Тетяна Білоус Отзыв написан 28 мая, 2019 год339 просмотров
На Новой почте клиент не защищен, хотя все рассказывают про гарантии, каких на самом деле нету. При оформлении сотруднику несколько раз повторили о наложенном платеже, который он не проставил, просто забыла. Как результат: посылку забрали без денег: 2050, 00грн мне не вернули. Написали притензию- пришол ответ: денег никто не компенсирует. Итог: нельзя доверять Новая Почта денежные переводы в виде наложеного платежа, за некомпетентность сотрудника абсолютно никто не несёт ответсвеность. В итоге: у клиента, который доверел им деньги- минус финансовый и проблемы, у Новой почты - все хорошо! Так не должно быть!!!!
59000421257747 ось номер посилки, оформивши яку Ваш працівник вчинила грубу помилку: не вказала що має бути наложений платіж, а просто на цю суму виставила оголошену вартість. Якщо Ви дійсно цінуєте своїз клієнтів, ви можете запросити відео з відділення на якому чітко звучить наложений платіж і Ваш працівник Маркевич Ганна, яка працює на 4 від. у м. Бердичеві, також чітко повторила"наложка". Це чув і начальник відділення.
Я, Білоус Тетяна, керівник мережі магазинів " Я-Українець, (по номеру мого телефону- 0977862786- ви можете перевірити наскільки часто ми користуємося Вашими послугами) вважаю , що наша з Вами проблема не вирішена лояльно відносно мого працівника і кошти мали б бути компкнсовані за рахунок депреміювання працівника, який вчинив помимм
Вчинив помилку, або за рахунок резервних коштів. Прикладаю також чек посилки, яка була відправлена сьогодні, тим самим чекаю справедливості з боку Вашого юридичного відділу! Сподіваюся на мудре вирішення проблеми!!! .
Ми вже сконтактували з відправником та проінформували про вирішення описаної Вами проблеми. Сподіваємося, що надалі подібних ситуацій більше не виникне, а подальша співпраця буде виключно позитивною. Вдалого дня
Доброго вечора! Проблема дійсно вирішена лояльно, кошти повернули. Щиро дякуємо за турботу і уважність, Ви навіть не уявляєте наскільки це було важливо для нас - справедливе рішення з Вашого боку. Отже, працюємо далі з полегшенням у душі і відновленою довірою до Нова Пошта.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Безответсвеность сотрудников - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву
Будемо вдячні, якщо напишете нам номер накладної, за якою виникла ця неприємна ситуація, аби ми могли перевірити інформацію.
Юлія, "Нова Пошта"
Я, Білоус Тетяна, керівник мережі магазинів " Я-Українець, (по номеру мого телефону- 0977862786- ви можете перевірити наскільки часто ми користуємося Вашими послугами) вважаю , що наша з Вами проблема не вирішена лояльно відносно мого працівника і кошти мали б бути компкнсовані за рахунок депреміювання працівника, який вчинив помимм
Юлія, "Нова Пошта"
Ми вже сконтактували з відправником та проінформували про вирішення описаної Вами проблеми. Сподіваємося, що надалі подібних ситуацій більше не виникне, а подальша співпраця буде виключно позитивною. Вдалого дня
Юлія, "Нова Пошта"