DENIKA магазин побутової техніки відгуки
з оцінкою «Погано»

Харків, пр. Гагарина, 20
DENIKA.UA
DENIKA магазин побутової техніки
3.1 5
15 відгуків / 20648 переглядів
Важливо! З метою актуальності, рейтинг і результати відгуків, які відображаються на графіку, обчислюються на підставі 100 останніх відгуків
Відгуки з позначкою "Проблема вирішена" не враховуються

Пароочисник Karcher SC3 easyfix - відсутня заявлена гарантія від виробника

Ольга Ольга 14 березня, 2025 год
26.02.2025 вирішила придбати на подарунок батькам пароочисник Керхер в магазині Denika. Параметрами вибору саме цього магазину були: 1)гарантія від виробника 12місяців, про що я декілька раз уточнила у менеджера(для мене це є показником, що товар оригінальний), 2) те що точка видачі є в Харкові(де живуть батьки). Коли розмовляла з менеджером, щодо можливості відправки НП і як в такому випадку... Читати відгук 26.02.2025 вирішила придбати на подарунок батькам пароочисник Керхер в магазині Denika. Параметрами вибору саме цього магазину були: 1)гарантія від виробника 12місяців, про що я декілька раз уточнила у менеджера(для мене це є показником, що товар оригінальний), 2) те що точка видачі є в Харкові(де живуть батьки). Коли розмовляла з менеджером, щодо можливості відправки НП і як в такому випадку буде заповнятись гарантія мені також не сказали, що заповняти нема що, а запевнили, що гарантію від виробника заповнять, коли під'їдите до магазину. Батьки люди у віці, тому не розібралися де є та гарантія на пошті. А коли приїхали у магазин(через 2 тижні) з тим, що було в коробці, їм сказали, що це інструкція, а гарантія на їх товар - це чек від магазину. На чеку написано - гарантія від магазину 6 місяців. Коли я зв'язалась з менеджерами з магазину, мене виставили недотепою, яка погано читає інформацію і не так розуміє. Якщо б питання гарантії було не першим, що мене цікавила, я б дійсно вирішила, що не дочитала і не перепитала. А так, як саме це питання, я уточнювала 3 рази, то наврядчи помилилась я... Тож шкодую, що не зробила скрін сторінки сайту і не записувала розмову з менеджером. Батьки вирішили не повертати товар, бо для них це важко і стрессово. Сподіваюсь, що пароочисник все ж таки буде працювати довго. Але рекомендувати цей магазин не буду.

Якісь непонятні відсотку

Вова Вова 2 травня, 2024 год
При замовлені мʼясорубки ціна на сайті 2682 . Прислали смс з рахунком ФОП шоб 2807 оплатив бо на сайті маю за них комісію ФОП платити 1.5%. Сказали що помилились і до суму 2682 маю доплатити 40 грн типу це 1.5 %. Гроші на прізвище одного Фопа а відправляє інший. Замовляв не перший раз в них , але проблем не було... Читати відгук При замовлені мʼясорубки ціна на сайті 2682 . Прислали смс з рахунком ФОП шоб 2807 оплатив бо на сайті маю за них комісію ФОП платити 1.5%. Сказали що помилились і до суму 2682 маю доплатити 40 грн типу це 1.5 %. Гроші на прізвище одного Фопа а відправляє інший. Замовляв не перший раз в них , але проблем не було таких. Якшо в магазини стаціонарному будете купувати для вас одна ціна , якщо в інтернеті маєте їм ще оплатити за утримання їхнього Фопа . Добавляйте зразу в ціну ці відсотки а не на hotline стоїть сама дешева ціна, а при купівлі з відсотками вже ціна зовсім не найдешевша.
Недоліки:
  1. Незрозуміло чому їхні відсотки за ФОП мають платити люди, або ту комісію включайте зразу в ціну щоб було видно реальну ціну.
Доброго дня. На сайті детально прописані всі умови оплати
https://denika.ua/ua/delivery
1,5% - це відсоток зарахування банком.
З повагою, Алла, керівник відділу контролю якості DENIKA.UA
Показати 1 відповідь

Гарантией не пахнет....

