DENIKA магазин побутової техніки
Інтернет-магазин Denika.ua заснований 2 лютого 2009 року в місті Харків. Крок за кроком ми розвивалися, щоб розширити асортимент товарів, щоб поліпшити якість обслуговування клієнтів і зробити покупки максимально зручними і приємними.
Рейтинг 3.1 з 5 на підставі 66 відгуків
Побутова техніка
Зіпсували ДН сину
Менеджер не зв'зався, доки не запросив зворотній дзвінок.
Оплатив товар - не прийшло жодного повідомлення (ні на пошту ні СМС)
Пообіцяли товар на середу-четвер (подарнок на ДН сину) товар не приїхав. Сьогодні п'ятниця - ні смс ні дзвінків\повідомлень. Статус на сайті "готов к відаче" - в магазині сказали ще не приїхав!
Менеджери не знають чи буде чи ні......
Читати відгук Замовлення №1079793.
Менеджер не зв'зався, доки не запросив зворотній дзвінок.
Оплатив товар - не прийшло жодного повідомлення (ні на пошту ні СМС)
Пообіцяли товар на середу-четвер (подарнок на ДН сину) товар не приїхав. Сьогодні п'ятниця - ні смс ні дзвінків\повідомлень. Статус на сайті "готов к відаче" - в магазині сказали ще не приїхав!
Менеджери не знають чи буде чи ні......
Не витрачайте час та нерви!
Смартфон Google Pixel 5 8/128GB Just Black
06.05 подарував мамі, при ввімкненні лінія з’явилась знову, але зникла сама. Вранці після першої зарядки з’явилась вже помаранчева лінія, яка не зникає ні після перезавантаження, ні після скидання до заводських налаштувань. Телефон не падав, не стискався, зберігався в оригінальному чохлі, зовні — в ідеальному стані.
Пошукавши в інтернеті, знайшов багато випадків такої ж проблеми з OLED-дисплеями Samsung, зокрема й на новіших моделях Pixel. У всіх випадках це гарантійний дефект. На щастя, в мене ще була гарантія до 07.05 — я звернувся вчасно, відправив телефон за їх запитом 08.05.
Через 2 тижні Denika повідомила, що це негарантійний випадок через нібито «механічні пошкодження». В акті вказано: «тріщина кристалу матриці». Це формулювання виглядає непрофесійно та викликає сумніви — в OLED-дисплеях немає рідкокристалічної матриці, тому така "діагностика" більше схожа на шаблонну відписку, ніж на реальний технічний аналіз. Складається враження, що сервіс просто намагався формально відмовити, навіть не розбираючись у специфіці пристрою. Заміна дисплея коштує від 7000 грн — практично як новий телефон.
Висновок: гарантія в цьому магазині — формальність. Якщо техніка вийде з ладу, ймовірність отримати реальну підтримку — майже нульова. Проблему намагались перекласти на мене, попри вчасне звернення, наявність ознак типової заводської несправності та відсутність зовнішніх пошкоджень. Особисто я більше нічого в Denika не купуватиму — і не рекомендую іншим.
З повагою, Алла, керівник відділу контролю якості DENIKA.UA
Недбале ставлення менеджерів до постійних клієнтів
НЕ РЕКОМЕНДУЮ МАГАЗИН ДЛЯ ПОКУПОК!!!!
З повагою, Алла, керівник відділу контролю якості DENIKA.UA
Обережно Шахраї Аферисти
Робочий товар поверненню протягом 14 днів не підлягає. Відеокарти були на діагностиці і Ви маєте відповідний висновок сервісного центра.
Шукайте проблему в вашому ПК.
З повагою, Алла, керівник відділу контролю якості DENIKA.UA
Жахливо!!!!
Поверніть кошти чи відправте робочий телефон, або якщо у всі смартфони Google Pixel 6 Pro 12/256GB "залочені" запропонуйте іншу модель.
