixter Відповідь представника Сервісний центр Fixter 22 листопада, 2024 год
Дякуємо за відгук! Нам приємно, що Ви залишились задоволені обслуговуванням в нашому сервісному центрі!

Повернення товару #3882373

Аедрій Аедрій 6 серпня, 2024 год
Дуже вдячний пану Володимиру за швидкий та професійний сервіс. Все зробив з рощумінням до обставин, вічливо допоміг в оформленні повернення товару (купував для бабусі, не підійшов по габарита).
Люди - це обличчя бренду, тому Stylus отримує 5/5 за пана Володимира!🙌
3 не згодні
Сервісний центр Fixter Відповідь представника Сервісний центр Fixter 7 серпня, 2024 год
Андрію, дякуємо за відгук! Нам приємно, що Ви залишились задоволені обслуговуванням в нашому сервісному центрі!

Замовлення 2403261504

Здавала зарядну станцію EcoFlow. Просила швидко відремонтувати, оскільки потрібно було терміново відправляти назад для військових. Хлопці сказали, що все залежить від завантаженості інженера. При прийомі мною станції назад, нарікань на роботу, в мене, не виникло. Відремонтували швидко та якісно, ​​отже робили професіонали. Станція важка і на прийомі мені хлопці запропонували допомогти донести. Приємно, що ще є люди, які... Читати відгук Здавала зарядну станцію EcoFlow. Просила швидко відремонтувати, оскільки потрібно було терміново відправляти назад для військових. Хлопці сказали, що все залежить від завантаженості інженера. При прийомі мною станції назад, нарікань на роботу, в мене, не виникло. Відремонтували швидко та якісно, ​​отже робили професіонали. Станція важка і на прийомі мені хлопці запропонували допомогти донести. Приємно, що ще є люди, які пропонують свою допомогу, не вимагають нічого натомість. Сервіс на найвищому рівні.
3 не згодні
Сервісний центр Fixter Відповідь представника Сервісний центр Fixter 9 квітня, 2024 год
Валентино, добрий день!
Дякуємо Вам за відгук.
Раді старатись для Вас!

Замовлення 2404061501

Світлана Світлана 6 квітня, 2024 год
Купила смартфон Samsung Galaxy S22 8/128GB Прокористувалася рік і закінчилося місце для запису інформації. Зайшла у сервіс, молоді люди почистили пам'ять на смартфоні та звільнили 20GB. Поскаржилася хлопцям що, мені тепер по роботі треба багато знімати відео та фотографій. Переносити інформацію не встигаю... Хлопці підказали, що на сайті магазину Стілус можна підібрати новий смартфон з пам'яттю наприклад на 256GB або... Читати відгук Купила смартфон Samsung Galaxy S22 8/128GB Прокористувалася рік і закінчилося місце для запису інформації. Зайшла у сервіс, молоді люди почистили пам'ять на смартфоні та звільнили 20GB. Поскаржилася хлопцям що, мені тепер по роботі треба багато знімати відео та фотографій. Переносити інформацію не встигаю... Хлопці підказали, що на сайті магазину Стілус можна підібрати новий смартфон з пам'яттю наприклад на 256GB або навіть на 512GB і досить за помірними цінами. Якщо немає в магазині або в точці видачі, вибиратиму на сайті та з гарячою лінією магазину. Дуже зручно. Дякую за допомогу.
3 не згодні
Сервісний центр Fixter Відповідь представника Сервісний центр Fixter 8 квітня, 2024 год
Світлано, добрий день! Щиро дякуємо за відгук.
Будемо чекати на Вас знову! :)

2403181724

Нікіта Нікіта 6 квітня, 2024 год
Сподобалося обслуговування, залишилися приємні враження. Приємно працювати із професіоналами. Ввічливий колектив консультантів. Рекомендую.
Переваги:
  1. Швидкість, професіоналізм, ввічливість
1 згоден 3 не згодні
Сервісний центр Fixter Відповідь представника Сервісний центр Fixter 8 квітня, 2024 год
Микито, добрий день! Дякуємо Вам за приємний відгук.
Раді старатись для Вас! :)