Сергей Сергей 21 вересня, 2023 год
Пару месяцев назад купил шуруповёрт Grand да-12u pro. Использование только в домашних условиях для мелкого ремонта. И вот накрывается он. Путём обследования без разборки было обнаружено,что у шуруповёрта сломался держатель щетки. Позвонил на горячую линию по поводу гарантийного ремонта. Обещали перезвонить. Через день перезвонил сам,т.к. от них не дождался ответа. И....... это не гарантийный случай,т.к. механическое повреждение!!! Щётки, которые внутри... Читати відгук Пару месяцев назад купил шуруповёрт Grand да-12u pro. Использование только в домашних условиях для мелкого ремонта. И вот накрывается он. Путём обследования без разборки было обнаружено,что у шуруповёрта сломался держатель щетки. Позвонил на горячую линию по поводу гарантийного ремонта. Обещали перезвонить. Через день перезвонил сам,т.к. от них не дождался ответа. И....... это не гарантийный случай,т.к. механическое повреждение!!! Щётки, которые внутри двигателя!!! Механическое повреждение.... ну да ладно, стоимость щеткодержателя в Китае 30грн,у нас от 100.
Мелочи,но осадок остался.... DENIKA магазин бытовой техники - Гарантией не пахнет....
Переваги:
  1. Цены
Недоліки:
  1. На гарантию не рассчитывайте...

Не вызывает доверия

Гость Гость 14 квітня, 2023 год
Приобретала Утюг Gorenje SIH 3000RBK и мультимейкер Gorenje SM 703GCG. Визуально все целое... При ближайшем рассмотрении - утюг в каких-то пятнах, со следами грязных разводов от тряпки, а у мультимейкера в уголке корпуса обнаружился небольшой скол. Мелочи, на работу техники не влияют, но ощущение что купила легкое б/у или выставочный экземпляр осталось. Рекомендую при покупке техники у данной компании... Читати відгук Приобретала Утюг Gorenje SIH 3000RBK и мультимейкер Gorenje SM 703GCG. Визуально все целое... При ближайшем рассмотрении - утюг в каких-то пятнах, со следами грязных разводов от тряпки, а у мультимейкера в уголке корпуса обнаружился небольшой скол. Мелочи, на работу техники не влияют, но ощущение что купила легкое б/у или выставочный экземпляр осталось. Рекомендую при покупке техники у данной компании максимально тщательно ее пересматривать. Я же, ничего больше у данного продавца приобретать не буду. Не вызывает доверия.
Доброго дня! Ви пишете, що зверталися в наш інтернет магазин, але при цьому не вказуєте номер замовлення. Ми попереджаємо своїх клієнтів, щоб вони перевіряли товар при отриманні. Тобто, очевидно, ви товар перевіряли, якщо забрали його з транспортної компанії.
З повагою, Алла, керівник відділу контролю якості DENIKA.UA
Показати 1 відповідь

Хоч гроші повернули...

Татьяна Татьяна 27 липня, 2022 год
Замовлення 695825 пральна машина. Подзвонила, сказали що в наявності. Перевела 1000 грн передплати. Чекала 2 дні - не відправили. Передзвонила, підтвердили що відправляють. Через день не відправили. Знову передзвонила. Менеджер сказав що є аналогічна і за таку ж ціну. Неприємно, але погодилась. Не відправили і через день. Подзвонила сама - менеджер "нєдоступєн"! Попросила того хто відповів повернути передплату. Погодились. Чекаю... Читати відгук Замовлення 695825 пральна машина. Подзвонила, сказали що в наявності. Перевела 1000 грн передплати. Чекала 2 дні - не відправили. Передзвонила, підтвердили що відправляють. Через день не відправили. Знову передзвонила. Менеджер сказав що є аналогічна і за таку ж ціну. Неприємно, але погодилась. Не відправили і через день. Подзвонила сама - менеджер "нєдоступєн"! Попросила того хто відповів повернути передплату. Погодились. Чекаю 3 години - грошей немає. Передзвонила, кажуть гроші повертають від 3-х днів і довше. Сказала все що я думаю без лайки і наполягла на поверненні грошей. Через 2 години гроші повернули. ~ Купила в іншій торгівельній мережі - дешевше, без передплати і безкоштовна доставка додому.
Шкода, що у Вас склався негативний досвід з нашоим магазином.
Кошти ми завжди повертаємо, за це хвилюватись не варто.
З повагою, Алла, керівник відділу контролю якості DENIKA.UA