Добре що у сина гарне почуття гумору. Вчора каже мені: "Мама дякую за подарунок на День Народження телефон на 2 дні це круто, хоч в руках потримав" ))))
Шановні покупці, перед тим як щось купувати в DENIKA, добре подумайте. Особливо смартфон Google Pixel 6 Pro.
ОСТОРОЖНО!!!Продают восстановленный товар!!
На моих фото,я показал зазоры на углах между не родным дисплеем и корпусом, которых не бывает даже на бюджетных моделях A серии,темболее во флагмане.Там вещи можно хранить)А защитное стекло, на которое они сослались, было одето уже после расслоения и пятна разумеется не под ней,а под самой матрицей.Они просто проигнорили что я это писал в комментарии, поскольку цель - избавится от проблемы,а не разобраться.По этой же причине и акцент на защите, полностью игнорируя марианские впадины на всех углах,которые я собственно и фотографировал,и которые заметили сразу же в каждом сц, подтверждая что дисплей заменен.И мастера,кстати тоже были очень удивлены что DENIKA такое прислал, поскольку видимо как и я - ориентировались на отзывы хотлайна.
Удачных покупок, у порядочных продавцов 🙌
Бракований товар, жахливий сервіс
Ознайомились з ситуацією, яка виникла у вас з нашим магазином.
Ви придбали у нас товар Електрична зубна щітка ORAL-B IO Series 6 iOM6.1B6.3DK 3753 Black 7.06.2024 року.
Звернулись до нас з проблемою: щітка перестала заряджатись більше 26%.
Ми прийняли ваше звернення, Ви відправили до нас щітку на діагностику.
Майстер отримав щітку та почав тестувати. Було записано відео тестування. Поломки не було виявлено, щітка заряджалась і все було гаразд. Майстер дав вам рекомендацію перевірити товар на іншій розетці . Ви попросили ще більш детально протестувати товар. Дефектів не було виявлено, тому товар було відправлено за ваш рахунок!
27.06 ви повторно звернулись до нашого магазину з аналогічною проблемою, та записали нам відео тестування товару, що у вас щітка не заряджається та швидко розряджається.
Наш магазин був готовий прийняти знову на діагностику вашу щітку та ще раз протестувати. Якщо ми не виявили б дефект, ми б передали цей товар в незалежний сервісний центр щоб вам допомогти та максимально вирішити ваше питання. Якщо б було виявлено дефект, ми б вам компенсували усі транспортні витрати. Нажаль, щітку ви до нас не відправили повторно та звернулись у поліцію.
Що до підміни товару на аналогічний: зубна щітка є предметом особистої гігієни та не відноситься до товарів, які утворюють обмінний фонд.
Цей товар списується та не ремонтується якщо виявляється дефект. Для списання треба підтвердити дефект.
Ми відкриті та готові піти на зустріч та максимально Вам допомогти у вирішенні вашого питання! З повагою, магазин DENIKA.UA.
Магазин деніка.
Шарлатани!
А передлата - це теж чудово продумано, щоб зменшити шанси що повернуть "впарений" девайс не першої свіжості, з ймовірністю навіть що він після ремонту. Краще вже купляти щось таке у офіційного дилера чи у нормального продавця де вам продадуть ЗАПЕЧАТАНИЙ і не з вскритою коробкою девайс!!! А магазину слід чекати ряд питань від відповідних органів.
Гениальная схема))) но не для покупателя
то есть вы оплатили то ли обнал ФОПу то ли его фиксналог своими деньгами но за это вам будет приятный голос по телефону и промокод на столь ограниченное время + гарантия))) но тоже за свои деньги вот так надо... остальное додумайте к чему это Я
Всі умови у нас прописані в розділі "Оплата і доставка".
З повагою, Алла, керівник відділу контролю якості DENIKA.UA
КАТЕГОРИЧНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ
19.07.2023 р. зробила замовлення на сайті denika.ua на купівлю Порохотяга Blaupunkt VCW401 на суму 4671, 00 грн. (номер замовлення 828105).