Замовлення 2403231801

Володимир Миколайович Володимир Миколайович 24 березня, 2024 год
Вчора мені доставили годинник. Спробував їх налаштувати нічого не вдалося і не зміг знайти української мови. Зателефонувавши на гарячу лінію Стілуса, мені запропонували під'їхати до сервісного центру. Спочатку хотів щоб їх забрали, тому що вони не працюють!!! Сервіс приємно здивував. Сказали, давайте ми Вам допоможемо. Вони все налаштували: українську мову та під'єднання до смартфону. Я був радий, що не доведеться... Читати відгук Вчора мені доставили годинник. Спробував їх налаштувати нічого не вдалося і не зміг знайти української мови. Зателефонувавши на гарячу лінію Стілуса, мені запропонували під'їхати до сервісного центру. Спочатку хотів щоб їх забрали, тому що вони не працюють!!! Сервіс приємно здивував. Сказали, давайте ми Вам допоможемо. Вони все налаштували: українську мову та під'єднання до смартфону. Я був радий, що не доведеться здавати і все працює. Дякую сервісу, що не довелося здавати і купувати нове.
Переваги:
  1. Добре обслуговування. Ввічливе спілкування. Якісна технічна підтримка.
Недоліки:
  1. Мінус мені як клієнту - занадто запальний )))
1 згоден 4 не згодні
Сервісний центр Fixter Відповідь представника Сервісний центр Fixter 26 березня, 2024 год
Володимире, добрий день! Дякуємо Вам за відгук.
З нетерпінням будемо чекати на Вас знову! :)

Номер заказа в "Стилусе": 3 072 475

Олександр Олександр 23 березня, 2024 год
Мы тратим меньше времени на походы в магазин благодаря интернету.
Это делает возможность делать заказы быстро и в свободное время для нас.
Технически отдел "Фикстер", по телефону, быстро помог доопределится с выбором покупки.
Помощь у интернет магазина "Стилус" отличная.
Переваги:
  1. Знание своего дела
Недоліки:
  1. Нет
1 згоден 3 не згодні
Сервісний центр Fixter Відповідь представника Сервісний центр Fixter 26 березня, 2024 год
Олександре, вітаємо!
Раді допомогти Вам та відповісти на всі питання! :)

Замовлення № 2403211801

Дякую всьому сервісу в технічній підтримці,
зацікавленості в тому, щоб моя техніка не ламалася.
За поради щодо налаштування.
Я дуже вдячний за вашу чуйність і бажання допомогти.
Переваги:
  1. Технічна підтримка. Бажання допомогти.
1 згоден 3 не згодні
Сервісний центр Fixter Відповідь представника Сервісний центр Fixter 26 березня, 2024 год
Владислав, добрий день! Дякуємо за відгук.
Раді старатись для Вас!

Замовлення 2403181405

Максим Максим 21 березня, 2024 год
Від щирого серця дякую вашому сервісу за ремонт мого смартфона. За ремонт ніхто не брався, а ви змогли відремонтувати. Я ціную вашу допомогу у вирішенні моєї проблеми. Всім рекомендую, якщо проблеми у вас з технікою - звертайтесь до цього сервісу. good
Переваги:
  1. Підхід до проблеми Якість ремонту
2 згодні 3 не згодні
Сервісний центр Fixter Відповідь представника Сервісний центр Fixter 22 березня, 2024 год
Максиме, добрий день! Дякуємо і Вам за відгук.
З нетерпінням будемо чекати знову!

Замовлення № 3631143 в магазині Стилус

Руслан Руслан 21 березня, 2024 год
Комфортний магазин та сервіс.
Знайшов собі зручний магазини у всіх планах.
Допомогли з вибором техніки для нової кухні,
Підібрали ідеальні варіанти, приїхала варильна поверхня, духовка, посудомийка.
Посудомийка не підключилася, зателефонувала на гарячу лінію сервісу, розповіли, де я помилився.
Я у захваті, якщо чесно. Швидко, якісно, ​​зручно)) good
Переваги:
  1. Швидкість, якість, зручність.
2 згодні 3 не згодні
Сервісний центр Fixter Відповідь представника Сервісний центр Fixter 21 березня, 2024 год
Руслане, добрий день! Дякуємо Вам за приємний відгук.
Раді допомогти! :)

