Olha Отзыв написан 29 июля, 2019 год219 просмотров
Уже нет сил от разыскивания моей посылки с "доставкой" N20400137061109, уже пошли 3 сутки она стоит на сортирове и никто не звонит мне. Я звонила на горячую линию а мне рассказывают тоже что я вижу на сайте и ни словом более. Одни обещания что позвонит курьер..жду..3 дня..ПОЗОР..Горячая линия фэйк..как и позорная Новая почта, где работают не компитентные юристы. Я получала много посылок..приходится отказываться от услуг... PS: Почему на официальном сайте нет отзывов?..Потому что много плохих отзывов!!!!..Рябята, наберитесь мудрости и принимайте оценки за свою "работу" открыто..и не прячьтесь..под словами наши юристы..наш отдел доставки!!!!
Бачимо, що по ситуації за номером накладної 20400137061109 працівники Контакт-центру справді докладають всіх зусиль для вирішення питання. Зі свого боку також підключаємось.
Перепрошуємо за цю ситуацію(
Що стосується відгуків - їх можна залишити не лише через Контакт-центр або форму зворотного зв'язку, а й на офіційній сторінці "Нова Пошта" у Facebook, де їх зможуть бачити і інші користувачі. Нам важливі і позитивні, і негативні відгуки, ми завжди відкриті до діалогу.
Романе, дякуємо за номер накладної. Бачимо, що за нею було оформлено претензію, щодо якої Вам була запропонована компенсація, оскільки вина компанії справді була. Після Вашої відмови двічі надано письмову відповідь.
Уточніть, будь ласка, щодо листа від 10.04.2019 р. - за яким каналом зв'язку Ви відправляли його (електронною поштою чи в електронному вигляді)?
Если выподключились к этому вопросу, почему вы мне до сих пор не позвонили? Подключиться к вопросу и решить его разные вещи!!!! Наберите меня пожалуйста и сообщите где моя посылка и что с ней? Или мне надо до бесконечности звонить и писать в тишину, под названием Новая Почта????
Ольго, ми зі свого боку звернулись до служби доставки м. Харків з проханням якомога швидше вирішити питання з доставкою. Також колеги з Контакт-центру зв'язувались з Вами та зі службою доставки. Наразі бачимо, що вантаж вже у кур'єра.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Розыскиваю посылку с "доставкой" - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
PS: Почему на официальном сайте нет отзывов?..Потому что много плохих отзывов!!!!..Рябята, наберитесь мудрости и принимайте оценки за свою "работу" открыто..и не прячьтесь..под словами наши юристы..наш отдел доставки!!!!
отзыв
Комментарии к отзыву
Бачимо, що по ситуації за номером накладної 20400137061109 працівники Контакт-центру справді докладають всіх зусиль для вирішення питання. Зі свого боку також підключаємось.
Перепрошуємо за цю ситуацію(
Що стосується відгуків - їх можна залишити не лише через Контакт-центр або форму зворотного зв'язку, а й на офіційній сторінці "Нова Пошта" у Facebook, де їх зможуть бачити і інші користувачі. Нам важливі і позитивні, і негативні відгуки, ми завжди відкриті до діалогу.
Світлана, "Нова Пошта"
Просьба ответить на мое письмо от 10.04.2019г., которое надлежащим образом было Вами получено, в противном случае вынужден буду обратиться в суд.
Уточніть, будь ласка, щодо листа від 10.04.2019 р. - за яким каналом зв'язку Ви відправляли його (електронною поштою чи в електронному вигляді)?
Світлана, "Нова Пошта"
Если выподключились к этому вопросу, почему вы мне до сих пор не позвонили? Подключиться к вопросу и решить его разные вещи!!!! Наберите меня пожалуйста и сообщите где моя посылка и что с ней? Или мне надо до бесконечности звонить и писать в тишину, под названием Новая Почта????