20.07.2023 р. для підтвердження свого замовлення мною було внесено на
запропоновані менеджером банківські реквізити ФОП Кіхаєва Аліна Юріївна передплату в розмірі... Читати відгук !КАТЕГОРИЧНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ ЦЕЙ МАГАЗИН. Жахливе та безвідповідальне ставлення до покупців, реалізація товарів неналежної якості без жодного супровідного документа.
19.07.2023 р. зробила замовлення на сайті denika.ua на купівлю Порохотяга Blaupunkt VCW401 на суму 4671, 00 грн. (номер замовлення 828105).
20.07.2023 р. для підтвердження свого замовлення мною було внесено на
запропоновані менеджером банківські реквізити ФОП Кіхаєва Аліна Юріївна передплату в розмірі 500, 00 грн.
28.07.2023 р. я отримала повідомлення від DENIKA.UA про те, що моє замовлення ФОП Зражевською Євгенією Василівною відправлено на відділення транспортної компанії «Нова Пошта».
29.07.2023 р. я забрала своє замовлення на вищевказаному відділенні, сплативши при його отриманні залишок грошових коштів в розмірі 4 178, 00 грн., які були перераховані ФОП Зражевській Євгенії Василівні.
Розпакувавши отриману посилку, я виявила, що замовлений мною Порохотяг
Blaupunkt VCW401 має пошкодження, а саме - на ємності, в яку набирається вода для здійснення вологого прибирання, наявна тріщина. Вказаний недолік є істотним, оскільки унеможливлює використання товару за його призначенням. Виявивши, що придбаний мною товар неналежної якості, я відразу ж зателефонувала до інтернет-магазину «DENIKA» та повідомила про це менеджера. У відповідь мені було запропоновано надіслати фото
пошкодження на електронну адресу: [email protected], що я і зробила 31.07.2023 р. о 11.28 год. Нуль реакції.
Незважаючи на мої подальші численні дзвінки, розпочаті з 3.08.2023, до інтернет-магазину «DENIKA» жодної адекватної відповіді або пропозиції щодо вирішення вищевказаної ситуації я до цього часу не отримала. Ще й неодноразово дізналася, що працівники denika.ua взагалі не перевіряють товар та не мають жодного уявлення, що саме і якої якості відправляють своїм клієнтам.
Тобто мені було реалізовано якусь дуже сумнівну продукцію неналежної якості (з істотним недоліком, який унеможливлює використання її за призначенням) без жодного супровідного документа українською мовою, жодного чека, без сертифікату відповідності товару, без якісного пакування. Ну що ж, я маю достатні підстави для того, щоб ініціювати численні перевірки вашої діяльності уповноваженими органами щодо захисту прав споживачів з усіма наслідками, які з цього випливають.
З повагою, Алла, керівник відділу контролю якості DENIKA.UA Показати 1 відповідь
Не рекомендую
З повагою, Алла, керівник відділу контролю якості DENIKA.UA
Dtnika - мошейники. Будьте внимательны.
Покупали в этом магазине смартфон для ребенка 17,05,23. № 809408. Выбрали на сайте Denika где указаны характеристики телефона Redme 11s. При заказе и общении с сотрудником
уточнили те моменты которые были важны NFC, 8/128gb и т.д. Сотрудник заверил, что все то что для нас важно из тех.характеристик есть в этом телефоне.
Телефон из магазина... Читати відгук Не советую этот магазин.
Покупали в этом магазине смартфон для ребенка 17,05,23. № 809408. Выбрали на сайте Denika где указаны характеристики телефона Redme 11s. При заказе и общении с сотрудником
уточнили те моменты которые были важны NFC, 8/128gb и т.д. Сотрудник заверил, что все то что для нас важно из тех.характеристик есть в этом телефоне.
Телефон из магазина забирал ребенок, я смог прибыть домой только через 1,5мес., телефон оказался на соответствует характеристикам которые мы уточняли.
При обращении на замену телефона можно с нашей доплатой. Мне ответили что мы не занимаемся б.у техникой, что товар вообще может прийти другой и что может ошиблись, но менять не будут.
