На початку червня менi выдправили 2 робочих ноутбука Panfsonic CF-19 mk2 (захищенi вiд вологи, ударiв). На жаль вiдправник вказав не повну вартiсть для страховки. Вiдправлення довго не приходило, я спитав про нього в онлайн пiдтримцi - виявилось, виявилось, що в машині сталась пожежа i треба писати заяву на отримання компенсації. Я їхав на відпочинок, тому уточнив, наскільки це терміново і вирішив, що напишу по приїзду. Поки мене не було в місті приходить СМС, що посилка доставлена. 25.06 я намагаюсь отримати посилку. При огляді (у відділенні) картон упаковки був мокрий і зі слідами горіння, зовні посилка була щільно замотана новою (!) стрейч-плівкою, що забезпечило тривалий вплив води на ноутбуки. Ноутбуки мали стійкий запах гарі. Один ноутбук не вмикався, через дверці батарейного відсіку було видно воду всередені. Другий ноутбук працював, але була пліснява на клавіатурі, окислені сліди води на роз’ємах і корпусі. Другий ноутбук я отримав і готовий змиритись з пошкодженням, а перший я залишив у відділенні і вимагаю компенсацію у розмірі 600грн (половина оголошеної вартості відправлення). 25.06 складено акт огляду з описом стану відправлення. 26.06 я написав заяву на компенсацію. Приблизно 28-30 червня мені дзвонили з центру, уточнили деталі і сказали, що протягом 5 днів мені на картку прийде компенсація. Грошей я не отримав і 13.07 я запитав онлайн підтримку, 17.07 мені відповіли, що не змогли перевести гроші на картку, я надав номер іншої картки. Зараз 24.07 і компенсацію я так і не отримав, онлайн підтримка не відповідає.
Компенсацію не могли перерахувати наші колеги через те, що банківська карта була неактивною та банк не приймав кошти. Ви в телефонному режимі надали новий номер карти нашій колезі та протягом 3 робочих днів кошти повинні бути у Вас :)
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
не виплачують компенсацiю № 20450141831545 - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву
Компенсацію не могли перерахувати наші колеги через те, що банківська карта була неактивною та банк не приймав кошти. Ви в телефонному режимі надали новий номер карти нашій колезі та протягом 3 робочих днів кошти повинні бути у Вас :)
Ілля, "Нова Пошта"
Вже передали інформацію на наших колег з відділу компенсацій. Щойно отримаємо відповідь, відразу напишемо Вам тут.
Кирило, "Нова Пошта"
Будь ласка, напишіть нам номер накладної, за якою писали претензію для перевірки інформації.
Кирило, "Нова Пошта"