Всё ужасно

Юрий Юрий 17 січня, 2022 год
Первое что бросилось сразу -это не соответствие описание характеристик на сайте и самого телевизора LG 32LM6370PLA.На сайте написано что экран матовый, а на самом деле глянцевый; на сайте указано- управление голосом, многофункциональный пульт а на самом деле всего лишь поддержка этих функций. И в конце после заданного вопроса оформить гарантию, менеджер сказал что при наличии чека надо ещё зарегистрироваться на... Читати відгук Первое что бросилось сразу -это не соответствие описание характеристик на сайте и самого телевизора LG 32LM6370PLA.На сайте написано что экран матовый, а на самом деле глянцевый; на сайте указано- управление голосом, многофункциональный пульт а на самом деле всего лишь поддержка этих функций. И в конце после заданного вопроса оформить гарантию, менеджер сказал что при наличии чека надо ещё зарегистрироваться на сайте поддержки LG где мне ответили, что это бред и гарантийный талон менеджер должен был оформить на месте, вот и пришлось ехать к ним ещё раз, надеюсь что в последний.
Дякуємо за детальний відгук про наш інтернет магазин. Просимо вибачення за ситуацію, що склалася. На сайті виправили інформацію, надалі постараємося не робити таких помилок.
З повагою, Алла, керівник відділу контролю якості DENIKA.UA

Как то всё невпопад.

Гость Гость 16 січня, 2022 год
Первое что бросилось сразу это не соответствие описание характеристик на сайте и самого телевизора LG 32LM6370PLA.На сайте написано что экран матовый, а на самом деле глянцевый; на сайте указано- управление голосом, многофункциональный пульт а на самом деле всего лишь поддержка этих функций, а в конце после заданного вопроса оформить гарантию, менеджер сказал что при наличии чека надо зарегистрировать ТВ на... Читати відгук Первое что бросилось сразу это не соответствие описание характеристик на сайте и самого телевизора LG 32LM6370PLA.На сайте написано что экран матовый, а на самом деле глянцевый; на сайте указано- управление голосом, многофункциональный пульт а на самом деле всего лишь поддержка этих функций, а в конце после заданного вопроса оформить гарантию, менеджер сказал что при наличии чека надо зарегистрировать ТВ на сайте поддержки LG(и будет вам гарантия).На горячей линии LG, мне ответили, что гарантийный талон менеджер должен был оформить на месте, вот и пришлось ехать к ним ещё раз, надеюсь что в последний.
Переваги:
  1. Наличие товара
Недоліки:
  1. Не соответствие описания товара на сайте. Сказки менеджера по не заполнению гарантийного талона при продаже.

не рекомендую

Неля Неля 20 квітня, 2021 год
Замовляла пральну машину. Дуже незручний сервіс . Чи то, щось не працює у вас. Або я не знаю. Але телефонувати, щоб зробити замовлення - це вже минуле столліття. Чесно! В Дом Комфорт замовляти набагато зручніше - все онлайн. Навіть платити можна різними способами і також онлайн.
Дякуємо за детальний відгук про наш інтернет магазині. Наші клієнти зазвичай залишають коментарі, що не можуть приймати дзвінки. Тоді наші менеджери не дзвонять і пишуть в месенжер або ел. пошту. Вибрати як Вам платити можна на нашому сайті, функція онлайн оплати є.

Неудачная покупка

Vitali Vitali 25 грудня, 2020 год
Заказывал роутер 17.12, доставить обещали 22.12. Заказ подтвердили смс., а дальше тишина. 25 перезвонили с вопросом Почему не забирается? Утверждали, что сообщали по Viber, хотя я ничего не получил, а перезванивать они не обязаны. Естественно, что к этому времени я его уже купил в другом магазине. Пригрозили, что теперь у них смогу покупать только по предоплате, но вряд ли... Читати відгук Заказывал роутер 17.12, доставить обещали 22.12. Заказ подтвердили смс., а дальше тишина. 25 перезвонили с вопросом Почему не забирается? Утверждали, что сообщали по Viber, хотя я ничего не получил, а перезванивать они не обязаны. Естественно, что к этому времени я его уже купил в другом магазине. Пригрозили, что теперь у них смогу покупать только по предоплате, но вряд ли я еще к ним обращусь с таким обслуживанием.

