Татьяна Отзыв написан 1 июня, 2019 год148 просмотров
Я, являюсь Вашим постоянным клиентом и последняя моя отправка в г. Вишневое, отд.№5 вызвала возмущение. По договору посылка должна была прийти сегодня 01.06.19. и выдана. Посылка срочная. Но по причине отсутствия в Вашем отделении электричества, посылку не выдали, хотя могли это сделать и в ручном варианте. Контакт центр также не решил мою проблему, что есть показатель Вашей некомпетентности и Вашего непрофессионализма. Поэтому, такое отношение ваших сотрудников в решении этого вопроса считаю возмутительным. Прошу принять меры.
Якщо в накладній вказаний грошовий переказ, то через відсутність світла колеги не мають можливості закрити накладну, оскільки кошти обов'язково проводяться через касу. В даному випадку співробітники відділення рекомендують сплатити онлайн та мають можливість допомогти отримати посилку. Якщо в накладній відсутній грошовий переказ, то так, колеги можуть віддати посилку в ручному режимі. Була така ситуація чи інша? Якщо колеги не допомогли вирішити ситуацію, як писали вище, просимо написати номер накладної, аби ми змогли предметно перевірити інформацію та долучитися до вирішення питання.
Який грошовий переказ??? Обыкновенная посылка которая оплачена и ее нужно было просто получить и ВСЕ!!! Что вы тут выгораживаете своих сотрудников? Получили на следующий день, но она уже не актуальна, ее просто выкинули. Раньше была доставка от меня и до г. Вишневое сутки( где кстати в отд.№5 стоит давно навести порядок), а сейчас нужно трое. Что случилось? При этом цены у вас постоянно растут. номер накладной 59000425059312
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
жалоба о работе Новой почты - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву
Якщо в накладній вказаний грошовий переказ, то через відсутність світла колеги не мають можливості закрити накладну, оскільки кошти обов'язково проводяться через касу. В даному випадку співробітники відділення рекомендують сплатити онлайн та мають можливість допомогти отримати посилку. Якщо в накладній відсутній грошовий переказ, то так, колеги можуть віддати посилку в ручному режимі. Була така ситуація чи інша? Якщо колеги не допомогли вирішити ситуацію, як писали вище, просимо написати номер накладної, аби ми змогли предметно перевірити інформацію та долучитися до вирішення питання.
Іван, "Нова Пошта"
Юлія, "Нова Пошта"