Раньше покупал в этом магазине и советовал знакомым, сейчас магазин Denika очень изменился в худшую сторону. Сейчас смотрел отзывы по разным сайтам и вижу, что это
у них не единичный случай, люди сталкивались с таким же еще с января 2023. Это как? получается Denika знает о не соответствии товаров, но не реагирует, то есть магазин занимается обманом. Будьте Внимательны !!!
Будьте уважні при покупці в цьому магазині.
Залишила на сайті відгук, була задоволена покупкою. Потім зробила допис про поломку, його чомусь і досі не опублікували. Значить вони розташовують лише позитивні відгуки?
ВРУНЫ И МОШЕННИКИ
цена не соответствует реальности
З повагою, Алла, керівник відділу контролю якості DENIKA.UA
Жахливий магазин з сірими товарами,,
З повагою, Алла, керівник відділу контролю якості DENIKA.UA
Пошкоджений товар
З повагою, Алла, керівник відділу контролю якості DENIKA.UA
Намагався купити Logitech G403 Hero Black
Через мишу... Читати відгук Замість того, щоб надіслати товар наложкою, як я замовляв в них на сайті, спочатку надіслали мені смс про те, що не змогли дозвонитися (дивно навіть, блекаут в країні), а потім написав якись неписьменний хлопчик і почав вимагати повну передоплату. Потім придивився - взагалі гарантія на мишу замість офіціальної в 3 роки всього 6 місяців. Добре, що не купив.
Через мишу за 2, зараза, тисячи гривень добу мені мозг виносили.
З вами зв'язався наш менеджер і відповів на всі питання.
З повагою, Алла, керівник відділу контролю якості DENIKA.UA
Китайскую паленку выдают за брендовую продукцию Германии.
З повагою, Алла, керівник відділу контролю якості DENIKA.UA
Не рекомендую також цей магазин, бо брехунці!
З повагою, Алла, керівник відділу контролю якості DENIKA.UA
Обманывают людей
З повагою, Алла, керівник відділу контролю якості DENIKA.UA
Товар на сайте есть, а по сути его нет.
Хуже не бывает
Не магазин, а мусорка
Як мінімум, пересилка гарантійних документів завжди у нас за рахунок магазину.
Щоб розібратися в ситуації вкажіть номер замовлення.
Разочарование
На днях собирался купить у них несколько единиц бытовой техники. Первым заказал холодильник Samsung RB36T674FB1/UA (заказ #671867).
Немного насторожил тот факт, что после оформления заказа этот холодильник на сайте Деника Юа получил статус «Нет в наличии». Не очень хороший... Читати відгук Имел дело с Деника Юа несколько раз в прошлом, слава Богу, без эксцессов поэтому считал этот магазин вполне достойным доверия.
На днях собирался купить у них несколько единиц бытовой техники. Первым заказал холодильник Samsung RB36T674FB1/UA (заказ #671867).
Немного насторожил тот факт, что после оформления заказа этот холодильник на сайте Деника Юа получил статус «Нет в наличии». Не очень хороший знак, подумал я.
Холодильник доставили к моему подъезду работники Новой Почты в пятницу вечером. Он был запакован в пенопласт и плотную пленку. Распаковывать холодильник полностью тут же в машине Новой Почты я не стал - в запакованном виде нести его вверх по ступенькам намного удобнее и безопаснее. Я осмотрел холодильник через пленку, особенно те места в которых пленка была разорвана. Пленка была грязная, пыльная, но я постарался осмотреть всё, и пришёл к выводу что дефектов нет. Оплатил товар, и в течении следующего часа заносил холодильник домой и распечатывал. После снятия пленки, в месте где пленка не была порвана или деформирована, была обнаружена небольшая вмятина, которую не получилось разглядеть через пленку. Я сделал несколько фото и тут же написал емейл в поддержку Деника Юа и описал ситуацию (уже было нерабочее время).
