Павло Отзыв написан 20 сентября, 2023 год32 просмотра
Писав кілька відгуків, коли були проблеми - тепер справедливо написати, коли все ОК. Я натикався кілька разів на вузькі місця у сервісі NP Shopping і кожного разу писав про це, іноді - офіційною скаргою, іноді - постами в ФБ із теганням топ-менеджерів.
І хочу сказати, жодного разу не було, щоби мене відфутболили. Були моменти, коли сапорт в ФБ відмовчувався (а потім після скарги вибачався і НП надсилала подарунок); було таке, що на запропоновані зміни бізнес-процесу британського складу NP мені відповідали, що "а ми не можемо нічого змінити, бо система так налаштована", але після ескалації проблеми бізнес-процес мінявся, бо ж систему люди налаштовують і якщо вона криво налаштована, то її завжди можна перелаштувати, тим більше якщо це краще для бізнесу самої НП. Жодну посилку, слава богу, в мене не крали, тож такого екстремального досвіду нема.
Друзі сміються, що я вже майже як позаштатний працівник НП, який аналізує та покращує бізнес-процеси. Але я хотів сказати про інше - дякую, НП, що дослухаєтеся до зворотнього зв'язку та за ваше бажання змінюватися і виправляти помилки, якщо вони є. Це цінність. І це важливо для мене. Певен, для інших також. 1 согласен
Як же приємно читати подібні відгуки, ми просто у захваті 😍 Наші клієнти - найбільша цінність, тому ми завжди вирішуємо будь-які питання та робимо все можливе, аби кожен залишився задоволений від нашого сервісу. Ми дуже вдячні Вам, що робите нас кращими, адже ми та компанія, яка завжди відповідає за свої помилки та готова виправляти їх, й розвиватися далі 🙏 Від усього серця дякуємо, що Ви з нами 💖
NP Shopping (Нова Пошта Шоппинг) - официальные он-лайн покупки в интернет-магазинах США, Великобритании, Италии, Польши. С помощью NP Shopping легко и удобно оформлять заказы с доставкой в Украину.
Дякую за готовність змінюватись - Отзывы о NP Shopping
І хочу сказати, жодного разу не було, щоби мене відфутболили. Були моменти, коли сапорт в ФБ відмовчувався (а потім після скарги вибачався і НП надсилала подарунок); було таке, що на запропоновані зміни бізнес-процесу британського складу NP мені відповідали, що "а ми не можемо нічого змінити, бо система так налаштована", але після ескалації проблеми бізнес-процес мінявся, бо ж систему люди налаштовують і якщо вона криво налаштована, то її завжди можна перелаштувати, тим більше якщо це краще для бізнесу самої НП. Жодну посилку, слава богу, в мене не крали, тож такого екстремального досвіду нема.
Друзі сміються, що я вже майже як позаштатний працівник НП, який аналізує та покращує бізнес-процеси. Але я хотів сказати про інше - дякую, НП, що дослухаєтеся до зворотнього зв'язку та за ваше бажання змінюватися і виправляти помилки, якщо вони є. Це цінність. І це важливо для мене. Певен, для інших також.
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Як же приємно читати подібні відгуки, ми просто у захваті 😍 Наші клієнти - найбільша цінність, тому ми завжди вирішуємо будь-які питання та робимо все можливе, аби кожен залишився задоволений від нашого сервісу. Ми дуже вдячні Вам, що робите нас кращими, адже ми та компанія, яка завжди відповідає за свої помилки та готова виправляти їх, й розвиватися далі 🙏 Від усього серця дякуємо, що Ви з нами 💖