Не могу оплатить дебетовой картой наложенный платеж. Транзакция просто не проходит. Оператор начинает рассказывать, что недостачно кредитных средств на карте)))) Не понимают, наверное, разницу между кредитными и дебетовыми карточками))) Но ничего внятного оператор не может просто сказать. В приложении банка вообще не видно, что транзакция отклонена.
На карте более, чем достаточная сумма для оплаты наложенного платежа.
В то же самое время оплата за покупки из "Розетки" при оплатой той же картой, в том же отделении проходят без проблем.
Погуглил данную проблему, оказывается "Новая Почта" использует какие-то мутные схемы при оплатах картой за наложенный платеж, и пытается стянуть еще 4% процента комиссии (помимо комиссии за наложенный платеж). В отделении никакой информации по этому поводу нет. Операторы ничего не знают толком не знают.
Недостатки:
Нет информации о дополнительной комиссии при оплате картой
Маємо повідомити, що наша компанія не має можливості блокувати оплату з кредитної карти, це питання виключно до банку, який випустив картку. Також мусимо зазначити, що ТОВ "ПОСТ ФІНАНС" як фінансова компанія, сферою діяльності якої є здійснення грошових переказів, має право використовувати технологію "person to person", тому що це різновид переказів від фізичної особи на користь фізичної особи. Що ж стосується конкретного розміру комісії та її наявності загалом - питання належить винятково до компетенції банку та залежить від багатьох факторів (тип карти, ліміти щодо певних операцій та інше). Про ймовірність зняття додаткових комісій інформація на сайті зазначена наступним чином: "При оплаті переказу за допомогою банківської платіжної картки банк-емітент банківської карти, за допомогою якої здійснено грошовий переказ, може утримати комісію з відправника грошового переказу згідно з тарифами банку-емітента". Також наразі всі відділення забезпечують інформаційними табличками з попередженням про можливу комісію. Сподіваємось на розуміння.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Дополнительная комиссия при оплате картой за наложенный платеж - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
На карте более, чем достаточная сумма для оплаты наложенного платежа.
В то же самое время оплата за покупки из "Розетки" при оплатой той же картой, в том же отделении проходят без проблем.
Погуглил данную проблему, оказывается "Новая Почта" использует какие-то мутные схемы при оплатах картой за наложенный платеж, и пытается стянуть еще 4% процента комиссии (помимо комиссии за наложенный платеж).
В отделении никакой информации по этому поводу нет. Операторы ничего не знают толком не знают.
отзыв
Комментарии к отзыву
Маємо повідомити, що наша компанія не має можливості блокувати оплату з кредитної карти, це питання виключно до банку, який випустив картку. Також мусимо зазначити, що ТОВ "ПОСТ ФІНАНС" як фінансова компанія, сферою діяльності якої є здійснення грошових переказів, має право використовувати технологію "person to person", тому що це різновид переказів від фізичної особи на користь фізичної особи. Що ж стосується конкретного розміру комісії та її наявності загалом - питання належить винятково до компетенції банку та залежить від багатьох факторів (тип карти, ліміти щодо певних операцій та інше). Про ймовірність зняття додаткових комісій інформація на сайті зазначена наступним чином: "При оплаті переказу за допомогою банківської платіжної картки банк-емітент банківської карти, за допомогою якої здійснено грошовий переказ, може утримати комісію з відправника грошового переказу згідно з тарифами банку-емітента". Також наразі всі відділення забезпечують інформаційними табличками з попередженням про можливу комісію. Сподіваємось на розуміння.
Іван, "Нова Пошта"