не рекомендую

Гость Гость 4 березня, 2020 год
заказал видеокарту gigabyte geforce gt 1030, драйвера она не принимает ни на одной системе, позвонил договориться о возврате товара и денег в течении 14 дней - оказали так как я ею уже пользовался). отправляют в сервис gigabyte а гарантия у меня только от магазина на 6 мес. говорят мы вам перезвоним, а в итоге не содействуют никак. буду писать заяву

Не рекомендую!

Гость Гость 7 листопада, 2019 год
После оформления заказа товара "из наличия" перезвонили сразу, но сказали товар через 4 дня поставщик доставит и они сразу сделают доставку. Доставка замечу платная по городу
Через 6 дней молчания позвонила я - ответили что "ой,машина сегодня уже на доставки уехала, я менеджер а не курьер и т.д.".
Потребовала обещанную доставку - говорят, да, вам не перезвонили, да... Читати відгук
После оформления заказа товара "из наличия" перезвонили сразу, но сказали товар через 4 дня поставщик доставит и они сразу сделают доставку. Доставка замечу платная по городу
Через 6 дней молчания позвонила я - ответили что "ой,машина сегодня уже на доставки уехала, я менеджер а не курьер и т.д.".
Потребовала обещанную доставку - говорят, да, вам не перезвонили, да не правы, - но решать проблему не захотели.
После моих возмущений предоставили бесплатную доставку ещё через день
НО это ещё не все! Оказалось что в комплекте к устройству не идёт кабель... Никто ничего не сказал, докупить не предложил
Вот такая работа горе-менеджеров
Переваги:
  1. Цена
Недоліки:
  1. Некомпетентность менеджеров, отсутствие товара на складе
DENIKA магазин бытовой техники Відповідь представника DENIKA магазин бытовой техники 8 листопада, 2019 год
Спасибо за детальный отзыв, с менеджером была проведена разъяснительная работа , все спорные спорные всегда решаем в пользу клиента.
С уважением, Алла, руководитель отдела контроля качества DENIKA.UA

Сушилка овощей умерла через 40 мин работы

Гость Гость 10 вересня, 2019 год
Магазин сработал оперативно.
Заказ получил вовремя и в целости. Претензий к магазину нет.
Но сушилка сломалась через 40 минут работы. Перестал работать вентилятор.
Вынужден обращаться в сервисный центр.
Как-то так. (((

Ventolux LAZIO 60 WH (900)

Валентин Валентин 26 червня, 2019 год
Сделал заказ на Ventolux LAZIO 60 WH (900) вытяжку. Дали счет на оплату, отплатил. Через 2 дня отправили.
Получаю на Новой почте - визуально коробка целая с фирменным скотчем стянутая пластиковой лентой поверху в несколько слоев стреч пленки сверху (коробку не открыл на месте не проверил). Приезжаю домой снимаю стреч пленку - а тут сюрприз коробка в одном углу... Читати відгук
Сделал заказ на Ventolux LAZIO 60 WH (900) вытяжку. Дали счет на оплату, отплатил. Через 2 дня отправили.
Получаю на Новой почте - визуально коробка целая с фирменным скотчем стянутая пластиковой лентой поверху в несколько слоев стреч пленки сверху (коробку не открыл на месте не проверил). Приезжаю домой снимаю стреч пленку - а тут сюрприз коробка в одном углу вся побитая порванная ка будто ею в футбол играли. Начинаю фотографировать и открывать - внутри сеточка вогнута с всех сторон корпус поврежден. На следующий день пишу и скидываю фото менеджеру на вайбер, перезванивают просят скинуть еще фото на почту. Скидываю пишу отправил, ответ - спасибо, занимайтесь, ожидайте от нас звонок. На следующий день спрашиваю, ответ - не спешите мы все выясняем, вопрос под контролем. Через 4 дня(суббота) спрашиваю, ответ -Добрый день. Ожидайте, менеджер свяжется с Вами, после уточнения. Ожидайте звонок в понедельник. В понедельник после обеда уже звоню, ответ - менеджер занимается мы решаем с Н.П. через час вас наберем все скажем. Через 2 дня звоню опять, ответ - мы про вас помним мы решаем, ожидайте. Через пару часов звонит менеджер - говорит в гарантии отказано, можем сделать скидку на следующие покупки в нашем магазине.
Так что вот такой опыт покупки. Да я сам виноват что не проверил на при получении на Н.П. Да может товар повредили при пересылке на Н.П. а фирма тут не причем.

