Наталия Боговин Отзыв написан 8 апреля, 2019 год187 просмотров
Співробітники Нової Пошти не вміють вести діловодство не знають, що претензії громадян реєструються ставиться номер. Претензії не зберігаються в столі касира у відділенні, якщо співробітник зробив помилку повинен вміти її виправити. Генеральному директору Климову В'ячеславу Валерійовичу потрібно звернути увагу на більш компетентних та ввічливих співробітників Нової Пошти м. Пологи Запорізької обл. відділення №1 вул. Державна,29. Ваші підлеглі Хами!!! Мою претензію зареєструвами після неодноразового звернення на гарячу лінію після того як претензія пролежала 7 днів в відділенні.
Моя претензія лежала 3 тижні у відділенні, і ніхто не збирався її розглядати. Почали рухатись, коли написав електронне звернення в Компанію і причепив до нього скан-копію претензії, е-накладної та витримку із Закону про звернення громадян. За тиждень все вирішилось.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Некомпетентні співробітники - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Генеральному директору Климову В'ячеславу Валерійовичу потрібно звернути увагу на більш компетентних та ввічливих співробітників Нової Пошти м. Пологи Запорізької обл. відділення №1 вул. Державна,29. Ваші підлеглі Хами!!! Мою претензію зареєструвами після неодноразового звернення на гарячу лінію після того як претензія пролежала 7 днів в відділенні.
отзыв
Комментарии к отзыву