Андрій Отзыв написан 26 июня, 2019 год362 просмотра
Відправив новою поштою цифрове фортепіано, з аксесуарами і власними речами (на суму приблизно 40000грн). Мало прийти ще 3 дні тому. Досі немає, десь заагобили. Покзується наче відпрвлення ще в точци А. Оператори розводять руками.
Якщо не почую у найближчий час адекватної відповіді, то буду з адвокатом звертатись у поліцію, бо це капець. Серед речей також є збірка усіх моїх конспектів за два роки навчання в консерваторії, взагалі не знаю як це можна відшкодувати... 1 согласен
Бачимо, що посилку Вам сьогодні доставили. Нам дуже прикро, що Ви втрапили в таку ситуацію Будемо робити все можливе, аби надалі подібного не трапилося.
Йде шоста (!) доба вже. Нічого не знайдено. А ще раптово вчора спитав за габарити і виявилось що шукали по невірним. Сьогодні перетелефоновув – інформацію стосовно габаритів так і не змінили.
Відповідальний оператор зі мною так і зв'язюється.
Нажаль, ваші колеги з контакт-центру оминають мене вже другий день. Поки що мені тільки обіцяють що перетелефонують і повідомлять хоч якусь конкретну інформацію (з оглядом на мої 3 звернення за цей час).
Маємо гарні новини: вантаж 59998080463631 віднайдено і він вже транспортується з Києва до села Новосілки. Вибачте, будь ласка, що змусили Вас хвилюватися(( Будемо робити все можливе, аби в майбутньому подібні випадки більше не повторювалися. Зі свого боку обов'язково проконтролюємо доставку Вашого відправлення.
1. ТИЖДЕНЬ я щоденно (іноди навіть декілька разів на день) телефонував
2. Оператори тільки постійно розводили руками і казали, що не можуть зв'язати мене з відповідальним за пошук оператором.
3. При цьому мені божилися що пошук вже активно йде, телефонують, пишуть листи, передивляються відеокамери.
4. Після тижня цього футбола я не зтерпів і пішов до адвоката, а потім у відділення нової пошти аби надати бланк зі скаргою.
5. У відділенні мене послухали. Працівники були самі в шоці від того що їх колеги в Харкові утнули.
6. Оператор відділення при мені зателефонував на Харків і вуа-ля через 5 хвилин мою посилку було знайдено.
А теперь найголовніше – у Харкові ніхто навіть не мав гадки що загубилось якесь фортепіано. Уявляєте?! Я тиждень зриваю телефон а виявляється що мені просто заливали у вуха.
Завтра я вже нарешті отримаю інструмент, але після цієї ситуації я буду вимагати компенсацію за затримку.
Тако хочу вимовити подяку співпрацівнику 91го відділення у Києві і відчуття обурення стосовно роботи Головного Офісу.
Андрію, нам дуже прикро, що у Вас склалось таке враження( Спеціаліст контакт-центру після Вашого звернення подав запит до терміналу м. Харків щодо даного вантажу. Також ми зі свого боку підключились до вирішення проблеми та додатково контактували з працівниками терміналу. Тож в Харкові про цю ситуацію знали й активно займалися пошуками вантажу.
На жаль, ми не маємо змоги надавати контактні дані співробітників компанії, тому оператори й відмовили в цьому проханні.
Що стосується компенсації за затримку у доставці, то за умовами "Публічного договору" компенсація становить 20 % від вартості перевезення (без суми комісії та вартості додаткових послуг) за кожен день запізнення. Для її отримання достатньо звернутися до будь-якого відділення компанії з Вашим ідентифікаційним кодом та написати відповідну заяву.
Також ми обов'язково передамо Вашу подяку працівникам відділення №91 м. Київ.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Загубили посилку вартістью 40к грвиень - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Якщо не почую у найближчий час адекватної відповіді, то буду з адвокатом звертатись у поліцію, бо це капець. Серед речей також є збірка усіх моїх конспектів за два роки навчання в консерваторії, взагалі не знаю як це можна відшкодувати...
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Бачимо, що посилку Вам сьогодні доставили. Нам дуже прикро, що Ви втрапили в таку ситуацію
Бажаємо Вам чудового дня!
Алла, "Нова Пошта"
Наразі триває пошук вантажу. Запевняємо, зі свого боку, додатково проконтролюємо хід вирішення цього питання.
Маргарита, "Нова Пошта"
Відповідальний оператор зі мною так і зв'язюється.
*facepalm*
Зараз колеги з контакт-центру розбираються у цьому питанні. Зі свого боку, обов'язково проконтролюємо.
Маргарита, "Нова Пошта"
Напишіть, будь ласка, номер накладної, аби ми змогли розібратися у цій ситуації. Дякуємо!
Маргарита, "Нова Пошта"
Маємо гарні новини: вантаж 59998080463631 віднайдено і він вже транспортується з Києва до села Новосілки. Вибачте, будь ласка, що змусили Вас хвилюватися(( Будемо робити все можливе, аби в майбутньому подібні випадки більше не повторювалися. Зі свого боку обов'язково проконтролюємо доставку Вашого відправлення.
Сподіваємося на розуміння!
Олександра, "Нова Пошта"
Але тепер послухайте як все було.
1. ТИЖДЕНЬ я щоденно (іноди навіть декілька разів на день) телефонував
2. Оператори тільки постійно розводили руками і казали, що не можуть зв'язати мене з відповідальним за пошук оператором.
3. При цьому мені божилися що пошук вже активно йде, телефонують, пишуть листи, передивляються відеокамери.
4. Після тижня цього футбола я не зтерпів і пішов до адвоката, а потім у відділення нової пошти аби надати бланк зі скаргою.
5. У відділенні мене послухали. Працівники були самі в шоці від того що їх колеги в Харкові утнули.
6. Оператор відділення при мені зателефонував на Харків і вуа-ля через 5 хвилин мою посилку було знайдено.
А теперь найголовніше – у Харкові ніхто навіть не мав гадки що загубилось якесь фортепіано. Уявляєте?! Я тиждень зриваю телефон а виявляється що мені просто заливали у вуха.
Завтра я вже нарешті отримаю інструмент, але після цієї ситуації я буду вимагати компенсацію за затримку.
Тако хочу вимовити подяку співпрацівнику 91го відділення у Києві і відчуття обурення стосовно роботи Головного Офісу.
На жаль, ми не маємо змоги надавати контактні дані співробітників компанії, тому оператори й відмовили в цьому проханні.
Що стосується компенсації за затримку у доставці, то за умовами "Публічного договору" компенсація становить 20 % від вартості перевезення (без суми комісії та вартості додаткових послуг) за кожен день запізнення. Для її отримання достатньо звернутися до будь-якого відділення компанії з Вашим ідентифікаційним кодом та написати відповідну заяву.
Також ми обов'язково передамо Вашу подяку працівникам відділення №91 м. Київ.
Розраховуємо на розуміння!
Олександра, "Нова Пошта"