Но в наше время когда везде стоят камеры, при желании не составляет проблем отследить какой товар отправляли (может его повредили на складе, а потом аккуратно замотали стреч пленкой)какой получили на Н.П. в складе отправителя, какой получил склад получателя и выяснить кто разбил коробку и кто несет ответственность, ведь страдает репутация обоих компаний. Но некто не захотел - сказали - нужно было смотреть при получении.

P.S. Вытяжка была хорошая, мотор тихий и воздушный потом мощный.

Ventolux LAZIO 60 WH (900)

Валентин Валентин 26 червня, 2019 год
Сделал заказ на Ventolux LAZIO 60 WH (900) вытяжку. Дали счет на оплату, отплатил. Через 2 дня отправили.
Получаю на Новой почте - визуально коробка целая с фирменным скотчем стянутая пластиковой лентой поверху в несколько слоев стреч пленки сверху (коробку не открыл на месте не проверил). Приезжаю домой снимаю стреч пленку - а тут сюрприз коробка в одном углу... Читати відгук
Сделал заказ на Ventolux LAZIO 60 WH (900) вытяжку. Дали счет на оплату, отплатил. Через 2 дня отправили.
Получаю на Новой почте - визуально коробка целая с фирменным скотчем стянутая пластиковой лентой поверху в несколько слоев стреч пленки сверху (коробку не открыл на месте не проверил). Приезжаю домой снимаю стреч пленку - а тут сюрприз коробка в одном углу вся побитая порванная ка будто ею в футбол играли. Начинаю фотографировать и открывать - внутри сеточка вогнута с всех сторон корпус поврежден. На следующий день пишу и скидываю фото менеджеру на вайбер, перезванивают просят скинуть еще фото на почту. Скидываю пишу отправил, ответ - спасибо, занимайтесь, ожидайте от нас звонок. На следующий день спрашиваю, ответ - не спешите мы все выясняем, вопрос под контролем. Через 4 дня(суббота) спрашиваю, ответ -Добрый день. Ожидайте, менеджер свяжется с Вами, после уточнения. Ожидайте звонок в понедельник. В понедельник после обеда уже звоню, ответ - менеджер занимается мы решаем с Н.П. через час вас наберем все скажем. Через 2 дня звоню опять, ответ - мы про вас помним мы решаем, ожидайте. Через пару часов звонит менеджер - говорит в гарантии отказано, можем сделать скидку на следующие покупки в нашем магазине.

Так что вот такой опыт покупки. Да я сам виноват что не проверил на при получении на Н.П. Да может товар повредили при пересылке на Н.П. а фирма тут не причем.

Но в наше время когда везде стоят камеры, при желании не составляет проблем отследить какой товар отправляли (может его повредили на складе, а потом аккуратно замотали стреч пленкой)какой получили на Н.П. в складе отправителя, какой получил склад получателя и выяснить кто разбил коробку и кто несет ответственность, ведь страдает репутация обоих компаний. Но некто не захотел - сказали - нужно было смотреть при получении.

P.S. Вытяжка была хорошая, мотор тихий и воздушный потом мощный.