Посетитель

Татьяна Васильевна Татьяна Васильевна 20 березня, 2024 год
Купила когда-то давно смартфон. Он уже старенький, зависал и требовал освободить место. Увидела на фасадном стекле написано Фикстер сервис. Зашла спросить могут ли отремонтировать. Ребята сказали что зависает из-за лишних програм. Просмотрели, спросили какие программы не я ставила. Удалили их. Появилось и место куда записывать, и тормозить перестал. Денег не взяли, сказали что тут не за что платить, смартфон еще... Читати відгук Купила когда-то давно смартфон. Он уже старенький, зависал и требовал освободить место. Увидела на фасадном стекле написано Фикстер сервис. Зашла спросить могут ли отремонтировать. Ребята сказали что зависает из-за лишних програм. Просмотрели, спросили какие программы не я ставила. Удалили их. Появилось и место куда записывать, и тормозить перестал. Денег не взяли, сказали что тут не за что платить, смартфон еще поработает и не стоит тратится на новый. Приятно что есть еще такие люди.
Переваги:
  1. Человечность
1 згоден 3 не згодні
Сервісний центр Fixter Відповідь представника Сервісний центр Fixter 21 березня, 2024 год
Тетяно, вітаємо! Ми вдячні Вам за приємний відгук.
З нетерпінням будемо чекати на Вас знову! :)

Заявка 2403201605

Татьяна Татьяна 20 березня, 2024 год
Быстрое обслуживание, специалисты очень внимательно осмотрели товар,проверили все возможные нюансы,сделали фото и отправили на согласование. Очень подробно рассказали о дальнейших действиях. Приятно работать со специалистами. smile
Переваги:
  1. Быстро.Чётко.Доступно.
3 не згодні
Сервісний центр Fixter Відповідь представника Сервісний центр Fixter 21 березня, 2024 год
Тетяно, добрий день! Дякуємо Вам за відгук.
Раді старатись для Вас! :)

Замовлення 2403191203

Іван Іван 19 березня, 2024 год
Вопрос ремонта решили на месте, не сдавая на диагностику. Мы очень довольны результатами. Спасибо. Рекомендуем.
3 не згодні
Сервісний центр Fixter Відповідь представника Сервісний центр Fixter 20 березня, 2024 год
Іване, добрий день! Ми раді, що Ваше питання було врегульовано оперативно!

Благодарность сотрудникам сервиса !

Лена Лена 19 березня, 2024 год
Покупала в Интернет-магазине айфон, гарантия закончилась и у меня побился экран. Решила обратиться в их сервис для платного ремонта.
Мне назвали сумму и примерные сроки ремонта и я согласилась.
Отремонтировали быстрее чем сказали сначала, при получении все проверила , и не к чему было придраться . Все аккуратно и по приемлемой в сравнении с другими сервисами ценой, что... Читати відгук
Покупала в Интернет-магазине айфон, гарантия закончилась и у меня побился экран. Решила обратиться в их сервис для платного ремонта.
Мне назвали сумму и примерные сроки ремонта и я согласилась.
Отремонтировали быстрее чем сказали сначала, при получении все проверила , и не к чему было придраться . Все аккуратно и по приемлемой в сравнении с другими сервисами ценой, что для меня стало решающим фактором.
Сервис рекомендую и выражаю благодарность менеджеру, который занимался моим айфоном :)
Это был первый опыт у меня , до этого не обращалась в сервисные центры за ремонтом , тем более такой техники , поэтому , переживала !
Переваги:
  1. Оперативность
  2. Цена
  3. Вежливость и внимание к клиенту
Недоліки:
  1. -
3 не згодні
Сервісний центр Fixter Відповідь представника Сервісний центр Fixter 19 березня, 2024 год
Олено, вітаємо! Ми раді, що Ваше питання було вирішено позитивним для Вас чином!

Заказ 2402201201

Олександр Олександр 19 березня, 2024 год
Відремонтували годинник-замінили плату. Дуже дякую, як новенькі.
Дивлюся, що у вас є не доброзичливці. Спеціально для них: Війна у країні! Ми маємо об'єднатися, а не свариться. Форсмажери це те, що війна нам принесла. Іноді треба і потерпіти. Залишайтеся людьми, а не вовками!!!
7 згодні 3 не згодні
Сервісний центр Fixter Відповідь представника Сервісний центр Fixter 19 березня, 2024 год
Олександр, добрий день! Дякуємо Вам за відгук.
З нетерпінням будемо чекати на Вас знову!

Замовлення 2309291208

Лейла Лейла 15 березня, 2024 год
Дякую, що швидко відремонтували мого робота для миття вікон.
Побачивши, як оперативно спрацювала команда сервісу,
швидко: прийняли, зробили діагностику, відремонтували та передзвонили що готове - залишилась дуже задоволена.
7 згодні 5 не згодні
Сервісний центр Fixter Відповідь представника Сервісний центр Fixter 18 березня, 2024 год
Лейло, вітаємо! Дякуємо за відгук.
Бажаємо, щоб досвід співпраці з нашим сервісним центром завжди приносив Вам тільки позитивні емоції!

