Доброго дня, така ситуація. Зробив замовлення з міжнародної доставки на сайті https://npshopping.com/uk/ Великий лот з iPhone, на загальну суму близько 3000$ Товар був отриманий співробітниками компанії Нова Пошта в США в штаті New Jersey місті East Hanover вулиці 27 Merry Line. На сайті був змінений статус що посилка отримана, та оброблена складом. Далі була тиша, я почав писати в он-лайн підтримку клієнтів, мені відповіли що посилка могла бути утилізована тому що лежить на складі більше місяця часу. Потім через декілька днів відповіли що вантаж не утилізований і чекає обробки складом. Далі через 4 дні мені відправили лист, що все таки посилки немає на складі і не було. Так в компанії Нова Пошта людей розводять на гроші! Всі скрін шоти прикріплюю.
Маємо інформацію, що з Вами вже зв'язалися співробітники профільного відділу, аби вирішити це питання. Нам дуже прикро, що Вам довелося стикнутися з подібною ситуацією. Обов'язково будемо працювати над сервісом, щоб подібне не повторилося.
Вам дуже прикро, я це розумію. А хто буде відшкодовувати мені повернення? Якщо ваш склад вкрав посилку на 3000$, ви пропонуєте мені забути про це? Дуже смішно, це компанія з міжнародним ім’ям так відноситься до своїх клієнтів. Це дуже прикро!
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Шахраї та крадії - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Великий лот з iPhone, на загальну суму близько 3000$ Товар був отриманий співробітниками компанії Нова Пошта в США в штаті New Jersey місті East Hanover вулиці 27 Merry Line. На сайті був змінений статус що посилка отримана, та оброблена складом. Далі була тиша, я почав писати в он-лайн підтримку клієнтів, мені відповіли що посилка могла бути утилізована тому що лежить на складі більше місяця часу. Потім через декілька днів відповіли що вантаж не утилізований і чекає обробки складом. Далі через 4 дні мені відправили лист, що все таки посилки немає на складі і не було. Так в компанії Нова Пошта людей розводять на гроші! Всі скрін шоти прикріплюю.
отзыв
Комментарии к отзыву
Маємо інформацію, що з Вами вже зв'язалися співробітники профільного відділу, аби вирішити це питання. Нам дуже прикро, що Вам довелося стикнутися з подібною ситуацією. Обов'язково будемо працювати над сервісом, щоб подібне не повторилося.
Маємо надію, ще матимемо шанс реабілітуватися.
Наталія, "Нова Пошта"
Уже направили запит колегам, аби детально розібратися у цій ситуації. З результатом повернемося згодом.
Наталія, "Нова Пошта"