Олег Кливец Отзыв написан 11 августа, 2019 год260 просмотров
В край не задоволений роботою Нової Пошти. Сьогодні 11.08.2019 у відділенні 10 м.Київ отримував відправлення від магазину АЛЛО, духовий шкаф вартісттю 6400 грн. Коли вивезли на огляд то я нічого не побачив, чи є там дефекти, тому що він спакований у не прозору плівку, а працівники відділення заборонили розпаковувати. Крім того, коли я обурився, працівниця мені сказала, що навіщо я користуюся їхніми послугами і краще купувати в магазині. Що це за сервіс скажіть мені будьласка. А де захист прав споживача?
Номер моєї декларації 20400138679369. Да і не треба працівникам відділення вказувати мені де я повинен купувати товар і якими послугами мені користуватись.
У умовах огляду сказано " Товари в упаковці, що маютьхарактерний метод розкриття (блістерну упаковку, термозбіжну плівку, ламіновано-поліетиленову упаковку, металевіабо паперові пломби, прошивку нитками, перфорацію),дозволяється оглядати лише на предмет цілісності заводської упаковки, але без її розпакування." Навіщо мені упаковка, мені потрібен огляд товару до речі не дешевого, наявність комплектації та його цілісність. Те що упаковка ціла ще не означає, що товар не пошкоджений. Хто за це повинен відповідати? Ви купуватимите в магазині наприклад, холодильник без огляду, щоб потім дома виявити пошкодження. Ви з себе знімаєте усяку відповідальність та залишаєте клієнта без правової підтримки. Я ввжаю, що огляд такого товару повинен здійснюватися з розкриттям упаковки в присутності працівника і записом на відео телефона клієнта. Якщо товар в нормі то клієнт забирає і сплачує товар, в іншому разі складається акт з конкретними недоліками, з вказанням часу огляду та підписами сторін огляду. Ви тут нічого не порушуєте згідно захисту прав споживача, та і часу це займе не більше 5 хвилин. Якщо товар цілий, а мені щось не сподобалось, то я повинем його сплатити і в подальшому вже на протязі 14 діб розбиратись з продавцем і немає значення запакований товар чи ні.
Отримали інформацію від колег, що вантаж був спакований пінопласт та блістер, який створював вакуум навколо духової шафи. Зняття цієї упаковки призвело б до втрати товарного вигляду вантажу. Тому, як Ви зазначали вище, згідно "Умов надання послуг ТОВ "Нова Пошта"" при такому пакуванні дозволено проводити огляд тільки зовнішнього вигляду коробки. Хочемо зазначити, що при наявності грубих маніпуляцій під час перевезення на пакуванні залишилися б сліди. При виявленні яких, Ви можете скласти акт прийому-передачі.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Сервіс відділення 10 Київ - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву
Отримувач може оглянути вантаж у відділенні, щоб одразу з'ясувати, чи все з ним гаразд. При цьому не повинні бути порушені наступні умови огляду: https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/inspection_rules.pdf .
Будь ласка, напишіть номер накладної для можливості розібратись у цій ситуації.
Світлана, "Нова Пошта"
Отримали інформацію від колег, що вантаж був спакований пінопласт та блістер, який створював вакуум навколо духової шафи. Зняття цієї упаковки призвело б до втрати товарного вигляду вантажу. Тому, як Ви зазначали вище, згідно "Умов надання послуг ТОВ "Нова Пошта"" при такому пакуванні дозволено проводити огляд тільки зовнішнього вигляду коробки. Хочемо зазначити, що при наявності грубих маніпуляцій під час перевезення на пакуванні залишилися б сліди. При виявленні яких, Ви можете скласти акт прийому-передачі.
Сподіваємося на розуміння. Вдалого дня.
Наталія, "Нова Пошта"