Світлана Отзыв написан 13 июля, 2019 год103 просмотра
Мабуть причина дуже поважна - землетрус, цунамі, епідемія бездіяльності тощо, щоб дізнатися, чому персонал не виконує свої обов'язки, чому посилку 59000433806138 за 100 км і пояснення бездіяльності треба чекати стільки часу. А може тому, що вона вже оплачена? Куди поспішати? Клієнтів забагато, а працювати не хочеться
Світлано, стосовно інциденту із запізненням з Вами вже спілкувалися телефоном. Ще раз хочемо перепросити за непорозуміння, яке сталося з вини стажера. Посилку Ви вже отримали. Сподіваємося, що надалі подібного не буде. З персоналом відділення у м. Сокаль проведено профілактичну бесіду.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Ще треба три дні почекати, а може і більше - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву
Уже працюємо над уточненням обставин цього інциденту й з результатом повернемося згодом.
Наталія, "Нова Пошта!
Гарного дня!
Світлана, "Нова Пошта"