Не сподобалось

Павло Павло (Украина, Київ) 20 грудня, 2017 год
Замовлення № 83005 від 05.12.2017. Роботою цього магазину край незадоволений. Це було моє перше замовлення у них. І одночасно - ОСТАННЄ. Шукав, де можна придбати одразу бутербродницю та мікрохвильову пічку разом. Потрапив на цей магазин. Вибрав моделі, які сподобались. Ціна влаштувала. Клікнув на "Купити". Прибуло СМС, "Ми Вам передзвонимо до 11.00". Чекав. Після 12.00 передзвонив сам. Попросив, щоб надали реквізити,... Читати відгук Замовлення № 83005 від 05.12.2017. Роботою цього магазину край незадоволений. Це було моє перше замовлення у них. І одночасно - ОСТАННЄ. Шукав, де можна придбати одразу бутербродницю та мікрохвильову пічку разом. Потрапив на цей магазин. Вибрав моделі, які сподобались. Ціна влаштувала. Клікнув на "Купити". Прибуло СМС, "Ми Вам передзвонимо до 11.00". Чекав. Після 12.00 передзвонив сам. Попросив, щоб надали реквізити, куди зробити проплату карткою. На сайті відсутня опція сплатити товар безпосередньо на сторінці. Прибуло СМС з реквізитами. Треба відкрити сторінку в Приват24, ввести реквізити. При цьому з картки знімають : 1). Сума за товар., 2). 1% для магазину., 3). Комісія банку. Реквізити не самого магазину, а ФОП. Проплатив. Дзвоню в магазин, щоб підтвердити отримання оплати. Відповіли, що САМІ передзвонять мені. Ніхто не передзвонив. Моє замовлення, яке складалось з 2-х позицій, магазин самостійно розбиває на 2 окремі відправлення. У вівторок 05.12 відправляють бутербродницю, а в середу 06.12 - мікрохвильову пічку. На мою претензію почув відповідь "А що тут ненормального ?". А те, що мені потрібно все разом - це моя проблема. Одне замовлення, одна проплата, але 2 посилки і 2 рази їхати забирати. П'ятниця 08.12. Прибуває бутербродниця. Відпросився з роботи, щоб отримати. А на Новій Пошті кажуть, що я повинен сплатити також і товар. Дзвоню в магазин. Манагер каже, що вони ЗАБУЛИ поставити "галочку", що товар вже сплачений. І пропонує почекати 20-30 хвилин. Або отримати разом обидва відправлення в понеділок 11.12. Молодець !!! Не він платить за даремні поїздки. І те, що мені ці товари потрібні на суботу в подарунок - його не хвилює. Якщо б я не сплатив одразу за товар - то і не поїхав б забирати. Отримав бутербродницю в суботу 09.12. Коробка надірвана в 2-х місцях. Вигляд - не подарунковий. В гарантійному талоні печаті продавця немає. Товарного чеку немає. Обіцяли вирішити це питання. Зробив висновок, що краще буду платити більше, але в інших магазинах. Тому що, сплативши за 2 посилки + декілька поїздок на Нову Пошту = ціна в інших магазинах. Абсолютно не рекомендую. І обіцяні 50 грн. на рахунок телефону за відгук залишіть собі.
DENIKA магазин побутової техніки
Інтернет-магазин Denika.ua заснований 2 лютого 2009 року в місті Харків. Крок за кроком ми розвивалися, щоб розширити асортимент товарів, щоб поліпшити якість обслуговування клієнтів і зробити покупки максимально зручними і приємними.

Рейтинг 3.1 з 5 на підставі 15 відгуків
Адреса: Харків, пр. Гагарина, 20
Телефон: 0 (800) 755-105
Побутова техніка
Сеть магазинов MOYO
Сеть магазинов MOYO

Рейтинг: 2.3
970 відгуків
COMFY
COMFY

Рейтинг: 1.6
6993 відгука
Brain - компьютеры и гаджеты!
Brain - компьютеры и гаджеты!

Рейтинг: 1.8
235 відгуків
Фокстрот
Фокстрот

Рейтинг: 1.5
5124 відгука
Eldorado.ua
Eldorado.ua

Рейтинг: 1.7
4734 відгука
Top Shop
Top Shop

Рейтинг: 1.6
562 відгука
Цитрус дискаунт
Цитрус дискаунт

Рейтинг: 4.2
76 відгуків
bu-horeca.com.ua интернет-магазин
bu-horeca.com.ua интернет-магазин

Рейтинг: 1
1 відгук
Интернет-магазин Карнеол
Интернет-магазин Карнеол

Рейтинг: 5
1 відгук