Павло Відгук додано 20 вересня, 2023 год32 перегляда
Писав кілька відгуків, коли були проблеми - тепер справедливо написати, коли все ОК. Я натикався кілька разів на вузькі місця у сервісі NP Shopping і кожного разу писав про це, іноді - офіційною скаргою, іноді - постами в ФБ із теганням топ-менеджерів.
І хочу сказати, жодного разу не було, щоби мене відфутболили. Були моменти, коли сапорт в ФБ відмовчувався (а потім після скарги вибачався і НП надсилала подарунок); було таке, що на запропоновані зміни бізнес-процесу британського складу NP мені відповідали, що "а ми не можемо нічого змінити, бо система так налаштована", але після ескалації проблеми бізнес-процес мінявся, бо ж систему люди налаштовують і якщо вона криво налаштована, то її завжди можна перелаштувати, тим більше якщо це краще для бізнесу самої НП. Жодну посилку, слава богу, в мене не крали, тож такого екстремального досвіду нема.
Друзі сміються, що я вже майже як позаштатний працівник НП, який аналізує та покращує бізнес-процеси. Але я хотів сказати про інше - дякую, НП, що дослухаєтеся до зворотнього зв'язку та за ваше бажання змінюватися і виправляти помилки, якщо вони є. Це цінність. І це важливо для мене. Певен, для інших також. 1 згоден
Як же приємно читати подібні відгуки, ми просто у захваті 😍 Наші клієнти - найбільша цінність, тому ми завжди вирішуємо будь-які питання та робимо все можливе, аби кожен залишився задоволений від нашого сервісу. Ми дуже вдячні Вам, що робите нас кращими, адже ми та компанія, яка завжди відповідає за свої помилки та готова виправляти їх, й розвиватися далі 🙏 Від усього серця дякуємо, що Ви з нами 💖
NP Shopping (Нова Пошта Шопінг) - офіційні он-лайн покупки в інтернет-магазинах США, Великобританії, Італії, Польщі. За допомогою NP Shopping легко та зручно оформляти замовлення з доставкою до України.
Дякую за готовність змінюватись - Відгуки про NP Shopping
І хочу сказати, жодного разу не було, щоби мене відфутболили. Були моменти, коли сапорт в ФБ відмовчувався (а потім після скарги вибачався і НП надсилала подарунок); було таке, що на запропоновані зміни бізнес-процесу британського складу NP мені відповідали, що "а ми не можемо нічого змінити, бо система так налаштована", але після ескалації проблеми бізнес-процес мінявся, бо ж систему люди налаштовують і якщо вона криво налаштована, то її завжди можна перелаштувати, тим більше якщо це краще для бізнесу самої НП. Жодну посилку, слава богу, в мене не крали, тож такого екстремального досвіду нема.
Друзі сміються, що я вже майже як позаштатний працівник НП, який аналізує та покращує бізнес-процеси. Але я хотів сказати про інше - дякую, НП, що дослухаєтеся до зворотнього зв'язку та за ваше бажання змінюватися і виправляти помилки, якщо вони є. Це цінність. І це важливо для мене. Певен, для інших також.
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку
Як же приємно читати подібні відгуки, ми просто у захваті 😍 Наші клієнти - найбільша цінність, тому ми завжди вирішуємо будь-які питання та робимо все можливе, аби кожен залишився задоволений від нашого сервісу. Ми дуже вдячні Вам, що робите нас кращими, адже ми та компанія, яка завжди відповідає за свої помилки та готова виправляти їх, й розвиватися далі 🙏 Від усього серця дякуємо, що Ви з нами 💖