На следующий день позвонил, и мне сказали, что менеджер займётся моим вопросом только в понедельник.
В понедельник мне позвонил менеджер и отвесил шаблонное «Мы вас предупреждали что надо проверять, ничем помочь не можем». Менталитет по типу «Теперь товар ваш и проблемы тоже ваши» среди интернет магазинов мне знаком, но я не ожидал такого от Деника Юа. Попытки свернуть все на Новую Почту и на нереальность доказать на каком этапе возникла эта вмятина, разбиваются о два аргумента:
1. Пленка над вмятиной не была повреждена то есть дефект присутствовал до запаковки товара.
2. Деника Юа судя по всему отправили мне последний экземпляр этого холодильника, а как известно дефектные товары покидают склады последними.
Нежелания работников Деника Юа разобраться в этой проблеме и загладить неприятный осадок после такой сделки способствует моему нежеланию заказать остальную технику и вообще иметь дело с Деника Юа когда-либо в будущем.
Ваше припущення щодо того, що дефект з'явився до того як товар був запакований, не підтверджений. Ми можемо теж припустити, що цей дефект з'явився в процесі перенесення товару до квартири. Вам також відправляли смс та просили щоб товар добре олгянули перед забором додому, бо претензії приймаються до того моменту поки кур'єр поруч з Вами.
З повагою, Алла, керівник відділу контролю якості DENIKA.UA
Магазин полностью отстой
Ваше припущення щодо того, що дефект з'явився до того як товар був запакований, не підтверджений. Ми можемо теж припустити, що цей дефект з'явився в процесі перенесення товару до квартири. Вам також відправляли смс та просили щоб товар добре олгянули перед забором додому, бо претензії приймаються до того моменту поки кур'єр поруч з Вами.
З повагою, Алла, керівник відділу контролю якості DENIKA.UA
Гарантии нет
Акт приема передачи - 656502
Лучше здесь вообще ничего не заказывать и не покупать
# мы Вам не обязаны
Информация для покупателей, к чему им нужно быть готовыми, и руководства, чтобы видели кто у них работает, и какой отношение к клиенту!
09.02.2022 г. в 9 утра разместил заказ (Дякуємо за замовлення. Номер вашого замовлення 656270, Сумма замовлення: 9522 грн., несколько товарных позиций).
Через пару часов перезвонили, сказали одной позиции нет в наличии. Остальные есть, НО… Несколько... Читати відгук Добрый день!
Информация для покупателей, к чему им нужно быть готовыми, и руководства, чтобы видели кто у них работает, и какой отношение к клиенту!
09.02.2022 г. в 9 утра разместил заказ (Дякуємо за замовлення. Номер вашого замовлення 656270, Сумма замовлення: 9522 грн., несколько товарных позиций).
Через пару часов перезвонили, сказали одной позиции нет в наличии. Остальные есть, НО… Несколько товаров в одном городе, несколько в другом, и еще несколько, как я понял в Европе. Дальше больше. Это все они высылают тремя посылками в разные даты, все доставки соответственно за мой счет. Последняя доставка на сегодня 18.02.2022 г., я специально перезванивал и уточнял, что это будет именно последние два товара, и будут именно сегодня (заказывал для подарка на 19-е число).
18.02.2022 г. Вечер. Новая почта. Один товар. Звоню в Денику. Ответил менеджер (имя не называю, думаю, что руководство само сможет определить с кем я разговаривал, при желании конечно, а может и разговор послушает...), и на мой вопрос, получаю ответ: отправим завтра, или послезавтра. Спрашиваю как так, мне обещали на сегодня, и что мне придется оплачивать 4-ю посылку? Да, и мы не обязаны Вам отправлять товар одной посылкой. Говорю, что за отношение, разместил заказ на 10-ку, а вы так ко мне относитесь, - на что менеджер говорит, не такая это уже и большая сумма…
Занавес… Слов нет... 21 век…
Заказывал у вас не первый раз, но чтобы вот так?! Удачи вам в продажах с вашим сервисом...