Юлия Отзыв написан 15 августа, 2019 год300 просмотров
Посылка была отправлена из Тернополя во Львов, в сортировочный центр доехала, а дальше - ничего. Два дня морочили голову, что "завтра будет", потом сказали, что пропала, на камерах видно только, что была в сортировочном центре. Дорогой ноутбук, с кучей ценной информации (я уже не говорю про рабочее время, которое дорого стоит - уже 4 дня работы псу под хвост). Никто ничего не знает, везде футболят, в контакт центре всё что могут сказать - "напишите претензию". Написали. А толку? Никто не сообщает ни сроков, ни возможных результатов. Мало того, вчера на мой номер был странный звонок: представились работниками Новой почты, знали мое имя и что пропало, сказали что посылку нашли и через час она будет в отделении. До сегодня посылки так и нет, сотрудники утверждают, что никто мне мне звонил. Откуда люди владели всей информацией - сказать не могут. Номер никто проверять не собирается. Ни я, ни муж информации никому не давали. Обратились в полицию, потому что от Новой почты, как я вижу, помощи не будет. Отвратительно. спасибо, Новая Почта, за "понимание", "содействие" и "попытки помочь". 4 согласны
Так, справді 21.08.19р. у телефонному режимі нам було повідомлено, що ноутбука не знайшли (я так розумію, шукати і не будуть). Жодної інформації про те, які дії було зроблено, щоб знайти ноутбук крім перегляду камер, нам надати не можуть.
Також нам повідомили, що Нова Пошта готова відшкодувати нам оголошену вартість. Людина, яка відправляла нам ноутбук, не орієнтувалася у його вартості, і вказала ціну на свій розсуд (5000грн). У зв’язку з цим, ми долучили чеки на ноутбук та вартість замінених деталей (близько 15000грн в загальному), однак працівник, що спілкувався з нами, наполягає на тому, що повернена буде лише оголошена вартість. Чомусь Нова Пошта не враховує доданих чеків, а також того, що ноутбук містив цінні документи, та що робочий час (ноутбук був робочий), вартує дорого і ми втратили набагато більшу суму в результаті.
Дана ситуація виглядає на шахрайство/крадіжку, ми звернулися у поліцію та контактуємо з нашими юристами. Виглядає також, що для того щоб ми отримали хоч якусь додаткову інформацію, та повноцінне відшкодування, потрібний медійний розголос. Прикро, що Нова Пошта не виявляє бажання розібратися в ситуації без конфліктів та шуму в прессі, таке відношення до клієнтів навряд чи сприятиме розвитку компанії.
Юліє, ми Вас розуміємо, адже річ є цінною для Вас :( Та згідно з публічним договором усі виплати проводяться в межах оголошеної вартості. В даному випадку це саме 5000 грн.
З даного питання Вам також буде відправлено офіційну відповідь від компанії.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Пропала ценная посылка - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Дорогой ноутбук, с кучей ценной информации (я уже не говорю про рабочее время, которое дорого стоит - уже 4 дня работы псу под хвост). Никто ничего не знает, везде футболят, в контакт центре всё что могут сказать - "напишите претензию". Написали. А толку? Никто не сообщает ни сроков, ни возможных результатов.
Мало того, вчера на мой номер был странный звонок: представились работниками Новой почты, знали мое имя и что пропало, сказали что посылку нашли и через час она будет в отделении. До сегодня посылки так и нет, сотрудники утверждают, что никто мне мне звонил. Откуда люди владели всей информацией - сказать не могут. Номер никто проверять не собирается. Ни я, ни муж информации никому не давали.
Обратились в полицию, потому что от Новой почты, как я вижу, помощи не будет.
Отвратительно. спасибо, Новая Почта, за "понимание", "содействие" и "попытки помочь".
4 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Напишіть, будь ласка, номер накладної, аби ми могли розібратися.
Лариса, "Нова Пошта"
Бажаємо гарного дня!
Лариса, "Нова Пошта"
Вихідні пройшли, а відповіді так і немає...
За нашими даними, з Вами зв'язалися колеги з відділу компенсацій та повідомили усю інформацію щодо виплати коштів.
Якщо будуть додаткові питання - пишіть нам тут, або на офіційну сторінку у Фейсбук: https://www.facebook.com/nova.poshta.official/posts_to_page/
Бажаємо гарного дня!
Лариса, "Нова Пошта"
Також нам повідомили, що Нова Пошта готова відшкодувати нам оголошену вартість. Людина, яка відправляла нам ноутбук, не орієнтувалася у його вартості, і вказала ціну на свій розсуд (5000грн). У зв’язку з цим, ми долучили чеки на ноутбук та вартість замінених деталей (близько 15000грн в загальному), однак працівник, що спілкувався з нами, наполягає на тому, що повернена буде лише оголошена вартість. Чомусь Нова Пошта не враховує доданих чеків, а також того, що ноутбук містив цінні документи, та що робочий час (ноутбук був робочий), вартує дорого і ми втратили набагато більшу суму в результаті.
Дана ситуація виглядає на шахрайство/крадіжку, ми звернулися у поліцію та контактуємо з нашими юристами. Виглядає також, що для того щоб ми отримали хоч якусь додаткову інформацію, та повноцінне відшкодування, потрібний медійний розголос. Прикро, що Нова Пошта не виявляє бажання розібратися в ситуації без конфліктів та шуму в прессі, таке відношення до клієнтів навряд чи сприятиме розвитку компанії.
З даного питання Вам також буде відправлено офіційну відповідь від компанії.
Лариса, "Нова Пошта"