Заказ 2402281307

Анатолій Анатолій 15 березня, 2024 год
Оперативно произвели диагностику и приняли в работу для устранения неисправностей. Также оперативненько вернули из ремонта! 5 баллов и 5!
7 згодні 5 не згодні
Сервісний центр Fixter Відповідь представника Сервісний центр Fixter 15 березня, 2024 год
Анатолій, добрий день! Дякуємо Вам за відгук.
Наші менеджери раді старатись для Вас! :)

Замовлення 2402161301

Олексій Олексій 14 березня, 2024 год
Хочу подякувати вам за чудову роботу. Все відремонтовано та працює добре.
Я сподіваюся, що таким якісним сервісом, ви будете й надалі.
8 згодні 5 не згодні
Сервісний центр Fixter Відповідь представника Сервісний центр Fixter 15 березня, 2024 год
Олексію, добрий день! Дякуємо Вам за приємний відгук.
З нетерпінням будемо чекати на Вас знову!

Заява 2403121504

Олег Олег 14 березня, 2024 год
Дякую вам за гарний ремонт та зворотній зв'язок. Рекомендую звертатися в сервіс центр магазину стілус
8 згодні 5 не згодні
Сервісний центр Fixter Відповідь представника Сервісний центр Fixter 14 березня, 2024 год
Олег, добрий день! Дякуємо Вам за відгук.
З нетерпінням будемо чекати на Вас знову! :)

Замовлення 2403131601

Я хотів би подякувати вам за чудову роботу,
яку ви виконали, коли за коротку годину відремонтували дрон для ЗСУ.
Чудово бачити, що ми всі працюємо як одна команда на благо ЗСУ.
Слава Україні!!!
8 згодні 5 не згодні
Сервісний центр Fixter Відповідь представника Сервісний центр Fixter 14 березня, 2024 год
Володимире , добрий день! Дякуємо і Вам за приємний відгук.
З нетерпінням будемо чекати на Вас в нашому магазині !

Хороший сервис

Майк Майк 13 березня, 2024 год
Пришел с проблемой, думал сгорела плата оказался блок питания.
Ребята осмотрели и при проверке подключили свой блок питания.
Так как блок питания есть расходным материалом и гарантии не подлежит.
Посоветовали какой лучше купить. Не пришлось ждать ремонта, проблему решили на месте. Очень приятно за качественный подход еще при первичном осмотре.
8 згодні 5 не згодні
Сервісний центр Fixter Відповідь представника Сервісний центр Fixter 13 березня, 2024 год
Добрий день! Дякуємо Вам за відгук.
Раді старатись для Вас! :)
Сервісний центр Fixter
Сервісний центр Fixter існує з 2016 року і є уповноваженим гарантійним сервісним центром магазинів STYLUS, Цифра, TopGoods. Ми проводимо діагностику, оцінку стану техніки, гарантійні ремонти товарів, які були придбані у партнерських інтернет-магазинах. Також наш сервісний центр може проводити післягарантійне обслуговування різних видів техніки та апгрейд певних груп товарів (наприклад ноутбуки).

Рейтинг 4.5 з 5 на підставі 155 відгуків
Адреса: Київ, вул. Предславинська, 32
Сервісні центри
Firstservice Киев
Firstservice Киев

Рейтинг: 3.9
63 відгука
Сервисный центр Ай-Яй-Яй
Сервисный центр Ай-Яй-Яй

Рейтинг: 4.3
328 відгуків
Комп Мастер Центр
Комп Мастер Центр

Рейтинг: 2.6
47 відгуків
Сервисный центр Xiaomi.ua
Сервисный центр Xiaomi.ua

Рейтинг: 1.9
45 відгуків
Bosch Siemens
Bosch Siemens

Рейтинг: 2.3
3 відгука
"Робим Гуд" Сервисный центр
"Робим Гуд" Сервисный центр

Рейтинг: 2.4
407 відгуків
Remontups.com ремонт ИПБ
Remontups.com ремонт ИПБ

Рейтинг: 4.7
22 відгука
iMobi - сервисный цент Apple
iMobi - сервисный цент Apple

Рейтинг: 3.9
15 відгуків
Сервисный центр M-FIX
Сервисный центр M-FIX

Рейтинг: 3.4
10 відгуків